הורוסקופ שבועי 02.05.14 – 08.05.14

Ariesמזל טלה
יהיה שבוע של ארגון מחדש של כל מני דברים. הירח החדש על פי אסטרולוגיה שבועית מסמל התחלות חדשות. עכשיו אתם מרגישים נמרצים ונלהבים ותצליחו לפתור כל מני בעיות אשר עד עתה לא הצלחתם למצוא להן פתרונות. בעבודה, עדיף להתרכז בלשפר את הביטחון העצמי ולדעת לעמוד על עצמכם. היגיע הזמן לעשות רושם טוב גם על אחרים.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי הורוסקופ שבועי הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: ירח חדש בבית חיוניותכם יביא, לפי תחזית אסטרולוגית ללא ספק פלוס של אנרגיה כבר מהימים הראשונים של השבוע. בהקשר לזה, עדיף לנצל את התקופה הזאת כדי לשפר את הכושר הפיזי על ידי פעילות גופנית כל שהי.

Taurusמזל שור
במישור המקצועי, יש לכוון את האנרגיה שלכם לסיום חיובי של כמה פרויקטים ולהוכיח את היכולותיכם, היוצאות מן הכלל. אתם תעשו מאמץ כפול, אבל התמורה שתקבלו תהיה כפולה: תגשימו את כל המטרות, גם ככה שאפתניות למדי.
אהבה: במשפחה הקשר הזוגי הוא טוב: בן/בת הזוג יתנו כבוד לעצמאות הדדי, אחד לשני ויהיו מאוחדים לגבי פרויקטים משותפים. הרווקים "אוספים" הרפתקאות. אבל הם חושבים שפרשיות אוהבים אלה הן חסרות טעם. כתוצאה מכך, הם צריכים לנצל את ההזדמנות ולהתעורר השבוע כי פגישה חשובה עומדת להתרחש.
בריאות: זה הזמן להתחיל דיאטה ולפקח על התזונה שלכם..

Geminiמזל תאומים
אינטואיטיבי ומלא בתובנה, אתם תשתמשו בכישרונות האלה במישור המקצועי כדי להיות יותר יעילים בעבודה. השאיפות מתעוררות וזאת הסיבה למוטיבציה להצליח. בנוסף, תקבלו גם תמיכה.
אהבה: בנישואין המצב משתפר, ואתם אחראיים יותר. הלא נשואים שואפים יותר מדי גבוה ומסתכנים לבזבז מפגש מעניין מאוד בגלל הרושם שהאנשים הם לא כך "מבריקים" כפי שהם רוצים אותם. צריך יותר צניעות, ריאליזם ופחות דרשות.
בריאות: כוכבי לכת רבים יבטיחו בריאות פיזית ונפשית טובה . לנצל את השפעת הירח לטובת הבריאות שלכם.

Cancerמזל סרטן
השבוע, במישור המקצועי, אתם יותר שאפתנים ולהוטים לטפס בסולם ההירארכי, במיוחד שהכוכבים משפיעים לטובה. אתם עוברים תקופה של מלנכוליה, אשר, מיוצרת על ידי פגישה עם אהבה ישנה.
הזיכרונות חוזרות באופן אובססיבי כל יום השבוע. גם אם אתם מרגישים שאתם עסוקים מאוד, תגלו שאתם עדיין מסוגלים לטפל בעניינים של אחרים.
באמצע השבוע תקבלו ותתנו מתנות יקרות. בסוף השבוע, כל התוכניות שלכם ישתנו, בגלל הופעתו של אדם שיחייב אתכם למלא את כל חובותיכם. הטונוס והמרץ שלכם הם בשיא: אתם לא יודעים מה זה עייפות, אך לשים לב לקיבה.

Leoמזל אריה
בתחום המקצוע אתם תקבלו הזדמנויות מעניינות. אתם צריכים שיהיו לכם ערבויות רציניות, אולי אפילו הסכמים בכתב. בלי זה, אתם יכולים להיות מופתעים לא לטובה כבר בחודש הבא.
אהבה: במשפחות, מאדים מביא הרבה חושניות. הרווקים מבוקשים מאד וזה מוסיף המון לאגו שלהם. יהיה גם מפגש לא צפוי עם אדם מסוגל לשנות את חייהם לטובה.
בריאות: טונוס טוב ודינאמיות. אבל זאת לא סיבה לבזבז את האנרגיה. יש לנהל את ההון הזה בתבונה.

