הורוסקופ שבועי 08.05.15 – 14.05.15

Aries

מזל טלה
מפני שהירח המלא מעודד את הציר הכלכלי, לפי תחזית אסטרולוגית מומלץ השבוע לשקול את הדרך שבה אתם מנהלים את כספיכם. שימו לב הן לסכומי הכסף אשר אתם מחזיקים. אם שותפים לסכומים אלה ניצלו אותם ללא הסכמתכם, או להפך, זה יתגלה!
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי הבית השמיני של מזלכם עשוי לסמל, בין השאר, את רמת הנוחות האינטימי ליד בני זוגכם. לפי כך ישנו מצב מתוח בין הירח המלא במשך לבין יופיטר בבית האהבה וזה מצביע על העובדה שאתם רוצים שניים בחיי האהבה. אם האווירה בחדר שינה היא כבר לא באותו דבר כמו פעם או הקנאה והרכושנות, השפיעו אתם נדרשים לנקוט בצעדים מהירים לתקן זאת!
בריאות: למרות שבדרך ככלל, הציר השני והשמיני בתים חופפים עם הירח המלא וזה נותן קונוטציות פיננסיות, חשוב לדעת שזה מעיד על רמת המעורבות ביחסים עם אחרים והשקעת האנרגיה, זמן ורגשות. לכן, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להעריך מחדש את המשאבים הפנימיים, לא לתת יותר ממה שאתם מקבלים או להיפך.

Taurusמזל שור
הרבה מזל נראה באופק מבחינת הקריירה, בתקופה הקרובה. כוכב הלכת שבתאי, לפי הורוסקופ שבועי , יעניק לכם יציבות ועזרה להתקדם בקריירה. עם זאת, שווה לעשות את כל המאמצים כדי להשיג את המטרות, גם אם הבוסים מעריכים אתכם. דבר נוסף  
הוא לאמץ את טון מתאים מול הבוסים וכך תשיגו את מבוקשתכם.
אהבה: בחיק המשפחה יש אינטימיות, שותפות וסיפוק. אלה שלא נשאו מתחילים לעשות כיבושים חדשים והפעם הם מלאי ביטחון עצמי. לפי תחזית אסטרולוגית זאת הגישה אשר תוביל להצלחה גדולה באהבה. אבל, תיזהרו בפני אכזבה, כי לא כל שנוצץ הוא עשוי זהב!
בריאות: אתם נוטים לעשות כל מה שאפשר לגבי בריאותכם. על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית הגיע הזמן לעשות דיאטה או לעסוק בספורט, כדי לשמור על מצב הפיזי תקין. תאוות החיים חזרה, אבל יותר מדי התלהבות יכולה לגרום לפציעות. בסופו של דבר שום דבר רציני, אבל תיזהרו!

Geminiמזל תאומים
לפי הורוסקופ שבועי אתם לא מרוצים, מרגישים תקועים במקום, כאילו לא מתקדמים לשום מקום כבר זמן מה. השגרה היום יומית לא מתאימה לכם בכלל ומתחילים לחשוב באופן רציני על חלופה ואם זה מה שאתם העצה שלנו היא שתתחילו לחפש מקום עבודה אחר, מקום שבו ידוע להעריך אתכם.
אהבה: לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי תחזית אסטרולוגית הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: רמת הלחץ תגיע השבוע לרמה גבוה ואם אתם לא תיזהרו מספיק, ייתכן, על פי אסטרולוגיה שבועית שבסוף השבוע אתם תרגישו לא טוב. תנסו להגיע לאיזון פנימי ולא לקחת ללב כל מני אירועים לא נעימים שעשויים להתרחש בימים האלה, אחרת, לא יהיה בדיוק קל ליהנות מסוף השבוע.

Cancerמזל סרטן
עבודת צוות או אינטראקציה ישירה עם הלקוחות לפי הורוסקופ שבועי יהיו תובעניים השבוע בגלל הירח המלא. הנטייה שלכם  היא לנצל כל הזדמנות רק לטובתכם, אשר זה לא כל כך בסדר מבחינה מוסרית, אם אתם עובדים בצוות. הראה את תהיו פתוחים להצעות או דעות של עמיתים בעבודה.
אהבה: אפילו בחיי הזוגיות, לפי תחזית אסטרולוגית זה נראה שהכל נופל עליכם הודות הירח המלא. אם כל הקשיים הם כתפיכם או שתיהנו מתשומת הלב של יקירכם, נחיה ונראה. חשוב לא לסמוך על העובדה שבני הזוג תמיד יבינו את הרמזים אשר מפזרים מילולית או באמצעות ג’סטות. תגידו להם בבירור, בלשון בוטה מה אתם מרגישים.
בריאות: עם כל העומס שאתם צריכים להתמודד השבוע לא יזיק יותר מאשר אי פעם לנצל כל הזדמנות להירגע ולנוח. תטפלו בעצכם כי לפי אסטרולוגיה שבועית המצב יכול להחריף ולא לטובה. אל תנסו לקפוץ מעל הפופיק כי בסך הכל אתם רק בני אדם.

