הורוסקופ שבועי 02.12.16 – 08.12.16

Aries

מזל טלה
לפי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועית כמה סיבוכים, הימנעו מהתקפי זעם אפילו אם אתם תהיו קורבן של עיכובים, אשר ישימו אתכם במצב של מתח נפשי. אל תיכנסו לפאניקה: ההתקדמות בעבודה לא מאוים.
אהבה: אתם כבר צריכים לדעת שחיי הנישואין לא תמיד שקטים ותמיד יהיו עליות ומורדות. על פי תחזית אסטרולוגית האהבה אצל הרווקים זה יהיה עניין יותר מסובך הפעם: המפגשים באים אחד אחרי השני וקשה לבחור.
בריאות: הבריאות על פי אסטרולוגיה שבועית תהיה מושפעת מיופיטר וונוס והיא טובה, אבל יותר מדי אוכל ויותר מדי אלכוהול זה לא יעשה לכם טוב.

Taurusמזל שור
בתחום המקצוע אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לא לפחד מכלום: כל יוזמותיכם, אפילו הכי נועזות, יש להן סיכויי להצלחה. לפי הורוסקופ שבועי, זה הזמן הנכון להקים עסק משלכם.
אהבה: מרקורי יקדם את ההבנה שבין בני הזוג ובתוך המשפחה. בנוסף לשבתאי יש השפעה ישירה עכשיו על חיי האהבה של הרווקי והוא לא הכוכב האידיאלי עבור מפגשים משמעותיים.
בריאות: השבוע לא יהיה שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי תחזית אסטרולוגית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Geminiמזל תאומים
לפי תחזית אסטרולוגית עם מאדים שנמצא בזווית שתומכת בכם, אתם מתפקדים עם הרבה אנרגיה במישור המקצועי. אבל יש להימנע מלקחת החלטות לא מחושבות ולהתרחק ממצבים שיכולים לבלבל אתכם.
אהבה: בתוך המשפחות אווירה חמה, לוהטת, לשמחתו של בני הזוג שלכם. הורוסקופ שבועי חוזה עבור הלא נשואים, בזכות ההשפעה החיובית של אוראנוס, היכרות, לא צפויה ו מאד החלטית. האושר יאיר את חייהם שנים רבות.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שאתם נהנים ממצב בריאותי מעולה. רק חלקם עשויים להרגיש "לחץ" בהשפעה של אוראנוס, אבל ניתן להתגבר על כל זה עם תה מרגיע.

Cancerמזל סרטן
במישור המקצועי לפי תחזית אסטרולוגית אתם תהיו מלאי מוטיבציה, עקב הנוכחות של כוכבי לכת רבים שיעזור לכם למצוא רעיונות עבור עתיד טוב. לפי הורוסקופ שבועי רצוי להשיג את היתרון של העצמאות ושל האחריות, אפילו אם זה יהיה קצת יותר קשה.
אהבה: התקשורת, בחיי הנישואין יכולה להרגיע את המצב. לפי הורוסקופ שבועי לרווקים קשה מאד עם הבדידות . אבל לא חייבים להיות מיואשים, כי ונוס יכול לגרום לכך תפגשו את האדם שאתם מחפשים זמן רב.
בריאות: עם פלוטו ויופיטר בסביבה, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם חזקים כמו סלע והכל יהיה בסדר, אם לא תגזימו עם האוכל או עם השתייה.

Leoמזל אריה
לפי הורוסקופ שבועי, נראה שבמישור המקצועי, יהיה שיפור, או יפתחו אופקים חדשים, בתנאי שאתם תסכימו על כמה שינויים במקצוע. הסיכויים המוצעים הם לא זניחים, במיוחד במצב הכלכלי הנוכחי.
אהבה: החיים בתוך המשפחות יהיו מלאי חום ותשוקה. לרווקים לפי אסטרולוגיה שבועית ישנה תועלת מההשפעה של אלת האהבה, ונוס, המבטיחה שהם יפגשו את האידיאל של האהבה השבוע, אהבה חדשה שיכול לשנות את חייהם; יהיה מזל בתולה או מאזניים.
בריאות: מאדים ממלא אתכם באנרגיה, אבל, למרבה הצער, על פי תחזית אסטרולוגית הפזיזות, גורם לתאונות קטנות, אז להתנהג באופן שקול.

Virgoמזל בתולה
כל הציפיות שלכם על מקום העבודה מוצדקות: ניתן יהיה לעבור את כל המכשולים ולרכז את המאמץ הנדרש כדי לעבוד. לפי אסטרולוגיה שבועית כל זה יסייעוה להשיג את ההצלחה הרצויה בקריירה שלכם.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי, החיים המשפחתיים הם מהנאים ומלאי תשוקה. הרווקים עוברים תקופה שטופת שמש: הם יחלקו רגעים בלתי נשכחים וטוב לנצל אותם. דבר נוסף: זה טוב גם לנסוע. מקומות אקזוטיים מציעים מפגשים עם תקווה.
בריאות: שבתאי על פי תחזית אסטרולוגית יכול לגרום לעייפות, בעיות עצמות, מערכת חיסונית ירודה, כמו גם סיבולת נמוכה. אך השמש עוזרת: שום דבר לא יהיה רציני.

