הורוסקופ שבועי 03.08.13 – 09.08.13

מזל טלה
על פי הורוסקופ שבועי, השמש מייצרת צירופים עם כוכבי לכת אחרים, אשר יסייעו לקדם את פרויקיכם באופן חיוביי, ויש הצלחה, אבל צריך להיזהר: אם לא תתרכזו, יהיו התפתחויות לרעה, שיכולות להשפיע על הסובבים והאווירה במקום העבודה תהיה כבדה.
אהבה: בתוך המשפחות אסור לעורר את קנאתם של בני זוגכם, כדי לא להתעורר עם הפתעות לא נעימות. הרווקים לא יהיו לבד, והם מאוד מבוקשים. אולי יהיה להם מפגש מחשמל שיכול לשנות את חייהם לטובה.
בריאות: היא תחת חסות טובה. אם תמשיכו בחיים מסודרים ותזונה הגיונית, אתם לא יכולים להתלונן על כלום.

 

מזל שור
היבטים המעולים של כוכבי הלכת, משרתים את שאיפותיכם ויעניקו לכם מצב רוח טוב. תעשו הכל: הצלחה קרובה, אבל בלי הגזמות ואקסטרווגנטיות. אם אתם תשתמשו טוב ביתרונותיכם, תהיה לכם פינאלה מהסרטים.
אהבה: בחיק המשפחות הכל הולך טוב: כאילו אתם בירח הדבש שלכם. הרווקים מרגישים צורך לחלוק עם מישהו את מחשבותיהם ואת השאיפות. כל זה יתגשם, כי עכשיו יהיה להם מפגש מאוד יפה עם אדם המתאים.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי, מאדים ופלוטו, מביאים אנרגיה וסיבולת. ייתכן שיהיו בעיות כבד או עור, הנגרמות על ידי מתח.

 

מזל תאומים
הכוכבים יהיו לטובתכם, כדי לקדם את הקריירה, רק יופיטר יכול לסבך את הדברים קצת. הכל יהיה בסדר, אם לא תעשו שטויות: אתם יכולים לנסות להשתלט על חוסר הסבלנות שלכם? תעשו זאת! אחרת ליריבים יהי נשק כדי להביסכם.
אהבה: בתוך המשפחות החיים הם שלווים. לפי הורוסקופ שבועי, ונוס תעודד אהבה ויסיח את המוקד מהצד הפיזי יותר על הצד הפנימי. קשר שנוצר כך, יש לו את כל הסיכויים להחזיק מעמד.
בריאות: היא חזקה, אך אל תיתנו למתחים השונים להשתלט על חייכם, אלא לשלוט ברגשות שלכם!

 

מזל סרטן
עם מאדים שנמצא בזווית שתומכת בכם, אתם מתפקדים עם הרבה אנרגיה במישור המקצועי. אבל יש להימנע מלקחת החלטות לא מחושבות ולהתרחק ממצבים שיכולים לבלבל אתכם.
אהבה: בתוך המשפחות אווירה חמה, לוהטת, לשמחתו של בני הזוג שלכם. הלא נשואים, בזכות ההשפעה החיובית של אוראנוס, תהיה היכרות, לא צפויה ו מאד החלטית. האושר יאיר את חייהם שנים רבות.
בריאות: אתם נהנים ממצב בריאותי מעולה. רק חלקם עשויים להרגיש "לחץ" בהשפעה של אוראנוס, אבל ניתן להתגבר על כל זה עם תה מרגיע.

 

מזל אריה
התקופה הזו תהיה ללא שום קושי במישור המקצועי או בפיתוח המקצועי. כנראה, לא תצטרכו לעשות יותר מדי דברים, אנו ותמשיכו לעשות מטלות שגרתיות בשקט.
אהבה: בחיק המשפחות צריך לעשות מאמץ כדי "לשבור" את השגרה כי זה קצת משעמם. הבדידות מקשה על הרווקים, והם רוצים למצאו את הנפש התאומה. . ובכן, השבוע, לפי הורוסקופ שבועי, זה אפשרי לפגוש אותו!
בריאות:. הכל יכול להיות טוב, אם אתם מצליחים לנוח מספיק. להימנע מאכלים ומשקאות חריפים.

 

מזל בתולה
במישור המקצועי אתם מפגינים הרבה ביטחון, ונותנים חשיבות יותר על דעותיהם של אחרים. זה ייתן חופש פעולה ניכר, וגם יאפשר להגן על האינטרסים שלכם.
אהבה: בני הזוג שבתוך המשפחות יגלו את התשוקה מחדש. עבור הרווקים, החיים הרומאנטיים הם מורכבים. יהיו פרידות, וקרעים, אבל ההיו סבלניים כי זה יעבור.
בריאות: יופיטר תספק איזון גופני ונפשי. לשים לב לתזונה.

