הורוסקופ שבועי 06.05.16 – 12.05.16

Aries

מזל טלה
לפי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים פסימיים, לא מרוצים, תקועים במקום ולא מתקדמים לשום מקום. שגרת היומיום לא עושה לכם טוב בכלל ואתם מתחילים לחשוב ברצינות על אלטרנטיבה. העצה שלנו היא להחיל לחפש מקום עבודה חדש, מקום שבו תרגישו שמעריכים אתכם.
אהבה: אם אתם במערכת יחסים אתם מרגישים צורך לשמור על מרחק, להתרחק, או לסיים את מערכת היחסים, מפני שמספיק עם הוויכוחים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם רוצים רק קצת שלווה, אך לא יהיה מספיק להגיד "די" לקשר הזה. זכרו, לפני שאתם מקבלים החלטה, כמה אי הסכמות היו מבוססת על העובדה שאתם שתקתם בכל פעם שלא הייתם מרוצים ממשהו. לגבי אלה שרווקים, ייתכן שאדם מן העבר חוזר לתוך חייהם ומצליח לעורר הרגשה שחשבו שמזמן נעלמה. תשקלו את הדברים היטב לפני קבלת החלטה מכל סוג שהוא.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית אתם חסרי אנרגיה. אולי כדאי לעשות שינויים קטנים בתזונה ולשנות את הקצב של החיים, לנוח יותר כדי להתמלא באנרגיה חיובית.

Taurusמזל שור
מבחינת מקצועית, על פי הורוסקופ שבועי הרעיונות והפרויקטים שלכם מתחילים לתפוס צורה. לא להיות פזיזים, כדי לא לסכן הכל ומשהו יתקלקל. אתם חייבים להשלים משימות יומיומיות בזהירות, כדי לא לחוות מכשולים אשר יכולים להרתיע אתכם. תבצעו את הכל באופן שיטתי ובקצב.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Geminiמזל תאומים
בעזרת כוכבי הלכת, והכל ילך חלק במישור המקצועי. אסטרולוגיה שבועית מבשרת שתקבלו אחריות גדולה יותר או תקבלו הבטחה מאד משמעותית. אל תשכחו, שלמרות ההתרגשות של ההצלחה במקביל אתם צריכים לפעול באופן מעשית.
אהבה: יחד עם בני הזוג עשיתם כמה רכישות ועכשיו זאת תהיה הסיבה לעימותים ומחלוקות בניכם. אתה לא הגעתם להסכמה על מי משלם וכמה והמכשול שבניכם יעלם רק באמצעות תקשורת. לפי הורוסקופ שבועי הרווקים כמהים לאהבה וחיבה ויקבלו זאת, אפילו אם מדובר רק בסטוץ או קשר לטווח קצר שמתחיל בתקופה הזו. אז לא נותר אלא לנצל את כל מה שקורה.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי תחזית אסטרולוגית אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Cancerמזל סרטן
מבחינה מקצועית מחכות לכם מטרות תובעניות כבר מתחילת השבוע. לפי תחזית אסטרולוגית לא תהיה ברירה אלא להסתגל לסיטואציות הבלתי צפויות.לא זאת בלבד, אתם צריכים לנהל את כספיכם בצורה יותר נבונה, לחשוב גם על ההוצאות ולא להגיע למצב שלא תוכלו לעמוד בהן.
אהבה: הכוכבים לא לטובת הרמוניה בין בני הזוג. אתם תחת הרושם שרצונותיכם הם בסתירה עם אלה של בני הזוג. הורוסקופ שבועי ממליץ על שיחה כנה אתם, אולי תמצאו פתרון. הרווקים יפגשו אדם שעשוי לעניין אותם, אבל הם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון. חכו,  עד שתראו אם זה רעיון טוב.
בריאות: ירח חדש בבית המחלות הכרוניות יכול להעלות אל פני השטח דלקת דלקות אשר טופלו באופן לא הולם. אם בהיסטוריה הרפואית שלכם קיימות בעיות בבלוטת התריס, אסטרולוגיה שבועית אתם חייבים לעבור בדיקה רפואית על מנת לקבל טיפול מתאים.

