הורוסקופ לשנת תשע"ד

הורוסקופ לשנת תשע"דההורוסקופ לשנת תשע"ד מציין את הצורך של עם ישראל לבדוק את הפן המדיני, הכלכלי וחברתי אחרי הבחירות שהתקיימו השנה כדי לראות באיזה אופן ההבטחות מתקיימות מול המציאות. המצבה הכלכלי של המדינה ימשיך להיות כפי שהיה, וזה על פי הורוסקופ שנתי, המגלה לנו שמדובר על מיקום מסוים של כוכבי הלכת, המתרחש פעם בעשרים ושבע שנים. שנת תשע"ד הוא חלק של תהליך של צמצום וצורך בחשבון נפש על מנת לשפר את תמונת המצב.

היחסים הבינלאומיים של המדינה יהיו מושפעים על ידי יופיטר, שיביא הצלחה, שפע ומזל ביחסים מול העולם. לגבי המצב הביטחוני,  למרות המצב המתוח בכל ארצות הערב שסביבנו, לא תהיה מלחמה. הסיבה אולי לכך היא, שהערבים עסוקים באופן מלאה העיניים הפנימיים שלהם. בקשר ליחסים בין אנשים בחברה, כוכב יופיטר, כפי שנאמר, מביא איתו קדמה, מזל ושפע. בסופו של דבר זה רק יעזור לאנשים, על פי הורוסקופ לשנת תשע"ד, להיות "כל ישראל ערבים זה לזה". התקופה הזאת תהיה תקופה מצוינת לחיזוק יחסים בין האנשים ולעזור לבניית מערכת מדינית הטפחת את העני והחלש.

 


עמוד זה נצפה ע"י 7,532 גולשים


 

מזל טלה
כניסת אוראנוס למזל טלה ב-2011 הטלאים עוברים קשיים מכל מני סוגים. רבים מכם עברו שינויים משמעותיים, אך אוראנוס ממשיך להיות נוכח במפה האסטרולוגית של מזל טלה עד 2017 והוא יהיה שליט של השינויים.

מזל שור
כוכב שבתאי אחראי למבחני העמידות של מערכות היחסים שלכם עד ספטמבר 2015. בעניין הקרירה מזל שור מרגיש צורך לשפר את המצב הכלכלי, אפילו שוקלים מעבר לארץ אחרת.

מזל תאומים
השנה הזאת תהיו עסוקים רוב הזמן בנושא הכסף ולעתים קרובות במחסורם. עד מרץ 2014 מזל תאומים ירגיש ירידה בביטחון הכלכלי ולאחר מרץ 2014 המצב הולך ומשתפר. גם מבחינת המשפחה יהיו שינויים כמו מכירת או שיפוץ של בית והרחבת המשפחה.

מזל סרטן
השנה החדשה הזאת מסמלת התחלה של תהליך מתמשך של שינויים בבית הקרירה שלכם. בסוף תהליך זה ייתכן שתהפכו לעצמאיים. עבור אלה שלומדים או מתכוונים ללמוד זאת תהיה שנה מאד מוצלחת. הרווקים יזכו להיכרויות משמעותיות.
 
מזל אריה
זאת שנה טובה לנסיעות לחו"ל, התפתחות וצמיחה אישית. מבחינת אהבה קשר קיים יעלה מדרגה. לגבי הקרירה מזל אריה מרגיש צורך לבצע שינוים דרסטיים או פשוט להתחיל מחדש.

מזל בתולה
עבור מזל בתולה זאת תהיה שנה מוצלחת מבחינת חברתית. הרווקים יזכו השנה בזוגיות מוצלחת ולטווח ארוך. כרגיל מזל בתולה יצטרך לעבוד קשה כדי להתקדם בקרירה שלו.

מזל מאזניים
בגלל שכוכב הלכת שבתאי נמצא בעקרב, השנה לא תהיה פשוטה כלל מבחינת כספית. למרות שהשנה יהיו שינוים רבים, אך רצויים, עבור מזל מאזניים, התוצאות לא תמיד יהיו הטובות ביותר. גם בחיי האהבה זאת תהיה שנה מלאה באתגרים.

מזל עקרב
נוכחותו של מרס בחלק של השנה בבית מזל עקרב יוביל למתחים רבים גם בקרירה וגם בחיים האישיים. כל זה אומר שמזל עקרב חייב לשמור על בריאותו השנה. גם מבחינת אהבה פלוטו המשפיע חזק יגרום למזל עקרב להשקיע ביחסים הקיימים יותר מתמיד.

מזל קשת
כוכב שבתאי משפיע לטובה על חיי האהבה והמשפחה של מזל קשת. בתחום הקרירה השנה תהיה נסיגה וקושי גדול גם בגלל השינויים הרבים שיהיו. מאדים יגרום השנה עם כניסתו למזל קשת לשינויים גדולים, אך כולם יתרמו לקרירה שלו בעתיד.

מזל גדי
בחיי האהבה יהיו השנה הזדמנויות רבות למערכות יחסים מוצלחות ורציניות. בתחום הקרירה השנה תהיה נסיגה וקושי גדול גם בגלל השינויים הרבים שיהיו. בנוסף שבתאי ישפיע לטובה על חיי החברה של מזל גדי.

מזל דלי
לגבי הקרירה זאת השנה של מזל גדי: הוא יעבוד קשה מאד, אך כל זה יבסס את התקדמות העתידית. השנה מבשרת עבור הרווקים אופציה לנישואין. בגלל נוכחותו של כוכב צדק במזל גדי יש לשים לב לבריאות ובמיוחד לעליה במשקל.

מזל דגים
כאשר פלוטו במזל גדי ויופיטר במזל סרטן מזל דגים יזכה באהבה סוחפת. בקרירה יהיו לחצים רבים ועבודה קשה אך לזה יש תמורה. מבחינת כספית מזל דגים חייב לעמוד על זכויותיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות