הורוסקופ שבועי 09.12.16 – 15.12.16

Aries

מזל טלה
אם אתם מנהלים את העסק טוב, אתם מחזקים את המעמד שלכם מבחינת מקצועית ואולי אפילו תטפסו בהירארכיה במהירות. לפי הורוסקופ שבועי יופיטר יתמוך בכל זה ביעילות רבה. הכוכב הזה יגרום לכם לשמור על הרמוניה ולמנוע מתחים עם עמיתים לעבודה. כל זה ישפר את תדמיתכם בסביבה המקצועית. לשחק עם קלפים של דיפלומאטיה וליצור קשרים יעילים.
אהבה: האווירה בתוך המשפחות לפי תחזית אסטרולוגית היא חביבה והדו קיום שלוו. תחת כוכב הלכת נוגה, לרווקים יהיו בהרבה רומנים, בפרט חברות מסוימת תהפוך למשהו הרבה יותר עדין ועוצמתי: אהבה.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מזהירה אתכם השבוע, לא להתעייף מעל המידה ולמצוא זמן למנוחה ורגיעה. ייתכן שמשהו מתבשל כמו שפעת למשל.

Taurusמזל שור
תחזית אסטרולוגית מדברת על השפעתם החיובית של יופיטר ואוראנוס. אתם מאד רוצים להצליח מבחינת המקצועית, לא רוצים להשיג רק הכרה ההצטיינות, אלא רוצים יותר אוטונומיה ויותר אחריות. תייצרו קשרים מקצועיים טובים ותהיה לכם עבודה נעימה ומהנה.
אהבה: ההשפעה של ונוס תהיה מתנה יקרת ערך וזה יהיה לטובת חיי המשפחה. כל זה, לפי הורוסקופ שבועי מביא שמחה בתוך מערכות היחסים. ונוס מביא עבור הרווקים יותר תאוות החיים מכל הבחינות. בנוסף הם יכולים להכיר חברים חדשים שיהפכו לבני זוג.
בריאות: שימו לב, כי תחת השפעתו של פלוטו יש לכם נטייה להפוך לממש היפראקטיביים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתשמרו על האנרגיה וזה רק יועיל לגוף שלכם.

Geminiמזל תאומים
האקלים שנוצר עקב סידור כוכבי הלכת, לפי אסטרולוגיה שבועית יעזור לכם להתבטא עם טאקט ובאופן מקצועי, אך בחוזקה ועם סמכות. זה יאפשר לכם לנצל היטב את הנסיבות החיוביות. אתם צריכים להתעלם מאתגרים ולא לתת חשיבות לביקורות.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית זה הזמן הנכון לדון בשלווה על חלוקי הדעות שבחיי הנושאים. לגבי הרווקים, הם חיים במתערבל של תשוקה. יחיה סיפור אהבה נפלא, בנסיבות יוצאות דופן ובלתי צפויה. אבל כל זה יכול להפוך למשהו לא נעים אם אתם חיים באשליות עקרות, ולא עם הרגליים על הקרקע.
בריאות: השבוע לפי הורוסקופ שבועי כוכב הלכת נפטון נמצא זווית הרמונית כלפי בריאותכם. אז אפשר לקוות רק לטוב.

Cancerמזל סרטן
במישור המקצועי אתם מוכיחים יכולות של לוחמים. כדי להשיג את היעדים המקצועיים הורוסקופ שבועי ממליץ לא להסס לקחת סיכונים מיותרים. כל זה רחוק מלהפחיד אתכם, ההפך, הסיכויים לשינויים רק יגרה אתכם. אתם תהיו החלטיים ומחושבים.
אהבה: עבור אלה שכבר נישואים זאת תקופה מעולה והאווירה בין בני הזוג תהיה מושלמת. הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית לרוב חיים חלום יפה: אם הייתה לכם בתקופה של אהבה לא טובה, עכשיו והכל טובל בורוד בתשוקה.
בריאות: מאדים שומר היטב על הבריאות שלכם: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם נהנים מהתלהבות ומרץ. אבל לשים לב לבזבוז האנרגיה.

