הורוסקופ שבועי 08.07.16 – 14.07.16

Aries

מזל טלה
כוכב הלכת מרקורי על פי תחזית אסטרולוגית משפיע באופן חיובי ומבטיח שבמישור המקצועי הדברים יסתדרו בדיוק בצורה שאתם רוצים.  אתם תקבלו את ההסכמה ואת הכבוד מעמיתים לעבודה בעיקר בגלל היכולת שלכם לארגן דברים. יש לכם הזדמנות לקבל החלטות נכונות אשר יעזרו לכם להתקדם בקריירה.
אהבה: זוגות נישואים ימשיכו בשגרת החיים המשותפים כלומר ייהנו מהרמוניה וגם מחלוקת קטנות כמו בכל משפחה רגילה. הרווקים יכולים לא לראות את ההזדמנויות המופיעות במישור האהבה. אתם, לפי הורוסקופ שבועי  צריכים להיות מודעים שאהבה חדשה יכולה להביא אווירה של רעננות בחייכם הסנטימנטאליים.
בריאות: על פי כל הסימנים של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מצוינת, ללא בעיות יוצאות דופן. אתם מלאים ויטאליות, תמיד בתנועה ותמיד במצב רוח טוב. עם זאת, אם תרגישו סימנים או תסמינים של מחלה לפנות לרופא ולהתחיל בבדיקות. כנראה שמשהו קורה עם הגוף שלכם ויש לך לנקוט אמצעי זהירות.

Taurusמזל שור
אתם מצליחים למשוך תשומת הלב של האנשים עם מילותיכם וזה מניע אתכם מהר וגבוהה בתחום הקריירה ואפילו תוכלו לזכות בשיתוף פעולה מעורר עניין. רצוי לא לעשות לעצמכם הנחות ולעבוד קשה. הפדנטיות שלכם בתחום העבודה תגרום לכולם להעריץ אתכם. בכל אופן על פי הורוסקופ שבועי אתם לא צריכים לדאוג מבחינה כלכלית.
אהבה: הכוכבים לא לטובת הרמוניה בין בני הזוג. אתם תחת הרושם שרצונותיכם הם בסתירה עם אלה של בני הזוג. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שיחה כנה אתם, אולי תמצאו פתרון. הרווקים יפגשו אדם שעשוי לעניין אותם, אבל הם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון. חכו,  עד שתראו אם זה רעיון טוב.
בריאות: אתם, לפי תחזית אסטרולוגית מרגישים מעולה כתוצאה מהשפעות טובות של הכוכבים; ייתכן רק שלחלק מכם מערכת העיכול תהיה חלשה. הבריאות באופן כללי תהיה טובה לאורך כל התקופה הזאת. שימו לב, שיכולות להיות תאונות קטנות בתוך הבית.

Geminiמזל תאומים
בתחום העבודה על פי תחזית אסטרולוגית השבוע יהיו הזדמנויות רבות אשר יאפשרו לכם לאזן את מצבכם הפיננסי. גם כן טוב תעשו לחשוב פעמיים לפני כל הוצאה ותסתכלו לא רק לטווח הזמן הקרוב אלא גם קדימה. אם אתם תיאלצו לקבל החלטות חשובות בהקשר הזה, יש להיוועץ גם עם בני זוגכם לחיים.
אהבה: ככל שתרצו יותר להביא את ההרמוניה ואת השלווה לחיק המשפחה אתם תחת הרושם שבני זוגכם עושים כל המאמצים להרוס זאת. אל תרגישו אשמים ממה שקרה, אלא, המלצת הורוסקופ שבועי היא בצורה כלשהי לגרום ליקיריהם להיות שותפים מלאים בהכל ולא לשאת לבד את כל הקשיים. זה נחוץ שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור למשפחה.
בריאות: על פי כל תחזיות של אסטרולוגיה שבועית, בריאותכם מעולה וללא בעיות חריגות. אתם מלאים חיים, תמיד נמרצים ותמיד במצב רוח טוב, אבל יש לקחת בחשבון את העובדה שאתם זקוקים גם למנוחה ואורח חיים מאוזן כדי להמשיך לתפקד כראוי.

Cancerמזל סרטן
מבחינה מקצועית, מדובר על שבוע עמוס בכל מני פרויקטים. אם תצליחו להתמודד מול כל הדרישות ייתכן שתקבלו קידום או בונוס על מאמציכם. מבחינה פיננסית, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם להיות יותר שקולים בכל מה שקשור לקניות מיותרות. אתם מסוגלים גם לחסוך לא רק לבזבז.
אהבה: מערכת היחסים תשתפר בשל נוכחותו של הכוכב ונוס. לפי תחזית אסטרולוגית השפעתו תעניק לכם רוגע ורומנטיות. הרווקים נחושים בדעתם לפתוח פרק חדש בחייהם ולשים בצד את הבדידות. ייתכן שתפגשו מישהו שעשוי למשוך את תשומת לבכם, אבל אתם עדיין מהססים לעשות את הצעד הזה.
בריאות: השבוע לא יהיו בעיות בריאות מיוחדות, אבל אתם חייבים לשמור על אורח חיים מאוזן ככל האפשר. לפי הורוסקופ שבועי אתם במצב גופני ונפשי מאד טוב. כוכב נפטון יכול להביא לאי הנוחות במערכת העיכול. מפני שאתם עובדים קשב בתקופה זו אל תאבדו לילות ושימו לב למה שאתם אוכלים.

Leoמזל אריה
המצב בעבודה לא הכי טוב וזאת מפני שאתם חייבים להפר כמה מעקרונותיכם ולעשות דברים אשר בעבר לא הסכמתם לעשותם. עם זאת, על פי הורוסקופ שבועי כדי לשמור על מקום עבודתכם, תצטרכו בסופו של דבר לבצע מה שדורשים מכם ולוותר על האגו שלכם.
אהבה: מומלץ לאלה אשר נמצאים כבר במערכת יחסים לא לסמוך רק על גורל אלא לנסות להיות יותר מעורבים בכל מה שקשור לזוגיות. כדאי להתחשב גם ברצונות של בני הזוג ובשאיפותיהם. אצל הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית יהיו לא מעט הבעיות באהבה שיחמירו אם לא ישימו לב שהאנשים החדשים שהם יכירו יכולים לגרום להם להיפגע.
בריאות: לקרת סוף השבוע, אסטרולוגיה שבועית ממליצה להקדיש גם לעצמכם חלק מהזמן, בין אם מדובר על תחומים אשר מעניינים אתכם או בין לעזוב את העיר לכמה שעות. זה בטוח יעשה לכם רק טוב מבפנים  ואתם תתמלאו באנרגיות חיוביות, אתם רק צריכים להחליט על כך.

Virgoמזל בתולה
קצב העבודה הוא יותר ויותר מהיר יותר, אך, אתם בלי להסס תעשו כל מה שנדרש, כי זאת תקופה שהיא לפי הורוסקופ שבועי מתאימה להחלטות חשובות, תקופה מועילה מאד עבור עתידכם. כל מה שתעשו זה יסייע לאינטרסים שלכם. תחרותיות זו המילה שאתם אוהבים כל כך בימים אלה.
אהבה: בקרב אנשי משפחה הכל מתנהל תחת הרמוניה והרומנטיות בהחלט שולטת. זאת תקופה מאושרת אבל אתם חייבים לשים בצד את המופנמות, להיות פתוחים יותר ולדבר עם בני זוגכם על הכל. ונוס מעניק לרווקים את כוח הפיתוי וחושניות. עכשיו על פי תחזית אסטרולוגית הרווקים יצליחו למשוך את כל תשומת הלב של אחרים וכן, האהבה היא בדרך.
בריאות: מצב הבריאותי הוא ללא בעיות מיוחדות, אבל, למרות שאתם נהנים לעבוד הרבה אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לא להגזים כי עומס יתר יביא לעצבנות ומתינות. כדי להיפטר מעצבנות תשלבו מנוחה עם פעילות גופנית. גם דיאטה קצרה לא תזיק.

