הורוסקופ שבועי 01.07.16 – 07.07.16

Aries

מזל טלה
במקום העבודה, לפי הורוסקופ שבועי אתם חייבים לעמוד מול משמות לא פשוטות וזה לא יהיה קל, מפני שבהתחלה היה מדובר על יעדים אחרים לא מסובכים אשר היה מאפשר לכם לפתור את כל הבעיות. לפי כך,השבוע הלחצים והמתחים יגרמו לכם להרגיש תחת זכוכית מגדלת רוב הזמן.
אהבה: אם אתם כבר נשואים השבוע תרגישו יותר מתמיד שמערכת היחסים יכולה להיות די משעממת. כנראה שהשגרה עם המטלות היום יומיות יכולות לגרום לכם לחשוב פחות על איך לשמר את האהבה על אש גבוהה. תהיו יותר יצירתיים כדי לצאת מהשגרה .
הרווקים, לפי תחזית אסטרולוגית ייתכן שיתחילו מערכת יחסים חדשה ואולי יותר רצינית.
בריאות: ככל הנראה אתם תרגישו טוב השבוע, אך על פי אסטרולוגיה שבועית שימו לב בכל זאת לבריאותכם אם כי ההרגשה היא יוצאת מן הכלל. כדי לשמור על המצב אל תגזימו עם האוכל או השתייה, אחרת, ייתכן שתצטערו.

Taurusמזל שור
ייתכן, לפי אסטרולוגיה שבועית שיהיו בעיות במקום העבודה בעיות קשורות לתקציבים שלא יגיעו בזמן או בגלל קיצוצים. לכן, רצוי להכין את עצמכם לקרת שינויים די גדולים. עם כל הבעיות, התדמית שלכם רק הולך ומשתפר בעבודה. שימו לב לא לדבר יותר מדי עם אנשים אחרים.
אהבה: אם אתם לא תפגינו קצת יותר הבנה, לגבי הבעיות של יקיריכם, לפי תחזית אסטרולוגית המתח שבתוך הבית יכול להשפיע עליכם. אם תצלחו להבין כל כל דבר לא טוב אשר שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם אז הכל יסתדר. עם הזמן תוכלו לראות שגם בני משפחה אחרים מתמודדים עם בעיות.
בריאות: אם לא תטפלו מספיק עצמכם, השבוע תרגישו חולשה וכאבים. לפי כך, ההמלצה של הורוסקופ שבועי זה לשמור על אורח חיים בריא ושינוי בתזונה. על תיקחו ללב כל דבר קטן ובעיקר תנו לעצמכם מספיק זמן לנוח וזה ימנע בעיות נוספות.

Geminiמזל תאומים
לפי תחזית אסטרולוגית שבועית רצוי שהשבוע אתם צריכים לקבל החלטות אשר יכולות להשפיע על עתידכם. לפני שתקבלו כל החלטה רצוי לקבוע מחדש סדר עדיפויות. בעבודה, כרגיל תהיה לכם הרבה עבודה. אתם צריכים הרבה סבלנות כדי להתגבר על כל מני עיכובים.
אהבה: הזוגיות בחיי הנשואים היא נהדרת בימים אלה. ההמלצה של אסטרולוגיה שבועית עבור הרווקים היא שבינתיים כדאי להם להישאר עם הראש על הכתפיים ולקחת צעד אחורה. זה יכול לעזור להם להעריך טוב יותר אירועים מן העבר ולא להתחרט על ההחלטות פזיזות או על הגישה לא נכונה לגבי קשר חדש.
בריאות: באופן כללי, על פי הורוסקופ שבועי מצבכם הבריאותי הוא די טוב, אבל למרות שהכוכבים חוזים מצב בריאות תקין, אלה שבגילאים מבוגרים יותר יכולים להרגיש קצת חוסר נוחות.

Cancerמזל סרטן
הורוסקופ שבועי ממליץ לכם להתמקד בנושאים ובפרויקטים שקשורים יותר לעתידכם. אתם חייבים לחשוב טוב על הארגון והמימון של הפרויקטים האלה ומתוך ראייה רחבה. בזמן הקרוב יהיו לכם הזדמנויות להתקדם אם תדעו לבחור להיות בסביבה של אנשים שיכולים לעזור בקריירה שלכם.
אהבה: בחיק המשפחה בין בני הזוג לא יהיו בעיות יוצאות דופן  אודות כוכב וונוס אשר דואג להרמוניה ושלווה. הרווקים יכולים לצפות לחדשות טובות, כי על פי תחזית אסטרולוגית יהיו פרשיות אהבה שכמוהן לא היו.
בריאות: באופן כללי לא יהיו בעיות בריאות ואתם מרגישים מלאי אנרגיה והתלהבות, אבל כדאי לכם להירגע ולהאט בקצב בכל דבר אשר אתם עושים. עם זאת אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להיות זהירים כי ייתכנו תאונות קטנות בעיקר בגלל חוסר זהירות.

