הורוסקופ שבועי

אסטרולוגיה של הבית שלנו

אסטרולוגיה יכולה ללמד אותנו המון דברים, ובאמצעותה ניתן להבין ולהתרשם מן האנשים אשר עומדים מולנו. ניתן לפרש את אורח החיים שלנו בבית באמצעות קישור אל מזלות, לכל מזל יש סממנים בולטים לאירוח שלו ולתחזוקת הבית שלו על פי השקפתו ועל פי השיוך שלו.

 

 

מזל טלה
אפשר להגיד הרבה על בני מזל טלה, לפחות ההשקפות שלהם מבחינת דיור ניכרת בעיקר בחוסר יציבות. הם מחליפים המון דירות במהלך חייהם ולעיתים זה נובע מילדות שבה כך היו נוהגים הוריהם.

מזל שור
אחד הדברים שהכי חשובים לבני מזל שור זה היציבות ושימור הקיים. הם מאוד אוהבים את המקום בו הם מתגוררים ומאוד קשה להם לעזוב אותו – הם תמיד יחפשו כיצד לחדש את מה שיש להם במקום להחליף אותו כך גם בדירות.

מזל תאומים
טכנולוגיה זה הדבר שמאפיין את בני מזל תאומים. ניתן להבין זאת באמצעות אמצעי הטכנולוגיה הרבים אשר נמצאים בתחום ביתם. מדובר באנשים שלא אוהבים לבלות את זמנם לבד ותמיד יזמינו אנשים אל הדירה שלהם.

מזל אריה
כאשר אנחנו מדברים על בני מזל אריה מדובר באנשים שהמראה החיצוני והרהיטים בדירה שלהם חייב להעיד על יוקרה ואצולה. הם בחיים לא יגורו בדירות קטנות ומוזנחות ויעדיפו את האופציה של דירה גדולה ככל הניתן.

מזל סרטן
בני מזל סרטן מאוד קשורים להורים ולמשפחה וזה מתאפיין גם בדיור, הם לא ימהרו לעזוב את בית הוריהם וינסו לנצל את השהות בו עד תום. במקרה ויחליטו לעזוב הם תמיד ינסו לשחזר את בית ילדותם ולאפיין את אותו בית בביתם החדש.

מזל בתולה
בני מזל בתולה מסתפקים במועט, בחיים לא יחשבו מעבר למה שהם מסוגלים להשקיע באותו הרגע. דואגים לרוב לאיכות הסביבה ולמחזור דבר שיתאפיין גם בעיצוב הבית ובפיתוחו.

מזל מאזניים
ההרגל של בני מזל מאזניים ליציבות ובטיחות בתחום הכלכלי תביא אותם להעדיף בית משלהם ולא לפנות אל האופציה של שכירות. אוהבים סגנון נקי וחלק כי כך גם האופי שלהם, הם אף פעם לא רוצים להפריע לאף אחד.

מזל עקרב
כאשר מדברים על בני מזל עקרב הם מתחלקים לשתי קצוות – מצד אחד יתרמו לבניין ויתנדבו לעזור לו בכל הזדמנות שרק תצוץ ומנגד לא אוהבים שפולשים להם לטריטוריה ולא כדי להיכנס איתם לריבים על כך.

מזל קשת
מבחינת בני מזל קשת, בית זה מקום לשינה בלילה. אוהב בילויים ולכן יש סיכוי גדול שיעדיף לפנות אל האופציה של שכירות כי מבחינתו אין הרבה ערך לדירה משלו והיא רק מיועדת לשינה בלילה.

מזל גדי
נוסטלגיה מניעה את בני מזל גדי, אוהבים לשמור חפצים ישנים והעיצוב של הבית שלהם יתבסס על ריהוט ישן וכבד. אוהבים להיות בעבודה ולכן לא תמצאו אותם נוכחים הרבה זמן בבית שלהם.

מזל דלי
בית פתוח יאפיין את בני מזל דלי אשר אוהבים לארח אנשים ולקיים במתחם הבית מקום מפגש ודיונים על נושאים שונים ומגוונים. תמיד יש חברים בבית…

 

מזל דגים
תחושת האי צדק תאפיין את בני מזל דגים גם בדירה שלהם, לרוב הם לא יהיו שלמים עם הדירה בה הם גרים עקב היותם טיפוס וותרן שלא נלחם על רצונותיו.

 


עמוד זה נצפה ע"י 5,661 גולשים

Exit mobile version