הורוסקופ שבועי 01.05.15 – 07.05.15

Aries

מזל טלה
קצב העבודה הוא יותר ויותר מהיר יותר, אך, אתם בלי להסס תעשו כל מה שנדרש, כי זאת תקופה שהיא לפי הורוסקופ שבועי מתאימה להחלטות חשובות, תקופה מועילה מאד עבור עתידכם. כל מה שתעשו זה יסייע לאינטרסים שלכם. תחרותיות זו המילה שאתם אוהבים כל כך בימים אלה.
אהבה: בקרב אנשי משפחה הכל מתנהל תחת הרמוניה והרומנטיות בהחלט שולטת. זאת תקופה מאושרת אבל אתם חייבים לשים בצד את המופנמות, להיות פתוחים יותר ולדבר עם בני זוגכם על הכל. ונוס מעניק לרווקים את כוח הפיתוי וחושניות. עכשיו על פי תחזית אסטרולוגית הרווקים יצליחו למשוך את כל תשומת הלב של אחרים וכן, האהבה היא בדרך.
בריאות: מצב הבריאותי הוא ללא בעיות מיוחדות, אבל, למרות שאתם נהנים לעבוד הרבה אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לא להגזים כי עומס יתר יביא לעצבנות ומתינות. כדי להיפטר מעצבנות תשלבו מנוחה עם פעילות גופנית. גם דיאטה קצרה לא תזיק.

Taurusמזל שור
בעבודה אתם משקיעים לא מעט אנרגיה אבל ההתלהבות שלכם תצטמצם במהלך הזמן. לפי תחזית אסטרולוגית אתם תעזבו פרויקטים שלא כל כך רציתם. לעומת זאת, עם יכולת שכנוע ועקשנות אתם תוכלו לעסוק בדברים שקרובים לליבכם. התוקפנות והיוהרה, בשלב זה רק יזיקו לכם ואם תהיו סבלניים וההצלחה תגיע.
אהבה: בין בני הזוג, פרט לכמה סכסוכים קטנים ולא רציניים הכל מתנהל כרגיל. לפי הורוסקופ שבועי שילוב מנצח של כוכבי הלכת יעניקו לרווקים הרבה ביטחון עצמי ומצליחים לגייס את כל הפוטנציאל של הפיתוי שיש להם ובכל יהיו מסוגלים למשוך את תשומת הלב בקלות. האהבה מביאה תגמולים מוחשיים.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הכוכבים ישפיעו לטובה על בריאותכם יעניקו בסך הכל בריאות טובה השבוע. החשש היחיד יכול להיות שבגלל האי יציבות העונתית של המזג האוויר ייתכן שמערכת הנשימה תפגע או משהו שקשור למערכת העיכול. לא מדובר על בעיות רציניות.

Geminiמזל תאומים
הכוכבים יתמכו בכם גם השבע בכל מה שקשור לקריירה והתוצאה על פי תחזית אסטרולוגית, אודות כשורותיכם תצליחו למלא את כל חובותיכם בצורה מעולה. הנחישות וההתמדה יעזרו לכם בעבודה ולצד התמיכה החזקה של הכוכבים, מסלול הקריירה מתחיל לטפס מעלה.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בחיי הנישואין, אתם מרגישים שביעות רצון ושמחת החיים חוזרת ובגדול. חיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים. עבור הרווקים יהיו הזדמנויות להיפגש עם אנשים חדשים, אבל לחלק מהם עדיין אין מחשבות לקשר יציב או להתמסד, בעוד שאחרים, חושבים כבר על קשר רציני.
בריאות: האזהרות של אסטרולוגיה שבועית של שבוע שעבר עדיין בתוקף. במקרה של מחלות ישנות שחוזרות לתמונה זה הזמן בתחילת השבוע לטפל בזה ולהחזיר את האיזון של הגוף. עכשיו זה הזמן הנכון כדי להיפטר מכל הבעיות הרפואיות האלה.

Cancerמזל סרטן
ייתכן, לפי אסטרולוגיה שבועית שיהיו בעיות במקום העבודה בעיות קשורות לתקציבים שלא יגיעו בזמן או בגלל קיצוצים. לכן, רצוי להכין את עצמכם לקרת שינויים די גדולים. עם כל הבעיות, התדמית שלכם רק הולך ומשתפר בעבודה. שימו לב לא לדבר יותר מדי עם אנשים אחרים.
אהבה: אם אתם לא תפגינו קצת יותר הבנה, לגבי הבעיות של יקיריכם, לפי תחזית אסטרולוגית המתח שבתוך הבית יכול להשפיע עליכם. אם תצלחו להבין כל כל דבר לא טוב אשר שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם אז הכל יסתדר. עם הזמן תוכלו לראות שגם בני משפחה אחרים מתמודדים עם בעיות.
בריאות: אם לא תטפלו מספיק עצמכם, השבוע תרגישו חולשה וכאבים. לפי כך, ההמלצה של הורוסקופ שבועי זה לשמור על אורח חיים בריא ושינוי בתזונה. על תיקחו ללב כל דבר קטן ובעיקר תנו לעצמכם מספיק זמן לנוח וזה ימנע בעיות נוספות.