Leoמזל אריה
הכל יהיה חיובי ומשתלם מבחינת מקצועי. הכוכבים לפי אסטרולוגיה שבועית מעניקים לכם עוצמה רבה של ריכוז ועבודה. אתם סבלניים ונחושים, מה שמאפשר לכם להגיע ליעדים המקצועיים החשובים ביותר.
אהבה: לכוכב הלכת שבתאי כוונות טובות וזה לפי הורוסקופ שבועי יגרום להיות סבלניים עם הזוג שלכם ואוהבים עם ילדיכם. עבור הרווקים, הבדידות הרגשית, במהלך תקופה זו, הוא דבר בלתי נסבל. אין צורך לאבד תקווה! ונוס מביא עוד לפני סוף השבוע את האדם האידיאלי עבורכם. זה יהיה אירוע חשוב מאד.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית אוראנוס שומר על בריאות טובה מאוד. החולים הכרוניים, יודעים גם הם תקופה טוב

Virgoמזל בתולה
הכל יצליח במישור המקצועי, אומרים הכוכבים. "הנשק" של הצלחה היא הנחישות ולפי תחזית אסטרולוגית שום דבר לא יהיה לא מחושב והנחישות שלכם תעזור להשיג את כל המטרות.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית קיים סיכון של המתיחות זמני ושל חוסר איזון במשפחות. ניתן להרחיק כל זה באמצעות יציאות קטנות: לפארק או למסעדה, למשל. עבור הרווקים אהבת בזק יכולה ליפול מלמעלה.
אבל עד שתבינו זאת, אתם וליהנות ממנעמי האהבה.
בריאות: החיוניות שלכם היא מעולה, אבל יותר מדי טוב יכול לגרום לכם לחשוב שהכל מותר. הורוסקופ שבועי ממליץ לכם לא למתוח את הגבולות.

Libraמזל מאזניים
מבחינת מקצועי, כל מה שקשור להרגלים ורוטינה יהיה דבר חיובי. לפי הורוסקופ שבועי ההזדמנות יופיע באופן בלתי צפוי: העסקים מתרחבים, יהיה לכם סיכוי ליצור קשרים מעניינים, אשר יכולים לפתוח דלתות רבות.
אהבה: הירח ידגיש את המינית האינסטינקטיבית, של הנשים או של הגברים. שימו לב, על פי תחזית אסטרולוגית לפיתויים מחוץ לנישואין. רוב הרווקים, רחוק מלהיות בודדים: הם מאד פעילים בחיים החברתיים. הודות לתמיכה של מרקורי, אתם תקבלו את ההזדמנות כדי לקיים פגישות מבטיחות.
בריאותי: השבוע קיים סיכון לסטרס ועצבנות. על פי אסטרולוגיה שבועית ישנה נטייה לעבור על כל ההגבלות. כדאי להירגע. לא להגזים עם המזון ולשתות מספיק.

Scorpioמזל עקרב
באופן כללי, לפי אסטרולוגיה שבועית במישור המקצועי יהיו דברים טובים: תהיה תקופה חיובית ויעילה נטו. יהיו קשרי מקצוע פנים ובחו"ל ועולות הזדמנויות שלא ניתן להתעלם מהן. רבות מהשאיפות שלכם התממשו עכשיו. כוכב הלכת מאדים תומך ומגן מפני טרטורים מיותרים.
אהבה: חיי המשפחה הם שקטים ומהנים. עם זאת, יהיו כאלה סביבכם שינסו להפריע לשלווה הזאת. אלה הלא לפי הורוסקופ שבועי נשואים אינם זקוקים למאמץ נוסף כדי לפתות. לשים לב השבוע, שבה הם/הן לא תהיו לבד, לא בבית או לא במיטה.
בריאות: למרות שלפי תחזית אסטרולוגית שיש להם טונות של אנרגיה, עדיין יש לשים לב לנטייה ללכת עד הקצה של הכוחות ושל האפשרויות.

