הורוסקופ שבועי 03.06.16 – 09.06.16

Aries

מזל טלה
בעבודה אתם תשקיעו מאמצים רבים והמאמצים שלכם יזכו סוף, סוף לערכה. בכל אופן, לפי תחזית אסטרולוגית הרצון להצליח בקריירה זה מה מעניק לכם את הדחף ולא לוותר, גם אם הנסיבות נראות לא חיוביות במיוחד. טוב תעשו לא לקבל שום החלטה תחת לחץ, אלא לשקול לעומק את כל העניין.
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Taurusמזל שור
במהלך שבוע זה, לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו לעשות מאמצים רבים כדי לשלוט בכל ההוצאות. אולי שווה לחשוב על תכנון פיננסי לטווח ארוך, כדי לא להגיע למצב שאין כסף בכיסכם. בעבודה הדברים מסתדרים יותר ויותר טוב, כך שאין סיבה לדאוג ותוכלו ליהנות מהצלחה ושביעות רצון.
אהבה: לא פחות משלוש כוכבי לכת, מביאים לאנשי המשפחה תשוקה גם לזוגות הצעירים וגם לאלה שפחות צעירים. רבים מהרווקים לפי הורוסקופ שבועי לא רוצים בשום מחיר לקשור את עצמם עם שרשראות הנישואין. הפתגם אומר "האהבה היא גינה של פרחים, והנישואים עם עשבים שוטים".
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מחליטים לשים קץ לכל דבר שהוא מוגזם, תקופה שבה איזון זה המילה. שימו לב יותר לתזונה ולאורך החיים הכאוטי שהיה לכם עד כה. אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא הכרחי.

Geminiמזל תאומים
במישור המקצועי מחכה לכם שבוע די עמוס עם הרבה יעדים שחייבים להשלים ובנוסף לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו להסתגל למצבים בלתי צפוניים. מעבר ללחץ הזה, אתם מתמודדים עם קצת קשיים במישור הפיננסי וזה ידרוש מכם לנהל את כספיכם בצורה יותר נבונה ולשקול היטב כל הוצאה.
אהבה: האווירה די מתוחה במערכות היחסים של אנשי משפחה. רצוי להימנע מוויכוחים הקשורים לנושאים רגישים כמו הכסף למשל.  אתם גם חייבים להיות יותר מעורבים בחיי המשפחה וכמובן לא להביא הביתה את העבודה. גם הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית נתקלים בתגובות אגרסיביות למדי, אשר יכולות לסבך את המצב.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי הורוסקופ שבועי יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Cancerמזל סרטן
על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היחס אשר תקבלו מצד הבוסים ואפילו מעמיתים לעבודה יהיה די קשוח וזה מגביל אתכם לבצע את מטלות כפי שאתם באמת רוצים. לקרת סוף השבוע ייתכן שתקבלו הצעה לשיתוף פעולה קשור לפרויקט שבכל אופן לא יכולתם להוציא אותו לפועל לבד.
אהבה: הכוכבים מתגמלים את אנשי המשפחות המסורים, כך שחיים תקופה מבורכת: יחשבו באופן זהה ושום דבר לא יטריד אותם. עבור הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי, לא יהיה שום דבר יוצא דופן בטווח הזמן הזה זה. קצת פלרטוטים חולפים ופה ושם אירוסין. זה טוב לנהוג בזהירות עד אתם תהיו בטוחים מאוד ברגשותיכם.
בריאות: יש ההשפעות החיוביות של הכוכבים על בריאותכם ואתם במצב הכי טוב ולכן יש איזון נפשי ופיזי טוב. אסטרולוגיה שבועית ממליצה למען בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות. שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה.

