הורוסקופ שבועי 11.03.16 – 17.03.16

Aries

מזל טלה
לאחרונה אתם נדרשים לעשות הרבה מאמצים בעבודה ועל פי תחזית אסטרולוגית זה יכול משפיע על בריאותכם. אולי בגלל זה אתם מרגישים צורך לפנק את עצמכם, על ידי קניות וזה רק יגרום לחור גדול בכיסכם. לא תצליחו למלא את הריקנות בחייכם עם בגדים בארון או עם חפצים.
אהבה: בני הזוג שנישואים מחזקים את היחסים וחולמים ביחד. עבור הרווקים לפי הורוסקופ שבועי התקופה הזו היא מדהימה ומעניקה להם סיכוי מצוין לייצב את האהבה שיש לכם כרגע. עם זאת, לא למהר: המשאבים הפיננסיים אינם סיבה לנישואין. אהבה זה משהו אחד וכסף משהו אחר.
בריאות: יש לכם נטייה, בזמן האחרון, על פי תחזית אסטרולוגית לנתח ולהסביר דברים שאי אפשר להסביר על פי כל כללי ההיגיון. המצב שבו אתם שואלים שאלות שאין להן תשובה הוא לא לטובתכם, כי זה יוצר תסכולים שיעקבו אתכם כל הזמן. הדרך הטובה ביותר היא להבין את הסיבה מאחורי מצבים אלה אשר יכולים לזעזע את האיזון הנפשי.

Taurusמזל שור
במקום עבודתכם לפעמים אתם מרגישים שלא מעריכים אתכם מספיק וזה גורם לחוסר ביטחון. שימו בצד את הרגשות האלה וכך תוכלו להוכיח מה באמת אתם שווים כי השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים יהיה רק לצידכם. עם זאת, בתקופה זו יהיו גם רגעים לא נעימים, אבל תהיה בה גם פוטנציאל גדול להצלחה והתקדמות.
אהבה: לאחרונה אתם לא מרוצים מכל מני דברים שבעיניכם הם דברים חשובים ועל זה תרצו לדבר עם בני זוגכם. הדבר שמפריע לכם הכי הרבה זה האדישות שלהם. על פי תחזית אסטרולוגית לקרת סוף השבוע אתם תנהלו איתם שיחה רצינית ותחזרו לרגשות יותר טובים. עקב השיחה תבינו שלפעמים אתם קודם כל צריכים לבדוק את עצמכם.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתת לעצמכם אפילו חלק קטן מזמנכם הפנוי כדי לנסות להפחית מתחים. למשל תקדישו זמן לדברים שאתם אוהבים שבטוח יעשה לכם טוב לנשמה וכך תתמלאו באנרגיות חיוביות. גם זמן איכות עם יקיריכם זה יכול לעזור ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר.

Geminiמזל תאומים
במקום העבודה אתם אפאטיים וחסר לכם קצת אומץ, קצת אמביציה כדי להוכיח מה אתם באמת מסוגלים לעשות. אם תאמינו  יותר בעצמכם תצליחו להתגבר על התחרות של העמיתים לעבודה. השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים יעוררו בכם את לכם כל התכונות האלה.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, אפשר להגיד שחיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים ושלא יקרה שום דבר מיוחד. הלא נשואים מתמלאים באהבה, מפלרטטים ולא רוצים לעסוק ברצינות בכל מה שקשור לאהבה, אבל זה יבוא וגם אם לא הפעם הזאת. הם גם חוששים לחזק את הקשר.
בריאות: אתם חייבים להיפטר מהעצבנות מן העבר. אתם עכשיו, על פי תחזית אסטרולוגית מוגנים מפני הסבל הכי קטן. אתם מרגישים מלאי חיים, בכושר פיזית ונפשית מעולים, אבל אתם חייבים לעשות כל מה שעושה לגוף טוב ולא להגזים בכלום.

