הורוסקופ שבועי 09.05.14 – 15.05.14

Ariesמזל טלה
לפי הורוסקופ שבועי יהיה שבוע די תוסס. בעבודה, אתם פעילים ואנרגטיים מאוד ואז כל מה שתעשו עם אחריות ותזכו בהצלחה. זו תקופה טובה עבור מי שעובד בבנקים או בריאה חשבון.
אהבה: מנקודת המבט הסנטימנטאלי, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע תרגישו מלאי אנרגיה, להוטים לשתף את הרגשות והרצונות שלהם. ייתכן שאתם תפגעו בבני זוגכם בגלל דברים שלא מובנים נכון. אולם, במקום לנסות לתקן את השני, אתם צריכים ללמוד לקבל את הפגמים. מערכות יחסים שמתחילות עכשיו ייתכן שיהיה בעלות עניין וימשיכו זמן קצר מאד.
בריאות: אם יהיה איזה יום שייהרס על ידי בעיה בריאותית כלשהי, בין אם זה אי נוחות זמנית או מחלה ישנה יותר, זו רק כתוצאה של העובדה שאתם מתעקשים לחשוב שאתם מאד בריאים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על סגנון חיים שונה , כך שחוסר האיזון יכול להיעלם.

Taurusמזל שור
הזדמנויות מעניינות מופיעות במישור המקצועי. לא רק החיים הסנטימנטאליים לא מתנהלים לפי רצונכם וכל זה מפני שאתם רוצים לעשות דברים רבים מדי בבת אחת. הרצינות שלכם והאובססיה לעבודה גם יובילו למיגרנות מתמשכות. יום חמישי יהיה יום המזל שלכם , אבל לא תשימו לב. ביום שישי, תפגשו אדם אשר יעזור לכם להתגבר על תקופה הזו של הסתגלות. זה ייתן לכם את ההזדמנות לתת שוב אמון באנשים. מלנכוליה תהיה בסוף השבוע לא הכי טוב.
אהבה: הקשר הרומנטי האחרון לא הצליח ואתם בני מזל שור קצת מאוכזבים. לא לדאוג כי בחודש הבא תכירו זוג שממש מתאים לכם.
בריאות: לא צריך להיכנס לדיכאון. זה לא עוזר אלא רק גורם לבעיות נוספות

Geminiמזל תאומים
פרויקטים מקצועיים מתקדמים, אבל זאת לא סיבה לקחת סיכונים מוגזמים, להעמיד לסכנה חלק מהיתרונות שכבושם בעבר. עדיף להישאר מתונים.
אהבה: בני הזוג שכבר נישואים חייבים להוסיף מגע של פנטזיה לחיים המשותפים, אשר רק ייתן הנאה לשותף שלכם. כאשר יש שימחה, יש גם אהבה. הרווקים יכולים להיות רגועים: הכוכבים לא שכחו אותם ויהיו בשורות בחיים שלהם. יהיה מפגש עם אהבה גדולה!
בריאות: האנרגיה שלכם חוזרת, אך אתם נוטים לבזבז אותה וחבל.

Cancerמזל סרטן
בגלל נסיגה של כוכב פלוטו נראה שזאת תקופה לא טובה עבור הורוסקופ של בני מזל סרטן. אתם מצפים לראות רכלנים רבים ותנסו לנטרל אותם בזמן, במיוחד כי אתם נוטים לתגובות אלימות ובלתי צפויות. אף אחד לא ייקח ברצינות את הדאגות שלכם הנחשבות להיות מופרזות.
הערכה על המאמצים יופיעו מאוחר יותר. אתם קורסים בגלל ריבוי המטלות בעבודה, שהן יותר ויותר מסובכות.
אהבה: בני מזל סרטן מרגישים אחראיים על גורל של מישהו, שהוא עדיין חלש מאוד. האנרגיה שלכם חוזרת, אך נוטים לבזבז אותה לחיות עם עצבים.
בריאות: באמצע השבוע תרגישו לא טוב. לא לדאוג כי מדובר רק על עסימני ייפות ויעבור עד סוף שבוע.

