הורוסקופ שבועי 04.07.14 – 10.07.14

Ariesמזל טלה
השפעתם של יופיטר ואוראנוס מועילים ואתם רוצים להצליח מבחינת המקצועית. אתם לא רוצים להשיג רק הכרה ההצטיינות, אלא אתם רוצים יותר אוטונומיה ויותר אחריות. תייצרו קשרים מקצועיים טובים ותהיה לכם עבודה נעימה ומהנה.
אהבה: ההשפעה של ונוס תהיה מתנה יקרת ערך ולטובת חיי המשפחה. כל זה מביא שמחה בתוך חיי המשפחה. ונוס מביא עבור הרווקים יותר תאוות החיים מכל הבחינות. בנוסף הם יכולים להכיר חברים חדשים שיהפכו לבני זוג.
בריאות: תחת השפעתו של פלוטו תשמרו על האנרגיה שלכם, וזה מועיל לגוף.

Taurusמזל שור
הכל יצליח במישור המקצועי, אומרים הכוכבים. "הנשק" של הצלחה היא הנחישות. שום דבר לא יהיה לא מחושב והנחישות שלכם תעזור להשיג את כל המטרות.
אהבה: קיים סיכון של המתיחות זמני ושל חוסר איזון במשפחות. ניתן להרחיק כל זה באמצעות יציאות קטנות: לפארק או למסעדה, למשל. עבור הרווקים אהבת בזק יכולה ליפול מלמעלה. אבל עד שתבינו זאת, אתם וליהנות ממנעמי האהבה.
בריאות: החיוניות שלכם היא מעולה. אבל יותר מדי טוב, יכול לחלל את תחום הפרטי של אחרים.

Geminiמזל תאומים
הכל יהיה חיובי ומשתלם מבחינת מקצועי. הכוכבים מעניקים לכם עוצמה רבה של ריכוז ועבודה. אתם סבלניים ונחושים, מה שמאפשר לכם להגיע ליעדים המקצועיים החשובים ביותר.
אהבה: לכוכב הלכת שבתאי כוונות טובות, וזה יגרום להיות סבלניים עם הזוג שלכם ואוהבים עם ילדיכם. עבור הרווקים, הבדידות הרגשית, במהלך תקופה זו, הוא דבר בלתי נסבל. אין צורך לאבד תקווה! ונוס מביא עוד לפני סוף השבוע את האדם האידיאלי עבורכם. זה יהיה אירוע חשוב מאד.
בריאות: אוראנוס שומר על בריאות טובה מאוד. החולים הכרוניים, יודעים גם הם תקופה טובה.

Cancerמזל סרטן
במישור המקצועי שלב מסוים של הירח יהיה מועיל ואתם חייבים לנצל את הזדמנות הזו אבל אל תתנו לגופים השמימיים לשלוט על מצבכם ועשו. כמו שהפתגם אומר: מקבלים עצבה אל תיקחו את כל היד.
אהבה: תחת השפעתו של ונוס, בני זוג שכבר נישאו ימצאו דרכים חדשות לחושניות והכל יהיה בסדר. הרווקים לאמרות שהם חיים רגעים של נחת אך אין סיכוי לפתח קשר משמעותי לחיים.
בריאות: הכוח הראשי בתחום הוא מורל מ"ברזל", נתמך על-ידי מצב פיזי טוב.

Leoמזל אריה
בתחום המקצועי יש להאזין לאינטואיציה שלכם, מאד חדה בתקופה זאת. אתם תדעו באופן אינסטינקטיבי למי לספר כל מני סודות ולמי לא. זה אפשרי שיהיה לכם חלום, אשר ישפוך אור על בעיה מאד קריטית.
אהבה: הצורך לרוגע ושלווה גורם למשפחות לשמור על סביבה הרמונית על נאמנותם לבני הזוג. רבים מהרווקים מחפשים שעשועים יותר מאשר מערכת יחסים יציבה. צריך המון ההמצאות כדי להימלט מה"מלכודות" אשר עלולות להסתיים בנישואין לא רצויים.
בריאות: הסיבולת הגופנית והנפשית, הן מעולות. אם אתם מרגישים קצת עייפים, ללכת לישון ממש מוקדם ולישון יותר.

Virgoמזל בתולה
אתם תשיגו תוצאות מצוינות בתחום המקצועי. העובדות והמציאות הם המומחיות שלכם . רק נמרצת דעות, הסירוב שלך. לעשות ויתורים זה יכול לגרום לצרות עם עמיתים לעבודה. קצת קלילות יעזור מאד.
אהבה: שום דבר לא רציני, אבל אי הבנות קטנות שעלולות להתעורר בין בני הזוג. השבוע, למי שלא נשואי יש הזדמנות להכיר משהו חשוב עבור עתידם. אבל לא צריכים למהר: הזמן יחליט על העתיד.
בריאות: החיים התוססים יכול להביא לעצבנות, אז קחו את זה בחשבון. ארוחות סדירות, שינה ורגיעה יהיו מאד מועילים.