Virgoמזל בתולה
השבוע הזוגיות או מערכות יחסים משותפות יעמדו על הפרק מבחינה חיובית ויעדו על סדר היום לכן נסו להיות מתונים, לרכך ולהתפשר עד כמה שתוכלו על מנת לתת לצד השני לצאת במעט תחושת כבוד. נסו לשפר את התקשורת על מנת למנוע אי הבנות.
מבחינת קריירה זאת ההזדמנות שלכם לבקש העלאה. זהו שבוע מצוין לחשוב על מה הייתם רוצים לעתיד ולסמן זאת כמטרה. חשוב לא לדבר עם החברים לעבודה על זה בגלל שיש ביניהם גם כאלה שמדברים לא יפה על הגב שלכם.
בריאות: מישהו במשפחה סובל ממחלה הרבה זמן וחייב לטפל בו בדחיפות למרות שהוא עצמו לא מעוניין ללכת להיבדק. אסור לוותר לו.

Libraמזל מאזניים
השבוע זהו זמן טוב בכל הנוגע לענייניים הקשורים בחו"ל, השכלה וענייני חוק ומשפט ייהנו מהשפעה נפלאה. בכל הנוגע לקריירה יש משהו שעוצר את התקדמותכם בקצב בו הייתם חפצים אך שימו לב שלא לנקוף בגישה אגרסיבית מדיי העלולה לגרום לעימותים אם זאת עניין הקשור לשכרכם ישתלם לטובה.
בתחום הזוגיות והרומנטיקה זהו שבוע מצוין להיכרויות לרווקים מבינכם ואם אתם כבר מסודרים התפנקו השבוע במיוחד. יום העצמאות הוא יום נהדר עבור בילוי משותף עם אלה שאתם אוהבים.
בריאות שלכם טובה. אם בכל זאת מרגישים עייפים חשוב לעזוב קצת את ענייני העבודה שהם כנראה הגורם למצב רוח להכי טוב.

Scorpioמזל עקרב
ההשפעות של כוכבים הן טובות במישור המקצועי. אל תהססו: זה הזמן לפעולה, זה לא הזמן למדיטציה. הסיכוי הוא בצד שלכם. בכל מה שתעשו עכשיו יש סיכויים גבוהים להצלחה.
אהבה: בתוך המשפחה, אתם עושים ויתורים ומתנות והכל למען יציבות הנישואין. בראבו! הרווקים מחליטים לחכות לנסיך/ נסיכה מהאגדות. הם יכולים להסתכן בכך שיכולים לאבד את האדם שפוגשים במהלך תקופה זו, שבו יש את הכל כדי שיהיו מאושרים!
בריאות: יופיטר מיביא חיוניות טובה. התנאי הוא להיות זהירים, כי אחרת, עלולות להתעורר בעיות עיכול או בזרימת הדם. יש לפקח על רמת הכולסטרול שלכם.

Sagittariusמזל קשת
הירח החדש ישפיע באופן מיידי על השגת מטרותיכם . זה זמן טוב, על פי הורוסקופ שבועי לפתח תוכניות עסקיות חדשות. אתם תרגישו תחייה מחודשת מבחינת מטרות בקריירה שלכם. יש לעשות משהו חדש ויצירתי, אך יהיה טוב יותר לשים את כל הרעיונות שלכם על נייר ולתכנן באופן מסודר את הדברים. יש יעדים פיננסיים והרצון להשיג אותם חזק.
אהבה: אם אתם רווקים, השבוע, לפי תחזית אסטרולוגית ייתכן שתתחילו מערכת יחסים חדשה. אם אתם נשואים, מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים יכולה להיות די משעממת בתקופה הזאת. המטלות הביתיות יכולות להפחית את ההתלהבות באהבה. זה יהיה טוב אם תצאו לטיול כדי לצאת מהשגרה.
בריאות: רמת הלחץ תגיע השבוע לרמה גבוה ואם אתם לא תיזהרו מספיק, ייתכן, על פי אסטרולוגיה שבועית שבסוף השבוע אתם תרגישו לא טוב. תנסו להגיע לאיזון פנימי ולא לקחת ללב כל מני אירועים לא נעימים שעשויים להתרחש בימים האלה, אחרת, לא יהיה בדיוק קל ליהנות מסוף השבוע.

