הורוסקופ שבועי 02.01.15 – 08.01.15

Aries

מזל טלה
אתם לכודים בעבודה ממש וזה יגרום לכם להיכנס לפולמוס עם הממונים. לענות להם בטון גבוה או להשתמש בהערות לא במקום זה לא עושה לכם כבוד אף על פי שהצדק הוא בצדכם. בנוסף, לפי הורוסקופ שבועי היחיד שיכול לעזור בתחום הפיננסי יכול להיות אחד מהבוסים שלכם. תהיו דיפלומטיים!
אהבה: במקרה שבאמצע השבוע יהיו מתחים בניכם לבין אנשים סביבכם, הכוכבים על פי תחזית אסטרולוגית  ישנו את האווירה כך שבסוף השבוע מכינים לכם כמה ימים נפלאים. ביקורים אצל חברים, בילוים או שיחת טלפון פשוטה כל אלה יכולים להפחית את המתחים. תנסו שבתוך מערכת הזוגית לא להתייחס למילים שנזרקו סתם.
בריאות: הכוכבים מעניקים לכם "מנה של רוגז" בתחילת השבוע. בנוסף אסטרולוגיה שבועית מדברת על תקופה אשר הכוכבים ישפיעו על תיאבון. אתם "טוחנים" כל מה ששמים על השולחן. תשימו לב לעלית במשקל! זה יפגע לא רק בבריאותכם אלא גם במראה החיצוני.

Taurusמזל שור
סוף, סוף על פי תחזית אסטרולוגית שבוע אשר אתם יכולים להגיד שזה מתחיל טוב, עם אווירה טובה, שבו הכול הרמוני ומסתיים עם גילויה דרך חדשה שבה אתם יכולים ללכת בבטחה. אתם תתחילו אולי עשיית דברים אשר גורמים לכם עונג. מכאן אתם תוכלו לקחת את האנרגיה שאתם צריכים במהלך השבוע.
אהבה: יחד עם בני הזוג עשיתם כמה רכישות ועכשיו זאת תהיה הסיבה לעימותים ומחלוקות בניכם. אתה לא הגעתם להסכמה על מי משלם וכמה והמכשול שבניכם יעלם רק באמצעות תקשורת. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים כמהים לאהבה וחיבה ויקבלו זאת, אפילו אם מדובר רק בסטוץ או קשר לטווח קצר שמתחיל בתקופה הזו. אז לא נותר אלא לנצל את כל מה שקורה.
בריאות: כבר מתחילת השבוע אתם מרגישים מלאים באנרגיה, אבל ככול שהימים עוברים העייפות משתלטת, מה שבכלל לא מפתיע. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתנסו להקדיש קצת זמן למנוחה כדי להחזיר את החיוניות בתקופה עמוסה כזאת.

Geminiמזל תאומים
הכוכבים ישפיעו על הקריירה שלכם בדרכים שונות: היחסים עם העמיתים לעבודה והבוסים הולכים ומשתפרים עם הזמן באופק יהיה אפילו קידום. גם העובדים העצמאיים, לפי תחזית אסטרולוגית  ירגישו השפעתם החיובית של הכוכבים על ידי גידול במחזור הכספי.
אהבה: אנשי המשפחה יעמדו במבחן השבוע מבחינת החיים הסנטימנטאליים. על פי הורוסקופ שבועי אתם קולטים כמה משקיעים במערכת היחסים, וכמה הם בני הזוג מוכנים להציע בתמורה. בכל מקרה, יש לאזן את המצב ולהבהיר כל בלבול.
הרווקים חייבים, אם הם מחפשים אהבה לשים בצד את החברים.
בריאות: אם אתם מרגישים לא טוב היגיע הזמן ללכת להיבדק אצל הרופא ולא לדחות שוב ושוב. אל תתנו למצב להחמיר ולעבור טיפול כואב ויותר ויקר. אז זה לא יזיק על פי אסטרולוגיה שבועית להיות זהירים עם הבריאות שלכם.

