הורוסקופ שבועי 01.04.16 – 07.04.16

Aries

מזל טלה
הכוכבים הם יחסית ניטראליים מבחינת התוכניות במישור המקצועי. בשלושת הימים הראשונים של השבוע, הכל הולך בדרך כלל רגיל, אבל אז, לפי תחזית אסטרולוגית אתם חייבים להיות זהירים כי תצטרכו להתאמץ יותר או להפחית ציפיות.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, במשפחה יהיה אירוע משמח. אלה שלא נשואו מפלרטטים ולא רוצים לעסוק ברצינות בכל מה שקשור לאהבה, אבל זה יבוא וגם אם לא הפעם הזאת.
בריאות: כוכב הלכת מאדים, לפי הורוסקופ שבועי מעניק חיוניות ואנרגיה, אבל זה יכול לגרום לפציעות קטנות. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח.

Taurusמזל שור
יהיה לכם הזדמנות כדי להתבלט בעבודה השבוע. אם עד עכשיו נשארתם בצל, כעת באפשרותכם להפתיע לטובה, מבחינה מקצועית. השאפתניים הסובבים אתכם חייבים לזכור שאתם שם. שלא יהיה ספק שאתם מצטיינים במקצוע.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בתוך המשפחות מרגישים אווירה של שקט ושלווה . הרווקים עשויים לריב עם בני הזוג: הם לא באותה דעה וזה מביא למחלוקת בניהם. יש למנוע ממצב כזה ולהביע את רצונם האופן ברור.
בריאות: למאדים ונפטון השפעות על בריאותכם, אשר יכולות לגרום לאי יציבות, אבל שום דבר רציני. אם העייפות, עוצרת את ההתלהבות קצת בילוים יכול לתקן הכל.

Geminiמזל תאומים
השמש ויופיטר יגנו על חייכם המקצועיים. יש לכם את כל היתרונות להתקדם באופן חיובי ובמהירות. אלה, אשר, מתמודדים עם חוסר סבלנות, כדי להם לשבת בשקט: למה שקורה עכשיו יש השלכות חיוביות בעתיד. כדאי לשמור על הביטחון העצמי.
אהבה: הזוגות הנישואים מתקשרים היטב ויש בניהם הבנה. ונוס נמצא בזווית טובה עבור הרווקים ויעברו חוויית הרפתקה מרגשת, מבטיחה. הם יתנו ללב לדבר ולרגשות במקומם.
בריאות: הבריאות שלכם משביעה רצון טוב, אבל יש סיכונים: עצבנות יתר, עודף אוכל.

Cancerמזל סרטן
ונוס מטפח יצירתיות, נותן לכם רעיונות טובים ונחישות רבה להוציא אותם לפועל. יש לקחת את היתרון הזה ולא להתעכב כדי ליצר משהו, כל דבר, או להשיק פרויקט חדש, שהצלחתם יובטח על ידי כוכבי הלכת.
אהבה: ונוס מבטח חיי נישואין יציבים. אלה שלא נשואים, לא אוהבים יחסים שלא מביאים משהו בונה. בזמן הזה הם עשויים להכיר מישהו, שנראה כמו האדם האידיאלי עבורם. הם יחשבו על נישואין במהירות! אבל מהר…
בריאות: פלוטו מביא סיבולת גופנית ומצב רוח טוב. אתם גם עלולים לסבול מדלקות עיניים או חניכיים, אך אין לזה חשיבות רבה.

Leoמזל אריה
החיים המקצועיים שלכם יכולים להיות נתונים לשינוי מלא, מה שאתם לא אוהבים, אך השינויים האלה עשויים להיות נחוצים ומועילים. רצוי להיות ממושמעים, דייקנים ולהוכיח סבלנות כלפי עיכובים בלתי נמנעים. ובמיוחד, שלא יהיו ספקות בקשר לכישוריכם או בסיכויים להצליח.
אהבה: לחיים של בני הזוג במשפחות יש פרספקטיבה ראויה להערצה. בחיים של הרווקים , אהבה גדולה יכולה להופיע והם כבר חושבים על נישואים. מצד שני, כמה סיבוכים יכולים להתרחש. אם הם מצליחים להתגבר על המכשולים הללו, למערכת היחסים יש כל הסיכויים להצליח.
בריאות: אנרגיה לא חסרה לכם. אוראנוס, למרות שמשפיע באופן חיובי, הוא יכול לגרום להם להגזים. שינה היא התרופה.

Virgoמזל בתולה
יש לכם סיכויים טובים להצליח בקריירה המקצועי ויהיו הרבה מומנטום, שבהם תקבלו הצעות מעניינות. אתם רוצים לעשות רושם טוב על אלה שעובדים אתכם, כך שכל השבוע תהיו עסוקים בלעזור להם להבין מה הם צריכים. אך, גם יישארו גם דברים שלא תיישמו עד הסוף. לא תצטערו ששכחתם מה שהבטחתם, אבל תרגישו נבוכים. רבים מעריצים אצלכם את המעשיות ואת היכולת לארגן אחרים בצורה כזאת, שאתם תצטרכו לעבוד ממש מעט. למרבה הצער, הדברים האלה, לכאורה קשה לסתור. סוף השבוע יהיה ללא התחייבויות. כוכב הלכת ונוס, מתייחס טוב לבריאותכם,ויכול לעודד עזיבה של הרגלים לא בריאים כמו עישון או אחרים.

