הורוסקופ שבועי 04.11.16 – 10.11.16

Aries

מזל טלה
לפי הורוסקופ שבועי יהיו הזדמנויות מעניינות במישור המקצועי. יש לכם את כל העניין לקבל ערבויות מרביות, ואולי אפילו הסכמים בכתב, אחרת אתם יכולים להסתכן בהפתעה לא נעימה בחודשים הקרובים.
אהבה: מאדים מביא לזוגות שכבר נישאו רוח רעננה בחיים המשותפים והכל כל כך יפה. בתקופה זו על פי תחזית אסטרולוגית
הרווקים הם מבוקשים, מה שגורם להם להרגיש שיש אהבה באוויר. הם יתאהבו ממבט ראשון מאדם שיקבל חשיבות רבה בחייהם.
בריאות: אתם מלאי מרץ, אך אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנהל בזהירות את האנרגיות ולא לבזבז אותם באופן סתמי.

Taurusמזל שור
מבחינת המקצוע הכל יהיה קל וללא סיפורים. עם זאת, לפי תחזית אסטרולוגית אוראנוס יגרום לכם לחשוב על תפקיד חשוב יותר. תהיה לכם הזדמנות להגיע אליו, אבל רק אם אתם תישארו מציאותיים ולחשוב ברצינות על מה שאתם רוצים. מצב הרוח הפזיז וקוצר הרוח הם דברים טיפשים.
אהבה: תחת כנפו המגנה של ונוס, לפי הורוסקופ שבועי הזוגות שבמשפחות יחלקו בניהם הבנה, חיבה ולמה לא, אושר. ונוס מעניק לרווקים הזדמנויות רומאנטיות רבות. הם מלאי קסם, וזוכים מהצלחות רבות מול המין השני. אם עד כה הם לא חשבו על הנישואין, עכשיו הם חושבים על זה בשמחה ובאושר.
בריאות: על פי אסטרולוגיה שבועית השמש, מרקורי ויופיטר יעניקו לכם אופטימיות ומרץ וזה אומר שאתם מרגישים נהדר.

Geminiמזל תאומים
ישנם מספר פרויקטים מקצועיים שמעסיקים אתכם כרגע, והרגע הוא מתאים מאוד להתגבר על המכשולים ולתקוף אותם. סוף, סוף, לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם את האפשרות להפגין את היכולות ולהיות את היד הימיני של אנשים רלוונטיים או משפיעים. לנקות מיד בפעולה.
אהבה: בחיים של בני הזוג, בתוך המשפחה יש תשוקה והתלהבות, לכן, אפשר לצאת לירח דבש מחדש. בחיים של הלא נשואים יתרבו ההרפתקאות. עם זאת, לפי הורוסקופ שבועי הם יקבלו את ההזדמנות של מפגש יוצא דופן. מדובר באדם שיכול להביא איתו הרבה; אתם רק צריכים לתת לו זמן כדי להוכיח את זה.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנצל את ההשפעה החיובית של מרקורי הגורמת לכך שאתם במצב טוב.

Cancerמזל סרטן
בחיים המקצועיים, השמש, נמצאת בזווית נכונה על השמים וזה ייתן לכם התלהבות ומוטיבציה. על פי אסטרולוגיה שבועית
הביצועיכם בתחום המקצועי יגיעו לרמה מאד גבוהה. בנוסף, הערכה של אחרים רק תגדל.
אהבה: בני הזוג במשפחות יתאחדו כדי לשים קץ על התערבות של אנשים בחייהם. זה נחמד, לא? הפרשיות האוהבים של הרווקים על פי תחזית אסטרולוגית מושפעות מוונוס ויופיטר. אבל התנהגותם מאכזב: למעשה, הם לא יודעים מה הם בעצם רוצים! כל זה יפחית את הסיכויים שלכם מבחינת האהבה.
בריאות: יש לכם מצב רוח טוב, שהוא חיוני עבור המצב הפיזי המעולה והבריאות טובה מאד. בכל זאת הורוסקופ שבועי ממליץ לשים לב, לקיצוניות מינית ותזונתית.