Cancerמזל סרטן
על פי תחזית אסטרולוגית  אתם מצליחים להתמודד בצורה מושלמת מול האתגרים, משקיעים את כל האנרגיות כדי להצליח ממלאים את הדרישות ללא להשמיע ביקורת. אל תחשבו שאתם לא ראויים להזדמנויות חדשות או שאתם לא מסוגלים לבצע אותן. הרבה יותר קל להתמודד עם אתגרים שונים אם אתם מאמינים בכוחותיכם.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בריאותכם, לפי הורוסקופ שבועי היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Leoמזל אריה
מתוך הרצון להיראות טוב בעיני העמיתים או הבוסים, אתם תימנעו בלהזכיר דברים מסוימים בפגישות אשר יתקיימו בתחילת השבוע. עם זאת, לפי הורוסקופ שבועי קיים סיכון שהמחדל הזה יהפוך למכשול אמיתי ברמה המעשית. אז אם רעיון שהופץ על ידם  לא נראה לכם נכון או אתם חושבים שמסכן פרויקט מסוים, אתם מתבקשים לנסח את חששותיכם ולבקש עצה.
אהבה: נושאים שלא נדונו מספיק וגורמים מתחים בזוגיות נחשפים מתישהו באמצע השבוע וזה דורש שאתם ובני זוגכם לדבר ולהגיע לחזית משותפת על מנת למצוא את הפתרון. לא משנה כמה קשה זה יהיה, כדי להתגבר על המכשולים אתם חייבים קודם להתגבר על ההבדלים שביניכם. יתרה על כך אסטרולוגיה שבועית מייעצת לכם לפתוח את נשמתכם וללמוד מהשיעור הזה.
בריאות: תנאי המזג האוויר, אבל גם תחזית אסטרולוגית מקשרים אתכם לתנועת. אז מאד רצוי להיות זהירים כאשר אתם נוהגים או הולכים השבוע, במיוחד אם בימי שני או שלישי. ההיו מצוידים כראוי למזג האוויר שבחוץ כדי להימנע מהתקררויות שיכולות לגרום לסיבוכים מיותרים.

Virgoמזל בתולה
ייתכן שאתם יכולים להתחיל השבוע פרויקטים חדשים אשר יובילו להצלחה. אתם פעילים, חזקים, יצירתיים, ופעילים ומרדניים, כך שגם בתחום המקצועי וגם התחום הפיננסי אתם פונים לכיוון הנכון. ברמה האישית, לפי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים צורך בשינוי וכל ההזדמנויות הצצות נראות מפתות למדי.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Libraמזל מאזניים
מבחינה המקצוע, לפי אסטרולוגיה שבועית אתם נחושים יותר מתמיד לעבור את כל מכשולים ואת כל הקשיים ולהשיג את מטרחתכם אבל, זה לא הזמן להציג את עצמכם כגיבורים היחידים בעבודה. זכרו שאחדות היא כוח ושתפו את המאמצים עם אחרים, כדי לבצע את המשימות.
אהבה: בחיי הנישאים שום מאמץ אינו גדול מדי בכדי להבטיח את יציבות הנישואין וזה נחמד! לפי תחזית אסטרולוגית אלה שלא נשואו נמשכים חזק דווקא לאלה אשר לא מסתכלים אפילו לכיוון שלהם, אבל ברגע ש"משיגים" את האנשים האלה, הם כבר לא מעוניינים. עם זאת, בן אדם חזק יכול לכבוש את לבם, ואז תראו מה זו אהבה…
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי מאדים יעניק לכם אנרגיה, אבל באותו הזמן יגרום לכם להיות אימפולסיביים וזה יגרום לסיכון של תאונות. גם הגוף שלכם לא מצליח להגן על עצמו כל כך טוב: היזהרו מוירוסים וחיידקים. אם זאת, המורל הוא טוב ומי שיהיה חולה יחלים מהר יותר.

