הורוסקופ שבועי 08.04.16 – 14.04.16

Aries

מזל טלה
סביר להניח שזה לא בלתי אפשרי שבחיי הקריירה יהיו אירועים משמעותיים ושינויים חשובים שישפיעו השפעה לאורך הזמן, החל מהשבוע. הורוסקופ שבועי ממליץ לנצל באופן מלא את הסיכוי מבלי להסס.
אהבה: הזוגות הנישואים על פי אסטרולוגיה שבועית מנמצאים תחת הסימן של יעילות, וכל מה שהם יעשו יחד ייעשה טוב ועם נוחות. השאיפות הרומאנטיות של אלה שלבד עומדים להתגשם. זה אפשרי שקשר קיים יקבל מעמד רשמי.
בריאות: יש ההשפעות החיוביות של הכוכבים על בריאותכם ועל פי תחזית אסטרולוגית אתם במצב הכי טוב.

Taurusמזל שור
השבוע, על פי תחזית אסטרולוגית אתם תעבדו קשה, אך ההשפעה שהחיובית של הכוכבים תעזור לכם להתגבר על כל המכשולים. עם זאת, תעשו מאמצים רבים להשגת המטרות, גם אם אתם טובים בעיני הבוסים שלכם.
אהבה: "הישנים" בתחום הנישואים ירגישו הצתה מחדש של הרגשות; הזוגות שנשואו לאחרונה יהיו במצב רוח מרומם. הרווקים לפי הורוסקופ שבועי, שלבם עדיין לא תפוס, יפגשו את אהבת חייהם וזוכים להגשים את חלומותיהם.
בריאות: זאת תקופה טובה עבור בריאותכם: אלה שסובלים ממחלות כרוניות, לפי אסטרולוגיה שבועית ימצאו הקלה לסבל שלהם עכשיו.

Geminiמזל תאומים
השפעות הכוכבים על תחום הקריירה נראות בדרכים שונות: היחסים עם הבוסים ועמיתים לעבודה משתפרים כל הזמן ויש אפילו קידום. עבור עובדים עצמאיים, לפי אסטרולוגיה שבועית  יהיה גידול של במחזור הכספי.
אהבה: הכוכבים מנבאים אושר בחיי הנישואין. הרווקים, לפי תחזית אסטרולוגית נחושים לקחת את גורל חיי האהבה לידיים ומסרבים שיעבדו עליהם. אם אתם חשים שמשהו עבד עליכם אתם תדאגו להחזיר באותו מטבע.
בריאות: אתם נוטים לעשות בכל מה שקשור לבריאותכם. על פי המלצת הורוסקופ שבועי הגיע הזמן לעשות דיאטה או לעסוק בספורט, כדי לשמור על מצב הפיזי תקין.

Cancerמזל סרטן
בתחום המקצועי הדברים נראים טוב. על פי הורוסקופ שבועי אתם תעזבו כרגע את העיסוקים הנוכחיים, על מנת להתמודד עם ההחלטות גדולות וחשובות לעתיד. זה נראה שכמה בעיות הן בלתי פתירות, אבל אתם תהיו ממוקדים, ותצליחו להתגבר על הקשיים האלה ותגיעו להצלחה מלאה.
אהבה: אם אתם נישואים ולא רוצים שהזוגיות תקבל תפנית לא רצויה, על פי תחזית אסטרולוגית יש להפסיק עם התעלומות והחידות, כי בני הזוג יתחילו לחשוד. חלק מהאלה שלא נשואים נמשכים יותר לקשרים עם יתרונות חומריים ושוכחים לשאול את עצמם אם הם אוהבים באופן אמיתי או לא.
בריאות: יש לנצל את בריאות המעולה שבתקופה הזאת, אך, לפי אסטרולוגיה שבועית יש לתחזק אותה עם רוגע ותזונה בריאה.

Leoמזל אריה
במקום העבודה היחסים עם עמיתים ישתפרו עד מאד. לפי הורוסקופ שבועי יהיו לכם רעיונות מועילים, כתוצאה של שיחות או כנסים שתשתפו בהם. בכל מקרה, המאמצים המשותפים יובילו להצלחה. אתם תרגישו יותר בנוח בעבודה, מה שיאפשר לכם להתקדם במהירות בתחום הקריירה.
אהבה: לאלה שנישואים יש את ההזדמנות להעמיק את הקשר ולגרום לכך שחיי המשפחה יהיו נעימים. הרווקים, לפי תחזית אסטרולוגית הם כמו מגנט בתקופה הזאת וזה בגלל הביטחון העצמי די מופרז שיש להם.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מבשרת על כך שהכוכבים יעניקו לכם חיוניות ורק הכוכב פלוטו יכול לעודד עצבנות ותיאבון. אז, תשימו לב!

Virgoמזל בתולה
הכוכבים, השבוע משפיעים באופן חיובית על קריירה שלכם ומעניקים את הסמכות שאתם זקוקים לה כל כך. על פי תחזית אסטרולוגית תקבלו אחריות בתחום חדש, שבו אתם תוכיחו את היכולות שלכם ולזה יש השפעה על העתיד המקצועי.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: הכוכבים מיטיבים עם בריאותכם, ועל פי הורוסקופ שבועי עכשיו זה הזמן לעסוק בכל דבר שרציתם ולא יכולתם בתקופה אחרונה או שנדחו מסיבות שונות.