Leoמזל אריה
החיים המקצועיים שלכם יכולים להיות נתונים לשינוי מלא, מה שאתם לא אוהבים, אך השינויים האלה עשויים להיות נחוצים ומועילים. הורוסקופ שבועי ממליץ להיות ממושמעים, דייקנים ולהוכיח סבלנות כלפי עיכובים בלתי נמנעים. ובמיוחד, שלא יהיו ספקות בקשר לכישוריכם או בסיכויים להצליח.
אהבה: לחיים של בני הזוג שבמשפחות יש פרספקטיבה ראויה להערצה. בחיים של הרווקים , על פי תחזית אסטרולוגית אהבה גדולה יכולה להופיע והם כבר חושבים על נישואים. מצד שני, כמה סיבוכים יכולים להתרחש. אם הם מצליחים להתגבר על המכשולים הללו, למערכת היחסים יש כל הסיכויים להצליח.
בריאות: אנרגיה לא חסרה לכם. על פי אסטרולוגיה שבועית אוראנוס, למרות שמשפיע באופן חיובי, הוא יכול לגרום להם להגזים. שינה היא התרופה.

Virgoמזל בתולה
השבוע יש סיכויים טובים עבור הקריירה שלכם. יהיו הרבה הזדמנויות ותוכלו לקבל הצעות מעניינות, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתהיו ערניים : נדרש הרבה הריכוז ומסירות.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית ונוס נמצא בזווית טובה ומביא הרמוניה בחיי הנישואין. הלא נשואים יחיו הפרשה לוהטת, יוצאת דופן עם המון תשוקה אשר מביא אותם למצב של ריחוף. זה זמן טוב לתכנן את עתידם.
בריאות: כוכב הלכת ונוס מטיב עם הבריאות שלכם ועל פי הורוסקופ שבועי זה יכול לעזור להיגמל מהרגלים לא בריאים כמו עישון. גם על נדודי שינה ניתן כעת להתגבר יותר בקלות.

Libraמזל מאזניים
ההשפעות של כוכבים לפי תחזית אסטרולוגית הן טובות במישור המקצועי. אל תהססו: זה הזמן לפעולה, זה לא הזמן למדיטציה. הסיכוי הוא בצד שלכם. בכל מה שתעשו עכשיו יש סיכויים גבוהים להצלחה.
אהבה: בתוך המשפחה, אתם על פי הורוסקופ שבועי תעשו ויתורים ומתנות והכל למען יציבות הנישואין. הרווקים מחליטים לחכות לנסיך/ נסיכה מהאגדות. הם יכולים להסתכן בכך שיכולים לאבד את האדם שפוגשים במהלך תקופה זו, שבו יש את הכל כדי שיהיו מאושרים!
בריאות: יופיטר מיביא חיוניות טובה, התנאי הוא להיות זהירים, כי אחרת, עלולות להתעורר בעיות עיכול או בזרימת הדם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לפקח על רמת הכולסטרול שלכם.

Scorpioמזל עקרב
אתם חולמים על אופק מקצועי רחב ומבחינה זאת העתיד הוא ממש טוב. אך, אבוי, שגרת היומיום זה עינוי עבורכם! אסטרולוגיה שבועית ממליצה להעביר משימות המפריעות לכם לעמיתים לעבודה, אבל אין ברירה אלא לבצע גם המטלות שגרתיות, כי אחרת אי אפשר…
אהבה: כוכב הלכת פלוטו מתחזק להבת האהבה בתוך המשפחה, וונוס מנסה להגדיל את גובה הלהבות עוד יותר! עכשיו הכל וורוד.עבור הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית יהיו מפגשים סנטימנטאליים, ידידותיים או טיולים אשר צריכים לקחת אותם בזהירות, כי הם מוליכים אתכם שולל. הרי, הם כל כך רוצים לשמור על עצמאותם, עדיין, ובכל מחיר.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי האיזון שלכם הוא טוב, אך מערכת החסינות היא  פחות יעילה מהרגיל, כך שלא כדאי לשחק עם הבריאות שלכם.

