כיצד אסטרולוגיה משפיעה על הגורל שלנו?

קודם כל השאלה הראשונה צריכה להיות אם הגורל קיים באמת? יש מספר תיאוריות על הגורל או כפי גם נקרא פטליזם. במשך השנים מדעים בתחומים שונים, כולל הרמב"ם, חקרו את הנושא אבל אין אחידות ואפילו ניתן לאומר שאין תשובה ברורה והיא גם לא מדעית בכלל.
הכוח לשנות את הגורל, זה ללא ספק משאלת ליבם של אנשים רבים – האפשרות לדעת מה צופן לך העתיד ובנוסף גם להצליח לשנות אותו. אסטרולוגיה שבועית או חודשית זה אמצעי אשר יעזור לכם לדעת בעקיפין – מה עומד להתרחש לכם השבוע ואולי אפילו להכין אתכם לקראת מאורעות חשובים. אחת התהיות הגדולות ביותר היא – האם ניתן באמצעות הסתכלות על הורוסקופ חודשי או כל אמצעי אחר לשנות ולהשפיע על הגורל?

תלוי את מי אתם שואלים, ברוב המקרים יגידו לכם כי מרבית הדברים בלתי ניתנים לשינוי. לכן במידה והינם קוראים תחזית אסטרולוגית שבועית, ברוב המקרים גם אם ממש תרצו לשנות את מה שכתוב – תמצאו את עצמכם חסרי אונים אל מול כוחו של הגורל. כל מה שצריך לקרות קורה, ולא משנה כמה תנסו לדחות או לשנות את הסיטואציה היא בסופו של דבר תתרחש. כך שאין לכם ממש יכולת או סיבה לנסות ולהטות את הכף לטובתכם – ולגרום לעתיד שלכם להיראות טוב יותר או להיות בטוח יותר. הורוסקופ שבועי נועד בעיקר על מנת שתהיו ערניים ומודעים – ולא מעבר לכך.

אך ישנה הסכמה כי מחשבות ושאיפות האדם יוצרות מציאות, כך שאם תשתדלו לשנות את האופי המוצג לכם דרך אותה תחזית אסטרולוגית שבועית – לא מן הנמנע כי לאחר תקופה קצרה תוכלו להבחין בשינוי אשר נגרם כתוצאה מהרצון שלכם לשנות את התכונות הלא טובות שלכם – שגרמו לאותם סיטואציות להתרחש ולפגוע בכם. זוהי בעצם המהות של קריאת אסטרולוגיה שבועית – ללמוד מה צופן לכם העתיד, ולנסות לשנות את מה שעומד לקרות בזמן היותר רחוק ולא מה שעומד לקרות בטווח הזמן של השבוע או החודש הקרוב.

Untitled - 1




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות