הורוסקופ שבועי 10.06.16 – 16.06.16

Aries

מזל טלה
כבר בתחילת השבוע יחכו לכם יעדים תובעניים בעבודה.  לפי תחזית אסטרולוגית תצטרכו להיערך לקרת מצבים בלתי צפויים. יתרה על כן, אתם מודאגים מהמצב הכספי כך שתצטרכו לנהל את תקציבכם בצורה יותר טובה, לחשוב על כל הוצאה.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם דורשים הרבה גם מעצמכם אבל גם מהאנשים הקרובים אליכם. שימו לב, ייתכן שאתם סומכים יותר מדי על בני זוגכם וזאת בדיוק הסיבה שהשבוע תהיה לכם הפתעה לא נעימה. אתם תנסו למצאו פתרון לבעיה איכשהו ותסיקו מסקנות הקשורות לעתידה של מערכת היחסים.
בריאות: בריאותכם, לפי אסטרולוגיה שבועית תהיה טובה ולא יהיו שום הפתעות לא נעימות במישור הזה. עם זאת, מאד לא מומלץ לעבוד לתוך הלילה או להישאר שעות רבות בעבודה. מומלץ לתכנן שיגרה אשר תשמור על אורח חיים בריא, מאוזן.

Taurusמזל שור
לפי אסטרולוגיה שבועית רצונכם להצליח בתחום הקריירה והעובדה שאתם מוערכים זה מה שידחוף אתכם לא לוותר, גם כאשר הדברים לא נראים הכי טוב. אל דאגה, בסוף הכל יסתדר לצד הטוב ביותר!
אהבה: אתם מרגישים צורך לקחת מרחק או אפילו לסיים את מערכת היחסים הנוכחית, מפני שנמאס לכם מהוויכוחים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם ממש זקוקים לשלווה. יש לזכור, לפני שאתם מקבלים החלטה כל שהי, כמה פעמים האי הסכמות היו מבוססת על העובדה שאתם גרמתם לכך.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי השבוע לא יהיו לכם תלונות לגבי בריאותכם. אתם מלאי אנרגיה ומבינים שאם תאמצו עורך חיים מאוזן, מצב הרוח והמצב הפיזי רק ישתפרו יותר ויותר. שימו לב שעצבנות יכולה להוציא אתכם מהאיזון שהשגתם.

Geminiמזל תאומים
במישור הקריירה על פי הורוסקופ שבועי אתם תתקדמו וזאת תהיה סיבה לסיפוק אמיתי. יש לכם תחושה של גאווה אמיתית מהעובדה שאתם הצלחתם בכוחות עצמכם, בלי עזרה או סיוע מצד של אלה אשר סובבים אתכם.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי תחזית אסטרולוגית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי אסטרולוגיה שבועית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. ההשפעה יכולה להיות על הקיבה והמעיים. תתנהגו רגוע יותר, יש להימנע ממתחים ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום.

Cancerמזל סרטן
מבחינת הורוסקופ שבועי בנושא הקריירה הכוכבים יעודדו אתכם להשיג דברים על ידי התמדה ואומץ. בעקשנות שלכם בסופו של דבר תלויים דברים רבים בקריירה. רצוי לקחת בחשבון את כל אמצעים הנדרשים להשגת מטרות שונות ולמצאו הזדמנויות מתאימות.
אהבה: הזוגות הנשואים יעשו הכל כדי להתקרב זה לזאת כמה שיותר. בסך הכל החיים אצל הנישואים הם טובים. הרווקים יהיו במצב לא ברור לגמרה. הם, לפי  תחזית אסטרולוגית לא החליטו איפה הגבול בין ידידות לבין אהבה. אבל גם לעמימות יש קסם ומצד שני תמשיכו לחפש את האהבה.
בריאות: על פי אסטרולוגיה השבועית הבריאות הטובה תגרום לכם להרגיש נפלא. גם מבחינה מנטאלית אתם מאוזנים היטב. הכוכבים מעניקים לכם אנרגיה וחיוניות, ובכך אתם יכולים להיפטר ממצוקות קטנות. תנסו להצטרף לקבוצה של יוגה.

