הורוסקופ שבועי

האם ניתן לשנות את העתיד שלנו?

האם ניתן לשנות את העתיד שלנו?אנו תמיד נחפש כיצד נוכל להשפיע על החיים שלנו, בין אם זה קריאה של הורוסקופ שבועי או על ידי פנייה אל האופציה של קבלה. הקבלה קשורה יותר אל העם היהודי, ומתארת את גורלו של כל אדם מהיום שבו הוא נולד. הקבלה מתארת כי בעבר הנוכחות של אלוהים הייתה הרבה יותר בולטת, הסיבה העיקרית לכך היא האמונה הבלתי מסתייגת של אותם אנשים בהימצאותו של האלוהים בקרבנו.
השוני בין האסטרולוגיה לבין הקבלה היא שעל פי האסטרולוגיה לכל אדם יש תחזית אסטרולוגית שבועית אשר מתארת מראש מה צפוי לקרות לו בשבוע הקרוב. מנגד הקבלה אומרת שכל אדם רשאי ואף לעיתים חייב לשנות את תכונותיו ואת השקפת עולמו – ולכן אין נוסחא קובעת אשר מתארת את מה שצפוי לקרות לכל בן אדם בהמשך השנה.
אסטרולוגיה שבועית או כל תחזית אסטרולוגית אחרת מתאר את האדם כיצור מונחה אשר איננו אחראי על תכונותיו ומעשיו בחלק מן המקרים. הקבלה מתייחס אל כל אחד כיצור תבוני, אשר מסוגל לקבל את ההחלטות הקריטיות בחייו על פי רצונותיו.


הקבלה היא חזקה בהרבה מהאסטרולוגיה, ומתארת את התהוותו של האדם על פי אמונתו ואהדתו כלפי אלוהים. הורוסקופ חודשי ברוב המקרים יהיה קבוע לכל מזל, ויתבסס על תכונות קבועות אשר מתקשרות אל כל אחד מן המזלות – בקבלה האדם יכול להשתנות ולקחת על עצמו שינויים גדולים במיוחד אשר לא ניתן למצוא בקריאה של תחזית אסטרולוגית שבועית או כל דבר בסגנון.
בסופו של דבר כל השקפת עולם מתארת אלמנטים דומים ובמקביל גם אלמנטים שונים אשר רחוקים האחד מהשני. כל אדם יתחבר אל תורה אחרת אשר מזוהה איתה, ואליה הוא מרגיש שייך יותר מאשר האחרים.


עמוד זה נצפה ע"י 4,958 גולשים


שאלות ותשובות על הורוסקופ, מיסטיקה, אסטרולוגיה

Exit mobile version