Leoמזל אריה
לפי הורוסקופ שבועי הנחישות שלכם הנתמכת על ידי מאדים וזה יעזור לכם לעמוד איתן מול כל המכשולים. לא הכל בא בקלות ואתם חייבים לעבוד קשה על מנת להשיג את מטרותיכם ולשמור על יחסים טובים עם הבוסים. זו תקופה טובה מאוד מבחינה פיננסית ובכל מקרה הכוכבים הם לטובתכם.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית מצביעה על כך שאתם עוזרים לחברים הרבה יותר ממה שאתם עוזרים לעצמכם. החברים כבר מזמן חושבים שאתם במערכת היחסים די עיוורים, אבל בימים האלה הם כבר לא התביישו להגיד לכם מה באמת הם חושבים על בני זוגכם. עם זאת, לא צריך לקבל את זה קשה, כי הם עושים זאת מתוך כבוד וחברות. אולי כדאי לפתוח את העיניים קצת יותר.
בריאות: לכוכבים יש השפעה חיובית על בריאותכם. על פי תחזית אסטרולוגית, אתם מלאי האנרגיה והמורל הטוב  ילווו אתכם כל התקופה. כוכב הלכת מאדים מעניק אנרגיה, אבל זה יכול לגרום לפציעות קטנות. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח.

Virgoמזל בתולה
לפי אסטרולוגיה שבועית יהיו שינויים במשפחה או בבית וזה אומר שיהיה לכם קשה להתרכז בעבודה. אתם מאבדים מהר את הסבלנות מול כל השינויים האלה. גם בעבודה יהיו בעיות מסוימות הן בגלל תשלום לא הוגן על העבודה אשר ביצעתם או בגלל התחרות לא הולמת של עמית לעובדה.
אהבה: הורוסקופ שבועי חוזה שתשימו עין על אדם אינו פנוי ושלא חולק את הרגשות שלכם. מומלץ שאתם תתעוררו למציאות לפני שיהיה מאוחר מדי. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, זה יהיה טוב יותר לצאת מהמעגל המסוכן הזה. בטוח יש לידכם אדם מיוחד שמגיע לו את כל האהבה ונאמנות.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Libraמזל מאזניים
על פי תחזית אסטרולוגית שבועית הכוכבים יהיו לטובתכם השבוע מבחינת המקצוע. ייתכן שהממונים יטילו עליכם יותר אחראיות או תהיה הזדמנות לשנות את מקום העבודה. עם זאת, עליכם לחשוב היטב לפני כל החלטה, כדי שעתידכם לא יפגע. גם יותר יוזמה לא תזיק והיא רק יכולה להביא רווחים נאים במישור הפיננסי.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך. לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה. הם נהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Scorpioמזל עקרב
אם אתם רוצים להרחיב את תחומי הפעילות רצוי לשים את האגו שלכם  בצד וגם את הצורך לשלוט על הכל. בנוסף, לפי הורוסקופ שבועי הוא שאתם עלולים להתפתות לרכוש מוצר בתשלומים או לקחת הלוואה. אל תהיו פזיזים ותשקלו היטב כל צד בתחום הפיננסי כדי לא להגיע למצבים לא נעימים.
אהבה: למען שמירת הפסאדה, בני זוגכם נוטים להתנהג גם בצורה פסיבית אך גם בצורה אגרסיבית, דבר אשר עלול לעצבן אתכם מאד. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שלא לנסות לזרוק האשמות על ימין ועל שמאל. האווירה בזוגיות תלויה מאד איך אתם תצליחו לנהל את המצב הזה.
בריאות: בסך הכל, זה נראה שהבריאות לא נמצאת ברשימת העדיפויות שלכם השבוע. עם זאת, לפי תחזית אסטרולוגית ביום שני או שלישי אתם תהיו המתוחים ועצבניים בגלל מישהו שיעמיד במבחן את סבלנותכם. לאור העובדה הזאת כל אירוע קטן יכול לתרום למצב רוח ירוד.

