הורוסקופ שבועי 04.10.13 – 10.10.13

Ariesמזל טלה
לפי הורוסקופ שבועי, במישור המקצועי, תחת השפעה של אוראנוס, אין סיכוי שאתם תהיו פסיביים, או תשבו בחוסר מעש, אלא להפך. אל תפחדו לקחת סיכונים. זה טוב להמשיך בדרך הזאת, כי העולם שייך לאמיצים. באותו הזמן תיזהרו לא לעשות דברים פזיזים או חומר או להיות מעורבים בוויכוחים מיותרים.
אהבה: בתוך המשפחות, בני הזוג נהנים מחסותו הטובה של יופיטר, שמביא הרמוניה בתוך הבית. הרווקים גם מקבלים ברכה באהבה מאותו כוכב לכת,יופיטר, לכן יש סיכויים לא צפויים לאהבה. מכאן, יש רק צעד אחד לפגוש את אהבת חייהם.
בריאות: השבוע היא משביעה רצון. יש להתרחק ממצבים מעצבנים ולשמור את האנרגיה שלכם.

Taurusמזל שור
ההשפעה של השמש בתחום הקריירה מועילה להתפתותכם המקצועי. אסטרולוגיה שבועית של בני מזל שור מבוססת השבוע על התמיכה של שני כוכבי לכת נוספים: צדק ומרקורי, אשר מאחדים כוחות כדי לעזור לכם להשיג מה שאתם רוצים במישור המקצועי. רק פלוטו משפעה באפן מביך: אתם יכולים להיות עם מצב רוח רדוד.
אהבה: שגרה נעימה וכליל, עבור אלה שנישאים בשל השפעה של פלוטו. בנוגע לרווקים, אשר, לאחר תקופה קצרה של אי וודאות, יהיה סיכוי נהדר לפגוש אדם יוצא דופן עבור העתיד שלהם.
בריאות: המצב הנפשי משתפר בצורה רצינית ואתם תהיו יותר ויותר דינאמיים. האיזון הפסיכי הטוב יאפשר מאמצים רוחניים או פיזיים מתמשכים.

Geminiמזל תאומים
מבחינת המקצוע, על פי הורוסקופ שבועי, יש דחק על ידי שילוב השפעות חיוביות של כוכבי לכת להפוך את האנרגיה שלכם לנשק מועיל במיוחד. השבוע יהיו בדרך מכשולים, אבל אתם תעברו אותם. אם אתם רוצים לפתוח עסק משלכם, התחלה תהיה קשה, אך התוצאות יהיו הטובים ביותר.
אהבה: אלה שכבר נישאו נהנים מיחסים, בין בני הזוג מהטובים ביותר. הרווקים מוזהרים על ידי נפטון לא לחיות באשליות רבות מדי: יש סיכוי לשייך איכויות שאינן קיימות לאדם מסוים, שהוא בעצם טריוויאלי לחלוטין.
בריאות: הבריאות שלכם מעוררת קנאה. אם אתם סובלים מעודף משקל, זה זמן טוב לרדת במשקל.

Cancerמזל סרטן
מבחינת מקצועית, היכולת שלכם לקלוט דברים גדולה במיוחד והאינטואיציה והדמיון ישלימו את השאר. העיתונאים והסופרים יהיו מלאי השראה, ויעשו עבודה מצוינת, עם סגנון מיוחד. ניתן להגיד שגם כל שאר ילדי מזל זה יעשו עבודה טובה עם תוצאות מצוינות.
אהבה: כוכב הלכת נוגה משפיע באופן חיובי ומועיל על הזוגות הנישאים. עבור הרווקים התקופה פחות טובה. אם אתם מעוניינים באווירה טובה בחיי האהבה יש להיזהר מאוד לא להיות יותר מדי ביקורתיים כי זה יכול לפגיעה ביחסים.
בריאות: בעקרון, בני מזל סרטן לא סובלים משום דבר כי הרבה כוכבי לכת משפעים באופן חיובי. בכל זאת יהיה מעט עצבנות.

Leoמזל אריה
במהלך השבוע, במישור המקצועי, הנקודה החזקה שלכם תהיה הדמיון. פרויקטים ורעיונות חדשים מסתובבים בראשכם. אולי, לפי הורוסקופ שבועי, יהיו קשיים מסוימים, כתוצאה מחוסר פראקטיות, אך תהיו אופטימיים ולהתמיד, מפני שעם התמיכה של מאדים תצליחו.
אהבה: אוראנוס, הבן ברית של המשפחות, מאיר את חייהם והוא יכול להביא לאושר. הרווקים עוברים תקופה מועילה לחיי האהבה. לרבים מהם יהיו הפגישות חשובות ומעגנות. בכל מקרה, אושר ואוהב כבר דופקים על הדלת.
בריאות: מאדים, מביא מצב פיזי ונפשי ברמה וגבוה. פעילות גופנית רק תורמת לזה.

Virgoמזל בתולה
השבוע יש לבני מזל בטולה הורוסקופ שבועי עם סיכויים טובים עבור הקריירה שלכם. יהיו הרבה הזדמנויות ותוכלו לקבל הצעות מעניינות. אבל תהיו ערניים : נדרש הרבה הריכוז ומסירות.
אהבה: ונוס נמצא בזווית טובה ומביא הרמוניה בחיי הנישואין. הלא נשואים יחיו הפרשה לוהטת, יוצאת דופן עם המון תשוקה אשר מביא אותם למצב של ריחוף. זה זמן טוב לתכנן את עתידם.
בריאות: כוכב הלכת ונוס מטיב עם הבריאות שלכם וזה יכול לעזור להיגמל מהרגלים לא בריאים כמו עישון. גם על נדודי שינה ניתן כעת להתגבר יותר בקלות.