Capricornusמזל גדי
על פי הורוסקופ שבועי לכוכבים יהיה השפעה חזקה על חייכם הפרטיים ובעודה בתקופה זו. יהיה עליכם לחשוב היטב לפני כל החלטה, גם אם יהיו לחצים עליכם. בחלק האחרון של השבוע תצטרכו לפעול בזהירות רבה יותר, במיוחד ליד אנשים מסוימים. ייתכן שקשרים ישנים יתחדשו, אבל הכל תלוי בכם.
אהבה: יש להיזהר לתת אמון בחלק מהאנשים שאתם לא מכירים זמן רב, כי, על פי תחזית אסטרולוגית אתם מרגישים כאילו הם לעולם לא יאכזבו אתכם. אפשר שהאירועים שיהיו ביום חמישי או שישי יוכיחו את ההיפך. היחסים יהיו אינטנסיביים השבוע כי ונוס ושבתאי יהיו בתוך בית הנישואים. מערכות יחסים אשר יתחילו עכשיו עשויות להיות לטווח ארוך. אם אתם נשואים, יהיו כמה עליות ומורדות במערכת היחסים.
בריאות: בגלל שהאווירה לא הייתה נהדרת השבוע, רמת האנרגיה שלכם היא לא גבוהה במיוחד. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת ללב כל דבר ולמצוא דרך כדי להחזיר את מצב הרוח הטוב. בסופו של דבר, סוף שבוע מוצלח תלוי רק בכם.

Aquariusמזל דלי
מדובר על שבוע עמוס על פי תחזית אסטרולוגית. ירח חדש יגרום לכם להיות יותר חברתיים. כעת אתם יכולים לפגוש אנשים חדשים, להשתתף בפעילויות הקבוצתיות ויכולים לזכות ברווחים אם יש לכם עסקים. יכול להיות הזדמנות לעבוד החדשה או לקידום בעבודה. יהיה שבוע טוב מבחינה כלכלית, אבל לשים לב כיצד אתם מנהלים את הכסף.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. הורוסקופ שבועי ממליץ על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Piscesמזל דגים
יהיה שבוע מתיש, על פי תחזית אסטרולוגית והדבר היחיד שתרצו השבוע זה לקחת הפסקה. ירח חדש בבית השתים עשרה מסמל היא תקופה של סקירה. עכשיו, תשימו יותר תשומת לב ותתרכזו בעבודה. הביטחון העצמי במישור המקצועי הוא חזק והאנרגיה שיש לכם היא נהדרת. עמיתים לעבודה מקנאים בגלל הגישה שלכם. זה מאוד חשוב להיות ידידותיים עם אחרים. כעת באפשרותכם לסכם דברים שעשיתם.
אהבה: אלה שנישואים חייבים לתת תשומת לב יותר לבני הזוג בתקופה הזאת. על פי הורוסקופ שבועי יש להימנע מהתפרצויות. אם אתה רווקים, כדאי להכיר טוב את הזוג העתידי לפני תחילת מערכת יחסים. עכשיו יש ההזדמנות להיות באור הזרקורים אך טעות גסה יכולה להשפיע על המוניטין שלכם. לכן, כל החלטה שתקבלו אתם חייבים לשקול אותה היטב.
בריאות: ירח חדש בבית המחלות הכרוניות יכול להעלות אל פני השטח דלקת דלקות אשר טופלו באופן לא הולם. אם בהיסטוריה הרפואית שלכם קיימות בעיות בבלוטת התריס, אסטרולוגיה שבועית אתם חייבים לעבור בדיקה רפואית על מנת לקבל טיפול מתאים.