מזל עקרב התאמת מזלות

 בני מזל עקרב הם טוטאליים לבן או בת הזוג וכך הם מצפים שהם יהיו עבורם. התאמה זוגית עבורם יכולה להיות משימה קשה, אך ברגע שזה יתאים הם יהיו בשיא פריחתם.




 

מזל עקרב עם מזל טלה
בני מזל עקרב הם טיפוסים כוחניים וכך גם בני מזל טלה. אם מידיי פעם הם יזניחו את המאבקים לטובת תחזוקת הקשר התאמה בין מזלות אלה תוביל למערכת יחסים טובה ויציבה.

מזל עקרב עם מזל שור
בני מזל עקרב הם בדיוק ההפך מבני מזל שור, וכך בעצם נוצר חיבור שיכול להוליד מערכת יחסים משלימה. מחשבון אהבה מציין כי השוני הוא זה שגורם לכל צד להרגיש בנוח בקשר.

מזל עקרב עם מזל תאומים
בני מזל עקרב רואים בתאומים כפרטנר מושלם לחיי המין, אך מעבר לכך שום דבר לא ינסוק. הורוסקופ מציין כי אם אתם מחפשים משהו להנאה מדובר בקשר טוב, מעבר לכך שמרו מרחק.

מזל עקרב עם מזל סרטן
בני מזל עקרב ובני מזל סרטן יכולים ליצור מערכת יחסים מושלמת. הסרטן הוא זה שמבקש ורוצה לקבל ומנגד על פי אסטרולוגיה העקרב הוא זה שמספק ומרגיש השולט.

מזל עקרב עם מזל אריה
בני מזל עקרב יכולים למצוא אצל בני מזל אריה פרטנר מושלם למערכת יחסים, שניהם בעלי שאיפות דומות ויעשו הכול על פי הורוסקופ אהבה לרצות האחד את השני.

מזל עקרב עם מזל בתולה
בני מזל עקרב מבינים ומסתדרים באופן טוב עם בני מזל בתולה. התאמה זוגית שלהם עשויה להוביל לקשר שניחן באהבה ושיתוף פעולה בכל תחום בחיים – כדאי לנסות.

מזל עקרב עם מזל מאזניים
בני מזל עקרב יכולים להצליח במערכת יחסים עם בני מזל מאזניים, זה בעיקר תלוי בהם. אסטרולוגיה מציינת כי העקרב יהיה חייב לעשות וויתורים על מנת שזה יצליח.

מזל עקרב עם מזל עקרב
בני מזל עקרב נמצאים בדילמה כאשר הם נכנסים למערכת יחסים עם עקרב נוסף. הורוסקופ אהבה מתאר שבחיי המין לא יהיו בעיות כלל, אך ביומיום הרצון של שניהם לשלוט יהווה בעיה.

מזל עקרב עם מזל קשת
בני מזל עקרב לעולם אל תנסו להיכנס למערכת יחסים עם בני מזל קשת. השוני בניכם כל כך גדול ולכן התאמת מזלות אלה לא תוביל לשום סיכוי למשהו רציני.

מזל עקרב עם מזל גדי
בני מזל עקרב ובני מזל גדי משתדלים ומתאמצים לרצות האחד את הצרכים של השני. התאמה בין מזלות אלה בהחלט יכולה להוביל למערכת יחסים שתחזיק מעמד זמן רב עם רצון הדדי.

מזל עקרב עם מזל דלי
בני מזל עקרב רואים בדלי כפרטנר המושלם למערכת יחסים, הבעיה היא בעיקר אצל הדליים. הורוסקופ מציין כי עבור הדלי אין הרבה סיבה להישאר, ולכן המשימה של העקרב היא להשאיר אותו.

מזל עקרב עם מזל דגים
בני מזל עקרב ובני מזל דגים יכולים להגיע לרומנטיקה גבוהה במיוחד. התאמת מזלות אלה היא מהטובות ביותר שיכולות להיות בגלגל המזלות – פשוט מעורר השראה וקנאה.

title_zodiac-compatibility

התאמת מזלות היא אחת מהאפשרויות הטובות ביותר למציאת אהבה, כיום ישנם אנשי מקצוע רבים בתחום של אסטרולוגיה שיוכלו לספק לכם התאמה בין מזלות באופן מקצועי ויעיל. אנשים רבים נוטים להקל ראש בכל הנושא של התאמה זוגית על פי המזל, אך מדובר פה בדרך שלוקחת את כל התכונות הבולטות בכל מזל ועל פי זה מבצעים התאמת מזלות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות