מזל דגים הורוסקופ שבועי 07.07.17

מזל דגים הורוסקופ שבועיעל פי תחזית אסטרולוגית שבועית, השבוע הכל הופך להיות קל יותר, כאשר אתם לוקחים אחריות על הפעולות והבחירות שלכם. סוף, סוף לפי הורוסקופ שבועי, אתם מגיעים למסכנה, שלא יכולים להמשיך קדימה ולא תוכלו להשיג מה שאתם תרצו, אם אתם לא סוגרים את כל החשבונות עם העבר. במילים אחרות, לשמור על הביטחון העצמי שלכם, אבל לא להזניח את ההשלכות של הפעולות שאתם עושים. השבוע זה הזמן המושלם, כדי לגלות את המקור של כל המכשולים.

 

אהבה: בתוך חיי המשפחה השלווה שולטת, אבל חייבים לעשות גם מאמץ קטן… למי שלא נשואים, התקופה יכולה להיות מאד מעניינת. למעשה, הם יכולים להתאהב פתאום. האהבה הזאת תהפוך לאהבה מתמשכת ועל זה הם מברכים את עצמם.

בריאות: להימנע מלבזבז את האנרגיה על דברים פעוטים ורק כך תזכו בכוח. החיוניות שלהם, קרוב לוודאי שתהיה חלשה מהרגיל. בנוסף, אתם תהיו חשופים לזיהומים ווירוסים. תהיו זהירים, לאכול כראוי ולנהל חיים רגילים.

קריירה וכסף: במישור המקצועי אתם תהיו מלאי מוטיבציה, עקב הנוכחות של כוכבי לכת רבים שיעזור לכם למצוא רעיונות עבור עתיד טוב. לפי הורוסקופ שבועי רצוי להשיג את היתרון של העצמאות ושל האחריות, אפילו אם זה יהיה קצת יותר קשה.


עמוד זה נצפה ע"י 1,264 גולשים