הורוסקופ שבועי 06.09.13 – 12.09.13

Ariesמזל טלה
כל הציפיות שלכם על מקום העבודהמוצדקות: ניתן יהיה לעבור את כל המכשולים ולרכז את המאמץ הנדרש כדי לעבוד. כל זה יסייעוה להשיג את ההצלחה הרצויה בקריירה שלכם.
באהבה: על פי הורוסקופ שבועי, החיים המשפחתיים הם מהנאים ומלאי תשוקה. הרווקים עוברים תקופה שטופת שמש: הם יחלקו רגעים בלתי נשכחים וטוב לנצל אותם. דבר נוסף: זה טוב גם לנסוע. מקומות אקזוטיים מציעים מפגשים עם תקווה.
בריאות: שבתאי יכול לגרום לעייפות, בעיות עצמות, מערכת חיסונית ירודה, כמו גם סיבולת נמוכה. אך השמש עוזרת: שום דבר לא יהיה רציני.

Taurusמזל שור
בעבודה תתחילו להבין שמספיק עם העיכובים והמכשולים שהיו בזמן האחרון. לאחר תקופה "קשה", וכעת אתם יכולים לנשום יותר חופשי. לפי הורוסקופ שבועי, צריך להיזהר שלא ליפול לצד השני והקיצוני ולפעול יותר מדי! זוהי הסכנה.
אהבה: בחיי הנישאים, לאחר תקופה של דאגות, היחסים בין בני הזוג משפרים באופן משמעותי. אלה שלא נשואו נהנים מהחופש לעוף מפרח לפרח. אבל לא להרבה זמן. פנינה נדירה תופיע ואז ייפרדו מהחופש!
בריאות: נהנים ממצב כללי טוב, אבל לאוראנוס השפעה לא טובה ומביא מעט עצבנות. אתם חייבים להירגע ולנוח.

Geminiמזל תאומים
אתם מתחילים אחת התקופות הכי טובות, ברמה מקצועית, בשל ההיבטים החיוביים של שבתאי. סוף, סוף מעריכים את היכולות שלכם. אבל אם אתם לא לוקחים ברצינות את הזדמנויות האלו, הן ילכו לאיבוד.
אהבה: במשפחות עליכם לספק מעט אש לתשוקה שביניכם, מאחר שעוצמתה… נמוכה. הרווקים מגבירים את קצב הכיבושים, אך הם לא מתכוונים להתמסד. אבל מפגשה מחשמלת עומדת להתרחש והם יכולים לשנות במהירות את מחשבתם…
בריאות: סיבולת גופנית טובה, אבל תחת השפעתו של סטורן ופלוטו המורל לא כל כך טוב. תעשו ספורט ותהיו מוקפים באנשים אופטימיים.

Cancerמזל סרטן
השבוע כדאי להתחיל לפעול למען עתיד מקצועי טוב יותר, לכו על הזדמנויות אשר ייפתחו עבורכם דלתות בעתיד אל תיכנעו לקושי הממונים, עמדו על שלכם ותשגו את אשר אתם חפצים בו מבלי לפחד מהלא מוכר.הזמן הקרוב גם הזמן לבנות בסיס כלכלי יציב וזאת בתנאי שתנהלו זאת בצורה אחראית.
אהבה: זהו בהחלט הזמן להיכרויות, צאו לבלות עם חברים ובכלל לכאלה בזוגיות זהו זמן טוב לנופש.
בריאות: אתם חזקים כפי שלא הייתם אף פעם. תמשיכו בפעילות הפיזית שהתחלתם לאחורונה.

Leoמזל אריה
סידור הכוכבים בשמיים השבוע, יביא צעד רציני קדימה בתחום המקצוע. אל תחמיצו את ההזדמנות: יש לפעול בעבודה עם תשוקה ונחישות. זכרו לקחת בחשבון את הדעות של האנשים שאיתם אתם עובדים ולשתף אותם בדעות שלכם וכך תוכלו להתקדם באופן הבלתי צפוי. אתם חייבים לנצל את הויברציות הקוסמיות החיוביות במיוחד.
אהבה: בזוגיות של אלה שנישואים כבר הכל טוב: הם "מתכננים" תינוק חדש. עבור הרווקים הכוכבים הם לא כל כך נוחים, משום שהם מרגישים שהיחסים עם בני הזוג הנוכחים, כעת מתפרקים, ואחרים מרגישים שעדיין לא מצאו את בני הזוג המתאימים. אבל באים זמנים יותר טובים …
בריאות: הזנחה והגזמות הם דברים שמשלמים עליהן. בסימן הקל ביותר של כאב לכו לרופא.

Virgoמזל בתולה
לכל מה שאתם עושים עכשיו, יש סיכויי הצלחה גבוהים כי יש לכם הורוסקופ שבועי טוב מאוד. ההחלטה להגיד את האמת, ורק את האמת, תגרום לכך שתעליבו את האדם הכי קרוב אליכם. זאת לא הפעם הראשונה, אבל זאת הפעם הראשונה שהוא מגיב באותו אופן. אתם מרגישים שהאנשים הסובבים אתכם משעממים: הם לא יודעים אלא לדבר סתם, לרכל ולבזבז את הזמן. בדרך כלל, אתם שותפים לדברים האלה, אבל עכשיו באמת יש לכם הרבה עבודה.
אהבה: ייתכן שבסוף השבוע תקבלו מתנה שאתם לא מצפים לה מי חבר/ה שלא הייתם בקשר הרבה זמן, ויש לכם ריאקציה די מוזרה: במקום להודות, אתם נעלמים בלי להגיד מילה.
בריאות: השבוע יש לכם אנרגיה טובה, בתנאי להיות זהירים, אחרת, יכולות להתרחש בעיות עיכול או במחזור הדם.