Leoמזל אריה
לפי הורוסקופ השבוע אתם מרגישים במצב רוח שקט ומכונס אם זאת השקט הוא יחסי כי ישנו אי שקט פנימי העוסק בעיקר בתחום הקריירה. אין זה הזמן לעשות צעדים קיצוניים בעבודתכם. בתחום הכספי היו זהירים מהתחייבויות גדולות. זהו זמן נהדר להיפטר מפחדים חדשים וישנים ואף תקבלו עזרה אם תזדקקו לה.
אהבה: במישור הזוגי זהו שבוע שכולו אגו אז תורידו מעט את שאגתכם האדירה ותפסעו אחורה מעט – להתפשר זה נהדר ותמיד עוזר ביחסים הזוגייםץ
בריאות: למרות שמרגישים טוב מומלץ להמשיך את הדיאטה שהזנחתם במזן האחרון גם אם מאוד קשה לכם.

Virgoמזל בתולה
על פי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים כל מני שיפורים, אפילו אם השבוע יחל עם רמת אנרגיה נמוכה ועם מכשולים, אבל לאט, לאט הכל מסתדר. אתם תתמודדו עם התנגדות מצד כל מני אנשים אך תנקטו במאמצים ותצאו מזה בכבוד. בכל מקרה, יהיה קשה לרצות את כולם , במיוחד את אלה אשר מייצגים את סמכות.
אהבה: הרצונות לגבי האהבה הם ברמה גבוהה. זו תקופה, על פי אסטרולוגיה שבועית טובה כאשר הכוכבים מברכים את מערכות היחסים ואתם תקבלו בדיוק מה שאתם רוצים. אם אתם מעורבים במערכת יחסים, יכול להיות קצת אי הבנה בניכם לבין הזוג. זה עדיף לקחת את הדברים לאט ובסבלנות.
בריאות: ככל הנראה, המטרה שלכם זה להרגיש טוב השבוע. על פי תחזית אסטרולוגית יש לשים לב לבריאותכם אפילו אם ההרגשה היא מצוינת. חשוב שבכל מה שאתם עושים יהיה גבול ומידה, אחרת, ייתכן שתצטערו שמתחתם את החבל יותר ממה שהם יכולים, לפחות לעת עתה.

Libraמזל מאזניים
השבוע זהו זמן טוב בכל הנוגע לענייניים הקשורים בחו"ל, השכלה וענייני חוק ומשפט ייהנו מהשפעה נפלאה. בכל הנוגע לקריירה יש משהו שעוצר את התקדמותכם בקצב בו הייתם חפצים אך שימו לב שלא לנקוף בגישה אגרסיבית מדיי העלולה לגרום לעימותים אם זאת עניין הקשור לשכרכם ישתלם לטובה.
בתחום הזוגיות והרומנטיקה זהו שבוע מצוין להיכרויות לרווקים מבינכם ואם אתם כבר מסודרים התפנקו השבוע במיוחד. יום העצמאות הוא יום נהדר עבור בילוי משותף עם אלה שאתם אוהבים.
בריאות שלכם טובה. אם בכל זאת מרגישים עייפים חשוב לעזוב קצת את ענייני העבודה שהם כנראה הגורם למצב רוח להכי טוב.

Scorpioמזל עקרב
מדובר על שבוע מבטיח ועל פי אסטרולוגיה שבועית אתם תצליחו להציג את כישוריכם מול כולם. אתם אנרגטיים וחסרי סבלנות.  חלק מבני מזל זה יכולים לקבל קידום בעבודה או כמה הזדמנויות וזה שבוע מבטיחה לעשיית כסף.
אהבה: אם אתם נשואים, זה זמן טוב ליהנות הנישואים שלכם. אתם רוצים להרגיש הרבה יותר קרובים לבני זוג ולמשפחתכם. בגלל שאתם כל כך עסוקים בעבודה, מאד קשה להקדיש זמן רב לאלה שקרובים אליכם. אם אתם רווקים, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היא חיובית לגבי מציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: לא תמיד יש להסתמך אך ורק על הטיפולים האלטרנטיביים ולוותר לגמרה לרפואה הקונבנציונאלית. במהלך אמצע השבוע לפי הורוסקופ שבועי מצבכם הבריאותי לא יהיה כל כך טוב. אל תתנו לדברים להפתיע אתכם ותפנו לגורמים מוסמכים. תעברו בדיקות רציניות כדי לוודא שהכל בסדר.