Leoמזל אריה
סוף, סוף, בעבודה אתם תקבלו הזדמנות משמעותית והאמיתית למוכיח שיש לכם גם את הידע וגם את היכולת בתחום ספציפי. היגיע הזמן שתשתמשו בכל מה שלמדתם עד עכשיו,ובכך להביא תרומה שתהיה מוערכת על ידי הבוסים. לפי תחזית אסטרולוגית זאת ההזדמנות שלכם להתקדם בעבודה.
אהבה: מערכת היחסים נמצאת בתקופה של קיפאון. אתם מתוסכלים כי אתם יודעים שאתם מעורבים בגוף ובנפש במערכת הזאת לעומת בני זוגכם שאינם מתקשרים מספיק. על פי אסטרולוגיה שבועית הייתם רוצים שהם יהיו יותר פתוחים. בקשר לרווקים ייתכן משהו ממעגל החברים מתאהב מעל הראש ואתם לא כל כך רוצים זאת, מפני שמדובר על ידידות וותיקה ולא שחשבם אף פעם לאדם הזה מנקודת מבט של אהבה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי אתם תמיד בתנועה ואין אף פעם זמן לעצמכם. תתחילו לנשום ולהירגע! בסוף השבוע תעשו רק בדברים אשר גורמים לכם ליהנות, תטיילו וכך תמלאו את המצברים מחדש. תנסו לאכול ככל האפשר בריא ולא להתפתות לדברים שלא בריאים.

Virgoמזל בתולה
במקום העבודה, לפי תחזית אסטרולוגית אתם נדרשים לעמוד מול יעדים לא פשוטים. זה יהיה קשה, מפני שבהתחלה היה מדובר על יעדים לא מסובכים ובתאריך מסוים אשר היה משאיר לכם די זמן לפתור כל הבעיות. השבוע אתם תצטרכו לפעול תחת לחץ ומתח אשר יגרמו לכם כאבי ראש לא קטנים.
אהבה: במהלך השבוע אתם יצירתיים ומלאי דמיון, אשר מעמידים את הכישרונות האלה לטובת מערכת היחסים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מרגישים צורך להפתיע את בני זוגכם, להגיד להם תודה על התמיכה שהם נותנים לכם בכל פעם מחדש. כל המחוות האלה מתוגמלות על ידי חיבה ותשוקה.
בריאות: אתם במצב בכלל לא רע במונחים של בריאות. ההיפך הוא הנכון! על פי הורוסקופ שבועי זו פעם הראשונה לאחר זמן רב, שאין לכם שום בעיה. עם זאת, אתם  חייבים לטפל בעצמכם כראוי, אחרת המצב עלול להשתנות, אז תיזהרו.

Libraמזל מאזניים
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שבתחום הקריירה אתם נמרצים וזה ידחוף אתכם להצלחה ולהתקדמות די מהירה. במידה שאתם תהיו יותר נועזים כך תקבלו את העידוד ואת העזרה אשר דרושים לכם. אל תפזרו את האנרגיות שיש לכם לכל מני כיוונים אלא תשתמשו בהן רק למטרה אחת: להתקדם קדימה.
אהבה: מערכת יחסים עם בן זוגכם תשתפר אודות נוכחות של ונוס. השפעתו יעזור לכם לחיות רגעים רומנטיים עם הפתעות נעימות.  עבור הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית ישנם סימנים ברורים שתקופת הבדידות צפויה להסתיים בקרוב. אתם נחושים בדעתכם לפתוח פרק חדש בחיים, כך שתנסו ליהנות מהבשורות הטובות.
בריאות: אתם לא תתמודדו עם בעיות בריאות, אבל חייבים להיות יותר זהירים עם אורח החיים שלכם. הימנעו מלאבד לילות ויש להקדיש יותר תשומת לב למה שאתם אוכלים.

Scorpioמזל עקרב
בעבודה האקלים יהיה די מבלבל. לפי תחזית אסטרולוגית  אתם תקבלו הצעות שיתופי פעולה מאוד מעניינות, אך הכוכבים אינם מאוד ברורים לגבי סיכויי ההצלחה כך שכדאי להיות זהירים. אף כוכב לא יהיה מעורב במישור הפיננסי ולא נראים שינויים גדולים במצב הנוכחי.
אהבה: שלוות חיי הנישואין שלכם תופרע על ידי כמה אירועים בלתי צפויים, אך שילוב של כוכבים שונים יספק לפי תחזית אסטרולוגית הבנה וחיבה, אלמנטים אשר יסייעו לפתרון בעיות עם בני זוגכם. הרווקים יתחילו סיפור אהבה יפה שבו הרומנטיקה והחושניות ישתלבו זו בזו בהרמוניה בתנאי יחשפו את רגשותיהם.
בריאות: בגלל שבדרככם יש כל כך הרבה מחסומים אתם מתעייפים בניסיון לעקוף אותם. אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. על פי הורוסקופ שבועי יש לשים לב לאוכל ולמנוחה, ורק כך יהיה ניתן לעבור בציונים גבוהים  על הבעיות הקטנות.