Sagittariusמזל קשת
כוכב הלכת נפטון מביא הרמוניה וסיכויים טובים במישור המקצועי, כך שלפי תחזית אסטרולוגית תקבלו תקופה של אופוריה מבחינה זו. רבים יקבלו העלאה ולמי שיש לו עסק ההכנסות יהיו משמעותיות.
אהבה: הכל הולך טוב בחיי המשפחה והאווירה הנעימה תשולט. הרווקים לפי הורוסקופ שבועי לרוב יהיו עסוקים בכל מני קשרים, אבל אין מחשבות על נישואין. עליכם להסתיר היטב את ההתנגדות כלפי הקמת משפחה, כדי לא להפחיד את בני הזוג.
בריאות: יופיטר נמצא במיקום מעולה ולפי אסטרולוגיה שבועית יביא רק דברים טובים. רק מאדים יכול לגרום לכם לפעול, יתר על המידה. כל זה גורם לעצבנות וסטרס שלא יעשו טוב לבריאות שלכם.

Capricornusמזל גדי
מבחינת מקצועית, היכולת שלכם לקלוט דברים גדולה במיוחד והאינטואיציה והדמיון ישלימו את השאר. העיתונאים והסופרים יהיו מלאי השראה, ויעשו עבודה מצוינת, עם סגנון מיוחד. ניתן להגיד לפי אסטרולוגיה שבועית שגם כל שאר ילדי מזל זה יעשו עבודה טובה עם תוצאות מצוינות.
אהבה: כוכב הלכת נוגה על פי תחזית אסטרולוגית משפיע באופן חיובי ומועיל על הזוגות הנישאים. עבור הרווקים התקופה פחות טובה. אם אתם מעוניינים באווירה טובה בחיי האהבה יש להיזהר מאוד לא להיות יותר מדי ביקורתיים כי זה יכול לפגיעה ביחסים.
בריאות: בעקרון, לפי הורוסקופ שבועי אתם לא סובלים משום דבר כי הרבה כוכבי לכת משפעים באופן חיובי. בכל זאת יהיה מעט עצבנות.

Aquariusמזל דלי
כוכב הלכת מרקורי על פי הורוסקופ שבועי נותן תנופה חדשה לעיסוק המקצועי שלכם. כל זה, זה מתרגם לתוצאות מוחשיות. הרעיונות החדשים ייתנו את התנופה כדי לנוע קדימה, בתנאי שאתם תתארגנו ביעילות כדי להישאר במסגרת הגבולות של היכולות שלכם.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית יש אווירה ההרמונית אצל הזוגות הנישואים וגם חושניות. מי שלא נשואו אהבה היסטורית וחדשה תגיע ותכנס לחייהם בסערה, ותהפוך למערבולת של תשוקה מתערבל. זה לא ייקח זמן רב עד יתחילו לדבר על נישואין.
בריאות: פלוטו על פי אסטרולוגיה שבועית מגביר את העצבנות. להימנע מהגזמות, ולאמץ עורך חיים בריא. לצאת לטבע. יהיה מצוין!

Piscesמזל דגים
במישור המקצועי אתם חולמים כבר הרבה זמן על קידום ולפי אסטרולוגיה שבועית הבוסים שלכם יודעים היטב שמגיע לכם. אבל תצטרכו לחכות עוד עם הקידום, בשל ההשפעות השליליות של פלוטו. אחד שיודע לחכות, יתפתחו לו כל הדלתות בזמן. האם יש לכם סבלנות?
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית הנאה והרמוניה בחיי הנישואין השל הזוגות. אלה שרווקים חיים עכשיו אהבה מלאה בתשוקה נעימה וחזקה. הם יודעים ליהנות מהחיים, אבל גם צריכים לחשוב על יציבות, כי הם צריכים את הביטחון הרגשי של האהבה האמיתית.
בריאות: ההשפעות של הכוכבים יכולות לפי הורוסקופ שבועי להפוך אתכם לעצבניים. יש להפסיק עם הדברים המעוררים: טבק, אלכוהול, קפה, והרטבים הפיקאנטיים. ישנם הנאות נוספות בעולם…