הורוסקופ שבועי 07.02.14– 13.02.14

Ariesמזל טלה
בתחום המקצועי יש הרגשה יותר טובה, ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מלאי רוח תחרותית. בנוסף יתבהרו מערכות היחסים שלכם עם האנשים שעובדים לידכם. המצב הנפשי הזה יאפשר לכם למצוא עיסוקים מעניינים.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית אנשי משפחות של מזל זה חייבים להיות פחות סמכותיים עם בני הזוג ורצוי להתייעץ יותר איתם.הרווקים, הגרושים והמאוהבים יחיו רגעים נפלאים באווירה מלאת תשוקה והנאה ותוכניות לעתיד.
בריאות: יש לכם סיבולת מעולה גם מבחינה פיזית וגם נפשית והרבה אנרגיה. לפי תחזית אסטרולוגית כדאי לעקוב אחרי לחץ הדם.

Taurusמזל שור
יש לכם תחזית אסטרולוגית שבועית מאוד טוב במישור המקצועי: אתם מלאים בביטחון עצמי ולא מסכימים לתפקיד משני, מה שגורם להבליט את היכולות שיש לכם. יופיטר יגרום לכך שהתוצאות לא יאחרו להגיע. אתם תוכלו להשיג יתרונות חשובים כי אתם על המסלול הנכון.
אהבה: אותו יופיטר ישליט הרמוניה בתוך הבית והזוגיות. הרווקים יהיו מעורבים בסדרה של מסיבות, שבמהלכן הם יכרו אנשים רבים. הם יכולים לפלרטט כמה שהם רוצים, עם פחות או יותר הצלחה. אבל הקסם שלכם הוא כובש…
בריאות: לסמוך על מערכת החסינות שלכם. אך לשים לב לנקעים, או מתיחות בשרירים.

Geminiמזל תאומים
ברמה המקצועי מתרחשים רק דברים טובים, כי זה אפשרי שעקב אומץ הלב וההתמדה, חלק מכם, לפי הורוסקופ שבועי יקבלו תפקיד חשוב.
אהבה: לזוגות הנשואים יהיו חיים יפים מלאי אושר. הלא נשואים כדאי להם, על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית בינתיים כדאי להיות עם הרגליים על הקרקע ולקחת צעד אחורה. זה יעזור להם לשופט טוב יותר את אירועי העבר והעתיד, לא להתחרט על ההחלטות מהירות מדי, או על הגישה לאהבה.
בריאות: באופן כללי, על פי תחזית אסטרולוגית מצב הבריאותי הוא טוב, אבל אולי הגיע הזמן לצאת לאוויר הפתוח ולקחת זמן כדי להירגע.

Cancerמזל סרטן
השינויים בחיים המקצועיים הם הכרחיים ומועילים. שלא יהיו ספקות לגבי כישוריכם או לגבי הסיכוי להצליח. יש צורך לשלוט על התקפי הכעס, גם אם הם נורמאליים בהקשר לאירועי השבוע. לאף אחד אין ספק לגבי איכויותיכם של מארגן מצוין אך בעבודה שבה אתם עוסקים צריך הרבה שלווה ואפילו… כשרון אומנותי. סוף השבוע מציע הזדמנויות חדשות כדי להרוויח כסף,  אך אתם נוטים לבזבז יותר ממה שאתם מרוויחים. האמת שאתם נותנים מתנות מאוד יפות, אבל תמיד נשכח לחלוטין את הנושא של החיסכון. אנרגיה לא חסרה, אך השינה היא התרופה הריבונית.

Leoמזל אריה
החיים המקצוענים יהיו קלים יותר עד כה. ונוס מביא אווירה נעימה בסביבה המקצועית והבנה עם הבוסים ועם העמיתים. מי שידעה הכזבות או עיכובים בלתי רצויים בעבודה, אין לו כבר על מה להתלונן.
אהבה: ונוס מביא שלווה בקרב הזוגות הנשואים. עבור אלה שלא נשאו, זה אפשרי שידידות ישנה תתפתח ליחסים של אהבה. אבל, אזהרה: לא לערבב אהבה עם כסף כי יש הסיכוי לאבד את שניהם.
בריאות: יופיטר גורם לזה שלא תהיה שום סיבה לדאוג לבריאות שלכם. אבל, להיזהר: יופיטר דוחק לעודף מזון או אלכוהול.

Virgoמזל בתולה
בטווח הזמן הזה תגלו שיש לכם את האיכויות של לוחמים שרק יעזו להצליח. לפי תחזית אסטרולוגית אתם צועדים קדימה ואתם לוקחים סיכונים מחושבים היטב. רחוק מלדאוג, בגלל השינויים, אתם פועלים בדם קר ובביטחון בכל מה שתעשה.
אהבה: השתיקה היא האויב המסוכן ביותר ביחסים בין בני הזוג. עבור אלה שלא נשואים, הקשרים שמתחילים השבוע, לפי אסטרולוגיה שבועית מבוססים על הבנה, מה שיכול להוביל לקשר אמין ומתמשך.
בריאות: הבראות תהיה טובה מאוד, לפי הורוסקופ שבועי, אם לא תקלקלו זאת עם יותר מדי אוכל.