Cancerמזל סרטן
כבר בתחילת השבוע מקצועית תרגישו תסקול בתחום הקריירה מפני שתכניות קשורות לעתידכם כבלתי אפשרי לבצע. הורוסקופ שבועי ממליץ כדי לא לגרום לעצמכם אכזבה, דבר מאד פשוט: צריכים להיות יותר מציאותיים לגבי שאיפותיכם.
אהבה: מי שמסתדר, מסתדר ומי שלא, לא, זה מה שמבשרת אסטרולוגיה שבועית השבוע לאנשי המשפחות. היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הלא נשואים חוששים לחזק את הקשר. אם תמצאו את האהבה הגדולה, תעשו הכל כדי לשמור עליה.
בריאות: כוכב הלכת מאדים, לפי תחזית אסטרולוגית מעניק חיוניות ואנרגיה, אבל זה יכול לגרום לפציעות קטנות. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח. שימו לב לא להתלהב מזה ולשכוח להמשיך בעורך חיים בריא.

Leoמזל אריה
אסטרולוגיה שבועית ממליצה שהשבוע אתם צריכים לקחת פסק זמן מסוים כי עבדתם מאד קשה. השבוע זה גם הזמן המתאים לקביעת סדר עדיפויות חדש. תעבדו הרבה אבל היעלות היא די נמוכה. גם לסבלנות יש תפקיד חשוב ובעיקר יש להימנע מלקבל החלטות חשובות בחיפזון.
אהבה: אם אתם נשואים, זה זמן טוב ליהנות הנישואים שלכם. אתם רוצים להרגיש הרבה יותר קרובים לבני זוג ולמשפחתכם. בגלל שאתם כל כך עסוקים בעבודה, מאד קשה להקדיש זמן רב לאלה שקרובים אליכם. אם אתם רווקים, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היא חיובית לגבי מציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי תתחילו את השבוע די חלש מבחינה אנרגטית, אך המצב הולך ומשתפר ופשוט תתעוררו מלאי אנרגיה וחיוניות, והכי חשוב, אופטימיים ומלאי בטחון ביכולות שלכם. בסופו של דבר, השינוי במצב הנפשי הוא זה שמשפיע באופן חיובי חיובית על חייכם וכמובן על בריאותכם.

Virgoמזל בתולה
על פי תחזית אסטרולוגית שבוע זה הוא שבוע רגוע ביחס לעומת השבועות האחרונים שבהם עבדתם המון. קחו צד אחורה כדי לנתח את הדברים וזה יעזור לכם להתקדם בכל מני תחומים. עם זאת, טוב יהיה אם תהיו זהירים במה שקורה סביבכם כדי להימנע ממצבים לא ריצוים. תכנון נכון מבטיח השגת המטרות.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי הורוסקופ שבועי הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Libraמזל מאזניים
הסיכונים מושכים אתכם די הרבה בשבועה הקרוב, אפילו אם אתם אנשים הגיוניים, הרעיון של רווח מהיר ללא מאמץ יכול להיות מפתה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים לב, כי מאחורי הצעות לשיתופי פעולה שקבלתם בתקופה האחרונה מסתתרים פרטים אשר יכולים לגרום לכם הפסדים.
אהבה: יחד עם בני הזוג עשיתם כמה רכישות ועכשיו זאת תהיה הסיבה לעימותים ומחלוקות בניכם. אתה לא הגעתם להסכמה על מי משלם וכמה והמכשול שבניכם יעלם רק באמצעות תקשורת. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים כמהים לאהבה וחיבה ויקבלו זאת, אפילו אם מדובר רק בסטוץ או קשר לטווח קצר שמתחיל בתקופה הזו. אז לא נותר אלא לנצל את כל מה שקורה.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Scorpioמזל עקרב
בעבודה, לפי תחזית אסטרולוגית יהיו סיטואציות מתוחות, שבהן אתם תהיו מעורבים ללא רצונכם. תיזהרו במי אתם התומכים, ובאיזה הצהרות אתם יוצאים כדי שהדברים לא יחזרו נגדכם. לחסוך קצת כסף בתקופה זאת זה נראה בלתי אפשרי עם כל ההוצאות שעשיתם.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: בגלל שבדרככם יש כל כך הרבה מחסומים אתם מתעייפים בניסיון לעקוף אותם. על פי הורוסקופ שבועי יש לשים לב לאוכל ולמנוחה, ורק כך יהיה ניתן לעבור בציונים גבוהים  על הבעיות הקטנות.