Libraמזל מאזניים
במשרד, במפעל, או בכל מקום עבודה, בכל מה שתעשו לפי תחזית אסטרולוגית ילך לכם מצוין. אתם יכולים לפתור את הבעיות מהר יותר מאשר כל אחד אחר. זה היתרון, אבל צריך להיזהר, כי יש מאלה מקנאים: כמה מהעמיתים יכולים לחשוב על איך "לנטרל" אתכם.
אהבה: בתוך חיי הנישואים לפי אסטרולוגיה שבועית אתם נלחמים עם כל אמצעים כנגד שגרה ושעמום. אלה שלא נשואו רוצים לנצל את החופש שלהם והם לא חושבים על נישואים. בקרוב מאוד הם יפגשו את האדם האידיאלי ואז הדברים ישתנו.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, אל תבזבזו יותר מדי את האנרגיה שלכם. לנוח, לישון 7-8 שעות בלילה, לשמור על רמת המתח והעצבנות.

Scorpioמזל עקרב
השמש על פי הורוסקופ שבועי מאפשרת להפיק תועלת והקלות בחיים המקצועיים. אבל כוכב שבתאי לא כל כך נדיב: יש מספיק עבודה, אבל פחות מתגמלת.
אהבה: חיי הנישואין הם נהדרים, תחת חסות של הכוכבים. אלה שלא על פי תחזית אסטרולוגית נשואו מנצלים כל ההזדמנות שבדרך ולא רוצים להסתבך בנישואין בכל מחיר. אבל, אבוי, הם יכירו מישהוא השבוע וירגישו את השינוי בגישה שלהם.
בריאות: הגוף שלכם לא כל כך מצליח להגן על עצמו. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להיזהר מוירוסים וחיידקים. מצד שני המורל הוא טוב ומי שיהיה חולה יתושש מהר יותר.

Sagittariusמזל קשת
אתם מתחילים לפי תחזית אסטרולוגית אחת התקופות הכי טובות, ברמה מקצועית, בשל ההיבטים החיוביים של שבתאי. סוף, סוף מעריכים את היכולות שלכם. אבל אם אתם לא לוקחים ברצינות את הזדמנויות האלו, הן ילכו לאיבוד.
אהבה: במשפחות עליכם לספק מעט אש לתשוקה שביניכם, מאחר שעוצמתה… נמוכה. הרווקים מגבירים את קצב הכיבושים, אך הם לא מתכוונים להתמסד. אבל לפי הורוסקופ שבועי פגישה מחשמלת עומדת להתרחש והם יכולים לשנות במהירות את מחשבתם
בריאות: יש לכם קושר גופני טובה, אבל לפי אסטרולוגיה שבועית תחת השפעתו של סטורן ופלוטו המורל לא כל כך טוב. תעשו ספורט ותהיו מוקפים באנשים אופטימיים.

Capricornusמזל גדי
אם היו לכם קצת קשיים להסתגל לשינויים, מבחינת מקצועית, השבוע על פי תחזית אסטרולוגית הדברים יסתדרו בקלות וכל זה יעשה רק טוב. אתם מתאימים מצוין  למקום העבודה ומוכיחים שאתם טובים במה שאתם עושים, דבר שיגרום לכך שאתם יוצאים מחוזקים עוד יותר מכל הסיפור.
אהבה:
בבית עם משפחות היציבות שולטת. עם הלא נשואים, לפי הורוסקופ שבועי יש אווירה טובה באהבה. קשר חדש נבנה לאט ולא בקלילות, בניגוד לאישית שלכם. עם סבלנות, אתם תגלו מהן הכוונות של האדם המדובר.
בריאות:
על פי אסטרולוגיה שבועית נפטון ופלוטו יהפכו אתכם למימוזה רגישה: הגרון מגורה, האוזניים כואבות, אבל תיאבון המיני הוא יותר טוב מאי פעם.

Aquariusמזל דלי
בחיים המקצועיים, השמש, נמצאת בזווית נכונה על השמים וזה ייתן לכם התלהבות ומוטיבציה. על פי אסטרולוגיה שבועית הביצועיכם בתחום המקצועי יגיעו לרמה מאד גבוהה. בנוסף, הערכה של אחרים רק תגדל.
אהבה: בני הזוג במשפחות יתאחדו כדי לשים קץ על התערבות של אנשים בחייהם. זה נחמד, לא? הפרשיות האוהבים של הרווקים על פי תחזית אסטרולוגית מושפעות מוונוס ויופיטר. אבל התנהגותם מאכזב: למעשה, הם לא יודעים מה הם בעצם רוצים! כל זה יפחית את הסיכויים שלכם מבחינת האהבה.
בריאות: יש לכם מצב רוח טוב, שהוא חיוני עבור המצב הפיזי המעולה והבריאות טובה מאד. בכל זאת הורוסקופ שבועי ממליץ לשים לב, לקיצוניות מינית ותזונתית.

Piscesמזל דגים
החיים המקצועיים שלכם יכולים להיות נתונים לשינוי מלא, מה שאתם לא אוהבים, אך השינויים האלה עשויים להיות נחוצים ומועילים. הורוסקופ שבועי ממליץ להיות ממושמעים, דייקנים ולהוכיח סבלנות כלפי עיכובים בלתי נמנעים. ובמיוחד, שלא יהיו ספקות בקשר לכישוריכם או בסיכויים להצליח.
אהבה: לחיים של בני הזוג שבמשפחות יש פרספקטיבה ראויה להערצה. בחיים של הרווקים , על פי תחזית אסטרולוגית אהבה גדולה יכולה להופיע והם כבר חושבים על נישואים. מצד שני, כמה סיבוכים יכולים להתרחש. אם הם מצליחים להתגבר על המכשולים הללו, למערכת היחסים יש כל הסיכויים להצליח.
בריאות: אנרגיה לא חסרה לכם. על פי אסטרולוגיה שבועית אוראנוס, למרות שמשפיע באופן חיובי, הוא יכול לגרום להם להגזים. שינה היא התרופה.


עמוד זה נצפה ע"י 1,738 גולשים