Sagittariusמזל קשת
זה יהיה מצוין אם השבוע תיקחו הפסקה. לפי תחזית אסטרולוגית השבוע אתם צריכים לקחת הפסקה כי עד כה עבדתם קשה מאד. זה גם השבוע של קביעת סדר עדיפויות. בעבודה, יהיה לכם הרבה עבודה אבל היעלות נמוכה. עכשיו אתם צריכים סבלנות. יש להימנע לקבל החלטות בחיפזון בפגישות.
אהבה: מערכות היחסים יכולות להיות על פי הורוסקופ שבועי עם עליות ומורדות. יהיה לכם קשה להסתדר עם בני זוגכם לחיים. אתם תרגישו די לבד כי התחושה היא שאף אחד לא מבין מה אתם רוצים. אם אתם רווקים, השבוע הוא מבטיח לגבי מערכות יחסים חדשות.
בריאות: במקום לבזבז את האנרגיה שלכם ללא שום תועלת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למצות דרך כדי להתמודד עם כל מני משימות באופן שיטתי, מבלי למהר. היפראקטיביות, חוסר תשומת לב, יכולים לגרום לתאונות. יש לשים לב גם לקטע של המנוחה. תמצאו את הזמן לנוח מספיק.

Capricornusמזל גדי
בני מזל דלי נתמכים בתקופה הקרובה היטב על ידי הורוסקופ מעולה. במישור המקצועי, אתם בטוחים יותר בעצמכם ומתמודדים עם הקשיים בנחישות. התוצאה: הקריירה שלכם פשוט תיתפס לשחקים.
אהבה: השמש מביאה את חיי הנישואין במקום הראשון. לא יהיו שום בעיות שאין אפשרות לפתור. הרווקים יהיו חברותיים מאוד, דבר אשר מביא יתרונות: לצאת החוצה אל העולם, לקבל הזמנות והיכרויות מבטיחות. זה אפשרי שידידות גרידא תעשה טוויסט למשהו אינטימי יותר.
בראות: אתם בכושר גופני טוב, יש לכם טונוס מדהים. חולים כרוניים ירגישו שיפור במצבם.

Aquariusמזל דלי
על מנת לקבל תוצאות טובות בעבודה, ע"פי הורוסקופ, זה הכרחי לטפח סבלנות ויכולת להתאמץ. עליכם לעשות שימוש בהתמדה ושום דבר לא יהיה קל. היתרון הוא, בבניית בסיס מוצק של הקריירה, שסופו של דבר, יחזק את מעמדכם המקצועי.
אהבה: במשפחות נהנים מאווירה נלהבת, ודינאמית. אלה שלא נשואים, גם אם הם מתאהבים ב- 300.000 אנשים, אינכם צריכם להמתין…, אלא לפעול. אם מדובר על רגשות חזקים וכנים, האושר לא רחוק: מבטיח זאת אוראנוס.
בריאות: הבריאות יכולה להיות מספקת, אם לא תגזימו, אחרת אתם החושפים לבעיות כבד או כולסטרול.

Piscesמזל דגים
הכוכבים משפיעים לטובה על התחום המקצועי: זה הזמן "לתת את המכה". היוזמות שלכם, אם הם מתונות ובחרתם אותן טוב, זה יכול להוביל לרווח טוב, בעתיד הלא רחוק מדי.
אהבה: בתוך הנישואין שמים את בני הזוג על "גחלים" וזוהי טקטיקה טובה, כדי לשבור את המונוטוניות ואת השגרה, בתנאי לא ללכת רחוק מדי. הלא נשואים נחושים לנצל את מלוא היתרונות של הרווקות ואינם מוכנים לתת יותר מדי קרדיט לשותפים של המין השני, גם אם הם מפגינים אהבה מטורפת…
בריאות: יש לכם מורל טוב, אשר יעזור להרחיק את הלחץ והעצבנות. אבל לא לנצל את השפע יותר מדי: הכבד שלכם לא יסכים!