Libraמזל מאזניים
הקריירה שלכם באופן כללי, מושפעת מהירח וזה סימן שבימים הקרובים אתם תצטרכו לעשות שינויים בתחום זה. בהתאם לאופן אשר אתם תנצלו ההזדמנויות ותצטיינו בעבודה או בחברה, תוכלו לטפס בהיררכיה או להפך, לפי הורוסקופ שבועי
ייתכן שתעשו כמה צעדים אחורה. תנסו לקבל אחראיות על מעשיכם ולקבל החלטות נבונות.
אהבה: מפני שהירח המלא ירח מחבר בין הקריירה, המעמד החברתי ומשפחה, צפוי לפי תחזית אסטרולוגית
השפעות בתחום האהבה. אתם חייבים להחזיר את תחושת האיזון, היציבות והביטחון הרגשי למשפחה, במיוחד שלאחרונה עברתם רגעים קשים.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הירח חוצה את הבית האחראי למצבכם הנפשי ובהמשך גם פלוטו בנסיגה מצטרף. לפי כך, זה אפשרי שימים אלה יסומנו על ידי רגישות יתרה דבר אשר זה לא בדיוק לטעמכם. תנסו לא לקחת ללב כל דבר לא חשוב.

Scorpioמזל עקרב
הכוכבים על פי הורוסקופ שבועי ישפיעו בצורה חזקה בכל תחומי החיים בתקופה זו. לפי כך, עליכם לשקול היטב כל החלטה שאתם אמורים לקבל, גם אם יהיו אנשים אשר ילחצו עליכם. בחלקו האחרון של השבוע אתם חייבים להיות זהירים יותר ליד אנשים מסוימים. הכל תלוי בכם כדי להצליח.
אהבה: כדי למנוע וויכוחים מיותרים, אלה שנישואים חייבים להעניק יותר תשומת לב לבני זוגם בתקופה הזאת. על פי תחזית אסטרולוגית אם אתה רווקים, כדאי לפני תחילת מערכת יחסים לדעת כמה דברים על הזוג העתידי. ייתכן שטעות גסה יכולה להשפיע על המוניטין שלכם ולכן, כל בחירה שתעשו חייבים לשקול אותה היטב.
בריאות: השבוע רמת המתח תגיע לרמה הכי הגבוה שהכרתם בזמן האחרון ואם אתם לא תנוחו מספיק, על פי אסטרולוגיה שבועית בסוף השבוע אתם בטוח תרגישו לא טוב. תנסו לא לקחת ללב כל מני דברים לא חשובים אשר יתרחשו בימים האלה.

Sagittariusמזל קשת
הנחישות שלכם מקבלת תמיכה ממאדים ולפי אסטרולוגיה שבועית זאת תהיה עזרה חשובה כדי להתגבר על מכשולים שבדרך. אתם תהיו חייבים לעשות מאמצים כדי להשיג את מה שאתם רוצים ובעבודה ולא לשכוח לנהל יחסים טובים עם הבוסים. עבור פעולות פיננסיות זאת תקופה נהדרת, אך מומלץ לקחת בחשבון את הסיכונים.
אהבה: השבוע הכוכבים בהחלט לא בדיוק לטובתכם כך שייתכנו קצת בעיות בין בני הזוג. אתם משוכנעים שרצונותיכם הם בניגוד עם אלה של בני הזוג. הורוסקופ שבועי ממליץ שתנהלו שיחה פתוחה וכנה ובכך תוכלו למצאו פתרון. עבור הרווקים יש סיכוי לפוגש אדם אשר עשוי למשוך תשומת לבם. חבל שהם עדיין לא החליטו אם לעשות את הצעד הראשון, אבל אולי זה רעיון טוב לבדוק את העיניין.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית סביר להניח שלא תתמודדו עם בעיות בריאות כל שהן, אבל אל תשכחו שאתם חייבים להיות יותר זהירים לגבי אורח החיים. רצוי מאד להימנע לבלות בלילות ולהקדיש יותר תשומת לב למה שאתם אוכלים.

