הורוסקופ שבועי 10.10.14 – 16.10.14

Aries

מזל טלה
אתם מעדיפים השבוע לתת לאחרים לעשות את העבודה הקשה ועל פי הורוסקופ שבועי תסתפקו בלעשות רק את המינימום.
שימו לב איך אתם מנהלים את הכסף שלכם כדי לא להגיע למצב לבקש הלוואות. עם קצת מאמץ, אתם יכולים לעשות זאת.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Taurusמזל שור
עמיתים בעבודה לא רואים בעיניים טובות את העובדה שבזמן האחרון אתם מנסים ליישם את רעיונותיכם ללא הסכמתם. תנסו לעשות פשרות ולשפר בעיות אשר הם חושבים שהן קיימות. לאחר הוצאות רבות לא מוצדקות בשבוע האחרון, זה הזמן על פי המלצת אסטרולוגיה שבועית להיות יותר מחושבים עם הכסף שלכם.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי הורוסקופ שבועי הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: יש לכם נטייה, בזמן האחרון, על פי תחזית אסטרולוגית לנתח ולהסביר דברים שאי אפשר להסביר על פי כל כללי ההיגיון. המצב שבו אתם שואלים שאלות שאין להן תשובה הוא לא לטובתכם, כי זה יוצר תסכולים שיעקבו אתכם כל הזמן. הדרך הטובה ביותר היא להבין את הסיבה מאחורי מצבים אלה אשר יכולים לזעזע את האיזון הנפשי.

Geminiמזל תאומים
ברמה המקצועית, מבחינת הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו אתכם להגיע למטרותיכם על ידי התמדה ואומץ. לא להפחית את כמות העבודה או זמן העבודה, כי בעקשנות שלכם תלויים דברים רבים בקריירה. יש לקחת בחשבון את כל אמצעים הנדרשים לכך ותחפשו את הזדמנויות החיוביות. הכוכבים יתמכו.
אהבה: הזוג הנשואי יעשה הכל בשביל להתקרב זה לזאת כמה שיותר. הרווקים יהיו במצב לא ברור.הם, לפי  תחזית אסטרולוגית לא החליטו איפה הגבול בין ידידות ואהבה. אבל גם לעמימות יש קסם!
בריאות: יהיה צד נבון לעסוק יותר בבריאותכם בגלל שלפי אסטרולוגיה שבועית יהיו כמה בעיות בריאות. מערכת החיסונית נחלשה, דבר אשר פותח דרך לווירוסים.

Cancerמזל סרטן
מדובר על שבוע מבטיח ועל פי אסטרולוגיה שבועית אתם תצליחו להציג את כישוריכם מול כולם. אתם אנרגטיים וחסרי סבלנות.  חלק מבני מזל זה יכולים לקבל קידום בעבודה או כמה הזדמנויות וזה שבוע מבטיחה לעשיית כסף.
אהבה: אם אתם נשואים, זה זמן טוב ליהנות הנישואים שלכם. אתם רוצים להרגיש הרבה יותר קרובים לבני זוג ולמשפחתכם. בגלל שאתם כל כך עסוקים בעבודה, מאד קשה להקדיש זמן רב לאלה שקרובים אליכם. אם אתם רווקים, על פי תחזית אסטרולוגית השבוע היא חיובית לגבי מציאת בן הזוג הנכון.
בריאות: לא תמיד יש להסתמך אך ורק על הטיפולים האלטרנטיביים ולוותר לגמרה לרפואה הקונבנציונאלית. במהלך אמצע השבוע לפי הורוסקופ שבועי מצבכם הבריאותי לא יהיה כל כך טוב. אל תתנו לדברים להפתיע אתכם ותפנו לגורמים מוסמכים. תעברו בדיקות רציניות כדי לוודא שהכל בסדר.

Leoמזל אריה
מדובר על שבוע עמוס על פי תחזית אסטרולוגית. ירח חדש יגרום לכם להיות יותר חברתיים. כעת אתם יכולים לפגוש אנשים חדשים, להשתתף בפעילויות הקבוצתיות ויכולים לזכות ברווחים אם יש לכם עסקים. יכול להיות הזדמנות לעבוד החדשה או לקידום בעבודה. יהיה שבוע טוב מבחינה כלכלית, אבל לשים לב כיצד אתם מנהלים את הכסף.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. הורוסקופ שבועי ממליץ על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Virgoמזל בתולה
אם השבוע מתחיל עם סיבוכים ומריבות עם עמיתים לעבודה, מיום רבעי המתח ייפוג. לפי תחזית אסטרולוגית הקשר עם הבוסים משתפר ואפילו תצליחו להשיג קידום בעבודה או משכורת יותר גבוהה.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תפגינו קצת יותר הבנה, בחלקו השני של השבוע לגבי הבעיות אתן חווים יקיריכם. המתח הרגשי שבתוך הבית ישפיע עליכם, אבל אתם תצלחו להבין בקלות רבה יותר שכל מה שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. תשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותוכלו לראות שגם הם מתמודדים עם בעיות גדולות יותר ממה שאתם יכולתם לדמיין.
בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!

Libraמזל מאזניים
עליכם להיות זהירים מבחינת ניהול הקשר עם הבוסים. על פי הורוסקופ שבועי מאדים מביא קצת מתח בעבודה, בנוסף יקצין את הרצון למרוד. יש לכם בעיות כלכליות, לכן תצטרכו עזרתו של חבר או קרוב משפחה. עד סוף השבוע תצליחו למצוא כמה פתרונות בתחום זה.
אהבה: מערכת יחסים עם בן זוגכם תשתפר אודות נוכחות של ונוס. השפעתו יעזור לכם לחיות רגעים רומנטיים עם הפתעות נעימות.  עבור הרווקים אסטרולוגיה שבועית מבשרת  על סימנים ברורים שתקופת הבדידות צפויה להסתיים בקרוב. אתם נחושים בדעתכם לפתוח פרק חדש בחיים, כך שתנסו ליהנות מהבשורות הטובות.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית אתם מחליטים לשים קץ לכל דבר שהוא מוגזם, תקופה שבה איזון זה המילה. שימו לב יותר לתזונה ולאורך החיים הכאוטי שהיה לכם עד כה.