Leoמזל אריה
לפי תחזית אסטרולוגית הירח המלא יוצר גשר בין הבית לבין הקריירה ומשפחה. של ההורוסקופ כללית שלך. מצב זה בטח יפיק הרבה אירועים קשורים למשק הבית, לדיור ולכן עניינים מסוימים הקשורים לנדל"ן עלולים להסתדר בימים הבאים. הסוף תלוי אופן אשר ניהלתם את הנושאים האלה עד כה.
אהבה: הירח המלא של יכול להחזיר מתחים ישנים במשפחה, במיוחד בבית. אם הדברים מסתדרים כבר זמן מה באופן נורמאלי אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להתאפק ולא להביא לדיון נושאים דיון אשר בעבר גרמו לסכסוכים עם ההורים או עם בני משפחה אחרים. תנסו לא להסתיר דברים מהם, כי בדרך זו או אחרת, הכל יתגלה.
בריאות: חוויות פחות נעימות מן העבר הרחוק יחסית גורמות לכם לנוסטלגיה וזיכרונות על ימים טובים יותר. חשוב לא לשכוח להתמקד בהווה ולראות את חצי הכוס המלאה. בסך הכל לפי הורוסקופ שבועי מצבכם הביאותי הוא טוב וכדאי לכם ליהנות מכל רגע.

Virgoמזל בתולה
הקריירה שלכם באופן כללי, מושפעת מהירח וזה סימן שבימים הקרובים אתם תצטרכו לעשות שינויים בתחום זה. בהתאם לאופן אשר אתם תנצלו ההזדמנויות ותצטיינו בעבודה או בחברה, תוכלו לטפס בהיררכיה או להפך, לפי הורוסקופ שבועי
ייתכן שתעשו כמה צעדים אחורה. תנסו לקבל אחראיות על מעשיכם ולקבל החלטות נבונות.
אהבה: מפני שהירח המלא ירח מחבר בין הקריירה, המעמד החברתי ומשפחה, צפוי לפי תחזית אסטרולוגית
השפעות בתחום האהבה. אתם חייבים להחזיר את תחושת האיזון, היציבות והביטחון הרגשי למשפחה, במיוחד שלאחרונה עברתם רגעים קשים.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הירח חוצה את הבית האחראי למצבכם הנפשי ובהמשך גם פלוטו בנסיגה מצטרף. לפי כך, זה אפשרי שימים אלה יסומנו על ידי רגישות יתרה דבר אשר זה לא בדיוק לטעמכם. תנסו לא לקחת ללב כל דבר לא חשוב.

Libraמזל מאזניים
הירח המלא עשוי להביא למרכז תשומת הלב בעיות בתחום המקצועי בעיות אשר טופלו באופן שטח או אולי מתחים בניכם ואלה שאתם עובדים עמם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להשתמש בהזדמנות זו כדי להבהיר פעם אחת ולתמיד וזה תלוי רק בכם!
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית הירח המלא יגרום לכם להיזכר במערכת יחסים אשר כשלה, אהבה נכזבת או שלא התממשה בעבר. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, זה אפשרי שזוגכם יבין איזה מחשבות רצות בראשכם. אל תתנו לזיכרונות להשתלט עליכם אלא רק אם זה עוזר לכם לעשות שינויים לטובה במערכת היחסים הנוכחית.
בריאות: הירח המלא משפיע על בריאותכם באופן כללי, אינדיקציה חזקה שאתם צריכים לעשות שינוים במישור הזה. הורוסקופ שבועי מצביע לאו דווקא למצב הפיזי, אלא יותר למצב הפנימי. זה סימן שדורש שינוי באופן שבו אתם מתמודדים מול אכזבות, תסכולים וחוסר שביעות רצון שהיו בעבר. להימנע מחוסר סבלנות ועצבים.

Scorpioמזל עקרב
לפי הורוסקופ שבועי המשימות בתחום המקצועי יהיו כרוכות בהרבה זמן, אנרגיה ועצבים, הרבה יותר ממה שציפיתם. אם, לקחתם על עצמכם יותר ממה שאתם מסוגלים לבצע יש לנקוט בצעדים ולהסביר לבוסים שאתם צריכם עוד זמן. הדיונים עם הממונים מעליכם או עם לקוחות יכולים לתת לכם הזדמנות נוספת כדי להשלים את המשימות.
אהבה: בתחום האהבה השבוע אסטרולוגיה שבועית מבשרת על סערה גדולה בגן העדן בתחילת השבוע. הזוגות הטריים או אלה אשר לא בטוחים בעתיד הקשר ביטחון יצטרכו להתמודד עם אתגרים בימים שני ושלישי, אבל כל עוד אתם ושותפכם חושבים אותו דבר, תוכלו להגיע אל מכנה משותף בקלות. חשוב לדעת מתי הזמן המתאים לצורך הבהרת סוגיות שונות.
בריאות: באופן כללי, יש להימנע ממצבי קיצון, אבל לפי תחזית אסטרולוגית בימים רביעי וחמישי במיוחד, אתם חייבים להתרחק מהם. אז, אם החלטתם ללכת למכון כושר תתחילו עם תרגילים קלים ואם לא עמדתם בפיתויים קולינאריים לאחרונה, לא לשלול זאת מעצמכם לפתע כי זה יהיה יותר קל לשמור על תזונה או על הכושר אם תעשו זאת בהדרגה.