Capricornusמזל גדי
השבוע יש סיכוי שתצליחו ליצור קשרים עם אנשים בעלי השפעה. גם רמת האמון העצמי היא גבוהה, כך שתוכלו להגשים חלק ממטרותיכם. לפי הורוסקופ שבועי תרגישו מספק חופשים, בכדי להסיר מכשולים העומדים בדרככם, אבל עם טאקט ודיפלומטיה.
אהבה: כאשר מדובר על זוגיות אסטרולוגיה שבועית מבשרת תקופה מלאת אופטימיות, אבל, זה לא אומר שהכל יהיה כפי שאתם רוצים. ייתכן שאירועים ספציפיים מן העבר ישפיעו על מערכת היחסים שלכם. אם כל זה יהיו לכם רגעים של אושר אמיתיים. לרווקים, מצפה תקופה של רגש ורומנטיקה.
בריאות: הכוכבים אשר שולטים על בריאותכם לפי תחזית אסטרולוגית יעניקו לכם מרץ רב ובריאות טובה. עם זאת מומלץ להתרחק מארוחות גדולות ושתייה מופרזת. קיים גם חשש על אי יציבות רגשית שתחלוף לקרת סוף השבוע.

Aquariusמזל דלי
אתם עובדים הרבה יותר מהרגיל, אך זה יעודד את האומץ ואת שאיפות. מאדים יתמוך לפי תחזית אסטרולוגית בצד היצירתי ויעזרו לכם למצוא פתרונות חדשניים. האינטואיציה תעזור לכם להרוויח יותר כסף. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לתת אמון באינטואיציה וכך תצליחו יותר בתחום הפיננסי.
אהבה: שלוש כוכבים "יעורערו" את לבכם וכך תהיה חגיגה אמיתית של אהבה. במשפחות הכל מסתדר ויש חשק אמיתי לרומנטיקה. תנצלו את הרגעים האלה ותיהנו מהם. רווקים רבים מן ילידי מזל זה יזכו להתאהב, אבל הלהט שלהם תהיה כמו זיקוקי דינור בהיר וקצר.
בריאות: השפעת הכוכבים על בריאותכם היא טובה, על פי הורוסקופ שבועי. למען בריאותכם תעשו פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות כי שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה. אתם תתמלאו בחיוניות חדשה, רק שצריך להתרחק ממחשבות חולניות ולא יציבות.

Piscesמזל דגים
זאת תקופה שבה כל הדלתות נפתחות מעצמן לפניכם. הורוסקופ שבועי מבשר על הזדמנויות חדשות בתחום הקריירה, אבל עליכם לשקול כל הצעה ולשמור על קור רוח. אל תקבלו שום החלטה חשובה תחת דחף של הרגע, אלא לבדוק לעומק כל העניין בפני עצמו.
בסופו של דבר אתם תשיגו בדיוק מה שאתם רוצים.
אהבה: ההבנה בין בני הזוג הנישואים תהיה מושלמת, עם רגעים של חיבה משני הצדדים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם יותר סובלניים, ואוהבים ועושים מאמץ ניכר כדי להימנע מכל סוג של דיון לא נעים. מערכות היחסים של הרווקים בתקופה הזו עומדים תחת הסימן של חוסר יציבות.
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי אסטרולוגיה שבועית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם.


עמוד זה נצפה ע"י 2,050 גולשים