הורוסקופ שבועי 06.02.15 – 12.02.15

Aries

מזל טלה
בימים אלה אתם חייבים לחשוב באופן רציני ולארגן מחדש כל מה שקשור לתקציב שלכם, אם אתם רוצים לשמור על רמת חיים מסוימת או לקדם פרויקט אישי. הורוסקופ שבועי מבשר שבטווח הימים שלישי עד חמישי מבחינה מקצועית אתם תצטרכו להתמודד מול דברים הדורשים ריכוז גבוה ויעילות אחרת כולם ידברו על כישלון.
אהבה: חיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים, קשרי הנישואין יהיו יותר ברורים ואתם תבינו טוב יותר את הצרכים והציפיות של בני זוגכם. הרווקים, על פי אסטרולוגיה שבועית לרוב יהיו עסוקים בחיזורים, אבל לא יהיה שום קשר רציני. אחדים ייפרדו מיחסים ישנים יותר, בלי שום כעס או תוכניות אחרות לעתיד, לפחות לעת עתה.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית, הכוכבים הם ניטרליים, אבל אתם חייבים לעשות כל מה שעושה לגוף טוב ולא להגזים בכלום. הכוכבים עומדים על המשמר, וזה מעניק לכם בריאות טובה. עדיין יש סיכון של עצבנות ופציעות קטנות שיכולות להתרחש מפעילות ספורטאית או בתוך הבית.

Taurusמזל שור
על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היחס אשר תקבלו מצד הבוסים ואפילו מעמיתים לעבודה יהיה די קשוח וזה מגביל אתכם לבצע את מטלות כפי שאתם באמת רוצים. לקרת סוף השבוע ייתכן שתקבלו הצעה לשיתוף פעולה קשור לפרויקט שבכל אופן לא יכולתם להוציא אותו לפועל לבד.
אהבה: הכוכבים מתגמלים את אנשי המשפחות המסורים, כך שחיים תקופה מבורכת: יחשבו באופן זהה ושום דבר לא יטריד אותם. עבור הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי, לא יהיה שום דבר יוצא דופן בטווח הזמן הזה זה. קצת פלרטוטים חולפים ופה ושם אירוסין. זה טוב לנהוג בזהירות עד אתם תהיו בטוחים מאוד ברגשותיכם.
בריאות: יש ההשפעות החיוביות של הכוכבים על בריאותכם ואתם במצב הכי טוב ולכן יש איזון נפשי ופיזי טוב. אסטרולוגיה שבועית ממליצה למען בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות. שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה.

Geminiמזל תאומים
אתם יודעים איך למשוך את האנשים עם מילותיכם וזה מניע אתכם גבוהה ומהר בתחום הקריירה או אולי אפילו תזכו בשיתוף פעולה מעניין. עם זאת, אל תעשו לעצמכם הנחות במקצועיות וביעילות מעשית. אם אתם פדנטיים, לגרמו לכולם להעריץ אתכם על ידי עבודה מאומצת. בכל מקרה על פי הורוסקופ שבועי אין מה לדאוג מבחינה כלכלית.
אהבה: במשפחה ובמערכת היחסים על פי תחזית אסטרולוגית הכל נראה מצוין. התקשורת היא פתוחה וקנה ואפילו אתם מוכנים להקשיב יותר מאשר כרגיל. אתם גם מתכוונים להכין הפתעה ליקירכם. תפתיעו אותם עם משהו חדש!
בריאות: בדרך כלל אתם מסתגלים למצבים שמשתנה, אך השבוע, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם תהיו מעט יותר מאופקים ומהססים כלפי מצבים משתנים. אם יש לכם בעיות של לחץ דם תנסו להירגע כאשר הדברים סביבכם מסתבכים, אחרת, אתם עלולים להרגיש סחרחורות, עלפון או סימפטומים אחרים שיכריחו אתכם לקחת פסק זמן.