Libraמזל מאזניים
הנושא המשפחתי מעסיק אתכם מאוד בזמן האחרון וכל נושא הבית נראה לכם מאוד בוער השבוע מבחינת עשייה, הורידו מהלך וחשוב שלא תפעלו בפזיזות. ישנה אפשרות של קרע בין המשפחה לקריירה אשר עד כה הייתה מאפשרת יותר והשבוע הינה מלחיצה- תמרנו בין המצב ואל תתפשרו אל אף אחד מהם, הצטיידו בהרבה איפוק והבלגה. לרווקים שבניכם זהו שבוע מצוין להיכרויות והיסחפות של אהבה גם לאלו אשר נמצאים בזוגיות, טפחו את בן זוגכם ואולי תצפה לכם הפתעה בהמשך.

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי קיים מעט עצבנות אבל הרוח הארגונית, כמו גם את ההשראה הנכונה יאפשר לך לעבור על כל המכשולים ללא קושי, להכניס סדר לעבודה שלך. אסטרולוגיה שבועית צופה שאתם צריכים להילחם כדי לבסס את הסטאטוס שלכם במקום העבודה.
באהבה, הנסיבות מאפשרות שיפור האווירה במשפחה.  ההתייחדות כדי.  הלא נשואים סביר להניח יבזבזו את הכוחות, על ימין ועל שמאל בפלרטוטים! למרות הרוח הרפתקני, והרצון לחירויות רבים מהם ייפלו, מאוהבים מעל הראש.
בריאות: השפעה השלילית של פלוטו יגרום בירידה בכוח ובקצב. מנוחה ושינה יגרמו להם להרגיש יותר די מהר.

Sagittariusמזל קשת
אתם עובדים עם והתלהבות, אשר יאפשר לכם לפתור דברים שנותרו מאחוריכם. אבל לא לחשוב על שיכולותיכם הן כאלה מדהימות ולא לפעול ברגע אחרון. קיים קשר טוב עם עמיתים ועם הממונים.
אהבה: הזוגות שבתוך המשפחות עברים תקופה שבכל מקרה, היא תקופה טובה. אלה שלא נשואים יש להם הזדמנות טובה להיכרות חשובה בתקופה זו, ויבינו מהר מאד שזה לא עוד ההרפתקה רגילה…
בריאות: מרקורי ישפיע על המורל: פעם למעלה, פעם למטה. אחרת הכל טוב: יכולת הסיבולת הפיזית טובה, מערכת חיסונית טובה.

Capricornusמזל גדי
בינתיים, מבחינה מקצועית, אסטרולוגיה שבועית מדברת על הרגשה של בטחון עצמי יותר גבוה. זה יאפשר לכם להגיע לתוצאות טובות בעבודה ולהתקדם בתחום זה.
אהבה: הזוגות הנישואים יהיו מוארים על ידי דמיון ופנטזיה. הרווקים יחיו רגעים יפים, כתוצאה השפעתו של ונוס. זה אושר נעים שיגרום לכם להיות יותר בטוחים במערכת היחסים. אבל, הורוסקופ שבועי ממליץ על כך שלא תאבדו את קור הרוח.
בריאות: למרות שהכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית חוזים מצב בריאות תקין, אבל אלה שבגילאים מתקדמים יותר יכולים להרגיש קצת אי נוחות.

Aquariusמזל דלי
הכוכבים משפיעים לטובה על התחום המקצועי: זה הזמן לתת את המכה. היוזמות שלכם, אם הם מתונות ובחרתם אותן טוב, זה יכול להוביל לרווח טוב, בעתיד הלא רחוק מדי.
אהבה: בתוך הנישואין שמים את בני הזוג על "גחלים" וזוהי טקטיקה טובה, כדי לשבור את המונוטוניות ואת השגרה, בתנאי לא ללכת רחוק מדי. הלא נשואים נחושים לנצל את מלוא היתרונות של הרווקות ואינם מוכנים לתת יותר מדי קרדיט לשותפים של המין השני, גם אם הם מפגינים אהבה מטורפת…
בריאות: יש לכם מורל טוב, אשר יעזור להרחיק את הלחץ והעצבנות. אבל לא לנצל את השפע יותר מדי: הכבד שלכם לא יסכים!

Piscesמזל דגים
השבוע דרך נחישותכם תוכלו לחזק את המוניטין. על פי תחזית אסטרולוגית רק לאלה אשר עוסקים בתחום התקשורת יהיו הסיכויים נמוכים יותר להתקדם.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.