הורוסקופ שבועי 03.01.14– 09.01.14

Ariesמזל טלה
ברמה המקצועית, מבחינת הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו אתכם להגיע למטרותיכם על ידי התמדה ואומץ. לא להפחית את כמות העבודה או זמן העבודה, כי בעקשנות שלכם תלויים דברים רבים בקריירה. יש לקחת בחשבון את כל אמצעים הנדרשים לכך ותחפשו את הזדמנויות החיוביות. הכוכבים יתמכו.
אהבה: הזוגיות בתוך המשפחות מוגנת על ידי ונוס, על פי אסטרולוגיה שבועית. הרווקים יכולים לצפות לחדשות טובות, כי הדיבורים על אהבה מתחילים להישמע באופן ברור יותר והתוצאות יהיו מדהימות.
בריאות: אין בעיות בריאות, אבל על פי תחזית אסטרולוגית כדאי להירגע, להאט בקצב בכל דבר שאתם עושים.

Taurusמזל שור
לפי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועית הינם כמה סיבוכים. . תתרחקו מהתקפי כעס: שלכם או של אחרים. ייתכן שאתם תהיו קורבן של חסימות או עיכובים, אשר ישימו אתכם במצב של מתח. לא להיכנס לפאניקה: ההתקדמות המקצועי לא מאוים.
אהבה: חיי הנישואין אינם אלא נהר ארוך ושקט. האהבה עבור הרווקים היא יותר מסובכת: המפגשים באים אחד אחרי השני.
בריאות: היא מושפעת מיופיטר וונוס. אז הבריאות טובה. אבל יותר מדי אוכל ויותר מדי אלכוהול זה לא טוב.

Geminiמזל תאומים
מבחינת אסטרולוגית שבועית במיוחד השבוע, זה חיוני להיפתח לקראת חזון חדש ולשינוי היחס לגבי הביצועים של שיתוף פעולה עתידי. כמה זמן נאחזים בישן, אי אפשר לקבל את החדש, אז אם אתם רוצים לקבל תוצאות שונות, אתם רק צריכים לעשות את הדברים בצורה שונה.
במיוחד מבחינת העסק או העבודה, חלוקת המשימות הרווח בשותפות, שימוש במשאבים יעיל יותר. תהיו מוכנים ליישם רעיון חדש, שלך או של מישהו אחר, ואז ליהנות מהיתרונות.

Cancerמזל סרטן
בחיים המקצועיים, אתם תחרותיים. מאדים, כוכב הדינאמיות, מדרבן ואתם רוצים לפתח את מעמדכם ולקיים את תוכניתכם. אתם נשכנים ושאפתנים בצורה יוצאת דופן.
אהבה: בתוך המשפחה, אתם נהנים ביחד מכל מני דברים. למי שלא נשואי, התקופה עשויה להיות ללא חשיבות מיוחדת. האנשים מהמין השני שאתם פוגשים כעת הם לא לטעמכם, וזה לא מאפשר התעוררות של תחושות מסוימות.
בריאות: תהיה טובה, אם לא תטילו מאמצי יתר על הגוף. לשים לב הרעלת מזון.

Leoמזל אריה
בחיים המקצועיים, על פי תחזית אסטרולוגית, היוזמות שלכם הם אלה שיביאו להצלחתכם. העמיתים לעבודה יעודדו ויתמכו במאמצים שלכם אם תתמקדו בצורה הטובה ביותר במטרה.
אהבה: הזוגות הנישואים נמצאים בתקופה פעילה והרמונית. הרווקים, לפי אסטרולוגיה שבועית נמצאים תחת השפעתו של מרקורי ונהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: הכוכבים, על פי הורוסקופ שבועי מעניקים לכם אנרגיה וחיוניות, ובכך אתם יכולים להיפטר ממצוקות קטנות. תנסו להצטרף לקבוצה של יוגה.

Virgoמזל בתולה
השבוע, זה הזמן המושלם למצוא את התשובה לשאלה מה מונע מכם להתקדם, להמשיך בחיים. אתם יודעים היטב ובאופן ברור, באיזה דרך אתם רוצים ללכת, על פרויקטים שאתם רוצים להשלים והאופן שבו אפשר להגשים הכל. מומלץ על פי אסטרולוגיה שבועית, שאם אתם תשבו ותחשבו טוב, טוב, יכול להיות שתראו שהמכשול היחיד זה אתם בעצמכם.
כל זה בגלל המחשבות שלכם, על העבר הלא בטוח ואתם חוששים כי זה עשוי ליקרות שוב.השבוע, היעזרו בזיכרון, רק כדי לזכור מי אתם ומה אתם מסוגלים.