Libraמזל מאזניים

מבחינת מקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, אתה צריך לשים לב! כמה עננים צפויים מעל אזור הזה. היכולות שלך יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב יותר לדבר איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלך.
באהבה: במשפחה יש הרמוניה בין בני הזוג עם הרגעים רבים של רומאנטיות . אלה שלא נשואים, סביר להניח שיהיה להם מפגש הדהים בחלק המוקדם של התקופה. הם יהיו כל כך מאושרים עד שישכחו מרעב ושינה!
בריאות: יופיטר יעניק לכם מצב פיזי ונפשי מעולה. עם זאת, יש להגביל את הקיצוניות בפעילויות ספורטיביות או מיניות.

Scorpioמזל עקרב
מבחינת המקצוע, על פי הורוסקופ שבועי, יש דחק על ידי שילוב השפעות חיוביות של כוכבי לכת להפוך את האנרגיה שלכם לנשק מועיל במיוחד. השבוע יהיו בדרך מכשולים, אבל אתם תעברו אותם.
אם אתם רוצים לפתוח עסק משלכם, התחלה תהיה קשה, אך התוצאות יהיו הטובים ביותר. אהבה: אלה שכבר נישאו נהנים מיחסים, בין בני הזוג מהטובים ביותר. הרווקים מוזהרים על ידי נפטון לא לחיות באשליות רבות מדי:
יש סיכוי לשייך איכויות שאינן קיימות לאדם מסוים, שהוא בעצם טריוויאלי לחלוטין. בריאות: הבריאות שלכם מעוררת קנאה. אם אתם סובלים מעודף משקל, זה זמן טוב לרדת במשקל.

Sagittariusמזל קשת
בינתיים, קצב העבודה נעשה מהיר יותר, ואתם ללא היסוס עושים כל מה שנדרש, כי זאת תקופה שהיא מתאימה להחלטות, תקופה עשירה ומועילה עם קצת אגרסיביות. כל זה יסייע להגן על האינטרסים שלהם. פניות רשמיות ופעולות תחרותיות יתקבלו בברכה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי זאת תקופה מאד נוחה במשפחות של מזל זה. הרווקים עוברים מעין תקופה חלשה של חיי האהבה וזורמים עם מה שקורה. מבחינה חברתית, יותר מאשר אי פעם, הם מתקבלים באהדה, אלא שאיכות היחסים מפוקפקת.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, שמים בצד את המחשבות השחורות אשר ליוו אתכם זמן מה.

Capricornusמזל גדי
כוכב הלכת פלוטו משפיע לטובה על המישור המקצועי על פי הורוסקופ שבועי.  אתם עושים שימוש במיומנות ובסבלנות כדי לפתור בעיות נוכחיות. אתם אמיצים, עקשניים ומקצועיים וזה יוביל להצלחה רבה.
אהבה: בקרב המשפחות הכל כמו בחלום והרומנטיות שולטת. אל תקלקלו זאת! לרווקים ונוס מעניק להם את כוחו של הפיתוי. מלאי חושניות, הרווקים מושכים את כל תשומת הלב של אחרים. האהבה היא בדרך.
בריאות: מאדים, כוכב האנרגיה, תספק לכם חוזק פיזי גדול. החולים הכרוניים מרגישים שיפור בסבל שלהם.

Aquariusמזל דלי
עכשיו, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם שמים את אבני הדרך לעתיד. אתם מבטים אל העתיד הרחוק ועובדים בקפידה כדי לבנות שותפויות משמעותיות. אל לכם לשכוח כי תקופה זו, אם כי היא יכולה להכיל לפעמים רגעים מביכים, מביאה גם פוטנציאל גדול של הצלחה.
אהבה:  בחיק המשפחה יש אינטימיות, שותפות וסיפוק. אלה שלא נשאו מתחילים לעשות כיבושים חדשים והפעם הם מלאי ביטחון עצמי. לפי הורוסקופ שבועי זאת הגישה אשר תוביל להצלחה גדולה באהבה. אבל, תיזהרו בפני אכזבה, כי לא כל שנוצץ הוא עשוי זהב!
בריאות: אתם צריכים, על פי  תחזית אסטרולוגית לשים לב לתזונה: לא רק שהתאווה יפגע בבריאות אלא גם במראה החיצוני.

Piscesמזל דגים
ברמה המקצועי מתרחשים רק דברים טובים, כי זה אפשרי שעקב אומץ הלב וההתמדה, חלק מכם, לפי הורוסקופ שבועי יקבלו תפקיד חשוב.
אהבה: לזוגות הנשואים יהיו חיים יפים מלאי אושר. הלא נשואים כדאי להם, על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית בינתיים כדאי להיות עם הרגליים על הקרקע ולקחת צעד אחורה. זה יעזור להם לשופט טוב יותר את אירועי העבר והעתיד, לא להתחרט על ההחלטות מהירות מדי, או על הגישה לאהבה.
בריאות: באופן כללי, על פי תחזית אסטרולוגית מצב הבריאותי הוא טוב, אבל אולי הגיע הזמן לצאת לאוויר הפתוח ולקחת זמן כדי להירגע.