הורוסקופ שבועי 03.04.15 – 09.04.15

Aries

מזל טלה
במקום העבודה, לפי תחזית אסטרולוגית אתם נדרשים לעמוד מול יעדים לא פשוטים. זה יהיה קשה, מפני שבהתחלה היה מדובר על יעדים לא מסובכים ובתאריך מסוים אשר היה משאיר לכם די זמן לפתור כל הבעיות. השבוע אתם תצטרכו לפעול תחת לחץ ומתח אשר יגרמו לכם כאבי ראש לא קטנים.
אהבה: במהלך השבוע אתם יצירתיים ומלאי דמיון, אשר מעמידים את הכישרונות האלה לטובת מערכת היחסים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מרגישים צורך להפתיע את בני זוגכם, להגיד להם תודה על התמיכה שהם נותנים לכם בכל פעם מחדש. כל המחוות האלה מתוגמלות על ידי חיבה ותשוקה.
בריאות: אתם במצב בכלל לא רע במונחים של בריאות. ההיפך הוא הנכון! על פי הורוסקופ שבועי זו פעם הראשונה לאחר זמן רב, שאין לכם שום בעיה. עם זאת, אתם  חייבים לטפל בעצמכם כראוי, אחרת המצב עלול להשתנות, אז תיזהרו.

Taurusמזל שור
כבר בתחילת השבוע מקצועית תרגישו תסקול בתחום הקריירה מפני שתכניות קשורות לעתידכם כבלתי אפשרי לבצע. הורוסקופ שבועי ממליץ כדי לא לגרום לעצמכם אכזבה, דבר מאד פשוט: צריכים להיות יותר מציאותיים לגבי שאיפותיכם.
אהבה: מי שמסתדר, מסתדר ומי שלא, לא, זה מה שמבשרת אסטרולוגיה שבועית השבוע לאנשי המשפחות. היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הלא נשואים חוששים לחזק את הקשר. אם תמצאו את האהבה הגדולה, תעשו הכל כדי לשמור עליה.
בריאות: כוכב הלכת מאדים, לפי תחזית אסטרולוגית מעניק חיוניות ואנרגיה, אבל זה יכול לגרום לפציעות קטנות. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח. שימו לב לא להתלהב מזה ולשכוח להמשיך בעורך חיים בריא.

Geminiמזל תאומים
על פי הורוסקופ שבועי יש לכם הרגשה של שיפור מסוים כי לאחרונה רמת האנרגיה שלכם הייתה די נמוכה ובנוסף הייתם צריכים להתמודד עם לא מעט מכשולים. אל דאגה, לאט, לאט הכל מסתדר בסוף. למרות שאתם תתמודדו עם אנשים שלא ממש רוצים לטובתכם אתם תצליחו לצאת מזה בכבוד.
אהבה: אם היו לכם בעיות עם בני הזוג לחיים, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למהר לפתור אותן השבוע, אחרת הכל יהיה מסובך יותר בהמשך יהיו אתגרים חדשים וכך לא ניתן יהיה להקדיש את הזמן ואת תשומת הלב הדרושים למערכת היחסים. הרווקים זקוקים לביטחון רגשי, מפני שאתם כבר לא מוצאים סיפוק בלהיות לבד.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Cancerמזל סרטן
על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעשו טעות אם תמשכו ללכת תמיד נגד הבוסים. לתקופה מה, אתם תהיו תחת זכוכית מגדלת שלהם, אך בסופו של דבר הדברים מסתדרים מעצמם. אל תעשו מזה עניין , אבל גם אל תהיו שעננים בכל מה שקשור לעבודה.
אהבה: הגיע הזמן לקיים דיון עם בן זוגכם לגבי הזוגיות. לפי הורוסקופ שבועי הדיון הזה יכול להיות סוער, אבל אם אתם תפגינו הבנה, הכל ייגמר בטוב ויופיטר תומך בכם. הרווקים צריכים להתכונן לחיות סיפור אהבה יפה. אתם רוצים להיות עצמאיים, אך לא תוכלו לברוח מהחיצים של קופידון.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  אסטרולוגיה שבועית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Leoמזל אריה
במישור הקריירה על פי הורוסקופ שבועי אתם תתקדמו וזאת תהיה סיבה לסיפוק אמיתי. יש לכם תחושה של גאווה אמיתית מהעובדה שאתם הצלחתם בכוחות עצמכם, בלי עזרה או סיוע מצד של אלה אשר סובבים אתכם.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי תחזית אסטרולוגית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Virgoמזל בתולה
על פי תחזית אסטרולוגית היבט חיובי של מרקורי מבטיח הזדמנויות טובות במישור המקצועי. יש לכם השראה שהיא חשובה לקבלת ההחלטות אשר יעזרו לכם להתקדם, לשמחתכם,  בקריירה . זה זמן הטוב ביותר להגביר את המאמצים בתחום הקריירה.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי חלק מאלה שנישואים ייהנו מהרמוניה ולחלק יהיו מחלוקת קטנות. אל תשכחו שכלל הזהב הוא להתפשר על האינטרסים המשותפים. האלה נשואים מתאהבים ממבט ראשון, וכדאי ליהנות מכל רגע מהאהבה הזאת.
בריאות: הודות ההשפעה החיובית של כוכבי הלכת יש לכם מספיק חיוניות, אבל על פי המלצת של אסטרולוגיה שבועית המשיכו בקפדנות על הרגלי התזונה. יש לנצל את בריאות המעולה שבתקופה הזאת.

Libraמזל מאזניים
חייכם המקצועיים ממשיכים באותה מגמה כלפי מעלה, ללא כל השפעה של הכוכבים. על פי הורוסקופ שבועי עליכם להישאר מרוכזים ורציניים והדברים ילכו יותר ויותר טוב. המצב הפיננסי משתפר בזכות כמה השקעות מן העבר שעכשיו נותנות את התוצאות הצפויות. אם אתם נאלצים לקחת כמה החלטות חשובות בהקשר לזה, יש להיוועץ עם בני זוגכם לחיים.
אהבה: אם אתם רוצים לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגכם לחיים, השבוע הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה המכריע. הכוכבים, לפי  תחזית אסטרולוגית שבועית הם לצדכם, אז נצלו את ההזדמנות הזאת. תשתדלו יותר והתוצאות יבואו מהר מהצפוי.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי מחכה לכם שבוע די עמוס עם הרבה יעדים שחייבים להשלים ובנוסף לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו להסתגל למצבים בלתי צפוניים. מעבר ללחץ הזה, אתם מתמודדים עם קצת קשיים במישור הפיננסי וזה ידרוש מכם לנהל את כספיכם בצורה יותר נבונה ולשקול היטב כל הוצאה.
אהבה: האווירה די מתוחה במערכות היחסים של אנשי משפחה. רצוי להימנע מוויכוחים הקשורים לנושאים רגישים כמו הכסף למשל.  אתם גם חייבים להיות יותר מעורבים בחיי המשפחה וכמובן לא להביא הביתה את העבודה. גם הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית נתקלים בתגובות אגרסיביות למדי, אשר יכולות לסבך את המצב.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי הורוסקופ שבועי יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Sagittariusמזל קשת
על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היחס אשר תקבלו מצד הבוסים ואפילו מעמיתים לעבודה יהיה די קשוח וזה מגביל אתכם לבצע את מטלות כפי שאתם באמת רוצים. לקרת סוף השבוע ייתכן שתקבלו הצעה לשיתוף פעולה קשור לפרויקט שבכל אופן לא יכולתם להוציא אותו לפועל לבד.
אהבה: הכוכבים מתגמלים את אנשי המשפחות המסורים, כך שחיים תקופה מבורכת: יחשבו באופן זהה ושום דבר לא יטריד אותם. עבור הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי, לא יהיה שום דבר יוצא דופן בטווח הזמן הזה זה. קצת פלרטוטים חולפים ופה ושם אירוסין. זה טוב לנהוג בזהירות עד אתם תהיו בטוחים מאוד ברגשותיכם.
בריאות: יש ההשפעות החיוביות של הכוכבים על בריאותכם ואתם במצב הכי טוב ולכן יש איזון נפשי ופיזי טוב. אסטרולוגיה שבועית ממליצה למען בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות. שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה.

Capricornusמזל גדי
לפי הורוסקופ שבועי הנחישות שלכם הנתמכת על ידי מאדים וזה יעזור לכם לעמוד איתן מול כל המכשולים. לא הכל בא בקלות ואתם חייבים לעבוד קשה על מנת להשיג את מטרותיכם ולשמור על יחסים טובים עם הבוסים. זו תקופה טובה מאוד מבחינה פיננסית ובכל מקרה הכוכבים הם לטובתכם.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית מצביעה על כך שאתם עוזרים לחברים הרבה יותר ממה שאתם עוזרים לעצמכם. החברים כבר מזמן חושבים שאתם במערכת היחסים די עיוורים, אבל בימים האלה הם כבר לא התביישו להגיד לכם מה באמת הם חושבים על בני זוגכם. עם זאת, לא צריך לקבל את זה קשה, כי הם עושים זאת מתוך כבוד וחברות. אולי כדאי לפתוח את העיניים קצת יותר.
בריאות: לכוכבים יש השפעה חיובית על בריאותכם. על פי תחזית אסטרולוגית, אתם מלאי האנרגיה והמורל הטוב  ילווו אתכם כל התקופה. כוכב הלכת מאדים מעניק אנרגיה, אבל זה יכול לגרום לפציעות קטנות. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח.

Aquariusמזל דלי
לפי אסטרולוגיה שבועית יהיו שינויים במשפחה או בבית וזה אומר שיהיה לכם קשה להתרכז בעבודה. אתם מאבדים מהר את הסבלנות מול כל השינויים האלה. גם בעבודה יהיו בעיות מסוימות הן בגלל תשלום לא הוגן על העבודה אשר ביצעתם או בגלל התחרות לא הולמת של עמית לעובדה.
אהבה: הורוסקופ שבועי חוזה שתשימו עין על אדם אינו פנוי ושלא חולק את הרגשות שלכם. מומלץ שאתם תתעוררו למציאות לפני שיהיה מאוחר מדי. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, זה יהיה טוב יותר לצאת מהמעגל המסוכן הזה. בטוח יש לידכם אדם מיוחד שמגיע לו את כל האהבה ונאמנות.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Piscesמזל דגים
אתם רוצים להוכיח שיש לכם יותר יכולות ממה שרואים כל הסובבים אתכם ובגלל זה אתם רוצים למצוא עבודה חדשה יותר אטרקטיבי אם לא תתקדמו במקום העבודה העכשווי. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם יכולים להצליח אם תעשו זאת צעד אחר צעד. לאחרונה הוצאתים יותר כסף ממה שהיה מתוכנן ועכשיו המצב מאלץ אתכם לחסוך לא מעט.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. הורוסקופ שבועי בהחלט ממליץ לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.



עמוד זה נצפה ע"י 2,641 גולשים