Sagittariusמזל קשת
אתם לכודים בעבודה ממש וזה יגרום לכם להיכנס לפולמוס עם הממונים. לענות להם בטון גבוה או להשתמש בהערות לא במקום זה לא עושה לכם כבוד אף על פי שהצדק הוא בצדכם. בנוסף, לפי הורוסקופ שבועי היחיד שיכול לעזור בתחום הפיננסי יכול להיות אחד מהבוסים שלכם. תהיו דיפלומטיים!
אהבה: במקרה שבאמצע השבוע יהיו מתחים בניכם לבין אנשים סביבכם, הכוכבים על פי תחזית אסטרולוגית  ישנו את האווירה כך שבסוף השבוע מכינים לכם כמה ימים נפלאים. ביקורים אצל חברים, בילוים או שיחת טלפון פשוטה כל אלה יכולים להפחית את המתחים. תנסו שבתוך מערכת הזוגית לא להתייחס למילים שנזרקו סתם.
בריאות: הכוכבים מעניקים לכם "מנה של רוגז" בתחילת השבוע. בנוסף אסטרולוגיה שבועית מדברת על תקופה אשר הכוכבים ישפיעו על תיאבון. אתם "טוחנים" כל מה ששמים על השולחן. תשימו לב לעלית במשקל! זה יפגע לא רק בבריאותכם אלא גם במראה החיצוני.

Capricornusמזל גדי
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שבמקום העבודה ידברו על נושאים רציניים אשר יכולים להשפיע באופן ישיר עליכם. כל הדיבורים האלה יזכירו לכם בדיוק את הדברים שגורמים לכם לא להיות מרוצים במקום העבודה הנוכחי. אולי אתם חשבתם כבר שזאת לא העבודה האידיאלית והעמיתים הם לא הכי נחמדים אבל זה לא הזמן לחפש עבודה אחרת.
אהבה: לפחות בתחילת השבוע, אתם לא משדרים באותו גל עם בני זוגכם וזה יתסכל אתכם, במיוחד כי האתגרים המקצועיים משתלבים בדרך זו או אחרת עם חיי האהבה והמשפחה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם לא בדיוק יודעים למה ולמי לתת יותר תשומת לב.  אתם צריכים להבין כי אתם לא יכולים לעשות הכל ולפעמים צריכים לחשוב על האושר האישי, לפני שמריצים אחרים.
בריאות: אם לאחרונה הגזמתם עם האוכל, על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיו כאבי בטן, או בכלל חוסר איזון של הכבד. שינוי בתזונה זה הפתרון, אז, לפחות למשך שבוע, תנסו להתרחק מדברים שומניים, מלוחים או מתוקים מדי, כדי לעזור לגוף לחזור בהקדם האפשרי למצב הנורמאלי.

Aquariusמזל דלי
הכל מתחיל להשתפר באופן משמעותי מפני שלפי תחזית אסטרולוגית כוכב הלכת נוגה יסייע לכם להשיג יותר כסף, קסם ודיפלומטיה. בנוסף החברים יעודדו  אתכם כל הזמן. הבילויים הם במרכז תשומת לבכם מפני שאתם מלאי אנרגיה ורוצים גם ליהנות מהחיים לא רק לעבוד.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא נותנת הרבה אמון בבחירות וסיכויים המקצועיים המציעה העבודה הנוכחית. גם אם יש לכם מושג מה אתם רוצים לעשות בעתיד ולכלול אותם בתוכניותיכם, עדיין זה לא מספיק. הגיע הזמן, לפי הורוסקופ שבועי לדבר על מה שאתם מרגישים ועל הספקות שלכם. חשוב שהמתח שנוצר על ידי הבעיה זו ייעלם.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם פותחים את השבוע מלאי אנרגיה  והומור. עם זאת, נסו להישאר עם הראש על הכתפיים ולא לתת לשליליות של אחרים להשפיע עליכם. אולי מצבכם הרוח הטוב לא יהיה מסנכרן עם המצב הרוח של האחרים, אבל זאת לא סיבה להיות מדוכאים. אז, להשאיר את החיוך על שפתיים ומנסה להתחיל את היום עם חיוך!

Piscesמזל דגים
מדובר על שבוע עמוס על פי תחזית אסטרולוגית. ירח חדש יגרום לכם להיות יותר חברתיים. כעת אתם יכולים לפגוש אנשים חדשים, להשתתף בפעילויות הקבוצתיות ויכולים לזכות ברווחים אם יש לכם עסקים. יכול להיות הזדמנות לעבוד החדשה או לקידום בעבודה. יהיה שבוע טוב מבחינה כלכלית, אבל לשים לב כיצד אתם מנהלים את הכסף.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. הורוסקופ שבועי ממליץ על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.


עמוד זה נצפה ע"י 2,216 גולשים