Cancerמזל סרטן
הנחישות והעקשנות יעזרו לכם לסיים פרויקט מסוים בעבודה, עם כל הקשיים והלחצים המוטלים על ידי אותו פרויקט. כל המאמצים, לפי אסטרולוגיה שבועית יתוגמלו בקרוב. הפלייר יעזור לכם לגלות סכנה מסוימת בזמן ולא להיות מעורב בה.
אהבה: חיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים. הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי לרוב יהיו עסוקים בחיזורים, אבל לא יהיה שום קשר רציני. אחדים ייפרדו מיחסים ישנים יותר, בלי שום כעס או תוכניות אחרות לעתיד, לפחות לעת עתה.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים השולטים על בריאותכם עכשיו יעניקו חיוניות. החשש היחיד יכול להיות אי יציבות רגשית עונתית.

Leoמזל אריה
בקריירה אתם חייבים להיות יותר ממושמעים ולקחת צעד אחורה כדי להכשיר את הקרקע עבור פעילויות עתידיות. יהיה עליכם, לפי הורוסקופ שבועי לסלק את כל מה שמפריע במימוש המשימות הנוכחיות ולהתמקד במטרות מוגדרות. אתם צריכים לעשות מאמצים, אבל הם יפוצו.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית עבור אלה שנישאו לא מזמן, יהיו קצת אכזבות. אנשים הלא נשואים יכולים לחיות עכשיו אהבה בלתי אפשרי ואין דבר יותר מרתק מזה. אולי מדובר על התאהבות באדם שהוא לא פנוי.
בריאות: ישנם כוכבי לכת רבים שהם משפיעים לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו הון של אנרגיה יקרת ערך, אבל המשאבים אינם בלתי נדלים. יש להירגע מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Virgoמזל בתולה
בתחום הקריירה, לפי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן המתאים ביותר להתמקד בסוגיות ופרויקטים לטווח רחוק. אתם חייבים להתבונן על כל מה שקשור לארגון ומימון, מתוך ראייה רחבה. אל תסתכלו רק לטווח הזמן הקרוב מפני שיהיו לכם הזדמנויות להתקדם. תסתכלו בפרספקטיבה ובמיוחד תחפשו אנשים שביכולתם לעזור באמת.
אהבה: אם אתם נישואים ולא רוצים שהזוגיות תקבל תפנית לא רצויה, על פי הורוסקופ שבועי יש להפסיק עם התעלומות והחידות, כי בני הזוג יתחילו לחשוד. חלק מהאלה שלא נשואים נמשכים יותר לקשרים עם יתרונות חומריים ושוכחים לשאול את עצמם אם הם אוהבים באופן אמיתי או לא.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שמבחינת הבריאות אתם צריכים להיות זהירים, כי גופכם די חלש. אם אתם עושים ספורט לא להתאמץ יותר מדי.

Libraמזל מאזניים
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על תקופה מלאה במספיק באתגרים עבורכם, אבל השבוע הזה יכול להביא תקווה, אופטימיות וביטחון עצמי. במהלך השבוע אתם תהיו מופתעים מהאופן שבו הדברים מסתדרים.
אהבה: הירח גורם לאווירה די מתוחה במערכות היחסים של אנשי משפחה. רצוי להימנע מוויכוחים בנושאים רגישים. גם הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית נתקלים בתגובות אגרסיביות למדי, אשר יכולות לסבך את המצב.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. הורוסקופ שבועי בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Scorpioמזל עקרב
במקום העבודה היחסים עם עמיתים ישתפרו עד מאד. לפי הורוסקופ שבועי יהיו לכם רעיונות מועילים, כתוצאה של שיחות או כנסים שתשתפו בהם. בכל מקרה, המאמצים המשותפים יובילו להצלחה. אתם תרגישו יותר בנוח בעבודה, מה שיאפשר לכם להתקדם במהירות בתחום הקריירה.
אהבה: עבור בני הזוג שבתוך משפחות, לפי תחזית אסטרולוגית כלל הזהב הוא להתפשר על האינטרסים המשותפים. עבור אלה שלבד, הכוכבים שמים את האהבה באור הזרקורים. עם זאת, יש להיזהר לא להישרף בכנפיים ולא לאבד את הראש בגלל התשוקה.
בריאות: הודות ההשפעה החיובית של כוכבי הלכת יש לכם מספיק חיוניות, אבל על פי המלצת של אסטרולוגיה שבועית המשיכו בקפדנות על הרגלי התזונה.

