הורוסקופ שבועי 03.07.15 – 09.07.15

Aries

מזל טלה
המגמה בתחום המקצועי ממשיכה כלפי מעלה, ללא שום עזרה של הכוכבים. אתם פשוט צריכים להישאר רציניים ומרוכזים וכך המצב רק ילך יותר וישתפר. על פי הורוסקופ שבועי המצב הפיננסי גם משתפר אודות השקעות מן העבר אשר עכשיו נותנות את התוצאות הצפויות. לא לשכוח שהחלטות חשובות בהקשר לכספים יש לקבל ביחד עם בני זוגכם לחיים.
אהבה: בני מזל זה עוברים תקופה שבה השותפות עם בני זוגכם היא קצת בירידה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתקשר יותר איתם ולנסות להיות יותר גמישים כשמדובר על טענות של הצד השני.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Taurusמזל שור
על פי תחזית אסטרולוגית שבועית הכוכבים יהיו לטובתכם השבוע מבחינת המקצוע. ייתכן שהממונים יטילו עליכם יותר אחראיות או תהיה הזדמנות לשנות את מקום העבודה. עם זאת, עליכם לחשוב היטב לפני כל החלטה, כדי שעתידכם לא יפגע. גם יותר יוזמה לא תזיק והיא רק יכולה להביא רווחים נאים במישור הפיננסי.
אהבה: חיים אצל הנישואים הם טובים והם, על פי הורוסקופ שבועי עושים תוכניות לטווח ארוך. לרווקים האהבה, שהם כל כך רוצים וצריכים סוף, סוף מופיעה. הם יקבלו הוכחות רבות של חיבה. הם נהנים מאינטואיציה ואסטרטגיה טובה. הם יציגו את הכוונות שלהם, ירצו את האדם האהוב ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Geminiמזל תאומים
האנרגיה של ירח מלא מורגשת לא רק מבחינת נפשית וגופנית אלא גם מבחינה מקצועית. השבוע אסטרולוגיה שבועית
ממליצה לכם להתנהג על פי העיקרון המנחה "למי לא נותנים למות, בסופו של דבר לא נותן לנו לחיות". אז אם אתם מתכננים להיות השומרוני הטוב, ודאו לא לקבל אזהרות מהמחווה הזאת.
אהבה: דאגות חדשות, פעילויות עם ילדים, הנפגש עם משהו מיוחד או הניסיונות להחיות את חיי האהבה, כל אלה גורמים לעומס בסדר היום ביום במהלך השבוע. לפי כך, אתם תצטרכו לבטל תוכניות שתכננתם מראש אך לא מצטערים על זה כי קצת נמאס להתרוצץ ממקום למקום ולרצות את כולם. בסוף השבוע, לפי הורוסקופ שבועי אתם תשלימו לאחר מריבה עם משהו יקר.
בריאות: הירח המלא לפי תחזית אסטרולוגית מעורר את בריאותכם באופן כללי ולכן תרגישו ממש חזקים. תנצלו את ההזדמנות הזאת כדי להעריך מחדש את אורך חייכם מה אתם אוכלים, כמה אתם פעילים ותתחילו לעשות שינויים בהתאם.