Leoמזל אריה
במקום העבודה ישנם אנשים אשר לא רוצים לטובתכם ומפיצים שמועות שקריות שמפריעות לכם. בגלל אינטריגות האלה על פי אסטרולוגיה שבועית ייתכנו בעיות עם הבוסים. מה שנותר לכם לעשות זה להשתמש בתחושות הבטן שלכם כדי לזהות את האנשים האלה לפני שיהיה מאוחר מדי.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית מערכת היחסים בשלב זה היא במקום שני. אתם לא שקטים בגלל הבעיות בעבודה. תיזהרו, לא לגרום למשבר ביחסים. הרווקים מכירים כל מיני אנשים ומבין המכרים החדשים יהיה משהוא שיצליח ימשוך את תשומת לבם באופן יצא דופן. למרות שהקשר הזה נראה לא מבטיח, אל תתייאשו.
בריאות: השפעות המנוגדות של כוכבי הלכת גורמות להפחתת האנרגיה שלכם. מומלץ לפי הורוסקופ שבועי שאם יופיעו תסמינים של מחלה כל שהי לפנות לרופא ולבצע בדיקות. כנראה שמשהו קורה עם הגוף שלכם בגלל המתחים ויש לך לנקוט אמצעי הזהירות הנדרשים. אל תזניחו גם למצבי הרוח.

Virgoמזל בתולה
בעבודה, לפי תחזית אסטרולוגית יהיו סיטואציות מתוחות, שבהן אתם תהיו מעורבים ללא רצונכם. תיזהרו במי אתם התומכים, ובאיזה הצהרות אתם יוצאים כדי שהדברים לא יחזרו נגדכם. לחסוך קצת כסף בתקופה זאת זה נראה בלתי אפשרי עם כל ההוצאות שעשיתם.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: בגלל שבדרככם יש כל כך הרבה מחסומים אתם מתעייפים בניסיון לעקוף אותם. על פי הורוסקופ שבועי יש לשים לב לאוכל ולמנוחה, ורק כך יהיה ניתן לעבור בציונים גבוהים  על הבעיות הקטנות.

Libraמזל מאזניים
השבוע אתם מרגישים סוג של חולשה ועייפות ועל פי הורוסקופ שבועי ותרצו בעיקר לקחת פסק זמן מהכל. הירח החדש בבית השתים עשרה הוא סמל של תקופה של דין וחשבון. עכשיו, למרות כל התחושות האלה אתם חייבים להתרכז בעבודה במיוחד שהביטחון העצמי הוא חזק. במקום העבודה ישנם עמיתים המקנאים בכם בגלל היכולות שלכם ולמרות זאת זה חשוב מאוד להמשיך להיות ידידותיים גם איתם. בעת הזאת באפשרותכם לסכם דברים שעשיתם בזמן האחרון.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: מיום חמישי עד שבת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתת לעצמכם חלק קטן מהזמן הפנוי. בין אם אתם מקדישים זמן לתחומי עניין שונים, או לנסות שיטות של מודעות עצמית או אפילו לבחור לעזוב את העיר כדי לשחרר את הלחץ לכמה שעות. כל זה בטוח יעשה טוב מבפנים ותתמלאו בחשיבה החיובית. אתם רק צריכים לקחת את היוזמה.

Scorpioמזל עקרב
ההאשמות שנשמעו כלפיכם "בפינות" יחשפו מתישהו בתחילת השבוע והן צצות בגלל המתח עם עמיתים או עקב כשל של יוזמות מקצועי. לאחרונה איבדם עניין ורצוי מאד לנסות להתעשת. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא להתחיל פרויקטים חדשים ולא להסתמך על הבטחות נהדרות אשר אתם מקבלים מכל מני גורמים.
אהבה: במקרה שלכם, המשאלות של ליל שבין השנים 2014- 2015 לא יישארו בשלב של רצונות. עם הפרטנר והחברים כבר מתכננים תוכנית לא רק לטווח של שבוע. ברור שיש לכם חלומות נהדרים ורוצים להשיג כמה שיותר, אבל חייבים להיות רציונאליים ולהגדיר אזה מטרות ניתנות להשגה בתחום האהבה. ייתכן, על פי תחזית אסטרולוגית שתהיו שרויים בחלומות בהקיץ וזה יכול לעלות לכם ביוקר גם מבחינה נפשית וגם כספית. תחשבו בגדול!
בריאות: אם אתם עוברים טיפול מסוים, הורוסקופ שבועי ממליץ לכם לעמוד בפני הפיתוי לקטוע אותו לפחות עד יום שני ושלישי. לפעמים לא רואים את התוצאות באופן מיידי, אבל אל תוותרו. ילידי מזל זה אשר סובלים ממחלות כרוניות חייבים לשים לב לכל שינוי במצב הבריאותי ולדווח לרופא בזמן הקצר ביותר.