Leoמזל אריה
בתחום הקריירה יש לכם הרגשה יותר חיובית ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מוכנים להתחרות מול אחרים. בדרך הזאת תוכלו להבין טוב יותר את מערכות היחסים עם עמיתים לעבודה. מצב הרוח המצוין יאפשר לכם לעסוק בדברים מעניינים. בנוסף דרך הנחישות תוכלו לחזק את המוניטין.
אהבה: חיי הנישואים הם טובים ואתם עושים תוכניות ארוכות טווח, אך שימו לב שהשתיקה היא האויב המסוכן ביותר ביחסים בין בני הזוג. עבור אלה שלא נשואים, הקשרים שמתחילים השבוע, לפי אסטרולוגיה שבועית מבוססים על הבנה, מה שיכול להוביל לקשר אמין ומתמשך. במילים אחרות הם יפגשו את אהבת חייהם וזוכים להגשים את חלומותיהם.
בריאות: לכוכבים יש השפעה חיובית על בריאותכם. על פי תחזית אסטרולוגית, יש לכם אנרגיה ברמות שלא הכרתם ואתם יכולים לחשוב ששום דבר לא יכול לנצח אתכם. כאדי להיות זהירים, בסך הכל אתם רק בני אדם.

Virgoמזל בתולה
הירח המלא לפי תחזית אסטרולוגית  משפיע בהחלט השבוע על האופן שבו אתם מתפקדים בעבודה. אם אתם מתכננים לעבור ראיון עבודה או להשתתף בפגישות השבוע, תנסו להכין את עצמכם היטב כדי להשיג מה שאתם רוצים. כל זה נכון גם לגבי בחנים ומבחנים.
אהבה: השבוע מתחיל באופן מושלם בשבילכם, עם חיוך על הפנים, גם אם יש לכם תחושה שבני הבית מכוונים להשפיע עליכם בצורה זו או אחרת וזה מוריד קצת את המורל. יהיו, על פי הורוסקופ שבועי מצבים בסוף השבוע שבהם אתם צריכים לשחק את התפקיד של קול ההיגיון, בניסיון לעשות שלום בין שני מחנות שונים בתוך המשפחה. אל תוותרו על העקרונות שלכם וכך לא תתאכזבו!
בריאות: תוכלו למצוא, בסופו של דבר, את האומץ, כדי להיפטר מכמה הרגלים שליליים עבור בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית המאמצים שלכם לא יהיו חסרי תועלת. יש לכם המון אנרגיה ורצון ברזל כדי לעמוד מול כל הפיתויים הלא בריאים.

Libraמזל מאזניים
על פי הורוסקופ שבועי יש לכם הרגשה של שיפור מסוים כי לאחרונה רמת האנרגיה שלכם הייתה די נמוכה ובנוסף הייתם צריכים להתמודד עם לא מעט מכשולים. אל דאגה, לאט, לאט הכל מסתדר בסוף. למרות שאתם תתמודדו עם אנשים שלא ממש רוצים לטובתכם אתם תצליחו לצאת מזה בכבוד.
אהבה: אם היו לכם בעיות עם בני הזוג לחיים, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למהר לפתור אותן השבוע, אחרת הכל יהיה מסובך יותר בהמשך יהיו אתגרים חדשים וכך לא ניתן יהיה להקדיש את הזמן ואת תשומת הלב הדרושים למערכת היחסים. הרווקים זקוקים לביטחון רגשי, מפני שאתם כבר לא מוצאים סיפוק בלהיות לבד.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Scorpioמזל עקרב
הרבה מזל נראה באופק מבחינת הקריירה, בתקופה הקרובה. כוכב הלכת שבתאי, לפי הורוסקופ שבועי , יעניק לכם יציבות ועזרה להתקדם בקריירה. עם זאת, שווה לעשות את כל המאמצים כדי להשיג את המטרות, גם אם הבוסים מעריכים אתכם. דבר נוסף  
הוא לאמץ את טון מתאים מול הבוסים וכך תשיגו את מבוקשתכם.
אהבה: בחיק המשפחה יש אינטימיות, שותפות וסיפוק. אלה שלא נשאו מתחילים לעשות כיבושים חדשים והפעם הם מלאי ביטחון עצמי. לפי תחזית אסטרולוגית זאת הגישה אשר תוביל להצלחה גדולה באהבה. אבל, תיזהרו בפני אכזבה, כי לא כל שנוצץ הוא עשוי זהב!
בריאות: אתם נוטים לעשות כל מה שאפשר לגבי בריאותכם. על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית הגיע הזמן לעשות דיאטה או לעסוק בספורט, כדי לשמור על מצב הפיזי תקין. תאוות החיים חזרה, אבל יותר מדי התלהבות יכולה לגרום לפציעות. בסופו של דבר שום דבר רציני, אבל תיזהרו!