 

מזל מאזניים
מבחינת מקצועי, כל הציפיות הן מוצדקות: ניתן יהיה לעבור את כל המכשולים ולרכז את המאמץ הנדרש כדי לעבוד. כל זה יסייעוה להשיג את ההצלחה הרצויה בקריירה שלכם.
באהבה: על פי הורוסקופ שבועי, החיים המשפחתיים הם מהנאים ומלאי תשוקה. הרווקים עוברים תקופה שטופת שמש: הם יחלקו רגעים בלתי נשכחים וטוב לנצל אותם. דבר נוסף: זה טוב גם לנסוע. מקומות אקזוטיים מציעים מפגשים עם תקווה.
בריאות: שבתאי יכול לגרום לעייפות, בעיות עצמות, מערכת חיסונית ירודה, כמו גם סיבולת נמוכה. אך השמש עוזרת: שום דבר לא יהיה רציני.

 

מזל עקרב
ההשפעות של כוכבי הלכת הם נוחים מאוד עבור המישור המקצועי. יש לכם רעיונות ליוזמות ומטרות מדויקות ועבור זה אתם תעבדו באופן שיטתי, כדי למלא אותן. אם תמשיכו כך, אין צורך לפקפק ברצון שלכם להצליח.
אהבה: בתוך המשפחות יש הרבה תשוקה בקשר הנישואין, אשר מבטיחה חיים שקטים ונעימים בבית. לרווקים יש רומנים סוערים. הם מחפשים הנאה וימצאו אותה ללא קושי. חבל שתמיד יש להם הערות לא נעימות, אשר עלולות לגרום נזק מלא לאהבה ויחסים.
בריאות: היא טובה. עכשיו אתם יכולים לעשות ניתוחים קטנים או טיפולי שיניים.

 

מזל קשת
אתם פעילים ודינאמיים ואין לכם בעיות מבחינת מקצועית. הבוסים מכירים ומוקירים ביכולותיכם, עם זאת, זה לא הזמן לבקש העלאה במשכורת.
אהבה: זאת תקופה מלאה בהרמוניה בחיי הנישואים. הרווקים לא חושבים על משהו אחר חוץ מלהתפרפר, עם זאת לשים לב: תהיה אהבה ענקית שתמשיך ומתחילה עכשיו.
בריאות: בזכות ההשפעות של כוכבי הלכת הבריאות שלכם היא טובה. אבל עלולים לסבול בעיות תזונתיות.

 

מזל גדי
לפי הורוסקופ שבועי, נראה שבמישור המקצועי, יהיה שיפור, או יפתחו אופקים חדשים, בתנאי שאתם תסכימו על כמה שינויים במקצוע. הסיכויים המוצעים הם לא זניחים, במיוחד במצב הכלכלי הנוכחי.
אהבה: החיים בתוך המשפחות יהיו מלאי חום ותשוקה. לרווקים תועלת מההשפעה של אלת האהבה, ונוס, המבטיחה שהם יפגשו את האידיאל של האהבה השבוע, אהבה חדשה שיכול לשנות את חייהם; יהיה מזל בתולה או מאזניים.
בריאות: מאדים ממלא אתכם באנרגיה, אבל, למרבה הצער, הפזיזות, גורם לתאונות קטנות, אז להתנהג באופן שקול.

 

מזל דלי
במישור המקצועי יש לנצל את הנסיבות החיוביות. אתם יכולים להעמיד על הרגליים פרויקטים. אם אתם תשתמשו יותר בדיפלומטיה, תקבלו תמיכה יעילה יותר. יש באווירה של קידום עבור רבים מכם.
אהבה: לחיים בתוך המשפחות יתרונות רבים עודות ההשפעה של הכוכבים ונוס ומארס. מה טוב! הרווקים בדרך כלל לא עושים את הצעד הראשון, אך הפעם ונוס יעזור להשגת החלום הסודי ביותר ואת האומץ: אתם לא תתחרטו על זה!
בריאות: ההשפעה של מאדים מגבירה את האנרגיה שלכם. אבל להתרחק מעצבים אשר יכולים מפריע לשינה.

 

מזל דגים
דברים, ברמה המקצועית מסתדרים טוב. אפשר שתקבלו העלאה, אפילו אם היא אינה באה מיד, הכרתכם המקצועית רק גדלה. עם זאת, אל תעשו דברים בכפייה, תנו להם לזרום.
אהבה: החיים בתוך המשפחות הם שלווים מאשר כרגיל וכדי לסלק את השעמום, חייבים השקעת במערכת היחסים שלהם. הרווקים רודפים אחרי הרפתקאות. מלאי אופוריה, הם קופצים על כל אחד שפוגשים. בתנאים האלה, זה קל להבין שלילה אחד לא יכול להפוך לאהבה לכל החיים!
בריאות: מרקורי מגן על בריאותכם ויופיטר עוזר גם. אתה לא צריכם להיות מודאגים מבחינת הבריאות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות