הורוסקופ שבועי 10.08.13 – 16.08.13

מזל טלה
לפי הורוסקופ שבועי, בחיים המקצועיים לא יהיו שינויים משמעותיים. שבתאי הוא כוכב לכת יציב, המעודד יותר התבססות מאשר שינוי. שבתאי נמצא בזווית הרמונית, כך שאין צורך לפחד מבעיות בתחום המקצוע. רק מי שחסר סבלנות צפוי לקשיים מסוימים.
אהבה: החיים בתוך המשפחות אין רגע דל. עבור הרווקים תהיה תקופה נפלאה. הדגש הוא על חיי והאהבה ועל אהבה ממבט ראשון. חלק יפגשו את איש חלומותיהם.
בריאות: מהמבט הפיזי הכל בסדר. רק פלוטו יביא קצת עצבנות, דיכאון כלשהו, אך לא מחלה.

 

מזל שור
במישור המקצועי, יהיו כמה בעיות: לא מדובר על שינויים חשובים, אך בשל התפתחות הדברים מחייבת לחשוב ברצינות לקריירה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי, זה רגע קריטי עבור זוגות בתוך המשפחות: בשל השפעת אוראנוס, או שנפרדים סופית, או מערכת יחסים מתחזקת יותר. הרווקים, תחת ההשפעה של מאדים, מתמלאים בכוח הפיתוי. השמש דוחפת אותם למצוא את הנפש התאומה והכל תורם לחיי אהבה יותר מהנים.
בריאות: מצב פיזי טוב, אך יכולים להיות בעיות במחזור הדם, סחרחורת.

 

מזל תאומים
מבחינת מקצועי יש ההזדמנות לביצועים טובים. עלפי הורוסקופ שבועי, חייבים להיות ערניים מאוד, לא לקחת סיכונים מיותרים.
אהבה: האחריות כבדה מדי, וזה לא יגרום לבני הזוג הנישואים שמחה גדולה! הרווקים, חיים מיום ליום והנינים, אך בסוף השבוע תהיה פגישה מכרעת עבור העתידה.
בריאות: השמש מעניקה בריאות טובה, אך מאדים יכול לתת עודף אנרגיה ועצבנות. יוגה או טכניקות הרפיה,יכולות לעזור או פשוט הליכות מהירות.

 

מזל סרטן
על פי הורוסקופ שבועי, במישור המקצועי יש בלבול: אתם יכולים לשכוח דברים חשובים. באותה מידה חייבים לשים לב על אחרים, כדי למנוע אי הבנות.
אהבה: החושניות משתלטת על הזוגות הנישואים. הרווקים עשויים למצוא אהבה אידיאלית אודות לנוגה, אבל זה דורש זמן וסבלנות פגישות.
בריאות: התקופה מועילה מאד: מבחינה הפיזית ונפשית. הבריאות שלכם היא מברזל!

 

מזל אריה
יופיטר וונוס, על פי הורוסקופ שבועי, יביאו הזדמנויות טובות במקצוע, יבטיחו סביבה רגועה. בכל מקרה, הולכים לעבודה עם רצון.
אהבה: מאדים מעניק לאלה שנישאו הרבה רומאנטיקה. הרווקים, מושפעים משבתאי הנותן להם יציבות ועמידות. אין צורך לזרז דברים כי בעתיד הקרוב תהיה זוגיות.
בריאות: בכל התקופה אתם במצב רוח טוב וחיוניות. עכשיו זה הזמן לעשות בדיקות שגרתיות או ניתוחים שונים.

 

מזל בתולה
במישור המקצועי אתם צריכים לעמוד על המשמר, אך עם כל זה הביצועים שלכם טובים.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי, אוראנוס מזמין חיכוך בתוך המשפחות: האווירה לא רגועה וחייבים דיאלוג להתיישב את הדברים. הלא נשואים מושפעים מהירח: הם אינם יציבים וצפויה מרמה. המצב משתנה בין ציניות וחלומות מופרכים. אחדים מחפשים אהבה אידיאלית.
בריאות: טונוס טוב ואנרגיה שאתם לא צריכים לבזבז!

 

מזל מאזניים
בתחום המקצוע לא צריך לפחד מכלום: כל יוזמותיכם, אפילו הכי נועזות, יש להן סיכויי להצלחה. לפי הורוסקופ שבועי, זה הזמן הנכון להקים עסק משלכם!
אהבה: מרקורי מקדם את ההבנה של בני הזוג בתוך המשפחות. לשבתאי יש השפעה ישירה עכשיו על חיי האהבה של הרווקים. הוא בהחלט לא הכוכב האידיאלי עבור מפגשים משמעותיים.
בריאות: יש לכם את כל העניין להיות הגיוני בתחום זה. בכל מקרה, בהקדם האפשרי, תוותרו על טבק, אלכוהול, כדורי שינה, תרופות הרגעה.

 

מזל עקרב
במישור המקצועי יש לכם פרויקטים וקשרים שימושיים. שבתאי מקל, ובכן יהיו לכם הישגים חשובים. נצלו את היתרונות כי יש לכם קשרים חזקים, ממוקמים היטב, אשר יקלו על ההצלחה.
אהבה: זאת תקופה של רגיעה בין בני הזוג הנישואים ובנוסף, מלאה חושניות. עבור הרווקים במקרים מסוימים, מי שמתאים לרצונות שלכם, לא פנוי כך שאו תוותרו או שתצטרכו לעשות פשרות .
בריאות: עליכם לשמור בפני ההשפעה הנפשעת של נפטון ולעמוד על המשמר כדי למנוע את הסיכון לתאונות.

 

מזל קשת
לפי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועית הינם כמה סיבוכים. . תתרחקו מהתקפי כעס: שלכם או של אחרים. ייתכן שאתם תהיו קורבן של חסימות או עיכובים, אשר ישימו אתכם במצב של מתח. לא להיכנס לפאניקה: ההתקדמות המקצועי לא מאוים.
אהבה: חיי הנישואין אינם אלא נהר ארוך ושקט. האהבה עבור הרווקים היא יותר מסובכת: המפגשים באים אחד אחרי השני.
בריאות: היא מושפעת מיופיטר וונוס. אז הבריאות טובה. אבל יותר מדי אוכל ויותר מדי אלכוהול זה לא טוב.

 

מזל גדי
ההשפעות החיוביות של הכוכבים יעניקו הזדמנויות במסגרת עבודתכם. תהיו יותר בטוחים בעצמכם ותוכלו למצוא עבודה מפתה יותר.
אהבה: הערות ציניות לגבי בני הזוג, מעולם לא היו האמצעים הטובים ביותר של הבנה: אם תמשיכו כך במשפחה יהיו הפתעות לא טובות. הרווקים חייבים לעשות שימוש בשיקול דעת באהבה, כי מדובר על קשר עם משהו נשואי או הרבה יותר מבוגר.
בריאות: על פי הורוסקופ שבועי, אודות מארס הבריאות טובה ובנוסף היעלמו כמה בעיות שסבלתם בגללן בעבר. זה טוב!

 

מזל דלי
על פי הורוסקופ שבועי, במישור המקצועי, רק טוב! ניתן יהיה לנצל את איכויותיכם הספציפיות: ההיערכות המקצועית, רצינות, כוח ריכוז.
אהבה: עבור משפחות ונוס יעניק ירח הדבש השני. הרווקים כדי לא להיות לבד, יכולים להישאר במערכת יחסים אשר תביא יותר אכזבות מאשר סיפוק. אבל חייבים לתת אמון בונוס: תהיה פגישה חשובה בימים אלה.
בריאות: מצב כללי מעולה! תשמרו על זה.

 

מזל דגים
אתם מרכזים את כל הכוחות כדי לקדם את הקריירה. זה זמן טוב לנצל את הידע ואת הקשרים ולדבר על התוכניות. אולי, שינוי יביא את הקידום שחלמתם עליו.
אהבה: דברים טובים במערכת היחסים שבתוך המשפחה: אווירה רגועה שולטת. הרווקים הם נשמות רגישות שזקוקות לנחמה מהמין השני. גישה כזו יכולה להביא הרפתקאות רבות, רק נותר להתנגד או להיכנע…
בריאות: יופיטר ופלוטו אחראים לבריאותכם, מה שאומר שלא חסר כלום, אך רצוי להימנע ממתחים, שומן ומלח.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות