הורוסקופ שבועי 07.08.15 – 13.08.15

Aries

מזל טלה
השפעתו של מאדים, לפי הורוסקופ שבועי תוביל לצעד אחד קדימה בתחום הקריירה או לכל מה שקשור לעסק שלכם. היחסים עם העמיתים לעבודה גם יעברו מהפך וזאת לטובה. אל תשכחו שתמיד שרציניות מביאה לדברים טובים ויכולה להעניק לכם מעמד של מנצח.
אהבה: הזוגיות תעמוד במבחן השבוע מבחינת חיי האהבה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם תבינו סוף, סוף עד כמה אתם משקיעים במערכת היחסים ותרגישו שבני זוגכם לא מתאמצים באותה מידה. רצוי שתנסו לדבר בכנות איתם על מנת לאזן את המצב ולהבהיר כל דבר אשר מפריע לכם. הרווקים, אם הם באמת מחפשים אהבה יצטרכו לצמצם את הבילויים עם  החברים.
בריאות: למרות שבסך הכל אתם מרגישים טוב, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה מסוימת. לאור המצב הזה אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשנות כמה דברים בתזונה ובאורח חיים בכלל. אם תנוחו מספיק ולא תיקחו ללב כל דבר חסר חשיבות הדברים יראו אחרת.

Taurusמזל שור
הכוכבים ישפיעו על הקריירה שלכם בדרכים שונות: היחסים עם העמיתים לעבודה והבוסים הולכים ומשתפרים עם הזמן באופק יהיה אפילו קידום. גם העובדים העצמאיים, לפי תחזית אסטרולוגית  ירגישו השפעתם החיובית של הכוכבים על ידי גידול במחזור הכספי.
אהבה: אנשי המשפחה יעמדו במבחן השבוע מבחינת החיים הסנטימנטאליים. על פי הורוסקופ שבועי אתם קולטים כמה משקיעים במערכת היחסים, וכמה הם בני הזוג מוכנים להציע בתמורה. בכל מקרה, יש לאזן את המצב ולהבהיר כל בלבול.
הרווקים חייבים, אם הם מחפשים אהבה לשים בצד את החברים.
בריאות: אם אתם מרגישים לא טוב היגיע הזמן ללכת להיבדק אצל הרופא ולא לדחות שוב ושוב. אל תתנו למצב להחמיר ולעבור טיפול כואב ויותר ויקר. אז זה לא יזיק על פי אסטרולוגיה שבועית להיות זהירים עם הבריאות שלכם.

Geminiמזל תאומים
בעשייה המקצועית, עם התמיכה של כוכבי הלכת, אתם תיקחו את היוזמה וזה אולי יפתיע חלק מן האנשים שמכירים אתכם. לפי תחזית אסטרולוגית  השינויים האחרונים בחייכם הופכו לאתגר אמיתי עבורכם. לא תוכלו להמשיך לעבוד באותו הקצב הקדחתני, מבלי שמאוחר יותר לא יהיו השלכות שליליות. שימו לב על דברים אשר אתם אומרים, כי זה עשוי להפוך ללעג מול אנשים אחרים.
אהבה: היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הרווקים, לפי הורוסקופ שבועי מחפשים עם זכוכית מגדלת את האהבה המושלמת, אבל הכל נראה להם טריוויאלי. זה לא עושה את חייהם קלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר קשה להשגה.
בריאות: יש לכם אנרגיה ברמות שלא הכרתם, אך הגוף עשוי להרגיש יותר מדי חזק ואתם, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולים לחשוב ששום דבר לא יכול לנצח אתכם. כאדי להיות זהירים, בסך הכל אתם רק אנשים.

Cancerמזל סרטן
אתם עובדים הרבה, אבל, על פי הורוסקופ שבועי זה רק מגביר את רצונכם להצליח. אתם אוהבים מה שאתם עושים ורוצים להוכיח שמגיע לכם להיות במקום איפה שאתם נמצאים היום. הכסף שהרווחתם עד כה לא מספיק להוצאות הגדולות שאתם חייבים לעשות, בין אם מדובר על דברים רגילים או בין תשלומים הקשורים ללימודים.
אהבה: הזוגות הנישואים נמצאים בתקופה מלאת הרמוניה. הרווקים, לפי אסטרולוגיה שבועית נמצאים תחת השפעתו של מרקורי אשר מעניק להם אינטואיציה ויכולת לקבל החלטות אסטרטגיות טובות. הם יהיו יותר פתוחים עם האדם אשר הם אוהבים ולאט, לאט הם יבינו עד כמה אוהבים אותם בחזרה.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי תחזית אסטרולוגית עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות.

Leoמזל אריה
בתקופה הזאת, לפי תחזית אסטרולוגית תוכלו ליהנות מהצלחה ושביעות רצון במקום העבודה, אבל אתם צריכים לעשות מאמצים נוספים כדי לשלוט היטב בכל ההוצאות. נסו לחשוב על אסטרטגיה פיננסית לטווח ארוך, כדי לא להסתכן להגיע למצב שאין כסף בכיס.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Virgoמזל בתולה
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על תמיכה של מאדים בתחום הקריירה ובכך יש לכם ההזדמנות לעשות דברים חדשים ומרחיקי לכת. אתם מרגישים מלאי יוזמה והתחרותית עושה לכם רק טוב, כך שהכל הולך מצויין.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי אתם תמיד רצים ואין לכם זמן לעצמכם. תנשמו, תרגיעו! לקראת סוף השבוע תעסקו רק בדברים אשר עושים לכם טוב, תצאו לטייל וכך תוכלו למלא את המצברים מחדש.

Libraמזל מאזניים
בעבודה המאמצים שלכם יהיו יותר ויותר מוערכים. בכל מקרה, לפי תחזית אסטרולוגית הרצון להצליח במקצוע זה מה שייתן לכם את הדחף לא לוותר, גם כאשר הנסיבות נראות חיוביות.
אהבה: אנשי המשפחה יעמדו במבחן השבוע מבחינת החיים הסנטימנטאליים. על פי אסטרולוגיה שבועית אתם קולטים כמה משקיעים במערכת היחסים, וכמה הם בני הזוג מוכנים להציע בתמורה. בכל מקרה, יש לאזן את המצב ולהבהיר כל בלבול.
הרווקים חייבים, אם הם מחפשים אהבה לשים בצד את החברים.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Scorpioמזל עקרב
לפי תחזית אסטרולוגית השמש מביאה איתה הזדמנויות להתקדמות עבור הקריירה שלכם. היא מעניקה לכם יתרון במקום העבודה, ואתם תצליחו להשיג תוצאות חיוביות. לא רק השמש אלא גם כוכבי לכת אחרים ממזגים את כוחותיהם לטובתכם, כך שתוכלו להשיג כמה מטרות חשובות.
אהבה: הזוגות הנישואים על פי אסטרולוגיה שבועית מעדיפים לבלות ביחד וכל מה שיעשו ייעשה להם רק טוב ויגרום להם הרבה נחת. ואפשר להגיד ששום דבר לא יטריד אותם בפקק זמן זה. השאיפות הרומאנטיות של הרווקים עומדות להתגשם. הם נוטים להתאהב בקלות וזה יכול לגרום לתסבוכות, אבל מצד שני זה מביא גם לשמחה. ייתכן שקשר קיים יקבל מעמד רשמי.
בריאות: אם אתם תרגישו לא טוב כנראה שהיגיע הזמן ללכת להיבדק אצל רופא ולא לדחות את זה שוב כי המצב עלול להחמיר וכך תצטרכו לעבור טיפול ארוך. על פי המלצת הורוסקופ שבועי טוב תעשו לשים לב יותר לכל מה שקשור לבריאות שלכם.

Sagittariusמזל קשת
תקופה זו היא התקופה המתאימה ביותר להגביר את מאמציכם בתחום הקריירה. לפי תחזית אסטרולוגית, אתם תשיגו התוצאות טובות במיוחד אם תהיו יותר מעורבים בקבלת ההחלטות. אתם תרגישו שאחרים נותנים לכם לא רק את הסכמתם אלא גם כבוד. העמיתים לעבודה מעריצים אתכם בעיקר בגלל היכולת לארגון דברים בזמן קצר.
אהבה: מפני שמדובר על שבוע שבו אתם מאד עסוקים, תתקשו לבלות זמן עם יקיריכם וקרוב לוודאי שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. תנסו שהתוכניות שלכם לסוף השבוע יכללו בילוי עם המשפחה. התקשורת עם בני הזוג הוא נושא די רגיש, לפי הורוסקופ שבועי ודרך בילוי משותף אולי תצליחו לשתף אותם בדברים אשר מתרחשים בחייכם.
בריאות: רמת העומס תגיע השבוע לרמה גבוה וייתכן, על פי אסטרולוגיה שבועית שבסוף השבוע אתם תרגישו לא טוב. תנסו לשמור על האיזון הנפשי ולא להתייחס ברצינות יתרה על אירועים לא נעימים שעשויים להתרחש השבוע, אחרת, לא תוכלו ליהנות מסוף השבוע.