Sagittariusמזל קשת
בתקופה הזאת, אתם תמיד שאפתניים ולהוטים להתקדם במקצוע ולזה כוכבי הלכת מייצרים תנאים טובים . אך, לפי הורוסקופ שבועי מאדים יכול לגרום לעיכובים, אבל שום דבר לא רציני, רק בזבז זמן. כוכב הלכת שבתאי, יעניק לכם סבלנות ונחישות, כך שהמכשולים האלה לא ימנעו מכם להשיג את המטרות.
אהבה: שבתאי על פי תחזית אסטרולוגית מביא רוך ויציבות בתוך המשפחות השבוע. הרווקים ייהנו מקשרים אטרקטיביים, אבל שטחיים. שינויים האלה, שהם לעיתים קרובות מדי, אינם מספקים אותם, כי הם תמיד חושבים על מצב יציב, מצב שהוא קרוב יותר לשאיפות שלהם. סבלנות!
בריאות: הטונוס והדינאמיות שלכם הם מעולים. אתם לא עייפים בכלל, אך אסטרולוגיה שבועית ממליצה לשים לב לבעיות קטנות בקיבה.

Capricornusמזל גדי
אתם יכולים השבוע לשפר את המצב מבחינת מקצועי, לפי אסטרולוגיה שבועית הודות ליופיטר, אשר הוא נמצא בזווית הרמונית. עם זאת, לא לעשות שום דבר, אשר עלול לסכן את מקום העבודה, גם אם האווירה או התנאים אינם לגמרי טובים.
אהבה: אוראנוס על פי הורוסקופ שבועי יגרום לחוסר יציבות של בן/בת הזוג, אך ילידי מזל הזה, עם כל זה, יפגינו הבנת עם הפרטנר שלהם. לאלה שהם לא נשואים, התקופה היא חיובית לאירוסין או לקשר רומאנטי חדש. התחייבויות סנטימנטאלי בתקופה הזאת עשויה להיות בר קיימא.
בריאות: כוכב הלכת פלוטו דורש מכם להרגיע ולנוח, אחרת לפי תחזית אסטרולוגית אתם תבזבזו את האנרגיה באופן מיותר.

Aquariusמזל דלי
בכל מה שאתם עושים עכשיו, יש סיכויי הצלחה גבוהים כי יש לכם הורוסקופ שבועי טוב מאוד. ההחלטה להגיד את האמת, ורק את האמת, תגרום לכך שתעליבו את האדם הכי קרוב אליכם. זאת לא הפעם הראשונה, אבל זאת הפעם הראשונה שהוא מגיב באותו אופן.
אהבה: ייתכן לפי תחזית אסטרולוגית שבסוף השבוע תקבלו מתנה שאתם לא מצפים לה מי חבר/ה שלא הייתם בקשר הרבה זמן, ויש לכם ריאקציה די מוזרה: במקום להודות, אתם נעלמים בלי להגיד מילה.
בריאות: השבוע על פי אסטרולוגיה שבועית יש לכם אנרגיה טובה, בתנאי להיות זהירים, אחרת, יכולות להתרחש בעיות עיכול או במחזור הדם.

Piscesמזל דגים
בתחום המקצוע על פי אסטרולוגיה שבועית אתם תקבלו הזדמנויות מעניינות. אתם צריכים שיהיו לכם ערבויות רציניות, אולי אפילו הסכמים בכתב. בלי זה, אתם יכולים להיות מופתעים לא לטובה כבר בחודש הבא.
אהבה: במשפחות, לפי הורוסקופ שבו מאדים מביא הרבה חושניות. הרווקים מבוקשים מאד וזה מוסיף המון לאגו שלהם. יהיה גם מפגש לא צפוי עם אדם מסוגל לשנות את חייהם לטובה.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית אתם מרגישים בלתי מנצחים, אבל זאת לא סיבה לבזבז את האנרגיה. יש לנהל את ההון הזה בתבונה.


עמוד זה נצפה ע"י 2,112 גולשים