Sagittariusמזל קשת
בעזרת כוכבי הלכת, והכל ילך חלק במישור המקצועי. ייתכן, לפי  תחזית אסטרולוגית, שתקבלו אחריות גדולה יותר או תקבלו הבטחה מאד משמעותית. אל תשכחו, שלמרות ההתרגשות של ההצלחה במקביל אתם צריכים לפעול באופן מעשית.
אהבה: הגיע הזמן לקיים דיון עם בן זוגכם לגבי הזוגיות. לפי הורוסקופ שבועי הדיון הזה יכול להיות סוער, אבל אם אתם תפגינו הבנה, הכל ייגמר בטוב ויופיטר תומך בכם. הרווקים צריכים להתכונן לחיות סיפור אהבה יפה. אתם רוצים להיות עצמאיים, אך לא תוכלו לברוח מהחיצים של קופידון. אולי, מהר יותר ממה שחשבתם, תחילו לעשות תוכניות לעתיד, הכרוכות לוויתור על הרווקות.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Capricornusמזל גדי
במקום העבודה לפי אסטרולוגיה שבועית ייתכנו בעיות מסוימות בגלל בעיקר כספים אשר לא יגיעו בזמן. עם זאת, השבוע, אתם תצליחו לשפר את תדמיתכם בעבודה. גם במישור האישי רצוי שתכינו את עצמכם על כך שיהיו הוצאות גדולות מהרגיל.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות. רצוי להתרחק מבחינה פסיכולוגית מאנשים דיכאוניים או פסימיים כי זה יכול להשפיע עליכם.

Aquariusמזל דלי
אתם תגלו על פי הורוסקופ שבועי ששותף או שלקוח לא כל כך מעריכים את המאמצים שאתם משקיעים. יש לצפות אותו הדבר מהבוסים שלכם אם אתם שכירים, כך שמעמדתכם בעבודה עלול להינזק בגלל משחקי אגו. בכל מקרה, תשקלו כל צד שאתם עושים.
אהבה: על פי אסטרולוגיה שבועית השפעת כוכבי הלכת מביאה להבנה בתוך המשפחה, כך הזוגות יגלו שוב את הרומנטיקה. בחיי המשפחה של בני הזוג לא אמורים להיות בעיות מיוחדות. עם שמיים צבועים עם צבעים של כוכב וונוס, לאלה שלא נשואים יהיו פרשיות אהבה חסרת תקדים, עם אנשים שעדיין לא מכירים.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. יהיה צד נבון לעסוק יותר בבריאותכם בגלל שיהיו כמה בעיות בריאות. מערכת החיסונית נחלשה, דבר אשר פותח דרך לווירוסים.ההשפעה יכולה להיות גם על הקיבה והמעיים.

Piscesמזל דגים
הכוכבים יתמכו בכם במישור המקצועי והתוצאה על פי תחזית אסטרולוגית, היא תצליחו למלא את חובותיכם במקום העבודה בצורה מעולה, כך שהקריירה שלכם מתחילה לטפס כלפי מעלה. זה גם הזמן לקחת יוזמה ולהשתמש ביצירתיות שיש לכם בתחום המקצועי.
אהבה: האהבה בתוך המשפחות, לפי הורוסקופ שבועי, מתורגמת לתשומת לב ודאגה עבור לאלה שיקרים להם. לזוגות הנישואים יש עושר, אושר ושלווה האהבה. עבור הרווקים עשויה להיות בתקופה הזאת עם אדם זר, אולי ממדינה אחרת, אמנם הם לא יעזבו את העיר, וזה יכול להיות מקרי, אבל בטוחה.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הבריאות שלכם טובה מפני שאם המורל שלכם הוא טוב, הכל טוב. הכוכבים מעניקים לכם חיוניות, אנרגיה ומרץ ובכך אתם יכולים להיפטר ממצוקות קטנות. עם זאת תיזהרו מתאונות קלות.