Libraמזל מאזניים
יש לכם אסטרולוגיה שבועית מאוד טובה במישור המקצועי:אתם מלאים בביטחון עצמי ולא מסכימים לתפקיד משני, מה שגורם להבליט את היכולות שיש לכם. יופיטר יגרום לכך שהתוצאות לא יאחרו להגיע. אתם תוכלו להשיג יתרונות חשובים כי אתם על המסלול הנכון.
אהבה: אותו יופיטר ישליט הרמוניה בתוך הבית והזוגיות. הרווקים יהיו מעורבים בסדרה של מסיבות, שבמהלכן הם יכרו אנשים רבים. הם יכולים לפלרטט כמה שהם רוצים, עם פחות או יותר הצלחה. אבל הקסם שלכם הוא כובש…
בריאות: לסמוך על מערכת החסינות שלכם. אך לשים לב לנקעים, או מתיחות בשרירים.

Scorpioמזל עקרב
במבט אל תחזית אסטרולוגית שבועי שלכם לשבוע זה יש חשיבות רבה לגבי הקריירה שלכם. אתם נמשכים ורעיונות פורצת דרך. הסיכויים מעולים כך שכל מה שתעשו, יאפשר התקדמות בקריירה שלכם.
אהבה: עם שלושה כוכבי לכת נוחים מאוד, ונוס, מאדים, צדק, האווירה בין בני הזוג היא הרמונית ומהנה מאוד. לרווקים יש תחושה של האדישות ומעדיפים ליהנות רק מהרגע הנוכחי. לחיות את הרגע, כמו שאומרים. יהיו להם המון הרפתקאות. נישואין? זה יבוא…
בריאות: לנצל את היתרונות של מצב הרוח המעולה; בנוסף, יש לנהל את ההון האנרגטי שלכם בחוכמה.

Sagittariusמזל קשת
זוהי תקופה שבה הדברים שבמישור המקצועי מתפתחים מהר מהצפוי ואתם יכולים לראות את המשאלות שלכם מתגשמים. צלילות הדעות והיכולת הגדולה לעבוד זה יעזור. אם יש לכם עבודה בתחום הקשר עם קהל המגנטיות שלכם יעשה את שלו. הזוכים הגדולים בשבוע זה הם האמנים והיוצרים.
אהבה: יהיו יחסים חיוביים בין בני הזוג של שבתוך המשפחה. לתקופה טובה של פרשת חיים מתנזר. עבור הרווקים עכשיו יש תקופה שחייבים לפתח מערכות היחסים, לחזק את אלה שהן חיוביות ולסלק כל דבר שהוא מיותר.
בריאות: התיאבון הוא הפכפך. יש לדאוג לארוחות סדירות, שלוש פעמים ביום ובלילה לוותר על תאווה לשוקולד.

Capricornusמזל גדי
מבחינת מקצועי, יש הצעות מעניינות לגבי העבודה שלכם. השאיפה שלך. אם אתם מסכימים על הביקורת שמעבירים עליכם, אתם תיאלצו לשאת בהשלכותיה. אל תיקחו הכל בקלות. השתמשו בחוש הומור כדי להיות מסוגל לעבור בקלות רבה יותר על פני ההתנגשויות קטנות. לפעמים ניתן לפתור כל מני בעיות אם אתם מוכנים לעשות פשרות קטנות.
באהבה: אלה שנישואים חושבים כל הזמן על בגידה. שימו לב, תהיה נקמה! הרווקים הלא רגועים חייבים להתכונן ל"פצצה": מחכה להם אהבה ממבט ראשון ואין סימנים של פרידה מהאדם הזה.
בריאות: תחת ההשפעה של מאדים אתם בסדר. יש לנצל זאת, לאוכל יותר ויותר בריא.

Aquariusמזל דלי
במישור המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, השאיפות המקצועיות, הן נתמכות על-ידי הכרה העצמית הטובה, של היכולות האמיתיות. הדבר הזה יאפשר לך השגת המטרות אבל יש לשמור על עקביות. יופיטר יביא עזרה, תן אמון בו.
אהבה: אלה שכבר נשואים רוצים "לשבור" את השגרה וזה יצליח. הלא נשואים הם מובלים בחיים הסנטימנטאליים על ידי תשוקה מטורפת. אוהבים ונאהבים. זהו זמן נהדר לרומנטיקה וטירוף ארוטי.
בריאות: יש לך הרבה אנרגיה, אלא גם הרבה מתח ועצבנות. לילות שלווים, עם הרבה שינה, יסירו את הבעיות אלה.

Piscesמזל דגים
החיים המקצועיים ייתמכו בקלות בשל השפעות טובות של מאדים, אשר מעודד יזמות עסקית מוצלחת. החוש המעשי והשיפוטי משפר את מערכות היחסים שלך עם הבוסים והעמיתים. השפעות טובות קיימות עבור סוחרים, עורכי דין ומורים. קיימות הזדמנויות לקידום עבור רבים שנולדו במזל זה.
אהבה: רצוי שבני הזוג שבמשפחות יקיימו דיאלוג מתמשך יותר עם זוג שלהם. עבור אלה שלא נשואים יהיו פרשיות עם עליות וירידות. הם ירוצו אחרי כל מה שזז, וזה לא בדיוק זה. אין לכם כל מחשבה להתיישב.
בריאות: אתם מרגישים שאתם מסוגלים להזיז הרים, אבל לא טוב לנסות את הגבולות. אם אתם רוצים לרדת במשקל, לא לעשות זאת בבת אחת. כך תהרסו את המאזן האנרגתי.