Sagittariusמזל קשת
אתם תגלו על פי הורוסקופ שבועי ששותף או שלקוח לא כל כך מעריכים את המאמצים שאתם משקיעים. יש לצפות אותו הדבר מהבוסים שלכם אם אתם שכירים, כך שמעמדתכם בעבודה עלול להינזק בגלל משחקי אגו. בכל מקרה, תשקלו כל צד שאתם עושים.
אהבה: על פי אסטרולוגיה שבועית השפעת כוכבי הלכת מביאה להבנה בתוך המשפחה, כך הזוגות יגלו שוב את הרומנטיקה. בחיי המשפחה של בני הזוג לא אמורים להיות בעיות מיוחדות. עם שמיים צבועים עם צבעים של כוכב וונוס, לאלה שלא נשואים יהיו פרשיות אהבה חסרת תקדים, עם אנשים שעדיין לא מכירים.
בריאות: השפעת הכוכבים, לפי תחזית אסטרולוגית יכולה להפוך אתכם ליותר מדי רגישים. יהיה צד נבון לעסוק יותר בבריאותכם בגלל שיהיו כמה בעיות בריאות. מערכת החיסונית נחלשה, דבר אשר פותח דרך לווירוסים.ההשפעה יכולה להיות גם על הקיבה והמעיים.

Capricornusמזל גדי
השבוע מתחיל עם קצת מריבות וסיבוכים עם עמיתים לעבודה, אך כבר מיום רבעי המתח הזה יעלם. עם כל זה לפי תחזית אסטרולוגית התקשורת עם הממונים משתפר וייתכן שתצליחו להתקדם בעבודה או לקבל העלה במשכורת.
אהבה: האווירה בתוך המשפחה היא ידידותית כך שאתם לפי הורוסקופ שבועי יכולים להטעין את המצברים וכך להתמודד מול החיים עם כוחות טריים. בדיוק מסיבה זו, טוב יהיה להיות בבית בסוף השבועה. עם זאת, יהיו כמה ניצוצות בחיי של בני הזוג, שיכולים להוביל לפיצוץ, אם לא תמצאו פתרון בזמן.
בריאות: מחלות של העבר נשכחו ולפי אסטרולוגיה שבועית הבריאות שלכם עכשיו היא הרבה יותר טובה. שימו לב לא להתלהב מזה ולשכוח להמשיך בעורך חיים בריא. תהיו זהירים כאשר אתם נוהגים או כאשר אתם עושים דברים במטבח.

Aquariusמזל דלי
לפי הורוסקופ שבועי המשימות בתחום המקצועי יהיו כרוכות בהרבה זמן, אנרגיה ועצבים, הרבה יותר ממה שציפיתם. אם, לקחתם על עצמכם יותר ממה שאתם מסוגלים לבצע יש לנקוט בצעדים ולהסביר לבוסים שאתם צריכם עוד זמן. הדיונים עם הממונים מעליכם או עם לקוחות יכולים לתת לכם הזדמנות נוספת כדי להשלים את המשימות.
אהבה: בתחום האהבה השבוע אסטרולוגיה שבועית מבשרת על סערה גדולה בגן העדן בתחילת השבוע. הזוגות הטריים או אלה אשר לא בטוחים בעתיד הקשר ביטחון יצטרכו להתמודד עם אתגרים בימים שני ושלישי, אבל כל עוד אתם ושותפכם חושבים אותו דבר, תוכלו להגיע אל מכנה משותף בקלות. חשוב לדעת מתי הזמן המתאים לצורך הבהרת סוגיות שונות.
בריאות: באופן כללי, יש להימנע ממצבי קיצון, אבל לפי תחזית אסטרולוגית בימים רביעי וחמישי במיוחד, אתם חייבים להתרחק מהם. אז, אם החלטתם ללכת למכון כושר תתחילו עם תרגילים קלים ואם לא עמדתם בפיתויים קולינאריים לאחרונה, לא לשלול זאת מעצמכם לפתע כי זה יהיה יותר קל לשמור על תזונה או על הכושר אם תעשו זאת בהדרגה.

Piscesמזל דגים
במקום העבודה יהיו קשיים מסוימים בגין תקשורת לקויה עם העמיתים. יש לוותר על אגו שלכם ולבקש עזרה אם אתם זקוקים לזה, אחרת ייתכנו בעיות אשר יסכנו את הקריירה שלכם. לפי הורוסקופ שבועי תקבלו חדשות לא צפויות ממקום העבודה, אשר ישנו את כל הפרספקטיבה לגבי עתידכם.לאחרונה עשיתם המאמצים רבים כדי לפתור בעיות פיננסיות והם מתחילים לתת תוצאות.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: אם לאחרונה הגזמתם עם האוכל, על פי הורוסקופ שבועי אפשר שיהיו כאבי בטן, או בכלל חוסר איזון של הכבד. שינוי בתזונה זה הפתרון, אז, לפחות למשך שבוע, תנסו להתרחק מדברים שומניים, מלוחים או מתוקים מדי, כדי לעזור לגוף לחזור בהקדם האפשרי למצב הנורמאלי.


עמוד זה נצפה ע"י 2,505 גולשים