Sagittariusמזל קשת
הכוכבים יתמכו בכם במישור המקצועי והתוצאה על פי תחזית אסטרולוגית, היא תצליחו למלא את חובותיכם במקום העבודה בצורה מעולה, כך שהקריירה שלכם מתחילה לטפס כלפי מעלה. זה גם הזמן לקחת יוזמה ולהשתמש ביצירתיות שיש לכם בתחום המקצועי.
אהבה: האהבה בתוך המשפחות, לפי הורוסקופ שבועי, מתורגמת לתשומת לב ודאגה עבור לאלה שיקרים להם. לזוגות הנישואים יש עושר, אושר ושלווה האהבה. עבור הרווקים עשויה להיות בתקופה הזאת עם אדם זר, אולי ממדינה אחרת, אמנם הם לא יעזבו את העיר, וזה יכול להיות מקרי, אבל בטוחה.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הבריאות שלכם טובה מפני שאם המורל שלכם הוא טוב, הכל טוב. הכוכבים מעניקים לכם חיוניות, אנרגיה ומרץ ובכך אתם יכולים להיפטר ממצוקות קטנות. עם זאת תיזהרו מתאונות קלות.

Capricornusמזל גדי
אתם יכולים לחזק את המעמד שלכם במקום העבודה ללא מאמץ יוצא דופן. לפי הורוסקופ שבועי היחסים עם שותפים למקצוע ועם בוסים שלכם יהיו נוחים והכל התנהל באווירה של דיאלוג ושל סובלנות. אם תקבלו את ההכרה שאתם חושבים שמגיע לכם אז הכל באמת יהיה נפלא.
אהבה: אתם חייבים להיות זהירים מאוד בתקשורת עם בני זוגכם לחיים. האווירה, על פי תחזית אסטרולוגית היא רגישה ולא צריך להוסיף דלק לאש. הימנעו מנושאים שבהם יש לכם דעות שונות. הרווקים יכולים להיות מעוניינים מאד במישהו, אבל, במידה מסוימת הם שומרים מרחק. אתם מתנהגים בתיאטרלית בתפקיד של המאוהב הביישן.
בריאות: מרקורי ישפיע על המורל: פעם למעלה, פעם למטה. אחרת הכל טוב: יכולת הסיבולת הפיזית טובה, מערכת חיסונית טובה.

Aquariusמזל דלי
אסטרולוגיה שבועית מכריזה על שבוע טוב מבחינה מקצועית, עם מטרות אשר תצליחו להשיג. ייתכן שתקבלו קידום או בונוס על עבודתכם. מבחינה פיננסית אתם מאד רוצים להיות יותר מחושבים בכל מה שקשור לקניות או מול פיתויים שונים. בסופו של דבר כל זה יהיה רק לטובה.
אהבה: עבור אלה שנישאו כבר השמש ומרקורי הם לצדכם. שני הכוכבים האלה ישפיע על חיי הנישואין, כך שהתקופה זו תהיה טובה במיוחד. אתם, לפי תחזית אסטרולוגית באמת ממוקדים בעיון של הזוגיות וברצונכם שיהיו יחסים הכי טובים עם האדם שאתם אוהבים. לציפיות של הרווקים, במישור האהבה יש כל הסיכויים שיתממשו. לרבים תהיה ההזדמנות לפגוש את הנשמה התאומה. לא יכול להיות זמן טוב יותר להקים בית חם מאשר התקופה הזאת.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי הורוסקופ שבועי יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Piscesמזל דגים
הירח המלא לפי תחזית אסטרולוגית  משפיע בהחלט השבוע על האופן שבו אתם מתפקדים בעבודה. אם אתם מתכננים לעבור ראיון עבודה או להשתתף בפגישות השבוע, תנסו להכין את עצמכם היטב כדי להשיג מה שאתם רוצים. כל זה נכון גם לגבי בחנים ומבחנים.
אהבה: השבוע מתחיל באופן מושלם בשבילכם, עם חיוך על הפנים, גם אם יש לכם תחושה שבני הבית מכוונים להשפיע עליכם בצורה זו או אחרת וזה מוריד קצת את המורל. יהיו, על פי הורוסקופ שבועי מצבים בסוף השבוע שבהם אתם צריכים לשחק את התפקיד של קול ההיגיון, בניסיון לעשות שלום בין שני מחנות שונים בתוך המשפחה. אל תוותרו על העקרונות שלכם וכך לא תתאכזבו!
בריאות: תוכלו למצוא, בסופו של דבר, את האומץ, כדי להיפטר מכמה הרגלים שליליים עבור בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית המאמצים שלכם לא יהיו חסרי תועלת. יש לכם המון אנרגיה ורצון ברזל כדי לעמוד מול כל הפיתויים הלא בריאים.



עמוד זה נצפה ע"י 2,660 גולשים