Libraמזל מאזניים
ברמה המקצועית, מבחינת הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו אתכם להגיע למטרותיכם על ידי התמדה ואומץ. לא להפחית את כמות העבודה או זמן העבודה, כי בעקשנות שלכם תלויים דברים רבים בקריירה. יש לקחת בחשבון את כל אמצעים הנדרשים לכך ותחפשו את הזדמנויות החיוביות. הכוכבים יתמכו.
אהבה: הזוגיות בתוך המשפחות מוגנת על ידי ונוס, על פי אסטרולוגיה שבועית. הרווקים יכולים לצפות לחדשות טובות, כי הדיבורים על אהבה מתחילים להישמע באופן ברור יותר והתוצאות יהיו מדהימות.
בריאות: אין בעיות בריאות, אבל על פי תחזית אסטרולוגית כדאי להירגע, להאט בקצב בכל דבר שאתם עושים.

Scorpioמזל עקרב
ברמה המקצועית, לפי הורוסקופ שבועי שום דבר לא בטוח, אבל המצב מתחיל להשתפר בתחום זה. כוכבי הלכת הנדיבים באים לעזרתכם כדי למנוע את שמצב והירח משפיע לטובה במקום העבודה. אהבה: האהבה בתוך המשפחות, לפי תחזית אסטרולוגית, מתורגמת לתשומת לב ודאגה עבור לאלה שיקרים להם. האהבה עבור הרווקים עשויה להיות בתקופה הזאת עם אדם זר, אולי ממדינה אחרת, אמנם הם לא יעזובו את העיר, וזה יכול להיות מקרי, אבל בטוחה. בריאות: מצב הבריאותי הוא טוב לפי אסטרולוגיה שבועית. יופיטר וונוס, המדגישים את החושניות, יכולים להגביר את הטעון, מה שמוביל לבעיות עיכול.

Sagittariusמזל קשת
לפי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים מתמקדים בחייכם המקצועיים. אתם מאוד נחושים ורוצים להשיג קידום בעבודה. הצלחה תבוא, אבל היא מלווה בתחומי אחריות נוספים ועבודה מאומצת. מה שמחייב אתכם להתארגן טוב יותר. עבור חלק מבני מזל זה , השפעת של שבתאי יכולה להביא עיכוב של הישגים.
אהבה: אנשי משפחות חייבים להיות פתוחים יותר, להניח בצד את המופנמות ולשוחח עם בני הזוג שלהם. ונוס שולח חצים של ארוס לכיוון הרווקים: יהיה מפגש לא צפוי ואהבה ממבט ראשון.
בריאות: שילוב מנצח של השפעות של כוכבי הלכת יעניקו לכם חיוניות, שמחת חיים והתלהבות. להיפטר מעצבנות…

Capricornusמזל גדי
בעבודה, לפי הורוסקופ שבועי, אתם חייבים לדחות את כל הפגישות הקשורות להחלטות חשובות או חתימות על נייר. חבר קרוב יזדקק לעזרתו והכל יהיה סביב לעניין הזה .
הסביבה שלכם יכולה לעזור לקבל דברים מסוימים או בלעבור בקלות רבה יותר על מצבים מסוימים, לא משנה אם הם קשורים לעבודה או לבית. אתם רק צריך לבטוח יותר בכם וביכולתכם. לא לפחד להגיד מה מפריע לכם, גם אם יש אנשים שלא יאהבו מה שהם שומעים. אתם צריכים להתחיל ללמוד להיות יותר סמכותיים יותר.

Aquariusמזל דלי
סוף, סוף, המאמצים שעשיתם בתקופה האחרונה מתוגמלים. הממונים משמעים מול העמיתים לעבודה רק מילים טובות עליכם. לפי הורוסקופ שבועי אם אתם תמשיכו באותה הדרך, אתם תשפרו את מצב הכלכלי. הכסף תופס מקום מרכזי במחשבותיכם ואתם מפחדים שאף פעם לא יהיה מספיק, כך שאתם שוקלים פעמיים כל הוצאה.
אהבה: בתוך מערכת היחסים לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מתייחסים כלפי בני זוגכם די בקרירות. שימו לב, על הריחוק הזה ייתכן שתשלמו ביוקר. אל תגיעו למצב של אולטימאטום מצדם מהסוג: או שתשתנו או שנפרד. עכשיו זה הזמן להחליט מה אתם רוצים.
בריאות: שבוע מתחיל לפי תחזית אסטרולוגית עם סדרה של מתחים. המתח הזה יכול להצטבר ולהשפיע באופן שלילי על בריאותכם. נסו לשמור על אורח חיים מאוזן יותר ולהתמקד רק בנושאים עם עדיפות עליונה.

Piscesמזל דגים
לפי אסטרולוגיה שבועית עלולות להתעורר בעיות מסוימות במקום העבודה בגלל תקציבים שלא יגיעו בזמן. רצוי גם להכין את עצמכם לקרת הוצאות די גדולות. עם זאת, לקרת סוף השבוע, התדמית שלכם משתפר בעבודה.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: מומלץ לפי הורוסקופ שבועי אם תרגישו סימנים או תסמינים של מחלה לפנות לרופא ולהתחיל בבדיקות. כנראה שמשהו קורה עם הגוף שלכם ויש לך לנקוט אמצעי זהירות. שימו לב גם למצבי הרוח!


עמוד זה נצפה ע"י 2,129 גולשים