מזל דלי הורוסקופ שבועי 07.07.17

מזל דלי הורוסקופ שבועילא רק החיים הסנטימנטאליים לא מתנהלים לפי רצונכם וכל זה מפני שאתם רוצים לעשות דברים רבים מדי בבת אחת. הרצינות שלכם והאובססיה לעבודה גם יובילו למיגרנות מתמשכות. יום חמישי יהיה יום המזל שלכם , אבל לא תשימו לב. ביום שישי, תפגשו אדם אשר יעזור לכם להתגבר על תקופה הזו של הסתגלות. זה ייתן לכם את ההזדמנות לתת שוב אמון באנשים. מלנכוליה תהיה בסוף השבוע. אתם מלאים במרץ.

אהבה: חיי הנישואין של יכולים להיות מגוונים: חלקם קרובים פרידה, לאחרים יש קשיים בחיים המיניים או בעיות אחרות. אולם, אירועים בלתי צפויים, יכולים לבוא ולתקן את המצב. אלה שלא נשואו לא צריכים להתבלבל בין רצונותיהם לבין המציאות, כי סביר להניח שקשר בתקופה הזאת יביא יותר אכזבות מאשר אושר.

בריאות: יש להיזהר בעובדה למכונות וציוד שאתם מפעילים. פציעות של הידיים אפשריים. כל זה הוא ההמשך של העצבנות שנגרמת על-ידי השפעות השליליות של אוראנוס. אם אתם רוצים לרדת במשקל, לא לעשות זאת בבת אחת. כך תהרסו את המאזן האנרגתי.

קריירה וכסף: הכוכבים יעודדו ויעזרו לכם להגשים את השאיפות. אם השגתם הצלחה מקצועית, רצוי לא להישען על עלי דפנה. נהפכו, יש להגן באופן נמרצות את מעמדכם אחרת תגלו שי עמיתים קנאים, רבים שאורבים לכם.


עמוד זה נצפה ע"י 1,226 גולשים