Sagittariusמזל קשת
רק מפני שהדברים לא מתגלגלים כמו שתכננתם, זה לא אומר שאתם צריכים לאבד תקווה. אתם צריכים לפעול עם יותר נחישות ומבלי להסס, כדי ליהנות מהצלחה אמיתית.
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי תחזית אסטרולוגית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Capricornusמזל גדי
לפי הורוסקופ שבועי יהיה שבוע די תוסס. בעבודה, אתם פעילים ואנרגטיים מאוד ואז כל מה שתעשו עם אחריות ותזכו בהצלחה. זו תקופה טובה עבור מי שעובד בבנקים או בריאה חשבון.
אהבה: אם אתם נשואים, זה זמן טוב ליהנות הנישואים שלכם. אתם רוצים להרגיש הרבה יותר קרובים לבני זוג ולמשפחתכם. בגלל שאתם כל כך עסוקים בעבודה, מאד קשה להקדיש זמן רב לאלה שקרובים אליכם. אם אתם רווקים, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היא חיובית לגבי מציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: ככל הנראה, המטרה שלכם זה להרגיש טוב השבוע. על פי אסטרולוגיה שבועית יש לשים לב לבריאותכם אפילו אם ההרגשה היא מצוינת. חשוב שבכל מה שאתם עושים יהיה גבול ומידה, אחרת, ייתכן שתצטערו שמתחתם את החבל יותר ממה שהם יכולים, לפחות לעת עתה.

Aquariusמזל דלי
כוכב הלכת פלוטו משפיע לטובה על המישור המקצועי על פי הורוסקופ שבועי.  אתם עושים שימוש במיומנות ובסבלנות כדי לפתור בעיות נוכחיות. אתם אמיצים, עקשניים ומקצועיים וזה יוביל להצלחה רבה.
אהבה: אין לכם סבלנות בכלל כלפי בני זוגכם ושום דבר לא מספק אתכם. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם עצבניים כל הזמן ובאים בטענות פחות או יותר מבוססות די הרבה. משנכון, זה שאתם לא הוגנים כלפיהם והופכים את חייהם לעינוי בגלל דברים לא חשובים. יש לידכם מישהו שאוהב אתכם וחבל לקלקל זאת.
בריאות: אתם עוברים תקופה של אי שקט פנימי וחרדה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם סובלים מבעיות בקיבה ולא מצליחים למצוא את מקומכם. זה אומר שאתם חייבים להוריד את רמות הלחץ באופן טבעי: לשתות תה, לאכול בריא ולשון מספיק. אתם תרגישו טוב יותר.

Piscesמזל דגים
אתם לוקחים סיכונים רבים במקום העבודה וזה יוצר יתרון מול אחרים. על פי הורוסקופ שבועי מאמציכם יתקבלו בברכה ובערכה על כך שאתם כל הזמן מנסים לשפר את תוצאות העבודה. מצד שני אתם צריכים לנהל יותר טוב את הכסף שאתם מרוויחים, כי תהיה תקופה שבה יהיו לא מעט הוצאות אשר ישפיעו על התקציב.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית החיים סנטימנטאליים יהיו בלתי יציבים. אתם לא מוצאים מישהו שהוא לטעמכם, כך שאתם משלבים הרפתקאות של לילה בודד לבין ניסיונות ליצור מערכת לטווח ארוך. משום מה שום דבר לא מספק אתכם.
בריאות: יש לכם הרבה אנרגיה וזאת לפי המלצת אסטרולוגיה שבועית אתם לא צריכים לבזבז על פעילויות חסרות תועלת. בתקופה זו אתם מבלים שעות רבות בעבודה וגם חייבים לעמוד בדרישות מסוימות כך שתמיד אתם צריכים להיות במצב הכי טוב.