Leoמזל אריה
כבר בתחילת השבוע מקצועית תרגישו תסקול בתחום הקריירה מפני שתכניות קשורות לעתידכם כבלתי אפשרי לבצע. הורוסקופ שבועי ממליץ כדי לא לגרום לעצמכם אכזבה, דבר מאד פשוט: צריכים להיות יותר מציאותיים לגבי שאיפותיכם.
אהבה: מי שמסתדר, מסתדר ומי שלא, לא, זה מה שמבשרת אסטרולוגיה שבועית השבוע לאנשי המשפחות. היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הלא נשואים חוששים לחזק את הקשר. אם תמצאו את האהבה הגדולה, תעשו הכל כדי לשמור עליה.
בריאות: כוכב הלכת מאדים, לפי תחזית אסטרולוגית מעניק חיוניות ואנרגיה, אבל זה יכול לגרום לפציעות קטנות. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח. שימו לב לא להתלהב מזה ולשכוח להמשיך בעורך חיים בריא.

Virgoמזל בתולה
אסטרולוגיה שבועית מכריזה על שבוע טוב מבחינה מקצועית, עם מטרות אשר תצליחו להשיג. ייתכן שתקבלו קידום או בונוס על עבודתכם. מבחינה פיננסית אתם מאד רוצים להיות יותר מחושבים בכל מה שקשור לקניות או מול פיתויים שונים. בסופו של דבר כל זה יהיה רק לטובה.
אהבה: עבור אלה שנישאו כבר השמש ומרקורי הם לצדכם. שני הכוכבים האלה ישפיע על חיי הנישואין, כך שהתקופה זו תהיה טובה במיוחד. אתם, לפי תחזית אסטרולוגית באמת ממוקדים בעיון של הזוגיות וברצונכם שיהיו יחסים הכי טובים עם האדם שאתם אוהבים. לציפיות של הרווקים, במישור האהבה יש כל הסיכויים שיתממשו. לרבים תהיה ההזדמנות לפגוש את הנשמה התאומה. לא יכול להיות זמן טוב יותר להקים בית חם מאשר התקופה הזאת.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי הורוסקופ שבועי יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Libraמזל מאזניים
על פי תחזית אסטרולוגית מדובר על שבוע די עמוס. כעת אתם תפגשו אנשים חדשים, תשתתפו בפעילויות חברתיות ותוכלו לזכות ברווחים במידה ויש לכם עסק. זאת גם תקופה שבה יהיו הזדמנויות לעבודה החדשה או לקידום בעבודה. גם מבחינה כלכלית יהיה שבוע טוב, אבל שימו לב כיצד אתם מנהלים את הכסף. אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי הורוסקופ שבועי שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה.
אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בריאות: אם יהיה איזה יום שייהרס על ידי בעיה בריאותית כלשהי, בין אם זה אי נוחות זמנית או מחלה ישנה יותר, זו רק כתוצאה של העובדה שאתם מתעקשים לחשוב שאתם מאד בריאים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על סגנון חיים שונה , כך שחוסר האיזון יכול להיעלם.

Scorpioמזל עקרב
לפי הורוסקופ שבועי התחושה היא שהדלתות נפתחות מעצמן לפניכם ואתם תקבלו הזדמנויות רבות בתחום העבודה. יש לשקול כל הצעה בכובד ראש ולא לקחת שום החלטה בפזיזות, אלא לנתח לעומק כל העניין. הרצון להצליח ידחוף אתכם, גם כאשר הנסיבות לא נראות חיוביות.
אהבה: מרקורי ישפיע על חיי הזוגיות באופן חיובי. ההשפעה הזאת, לפי תחזית אסטרולוגית תגרום לכך שהתקופה הזו תהיה מלאה בשמחות והנאות. תנסו לשמור על התשוקה שבאהבה על ידי ג'סטות כלפי בני זוגכם. הרווקים יזכו ברגעים של אהבה, רוך, שותפות.
בריאות: כוכבי לכת רבים ישפיעו לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו המון אנרגיה, אבל אל תבזבזו אותה לחינם. אתם חופשיים לעשות כל מה שאתם רוצים אבל תנוחו מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Sagittariusמזל קשת
במקום העבודה יהיו קשיים מסוימים בגין תקשורת לקויה עם העמיתים. יש לוותר על אגו שלכם ולבקש עזרה אם אתם זקוקים לזה, אחרת ייתכנו בעיות אשר יסכנו את הקריירה שלכם. לפי הורוסקופ שבועי תקבלו חדשות לא צפויות ממקום העבודה, אשר ישנו את כל הפרספקטיבה לגבי עתידכם.לאחרונה עשיתם המאמצים רבים כדי לפתור בעיות פיננסיות והם מתחילים לתת תוצאות.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: אם לאחרונה הגזמתם עם האוכל, על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיו כאבי בטן, או בכלל חוסר איזון של הכבד. שינוי בתזונה זה הפתרון, אז, לפחות למשך שבוע, תנסו להתרחק מדברים שומניים, מלוחים או מתוקים מדי, כדי לעזור לגוף לחזור בהקדם האפשרי למצב הנורמאלי.

Capricornusמזל גדי
הכוכבים הם בעדכם השבוע, כך שיהיה רק בשורות טובות ופרויקטים חדשים שתרצה לעבוד בהם במלאו הרצון. על פי אסטרולוגיה שבועית בנוסף לכל זה יש לכם תמיכה של עמיתים ושל הממונים, כך התוצאות יהיו הכי טובות. אם תהיו חייבים לקבל החלטה חשובה מבחינה כלכלית, אל תמהרו, נסו לחשוב על ההשלכות ואפילו להתייעץ עם מישהו קרוב. אתם בטוח לא רוצים להתחרט על ההחלטה יותר מאוחר, במיוחד אם מדובר על סכום גדול של כסף.
אהבה: חיי הנישואין מאופיינים על ידי יציבות, ללא כל שינוי משמעותי ביחסים שלכם. אתם משלימים אחד את השני וזה בהחלט יעזור לכם להתקדם במישורים אחרים. אם אתם רווקים ועדיין מחפשים אהבה, לכוכבים, על פי תחזית אסטרולוגית יהיה השפעה חיובית ואולי תופתעו לטובה. בכל מקרה על תרימו ידיים.
בריאות: אתם על פי הורוסקופ שבועי עוברים שבוע מתוח, אבל תוכלו למצוא פתרונות לבעיות ותצליחו להתמודד עם הלחצים בצורה די טובה. תהיו זהירים בכל דבר שקשור לוויכוחים כי המצב יכול להזיק לבריאותכם. במישור הפיזי, הכוכבים תומכים בבריאות טובה, במיוחד לנוכח במחלות כרוניות קשות, אבל מערכת החסינות ירודה במקצת ואתם אולי  תסבלו מכמה בעיות קטנות.

Aquariusמזל דלי
זו התקופה הכי טובה לחשוב על עתידכם המקצועי ולשם כך תצטרכו להגביר את מאמציכם בתחום זה. לפי תחזית אסטרולוגית, אתם תשיגו תוצאות במידה ותהיו מוכנים לשינויים לדוגמה ללמוד דברים חדשים. מבחינה כלכלית אתם לא צריכים לדאוג יותר מדי, בתנאי שתמשיכו להיות שקולים.  
אהבה: בני זוגכם דורשים מכם שתחזרו עם הרגליים על הקרקע ולהפסיק לחלום יותר מדי על דברים בלתי ניתנים למימוש. תתחילו לעשות סדר במחשבותיכם וגם בחייכם. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם לא תראו בעיניים טובות את הביקורת הזו, אבל בסופו של דבר הכל יהי לטובתכם. מלחמות אגו במישור הסנטימנטאלי לא מובילות אף פעם לדברים טובים.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי בגלל שאתם תמיד רצים כדי להספיק כמה שיותר זה גורם לכך שאין לכם זמן לעצמכם. תתחילו ללמוד להירגע וליהנות גם מהחיים גם כאשר לא עסוקים. המתחים יתחילו להשפיע על בריאותכם אם לא תעשו כך.

Piscesמזל דגים
מבחינת העבודה, המלצת הורוסקופ שבועי היא להוכיח את יעילותכם, כי רק כך ההצלחה תגיע. אתם לא צריכים לפחד לקחת היוזמה אם יש לכם רעיונות מקוריים. כוכב הלכת מרקורי יתמוך בכם כדי ליישם אותם ויספק את ההצלחה.
לגבי הכסף יש להימנע מעסקאות פיננסיות השבוע. אם אתם נאלצים לסגור עסקה, יש לנקוט אמצעי זהירות מריבים.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית הירח יביא קצת אור לתוך הבעיות השותפות. בעיות קטנות אלה לא מאיימות על יציבות הזוגיות, אבל יכולות לקלקל את ההרמוניה במערכת היחסים. תסכימו לדון ברוגע ולתת לצד השני ההזדמנות להביע את נקודת מבטם.
בריאות: השבוע מתחיל לפי אסטרולוגיה שבועית עם סדרה של מתחים ומצבים שיכולים פתאום לשנות את התמונה הכללית. הלחץ יכול להצטבר וליצור הפרעות בבריאותכם, כמו שינויים מזיקים בהרגלי התזונה. המצב יכול להגיע לשיא עם כאבי ראש או החלשות במערכת החיסונית.


עמוד זה נצפה ע"י 2,383 גולשים