Capricornusמזל גדי
בתחום המקצועי הדברים הם די שקטים ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים מוכנים נפשית להתמודד עם ההחלטות חשובות הקשורות לעתידכם. אתם כבר מבינים שלא לכל בעיה יש תמיד פתרון, אבל תהיו מספיק נחושים תצליחו להתגבר גם על הקשיים האלה.
אהבה: ייתכן, לפי תחזית אסטרולוגית שאתם תתאהבו באדם שאינו פנוי ושלא בדיוק חולק את אותם הרגשות. מומלץ שתהיו מציאותיים לפני שתספגו אכזבה. אם אתם כבר במערכת יחסים אתם תהיו יותר ויותר בטוחים שלידכם יש אדם מיוחד שמגיע לו האהבה ונאמנות.
בריאות:
לאחרונה אתם הגעתם להחלטתה לבצע שינוי בחייכם מפני שאתם מבינים שאי אפשר להמשיך כך מבלי שבריאותכם לא תפגע. המוטיבציה קיימת, כך שלפי אסטרולוגיה שבועית התוצאות יהיו טובות. הגיע הזמן לחיות חיים בריאים ומאושרים.

Aquariusמזל דלי
האווירה במקום העבודה היא לא כל כך נוחה וזאת לפי תחזית אסטרולוגית בגלל טינה של מעמיתיכם לעבודה. למרבה המזל הכוכבים תומכים בכם לצאת בשלום מן ההתמודדות הזאת. השבוע, אתם תעבדו לא מעט, אך בעזרת ההשפעה שהחיובית של הכוכבים אתם תתגברו על כל המכשולים אשר יעמדו בדרככם.
אהבה: אם אתם חושבים שבמערכת היחסים יכולה להיות מנוהלת על ידי הגורל אתם טועים. תנסו להיות יותר מעורבים, תתרמו יותר, תוותרו על האגו ותתחשבו יותר גם ברצונותיהם של בני זוגכם. בעיות של הרווקים בתחום האהבה עלולות להחמיר. לפי הורוסקופ שבועי מומלץ להיזהר יותר מהיכרויות עם אנשים החדשים אחרת אתם תפגעו.
בריאות: למרות כל המתחים גם בזוגיות וגם בעבודה אתם מלאי אנרגיה ומרגישים מסוגלים לעשות כל דבר אשר אתם רוצים. רצוי לא למתוח את הגבולות כי לפי אסטרולוגיה שבועית העייפות כן תגיע בסוף. יש להירגע ככל האפשר, אם אתם רוצים לשמור על האיזון הבריאותי.

Piscesמזל דגים
על פי הורוסקופ שבועי אם אתם מתכוונים להשלים עבודה או לתת פיתרון למצב מתוח שהופיע במשור המקצועי, יש להתרכז בדברים אלה בשעות הבוקר עד כמה שאפשר.
אהבה: מערכת יחסים עם בן זוגכם תשתפר אודות נוכחות של ונוס. השפעתו יעזור לכם לחיות רגעים רומנטיים עם הפתעות נעימות.  עבור הרווקים אסטרולוגיה שבועית מבשרת  על סימנים ברורים שתקופת הבדידות צפויה להסתיים בקרוב. אתם נחושים בדעתכם לפתוח פרק חדש בחיים, כך שתנסו ליהנות מהבשורות הטובות.
בריאות: המצב הבריאותי לפי תחזית אסטרולוגית הוא די טוב, אבל מצב הרוח הוא לא משהו. הנטייה שלכם היא להיות פטליסטים ולשפוט מה שקורה במבט פסימית. תתעודדו כי באמת ותנו לעצמכם כמה רגעים של שלווה.



עמוד זה נצפה ע"י 2,733 גולשים