Libraמזל מאזניים

השבוע כדאי להתחיל לפעול למען עתיד מקצועי טוב יותר, לכו על הזדמנויות אשר ייפתחו עבורכם דלתות בעתיד אל תיכנעו לקושי הממונים, עמדו על שלכם ותשגו את אשר אתם חפצים בו מבלי לפחד מהלא מוכר.הזמן הקרוב גם הזמן לבנות בסיס כלכלי יציב וזאת בתנאי שתנהלו זאת בצורה אחראית.
אהבה: זהו בהחלט הזמן להיכרויות, צאו לבלות עם חברים ובכלל לכאלה בזוגיות זהו זמן טוב לנופש.

בריאות: אתם חזקים כפי שלא הייתם אף פעם. תמשיכו בפעילות הפיזית שהתחלתם לאחורונה.

Scorpioמזל עקרב
ברמה המקצועית אתם אגרסיביים יותר ומוכנים יותר, מאשר בדרך כלל, לנצח. רוח היוזמה היא מאוד חדה וההתפתחות מקצועית היא בטוחה מאד.
אהבה: אתם תכבשו את בני הזוג שלכם בפעם השנייה והזוגיות בתוך המשפחות תהיה חזקה מתמיד. הלא נשואים חייבים להתבטא בזהירות: נפטון יכול להפוך את החוויה הייחודית ללוהטת, עם רגשות עזים, אשר יכול להוביל להרפתקה שבקושי תצאו ממנה ללא כאב.
בריאות: היא בדרך כלל טובה, אבל עדיין יש קצת עצבנות! מומלץ שלפני השינה לשתות תה חם ולנסות להירגע.

Sagittariusמזל קשת
מספיק עם מכשולים או קיפאון בחיים המקצועיים! יש לכם יד חופשית לממש את התוכניות באופן מלא. יש לכם את המוטיבציה, המאפשר לכם לעבוד עם תנופה. זה אפשרי להשיג עבודה שהכיתם לה הזמן רב.
אהבה: תחת הדחף של אוראנוס, אלה שנישאו כבר, יכולים לחיות אושר אמיתי. לא אותו הדבר קורה עם הרווקים, אשר תחת השפעה של נפטון, יכולים להגיע לבעיות כמו פרידות, מריבות, מחלוקות. במהלך תקופה זו, רוב הרווקים נעשים מודעים יותר למה שהם רוצים מן החיים, אבל הבהרות הנדרשות.
בריאות: קצת עייפים בתחילת השבוע, אך לאחר מכן הכוכבים משפעים לטובה על בריאותכם והכוחות יחזרו.

Capricornusמזל גדי
כוכבי הלכת יפנקו אתכם בחיים המקצועיים בתקופתי הזאת. הם מבטיחים נסיבות חיובית, יש אוטונומיה טובה ואת האמצעים הדרושים לארגון תקין של הדברים. העבודה היומית תביא סיפוק מרבי.
אהבה: הרמוניה במקום הראשון של בני הזוג של מזל זה והחושניות מגיעה במקום השני. החיים הסנטימנטאליים של הרווקים יכולים להסתכן כאשר האהבה והכסף מתערבבים. אי אפשר לקבל הכל באותו הזמן!
בריאות: אנרגיה גופנית ונפשית היא בשיא. רק הירח יכול להפוך אתכם לרגישים מדי.

Aquariusמזל דלי
הכל יהיה חיובי ומשתלם מבחינת מקצועי. הכוכבים מעניקים לכם עוצמה רבה של ריכוז ועבודה. אתם סבלניים ונחושים, מה שמאפשר לכם להגיע ליעדים המקצועיים החשובים ביותר. אהבה: לכוכב הלכת שבתאי כוונות טובות, וזה יגרום להיות סבלניים עם הזוג שלכם ואוהבים עם ילדיכם.
עבור הרווקים, הבדידות הרגשית, במהלך תקופה זו, הוא דבר בלתי נסבל. אין צורך לאבד תקווה! ונוס מביא עוד לפני סוף השבוע את האדם האידיאלי עבורכם. זה יהיה אירוע חשוב מאד.
בריאות: אוראנוס שומר על בריאות טובה מאוד. החולים הכרוניים, יודעים גם הם תקופה טובה.

Piscesמזל דגים
נפטון יגן על הפרויקטים שלכם. החיים המקצועיים בטווח הזמן הזה יהיו מוצלחים. אבל הירח עשוי לדרוש יותר מזה. תהיו צנועים יותר סמכו על יכולותיכם. אהבה: עודות ההשפעה של כוכבי הלכת צדק וונוס, הזוגות הנישואים חיים בהרמוניה. אלה לא נשואים נוטים לרוץ אחרי כל מה שזז, לכל הכיוונים.
הם רוצים הרפתקאות רבות, במידת האפשר, בעת ובעונה אחת וללא מחשבה.
בריאות: מוגנת על ידי כוכב הלכת צדק, כך שיש איזון מעולה, הרבה יותר דינאמיות ותאווה לחיים. זה טוב!


עמוד זה נצפה ע"י 2,289 גולשים