Libraמזל מאזניים
במישור המקצועי אתם על סף שינוי של המצב הנוכחי. תנסו לשאת ולתת כך שהדברים יהיו כמה שיותר לטובתכם. לפי הורוסקופ שבועי, יהיו כמה עיכובים, אבל הם לא ימנעו מכם להצליח.
אהבה: הכוכבים משפעים רק לטובת על אלה שכבר שנישאו.
הרווקים נמצאים תחת הגנה של ונוס: הם נלהבים, בטוחים בעצמם והקסם האישי שלהם פועל ללא יוצא מן הכלל. יש להם את כל הסיכויים של חיי האהבה מוצלחים.
בריאות: מאדים יבטיח בריאות טובה והרבה אנרגיה. ייתכן שחלק מכם לא ירגישו קצת לא טוב, אבל זה לא משהו רציני.

Scorpioמזל עקרב
על פי אסטרולוגיה שבועית, השבוע הכל הופך להיות קל יותר עבור מזל עקרב. אתם לוקחים אחריות על הפעולות והבחירות שלכם וזה סימן טוב לאחר תקופה של התלבטויות. סוף, סוף לפי הורוסקופ שבועי, אתם מגיעים למסכנה, שלא יכולים להמשיך קדימה ולא תוכלו להשיג מה שאתם תרצו, אם אתם לא סוגרים את כל החשבונות עם העבר. במילים אחרות, לשמור על הביטחון העצמי שלכם, אבל לא להזניח את ההשלכות של הפעולות שאתם עושים. השבוע זה הזמן המושלם, כדי לגלות את המקור של כל המכשולים. יכול להיות שהודעה שלכם לא הובנה כראוי או פספסתם כמה פרטים במהלך הדיונים.

Sagittariusמזל קשת
בתחום המקצוע יש לכם תחזית אסטרולוגית טובה מאוד: כל יוזמותיכם, אפילו הכי נועזות, יש להן סיכויי להצלחה. לפי הורוסקופ שבועי, זה הזמן הנכון להקים עסק משלכם!
אהבה: מרקורי מקדם את ההבנה של בני הזוג בתוך המשפחות. לשבתאי יש השפעה ישירה עכשיו על חיי האהבה של הרווקים. הוא בהחלט לא הכוכב האידיאלי עבור מפגשים משמעותיים.
בריאות: יש לכם את כל העניין להיות הגיוני בתחום זה. בכל מקרה, בהקדם האפשרי, תוותרו על טבק, אלכוהול, כדורי שינה, תרופות הרגעה.

Capricornusמזל גדי
בחיים המקצועיים, אתם תיתנו ביצועים מעולים וכדאי לקחת אחראיות ויוזמות. לא לוותר ולא לתת לפסימיות, של הסובבים לייאש אתכם. לכו קדימה!
אהבה: כוכב הלכת ונוס מקל על היחסים בין בני הזוג במשפחות ומאיר את חייהם. הרווקים הם סלקטיביים יתר על המידה: אפילו האדם המושלם ביותר בעיניהם לא מספיק טוב. הנה, איך הם מפחיתים את סיכוייהם למצאו את החצי השני שלהם! אתם צריכים להיות פתוחים יותר ופחות תובעניים.
בריאות: יופיטר נמצא בזווית הרמוני ומביא לבני מזל גדי בריאות טובה. כדי לשמור על זה אל תשכחו לאכול!

Aquariusמזל דלי
בעבודה כוכב מרקורי ישים אתכם במצב של שינוי פרופיל מקצועי או את האופן שאתם העובדים. השינוי הוא יהיה אחד חיובי. קבלו בשמחה כל הצעת עבודה שיציעו לכם השבוע כי זה רק לטובתכם.
אהבה: קיים סיכון של סכסוך בתוך המשפחה. עבור בני מזל דלי לא נשואים וחיים רגעים של חיים שלמים אפשרי השבוע שסיפור אהבה ישן יתעורר שוב. קבלו זאת ברצון טוב. בכל מקרה, אתם לא חצריכים לחשוב על נישואין.
בריאות: החיוניות שלהם, קרוב לוודאי שתהיה חלשה מהרגיל. בנוסף, אתם תהיו חשופים לזיהומים ווירוסים. תהיו זהירים, לאכול כראוי ולנהל חיים רגילים.

Piscesמזל דגים
אתם חולמים על אופק מקצועי רחב ומבחינה זאת העתיד הוא ממש טוב. אך, אבוי, שגרת היומיום זה עינוי עבורכם! תנסו להעביר משימות המפריעות לכם לעמיתים לעבודה, אבל אין ברירה אלא לבצע גם המטלות שגרתיות, כי אחרת אי אפשר…
אהבה: כוכב הלכת פלוטו מתחזק להבת האהבה בתוך המשפחה, וונוס מנסה להגדיל את גובה הלהבות עוד יותר! עכשיו הכל וורוד.עבור הרווקים, מפגשים סנטימנטאליים, ידידותיים או טיולים צריכים לקחת אותם בזהירות, כי הם מוליכים אתכם שולל. הרי, הם כל כך רוצים לשמור על עצמאותם, עדיין, ובכל מחיר.
בריאות: יש לכם איזון טוב, אך הסיבולת, ומערכת החסינות הן פחות יעילות מהרגיל, כך שלא כדאי לשחק עם הבריאות שלכם.