Scorpioמזל עקרב
היומיים הראשונים של השבוע מביאים שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר יהיה לכם קשה להתמקד בעבודה ומאבד את הסבלנות אם אתם מתמודדים עם משימות מסובכות. יהיו לפי הורוסקופ שבועי בעיות שעשויות להתגלות לקרת סוף השבוע, בגלל התחרות הלא הוגנת של עמית לעבודה.
אהבה: למרקורי תהיה השפעה המיטיבה חיי הזוגיות. עם העזרה של השפעה הזאת, לפי תחזית אסטרולוגית תקופה זו תהיה מלאה בשמחות קטנות והנאות. נסו לשמור על אש התשוקה ואהבה תמיד, על ידי מחוות כלפי בני זוגכם. עבור הרווקים אודות המיקום הנוכחי של כוכבי הלכת, בחייכם צריכים להיות רגעים של אהבה, רוך, שותפות. אם עדיין לא פגשתם את האדם שאתו יכולים לחיות רגעים כאלה, זה עשוי לקרות בקרוב.
בריאות: מבחינת המצב הבריאותי, לפי אסטרולוגיה שבועית, אתם דינאמיים אודות ליופיטר אשר מעניק לכם אנרגיה. הוא גם יסייע לכם להתאושש מהר, במקרה שבימים האחרונים לא הרגשתם כל כך טוב.

Sagittariusמזל קשת
זה אפשרי שתקבלו סכום כסף ביומיים הראשונים של השבוע, אבל תשתמשו בו לתשלום חובות, או, בפשטות, יש צורך לחסוך אותו. במובן מסוים, לפי הורוסקופ שבועי, אתם מרגישים כאילו שאתם מתקדמים לכיוון הנכון, יש יותר בטחון לגבי העתיד, אבל, מצד שני, אורח החיים הנוכחית מגביל אתכם ומקלקל את ההתרגשות.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא כל כך סומכת על עתידכם המקצועי וגם אם אתם יודעים בוודאות מה אתם רוצים לעשות עדיין זה לא מספיק טוב בשבילם. על פי תחזית אסטרולוגית אתם חושבים שהגיע הזמן לדבר אתם על מה שאתם באמת מרגישים ועל חששות שלכם. הדבר הזה יתרום להפחתת המתח שנוצר על ידי בעיה זו.
בריאות: עם כל הדאגות שיש לכם אתם שוככים לטפל בכם כמו שצריך. אסטרולוגיה שבועית מזכירה לכם כמה חשוב לנוח מספיק, כדי למלא את סוללות האנרגיה, אחרת, בריאותכם תיפגע. תשמרו על עצמכם יותר!

Capricornusמזל גדי
אתם התבקשתם לעשות מאמצים רבים בעבודה בזמן אחרון ועל פי תחזית אסטרולוגית הדבר משפיע על בריאותכם. גם כן מרגישים צורך לפנק את עצמכם, על ידי קניות בקניון וזה יגרום לחור גדול בתקציב. היזהרו, הריקנות בחייכם לא תוכלו למלא עם בגדים בארון.
אהבה: לגבי אנשי המשפחה כוכב ונוס משפיע על הזוגיות ובכך בני הזוג יקבלו  יותר תשומת לב, מה שמביא לתוצאות מדהימות. מאדים מעצים, לפי הורוסקופ שבועי את התשוקה אצל הרווקים, מה שגורם להם לחיות רגעים יוצאות מן הכלל. רבים סביבם אינם חושבים שזה משהו שמתאים להם, אבל יקבלו זאת כי אין ברירה: האהבה היא עיוורת.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. אסטרולוגיה שבועית בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Aquariusמזל דלי
בעבודה, לפי תחזית אסטרולוגית יהיו סיטואציות מתוחות, שבהן אתם תהיו מעורבים ללא רצונכם. תיזהרו במי אתם התומכים, ובאיזה הצהרות אתם יוצאים כדי שהדברים לא יחזרו נגדכם. לחסוך קצת כסף בתקופה זאת זה נראה בלתי אפשרי עם כל ההוצאות שעשיתם.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: בגלל שבדרככם יש כל כך הרבה מחסומים אתם מתעייפים בניסיון לעקוף אותם. על פי הורוסקופ שבועי יש לשים לב לאוכל ולמנוחה, ורק כך יהיה ניתן לעבור בציונים גבוהים  על הבעיות הקטנות.

Piscesמזל דגים
אם אתם רוצים לשנות את התחום שבו אתם עובדים, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לחושש מהתחלה חדשה או ממכשולים שתיתקלו בהם. יש לסמוך על הכוחות שלכם יותר. שינוי עשוי להיות בדיוק מה שאתם צריכים ברגע הזה. הכסף הוא הנושא המרכזי השבוע, כי כרגיל אין מספיק.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי הורוסקופ שבועי התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: תוכלו למצוא, בסופו של דבר, את האומץ, כדי להיפטר מכמה הרגלים שליליים עבור בריאותכם. לפי תחזית אסטרולוגית
המאמצים שלכם לא יהיו חסרי תועלת. יש לכם המון אנרגיה ורצון ברזל כדי לעמוד מול כל הפיתויים הלא בריאים.