Sagittariusמזל קשת
על פי אסטרולוגיה שבועית אתם מתחילים להביט גם אל העתיד הרחוק. אתם עושים מאמצים לא קטנים כדי למצאו שותפויות משמעותיות או להתקדם. התקופה הזו גם יכולה להוביל אתכם לא פעם לרגעים מביכים אבל אל תשכחו שיש לה פוטנציאל גדול להצלחה.
אהבה: בתוך חיי של זוגות נשואים, חילוקי דעות נמחקים במהירות והשמש מופיעה. עבור אלה שלא נשואים, על פי תחזית אסטרולוגית אם אתם פזיזים ומחפשים הרפתקאות רבות, אתם מסתכנים בכך שיהיו בעיות מסוימות או תהיו פשוט תשושים.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי הורוסקופ שבועי יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה. אולי הגיע הזמן לצאת לאוויר הפתוח ולקחת זמן כדי להירגע. אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Capricornusמזל גדי
השבוע הזה הוא שבוע שקט, שבו אתם מצליחים לפתור הרבה מאוד משימות בעבודה, כך שבסוף השבוע שתוכלו לבלות מבלי עם יקיריכם, בלי הלחץ של המחשבות קשורות לעבודה. בעניין הכסף אפילו בהימורים אתם יכולים לזכות להצלחה מעוררת קנאה. לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים הם בעדכם בתקופה הזאת, אז זה הזמן הנכון להשקיע בעבודה או להקים עסק משלכם.
אהבה: עליכם להקדיש יותר תשומת לב לבני הזוג לחיים אשר לאחרונה בגלל בעיות לא זכו לכך. הורוסקופ שבועי ממליץ שתקנו להם מתנה או תארגנו טיול רומנטי בסוף השבוע. כל זה יכול לעזור להחזיר את האווירה ההרמונית שהייתה בניכם לפני זה. העיקר שתבלו ביחד.
בריאות: העייפות והמתח של התקופה האחרונה הם יותר מברורים. אתם מרגישים זאת גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לאכול מאוזן יותר ולנוח ככל האפשר. תנצלו את הרגעים השקטים כדי להירגע או לעשות דברים אשר אתם אוהבים.

Aquariusמזל דלי
מבחינת תחזית אסטרולוגית זה הזמן המתאים ביותר להגביר את מאמציכם בתחום הקריירה. אם תהיו מעורבים באמת בכל מה שמתרחש מסביב, התוצאות יהיו טובות מאד. כפעל יוצא מזה אתם תקבלו כבוד ואת ההסכמה של העמיתים לעבודה, בעיקר על יכולתכם לארגן דברים.
אהבה: אנשי המשפחה יעמדו במבחן השבוע מבחינת החיים הסנטימנטאליים. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם קולטים כמה משקיעים במערכת היחסים, וכמה הם בני הזוג מוכנים להציע בתמורה. בכל מקרה, יש לאזן את המצב ולהבהיר כל בלבול.
הרווקים חייבים, אם הם מחפשים אהבה לשים בצד את החברים.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Piscesמזל דגים
סוף, סוף על פי תחזית אסטרולוגית שבוע אשר אתם יכולים להגיד שזה מתחיל טוב, עם אווירה טובה, שבו הכול הרמוני ומסתיים עם גילויה דרך חדשה שבה אתם יכולים ללכת בבטחה. אתם תתחילו אולי עשיית דברים אשר גורמים לכם עונג. מכאן אתם תוכלו לקחת את האנרגיה שאתם צריכים במהלך השבוע.
אהבה: יחד עם בני הזוג עשיתם כמה רכישות ועכשיו זאת תהיה הסיבה לעימותים ומחלוקות בניכם. אתה לא הגעתם להסכמה על מי משלם וכמה והמכשול שבניכם יעלם רק באמצעות תקשורת. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים כמהים לאהבה וחיבה ויקבלו זאת, אפילו אם מדובר רק בסטוץ או קשר לטווח קצר שמתחיל בתקופה הזו. אז לא נותר אלא לנצל את כל מה שקורה.
בריאות: כבר מתחילת השבוע אתם מרגישים מלאים באנרגיה, אבל ככול שהימים עוברים העייפות משתלטת, מה שבכלל לא מפתיע. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להקדיש קצת זמן למנוחה כדי להחזיר את החיוניות בתקופה עמוסה כזאת.



עמוד זה נצפה ע"י 2,421 גולשים