מזל קשת הורוסקופ שבועי 07.07.17

מזל קשת הורוסקופ שבועי כל האנרגיה שלכם מרוכזת בערוץ המקצועי כדי לסיים באופן חיובי כמה פרויקטים. אתם רוצים יסודות יציבים עם החברים ועם האנשים שאתם אוהבים ומנסים להתייחס אליהם בצורה המקורית. אך ההצלחה שאתם משיגים גורמת להרתעה מצידכם. רביעי או חמישי, אובדן של משהו יגרום לכם לרצות לא לצאת מהבית. בעבודה ובנישואין, הכל הולך טוב, בדיוק כמו שאתם רוצים. מצד שני אתם לא יכולים להתרגל למצב החדש.

אהבה: בתוך המשפחות משתדלים לגרש את השגרה והשעמום: בלב שלהם יש חגיגה. הרווקים חייבת לדעת בדיוק מה הם רוצים. לא טוב בשבילם להבטיח, אם הם יודעים שלא יכולים לקיים את ההבטחה. זה יכול להוביל אותם הרבה יותר רחוק משחשבו. שעלולים להתעורר כל מני סיבוכים.

בריאות: השמש, מרקורי ויופיטר יעניקו לכם אופטימיות ומרץ. האנרגיה שלכם חוזרת, אך אתם נוטים לבזבז אותה וחבל. אתם מלאי מרץ, אך צריכים בזהירות לנהל את החיוניות ולא לבזבז אותה.

קריירה וכסף: הדברים במישור המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, יהיו פשוטים. אבל, אתם צריכים להיזהר להיות מעורבים בסכסוכים עם כמה אנשים בסביבה המקצועית. במקרה של כוח עליון, יש להימנע מוויכוחים סותרים. אתם יכולים לשחק את התפקיד של המתווך.


עמוד זה נצפה ע"י 1,825 גולשים