Libraמזל מאזניים
כל הציפיות שלכם על מקום העבודהמוצדקות: ניתן יהיה לעבור את כל המכשולים ולרכז את המאמץ הנדרש כדי לעבוד. כל זה יסייעוה להשיג את ההצלחה הרצויה בקריירה שלכם.
באהבה: על פי הורוסקופ שבועי, החיים המשפחתיים הם מהנאים ומלאי תשוקה. הרווקים עוברים תקופה שטופת שמש: הם יחלקו רגעים בלתי נשכחים וטוב לנצל אותם. דבר נוסף: זה טוב גם לנסוע. מקומות אקזוטיים מציעים מפגשים עם תקווה.
בריאות: שבתאי יכול לגרום לעייפות, בעיות עצמות, מערכת חיסונית ירודה, כמו גם סיבולת נמוכה. אך השמש עוזרת: שום דבר לא יהיה רציני.

Scorpioמזל עקרב
מבחינת מקצועית, על פי הורוסקופ שבועי הרעיונות והפרויקטים שלכם מתחילים לתפוס צורה. לא להיות פזיזים, כדי לא לסכן הכל ומשהו יתקלקל. אתם חייבים להשלים משימות יומיומיות בזהירות, כדי לא לחוות מכשולים אשר יכולים להרתיע אתכם. תבצעו את הכל באופן שיטתי ובקצב.
אהבה: בתוך חיי המשפחה יש אהבה אמיתית ושליווה, עם הרבה הדדיות ושותפות. אלו לבד, הלא נשואים לפי תחזית אסטרולוגית, ונוס מעורר את החושניות וכוח המשיכה. השבוע הוא חיובי מבחינה רומאנטית ואולי תהיה להם פגישה חשובה מאוד.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שהבריאות שלכם עשויה להיות מושפעת מתאונות קלות.

Sagittariusמזל קשת
על פי הורוסקופ שבועי, השמש מאפשרת להפיק תועלת והקלות בחיים המקצועיים. אבל כוכב שבתאי לא כל כך נדיב: יש מספיק עבודה, אבל פחות מתגמלת.
אהבה: חיי הנישואין הם נהדרים, תחת חסות של הכוכבים. אלה שלא נשואו מנצלים כל ההזדמנות שבדרך ולא רוצים להסתבך בנישואין בכל מחיר, כי הם נשבעו להיות חופשים. אבל, אבוי, הם יכירו משהוא השבוע ולא ירגישו את השינוי בגישה שלהם.
בריאות: הגוף שלכם מגן על עצמו קשה יותר: היזהרו מוירוסים וחיידקים. אבל המורל הוא טוב ומי שהיה חולה מתושש מהר יותר.

Capricornusמזל גדי
אתם תשיגו תוצאות מצוינות בתחום המקצועי. העובדות והמציאות הם המומחיות שלכם . רק נמרצת דעות, הסירוב שלך. לעשות ויתורים זה יכול לגרום לצרות עם עמיתים לעבודה. קצת קלילות יעזור מאד.
אהבה: שום דבר לא רציני, אבל אי הבנות קטנות שעלולות להתעורר בין בני הזוג. השבוע, למי שלא נשואי יש הזדמנות להכיר משהו חשוב עבור עתידם. אבל לא צריכים למהר: הזמן יחליט על העתיד.
בריאות: החיים התוססים יכול להביא לעצבנות, אז קחו את זה בחשבון. ארוחות סדירות, שינה ורגיעה יהיו מאד מועילים.

Aquariusמזל דלי
מבחינת מקצועית, היכולת שלכם לקלוט דברים גדולה במיוחד והאינטואיציה והדמיון ישלימו את השאר. העיתונאים והסופרים יהיו מלאי השראה, ויעשו עבודה מצוינת, עם סגנון מיוחד. ניתן להגיד שגם כל שאר ילדי מזל זה יעשו עבודה טובה עם תוצאות מצוינות.
אהבה: כוכב הלכת נוגה משפיע באופן חיובי ומועיל על הזוגות הנישאים. עבור הרווקים התקופה פחות טובה. אם אתם מעוניינים באווירה טובה בחיי האהבה יש להיזהר מאוד לא להיות יותר מדי ביקורתיים כי זה יכול לפגיעה ביחסים.
בריאות: בעקרון, אתם לא סובלים משום דבר כי הרבה כוכבי לכת משפעים באופן חיובי. בכל זאת יהיה מעט עצבנות.

Piscesמזל דגים
הורוסקופ שבועי ממליץ עבורכם לא לוותר על פגישות עסקיות או משפחתיות! אתם תסתכלו על האירועים ועל מצבים עם יותר ביטחון ותתחילו לא לתת תשומת לב להערות של כמה קולגות. נראה כי במהלך התקופה הזאת שום דבר לא ישפיע עליכם וזה רק יעזור לכם לנצח.
כבר מיום שני תינתן לכם הזדמנות לדבר עם אנשים חשובים, אפשר לומר אפילו שתדברו על רעיונותיכם וכך אפשר לקבל אפילו של מימון. אתם צריכים השבוע, עוד שותפים בפעולה מימון רצינית.