Scorpioמזל עקרב
בעבודה אתם תעשו טעות אשר מושך את תשומת הלב של הבוסים. לזמן מה על פי הורוסקופ שבועי אתם תהיו תחת פיקוח, אך הדברים מסתדרים בסופו של דבר. אל תדאגו יותר מדי, אך תנסו להיות זהירים יותר בעתיד. המצב הפיננסי משתפר בזכות השקעות אשר עשיתם בעבר ועכשיו הן נותנות את התוצאות הצפויות. אם אתם צריכים לקחת כמה החלטות חשובות בתחום זה, רצוי לשתף גם את בני זוגכם לחיים.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית השגרה והרגלים לוחצים חזק על כתפיהם של אלה שנישאו כבר. הרווקים משני המינים, מחפשים כל מה שאקזוטי ונמשכם לכל דבר שקשור לחו"ל. רבים יוכלו למצוא את הזוג במהלך טיול.
בריאות: יש לכם סיבולת פיזית טובה, למרות מערכת עיכול רגישה, אבל לא משהו רציני. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על דיאטה קצרה שלא תזיק.

Sagittariusמזל קשת
אם מדברים על תחזית אסטרולוגית שבועית, השבוע מתחיל עם טיפול בעניינים כספיים. בגלל מיקום הכוכבים בשמיים, השמש תזרח גם ברחוב שלכם. היא תעניק לכם ביטחון לגבי העתיד.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי אנשי המשפחה חייבים להעריך מחדש את רמת המעורבות בחיי המשפחה לעומת העבודה. בתקופה הזאת אתם מרגישים לא מוערכים מספיק או נאהבים על ידי בני הזוג. לרווקים יש נטייה להיות מופנמים מדי ולא מתקשרים כמו שצריך עם הסביבה.
בריאות: הכוכבים משפיעים לטובה על כבריאותכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתרחק מארוחות גדולות ושתייה מופרזת.

Capricornusמזל גדי
לפי אסטרולוגיה שבועית עלולות להתעורר בעיות מסוימות במקום העבודה בגלל תקציבים שלא יגיעו בזמן. רצוי גם להכין את עצמכם לקרת הוצאות די גדולות. עם זאת, לקרת סוף השבוע, התדמית שלכם משתפר בעבודה.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי הורוסקופ שבועי אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  תחזית אסטרולוגית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.

Aquariusמזל דלי
קריירה נותנת לכם סיפוק רב. לא רק שמקשיבים לכם, אבל גם מבינים אתכם. על פי הורוסקופ שבועי כוכבי לכת רבים, מדגשים את כוחותיכם, את הלוגיקה, והיכולת לשכנוע. "הכתם השחור" היחיד הוא שאתם נוטים לזלזל בסמכותם של הממונים.
אהבה: יש השפעה נאותה לפי תחזית אסטרולוגית של יופיטר, כך שהכל ילך כשורה בחיי המשפחה. הרווקים יכולים ליהנות מהשפעת של ונוס ולרחף באושר על סוג ורוד של ענן… הם יחיו באוקיינוס של תחושות ורגשות.
בריאות: עכשיו יש תקופה ללא בעיות מיוחדות. אסטרולוגיה שבועית מדברת על הכוכבים המעניקים חיוניות טובה, אבל להיזהר כי מערכת העיכול רגישה יותר עכשיו.

Piscesמזל דגים
בעבודה ייתכנו בעיות מסוימות וזאת בגלל עמית לעבודה אשר איתו אתם לא מסתדרים. הוא יכניס אתכם למצבים מוזרים ולקונפליקטים. על פי הורוסקופ שבועי אתם תנצלו את כישרונותיכם התקשורתיים ואת קור הרוח כדי להתגבר על המכשולים שמייצר את אותו בן אדם.
אהבה: לפחות בתחילת השבוע, אתם לא משדרים באותו גל עם בני זוגכם וזה יתסכל אתכם, במיוחד כי האתגרים המקצועיים משתלבים בדרך זו או אחרת עם חיי האהבה והמשפחה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם לא בדיוק יודעים למה ולמי לתת יותר תשומת לב.  אתם צריכים להבין כי אתם לא יכולים לעשות הכל ולפעמים צריכים לחשוב על האושר האישי, לפני שמריצים אחרים.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, לפי אסטרולוגיה שבועית אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!


עמוד זה נצפה ע"י 3,164 גולשים