Cancerמזל סרטן
בעבודה השבוע רצוי להימנע מכל מהלך חשוב. בסך הכל, לפי תחזית אסטרולוגית  המצב בסדר, אבל זה לא הזמן האופטימאלי לרעיונות נועזים ותוכניות חדשות. מצבכם הכלכלי מאוזן, אז אין לכם על מה לדאוג. תצוגת הכוכבים לפעמים דוחפת אתכם להיות פזיזים.
אהבה: השבוע לפי הורוסקופ שבועי ארבעה כוכבי לכת בזווית מיוחדת יכולים לבשר על קשר אשר יהיה חשוב לכל החיים. אם לא יהיה סיפור אהבה, זה יכול להיות ידידות מופלאה. לאלה שכבר נמצאים במערכת זוגית זה יהיה שבוע מיוחד בשבילם, כי מרגישים פתיחות ושותפות מלאה אפילו בדברים האינטימיים ביותר.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי אסטרולוגיה שבועית עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Leoמזל אריה
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שבתחום הקריירה אתם נמרצים וזה ידחוף אתכם להצלחה ולהתקדמות די מהירה. במידה שאתם תהיו יותר נועזים כך תקבלו את העידוד ואת העזרה אשר דרושים לכם. אל תפזרו את האנרגיות שיש לכם לכל מני כיוונים אלא תשתמשו בהן רק למטרה אחת: להתקדם קדימה.
אהבה: מערכת יחסים עם בן זוגכם תשתפר אודות נוכחות של ונוס. השפעתו יעזור לכם לחיות רגעים רומנטיים עם הפתעות נעימות.  עבור הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית ישנם סימנים ברורים שתקופת הבדידות צפויה להסתיים בקרוב. אתם נחושים בדעתכם לפתוח פרק חדש בחיים, כך שתנסו ליהנות מהבשורות הטובות.
בריאות: אתם לא תתמודדו עם בעיות בריאות, אבל חייבים להיות יותר זהירים עם אורח החיים שלכם. הימנעו מלאבד לילות ויש להקדיש יותר תשומת לב למה שאתם אוכלים.

Virgoמזל בתולה
הכוכבים יהיו די ניטראליים מבחינת עבודתכם. שלושת הימים הראשונים של השבוע הדברים הם באופן כללי מסתדרים, אבל אחרי זה, לפי תחזית אסטרולוגית אתם חייבים להיות זהירים, להפחית ציפיות ולהתאמץ יותר. ייתכן שמשהו מהעמיתים לעבודה רוצה להוציא אתכם שעיר לעזאזל בשל טעות שהוא עשה.
אהבה: אפשר להגיד שעל פי הורוסקופ שבועי לא יקרה שום דבר מיוחד אצל אנשי המשפחה. מי שמסתדר, מסתדר ומי שלא, לא. הלא נשואים מתמלאים באהבה: רוצים להתחתן מהר, רק מחכים להזדמנות! זה יהיה טוב לחשוב על זה עוד יותר טוב. אתם מפלרטטים בלי סוף.
בריאות: במילה אחת עייפות, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית זה לא מדובר על עייפות פיזית, אלא מדובר יותר על עייפות נפשית. הכוכבים השולטים על בריאותכם עכשיו יכולים לגרום על אי יציבות רגשית שתחלוף.

Libraמזל מאזניים
במישור הקריירה על פי הורוסקופ שבועי אתם תתקדמו וזאת תהיה סיבה לסיפוק אמיתי. יש לכם תחושה של גאווה אמיתית מהעובדה שאתם הצלחתם בכוחות עצמכם, בלי עזרה או סיוע מצד של אלה אשר סובבים אתכם.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי תחזית אסטרולוגית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Scorpioמזל עקרב
סוף, סוף, בעבודה אתם תקבלו הזדמנות משמעותית והאמיתית למוכיח שיש לכם גם את הידע וגם את היכולת בתחום ספציפי. היגיע הזמן שתשתמשו בכל מה שלמדתם עד עכשיו,ובכך להביא תרומה שתהיה מוערכת על ידי הבוסים. לפי תחזית אסטרולוגית זאת ההזדמנות שלכם להתקדם בעבודה.
אהבה: מערכת היחסים נמצאת בתקופה של קיפאון. אתם מתוסכלים כי אתם יודעים שאתם מעורבים בגוף ובנפש במערכת הזאת לעומת בני זוגכם שאינם מתקשרים מספיק. על פי אסטרולוגיה שבועית הייתם רוצים שהם יהיו יותר פתוחים. בקשר לרווקים ייתכן משהו ממעגל החברים מתאהב מעל הראש ואתם לא כל כך רוצים זאת, מפני שמדובר על ידידות וותיקה ולא שחשבם אף פעם לאדם הזה מנקודת מבט של אהבה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי אתם תמיד בתנועה ואין אף פעם זמן לעצמכם. תתחילו לנשום ולהירגע! בסוף השבוע תעשו רק בדברים אשר גורמים לכם ליהנות, תטיילו וכך תמלאו את המצברים מחדש. תנסו לאכול ככל האפשר בריא ולא להתפתות לדברים שלא בריאים.

Sagittariusמזל קשת
השבוע יש סיכוי שתצליחו ליצור קשרים עם אנשים בעלי השפעה. גם רמת האמון העצמי היא גבוהה, כך שתוכלו להגשים חלק ממטרותיכם. לפי הורוסקופ שבועי תרגישו מספק חופשים, בכדי להסיר מכשולים העומדים בדרככם, אבל עם טאקט ודיפלומטיה.
אהבה: כאשר מדובר על זוגיות אסטרולוגיה שבועית מבשרת תקופה מלאת אופטימיות, אבל, זה לא אומר שהכל יהיה כפי שאתם רוצים. ייתכן שאירועים ספציפיים מן העבר ישפיעו על מערכת היחסים שלכם. אם כל זה יהיו לכם רגעים של אושר אמיתיים. לרווקים, מצפה תקופה של רגש ורומנטיקה.
בריאות: הכוכבים אשר שולטים על בריאותכם לפי תחזית אסטרולוגית יעניקו לכם מרץ רב ובריאות טובה. עם זאת מומלץ להתרחק מארוחות גדולות ושתייה מופרזת. קיים גם חשש על אי יציבות רגשית שתחלוף לקרת סוף השבוע.

Capricornusמזל גדי
תנסו להרחיב את האופקים שלכם מנקודת מבט המקצועית וזה יעזור לכם בזמן הקרוב. אתם מלאי דמיון ורעיונות שכדאי לפתח אותן. אתם נמצאים על פי אסטרולוגיה שבועית בתקופה שבה הדברים יתייצבו קצת מבחינה כספית, אבל לא להגזים. בקושי עברתם זמן קריטי, אז זה לא שתתחילו שוב להגזים.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  הורוסקופ שבועי קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Aquariusמזל דלי
במקום העבודה יהיו קשיים מסוימים בגין תקשורת לקויה עם העמיתים. יש לוותר על אגו שלכם ולבקש עזרה אם אתם זקוקים לזה, אחרת ייתכנו בעיות אשר יסכנו את הקריירה שלכם. לפי הורוסקופ שבועי תקבלו חדשות לא צפויות ממקום העבודה, אשר ישנו את כל הפרספקטיבה לגבי עתידכם.לאחרונה עשיתם המאמצים רבים כדי לפתור בעיות פיננסיות והם מתחילים לתת תוצאות.
אהבה:
אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: אם לאחרונה הגזמתם עם האוכל, על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיו כאבי בטן, או בכלל חוסר איזון של הכבד. שינוי בתזונה זה הפתרון, אז, לפחות למשך שבוע, תנסו להתרחק מדברים שומניים, מלוחים או מתוקים מדי, כדי לעזור לגוף לחזור בהקדם האפשרי למצב הנורמאלי.

Piscesמזל דגים
אתם רוצים להוכיח שיש לכם יותר יכולות ממה שרואים כל הסובבים אתכם ובגלל זה אתם רוצים למצוא עבודה חדשה יותר אטרקטיבי אם לא תתקדמו במקום העבודה העכשווי. על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם יכולים להצליח אם תעשו זאת צעד אחר צעד. לאחרונה הוצאתים יותר כסף ממה שהיה מתוכנן ועכשיו המצב מאלץ אתכם לחסוך לא מעט.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. הורוסקופ שבועי בהחלט ממליץ לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.



עמוד זה נצפה ע"י 2,548 גולשים