Sagittariusמזל קשת
על פי תחזית אסטרולוגית יהיה לכם שבוע מתיש וזה יגרום לכם לרצות לקחת פסק זמן מכל העיסוקים. הירח החדש מייצג היא תקופה של חשבון נפש. דווקא עכשיו, אתם חייבים להתרכז בעבודה. הביטחון העצמי בתחום המקצועי לא חסר וגם האנרגיה לא חסרה כך שחבל לא לנצל זאת.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי הורוסקופ שבועי שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Capricornusמזל גדי
אתם לא אמורים להיכנס לחובות אם אתם יודעים שלא תוכלו לעמוד בהם וגם לא חייבים להגיב באופן לא שקול מבחינת הכסף. על פי תחזית אסטרולוגית אתם הולכים לקרת בכמה סיבוכים, בחלק האחרון של השבוע. יהיה צורך להתייעץ עם אנשים שמבינים בנושא ובעלי ניסיון ורק בדרך הזו תוכלו להשלים מספר מטרות.
אהבה: ייתכן, לפי הורוסקופ שבועי שתשימו עין על אדם אינו פנוי ושלא חולק את הרגשות שלכם. מומלץ שאתם תתעוררו למציאות לפני שיהיה מאוחר מדי. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, זה יהיה טוב יותר לצאת מהמעגל המסוכן הזה. בטוח יש לידכם אדם מיוחד שמגיע לו את כל האהבה ונאמנות.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם תפתחו את השבוע מלאי אנרגיה. עם זאת, נסו להישאר עם הראש על הכתפיים ולא לתת לשליליות של אחרים להשפיע עליכם. אולי מצבכם הרוח הטוב לא יהיה מסנכרן עם המצב הרוח של האחרים, אבל זאת לא סיבה להיות מדוכאים. אז, תישארו את החיוך על שפתיים.

Aquariusמזל דלי
לפי תחזית אסטרולוגית בתקופה זו, אתם תוכלו ליהנות מהצלחה ולהיות מרוצים מעבודתכם, אבל תצטרכו לעשות מאמצים נוספים כדי להגיע להוצאות שאתם רוצים. נסו גם לתכנן את הצד הפיננסי לטווח ארוך, כדי לא להגיע למצב שאין לכם מספיק כסף.
אהבה: בתוך לבכם אתם מרגישים מאד קשורים לבני זוגכם, אבל אתם עדיין תוהים אם ישנם רגשות יותר חזקים מאלה. כדי להסיר כל ספק תבלו רק עם בני זוגכם את סוף השבוע, הרחק מהחבר'ה והמשפחה וזה כל מה שאתם צריכים. אם אתם עדיין לא במערכת יחסים, לפי אסטרולוגיה שבועית אדם אשר רוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום בעיניים פתוחות אחרת זה לא יסתדר.
בריאות: בגלל שאתם תמיד רצים לאן שהו, אין בכלל זמן לעצמכם. לפי הורוסקופ שבועי בריאותכם היא טובה אבל לשם שינוי בסוף השבוע הזה תעשו רק בדברים אשר אתם אוהבים וכך תצליחו למלא את המצברים מחדש.

Piscesמזל דגים
בימים אלה אתם חייבים לחשוב באופן רציני ולארגן מחדש כל מה שקשור לתקציב שלכם, אם אתם רוצים לשמור על רמת חיים מסוימת או לקדם פרויקט אישי. הורוסקופ שבועי מבשר שבטווח הימים שלישי עד חמישי מבחינה מקצועית אתם תצטרכו להתמודד מול דברים הדורשים ריכוז גבוה ויעילות אחרת כולם ידברו על כישלון.
אהבה: חיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים, קשרי הנישואין יהיו יותר ברורים ואתם תבינו טוב יותר את הצרכים והציפיות של בני זוגכם. הרווקים, על פי אסטרולוגיה שבועית לרוב יהיו עסוקים בחיזורים, אבל לא יהיה שום קשר רציני. אחדים ייפרדו מיחסים ישנים יותר, בלי שום כעס או תוכניות אחרות לעתיד, לפחות לעת עתה.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית, הכוכבים הם ניטרליים, אבל אתם חייבים לעשות כל מה שעושה לגוף טוב ולא להגזים בכלום. הכוכבים עומדים על המשמר, וזה מעניק לכם בריאות טובה. עדיין יש סיכון של עצבנות ופציעות קטנות שיכולות להתרחש מפעילות ספורטאית או בתוך הבית.


עמוד זה נצפה ע"י 2,087 גולשים