הורוסקופ שבועי 11.05.13 – 17.05.13

מזל טלה
מבחינת מקצועית, היכולת שלכם לקלוט דברים גדולה במיוחד והאינטואיציה והדמיון ישלימו את השאר. העיתונאים והסופרים יהיו מלאי השראה, ויעשו עבודה מצוינת, עם סגנון מיוחד. ניתן להגיד שגם כל שאר ילדי מזל זה יעשו עבודה טובה עם תוצאות מצוינות.
אהבה: כוכב הלכת נוגה משפיע באופן חיובי ומועיל על הזוגות הנישאים. עבור הרווקים התקופה פחות טובה. אם אתם מעוניינים באווירה טובה בחיי האהבה יש להיזהר מאוד לא להיות יותר מדי ביקורתיים כי זה יכול לפגיעה ביחסים.
בריאות: בעקרון, אתם לא סובלים משום דבר כי הרבה כוכבי לכת משפעים באופן חיובי. בכל זאת יהיה מעט עצבנות.

מזל שור
כוכב הלכת נפטון מביא הרמוניה וסיכויים טובים במישור המקצועי, כך שתקבלו תקופה של אופוריה מבחינה זו. רבים יקבלו העלאה ולמי שיש לו עסק ההכנסות יהיו משמעותיות.
אהבה: הכל הולך טוב בחיי המשפחה והאווירה הנעימה תשולט. הרווקים לרוב יהיו עסוקים בכל מני קשרים, אבל אין מחשבות על נישואין. עליכם להסתיר היטב את ההתנגדות כלפי הקמת משפחה, כדי לא להפחיד את בני הזוג.
בריאות: יופיטר במיקום מעולה ויביא רק דברים טובים. רק מאדים יכול לגרום לכם לפעול, יתר על המידה. כל זה גורם לעצבנות וסטרס שלא יעשו טוב לבריאות שלכם.

מזל תאומים
האקלים שנוצר מסידור כוכבי הלכת יעזור לכם להתבטא עם טאקט ובאופן מקצועי, אך בחוזקה ועם סמכות, אשר יאפשרו לנצל היטב את הנסיבות החיוביות. אתם צריכים להתעלם מאתגרים ולא לתת חשיבות לביקורות.
אהבה: זה הזמן כדי לדון בשלווה, על חלוקי הדעות שבחיי הנושאים. לגבי הרווקים, הם חיים במתערבל של תשוקה. יחיה סיפור אהבה נפלא, בנסיבות יוצאות דופן ובלתי צפויה. אבל כל זה יכול להפוך למשהו לא נעים אם אתם חיים באשליות עקרות, ולא עם הרגליים על הקרקע.
בריאות: נפטון בהיבט הרמוני לבריאות שלכם, אז יהיה רק טוב.

מזל סרטן
במישור המקצועי אתם מוכיחים יכולות של לוחמים. כדי להשיג את היעדים המקצועיים אל תהססו לקחת סיכונים משמעותיים.כל זה רחוק מלהפחיד אתכם, ההפך, הסיכויים לשינויים רק יגרה אתכם. אתם תהיו החלטיים ומחושבים.
אהבה: עבור אלה שכבר נישאים זאת תקופה מעולה, האווירה בין בני הזוג תהיה מושלמת. הרווקים לרוב חיים חלום יפה: אם הייתה לכם בתקופה של אהבה לא טובה, עכשיו והכל טובל בורוד בתשוקה.
בריאות: מאדים שומר היטב על הבריאות שלכם: אתם נהנים מהתלהבות ומרץ. אבל לשים לב לבזבוז האנרגיה.

מזל אריה
הכל יהיה חיובי ומשתלם מבחינת מקצועי. הכוכבים מעניקים לכם עוצמה רבה של ריכוז ועבודה. אתם סבלניים ונחושים, מה שמאפשר לכם להגיע ליעדים המקצועיים החשובים ביותר.
אהבה: לכוכב הלכת שבתאי כוונות טובות, וזה יגרום להיות סבלניים עם הזוג שלכם ואוהבים עם ילדיכם. עבור הרווקים, הבדידות הרגשית, במהלך תקופה זו, הוא דבר בלתי נסבל. אין צורך לאבד תקווה! ונוס מביא עוד לפני סוף השבוע את האדם האידיאלי עבורכם. זה יהיה אירוע חשוב מאד.
בריאות: אוראנוס שומר על בריאות טובה מאוד. החולים הכרוניים, יודעים גם הם תקופה טובה.

מזל בתולה
בתוכניות המקצועיות אתם חייבים לעשות שימוש ברוגע ובסבלנות, כי יהיו קונפליקטים וקשיים מכל מני סוגים. אתה במצב של לא להיות מסוגלים לדעת איך הדברים יתגלגלו. לא לסמוך יותר מדי על ההבטחות והגנה שאתם חושבים שתקבלו. אתם תצליחו לצאת טוב מהמצב הזה.
אהבה: תחת ההגנה של שבתאי, אלה שניאו כבר מצליחים לחיות חיים של זוגיות הרמונית. הרווקים, לרוב יהיו מבוקשים מאד. חלק מכם יפגשו את האדם האידיאלי, אשר יכול לגרום לכם לחשוב על יציבות ועמידות, כלומר לנישואין.
בריאות: מושפעת על ידי ונוס והיא תהיה יחסית טובה. לשים לב לזיהום האוויר, אשר יכול להשפיע.

מזל מאזניים
הכל יצליח במישור המקצועי, אומרים הכוכבים. "הנשק" של הצלחה היא הנחישות. שום דבר לא יהיה לא מחושב והנחישות שלכם תעזור להשיג את כל המטרות.
אהבה: קיים סיכון של המתיחות זמני ושל חוסר איזון במשפחות. ניתן להרחיק כל זה באמצעות יציאות קטנות: לפארק או למסעדה, למשל. עבור הרווקים אהבת בזק יכולה ליפול מלמעלה. אבל עד שתבינו זאת, אתם וליהנות ממנעמי האהבה.
בריאות: החיוניות שלכם היא מעולה. אבל יותר מדי טוב, יכול לחלל את תחום הפרטי של אחרים.

מזל עקרב
מבחינת מקצועי, כל מה שקשור להרגלים ורוטינה יהיה חיובית. ההזדמנות יופיע באופן בלתי צפוי: העסקים מתרחבים, יהיה לכם סיכוי ליצור קשרים מעניינים, אשר יכולים לפתוח דלתות רבות.
אהבה: הירח ידגיש את המינית האינסטינקטיבית, של הנשים או של הגברים. שימו לב לפיתויים מחוץ לנישואין. רוב הרווקים, רחוק מלהיות בודדים: הם מאד פעילים בחיים החברתיים. הודות לתמיכה של מרקורי, אתם תקבלו את ההזדמנות כדי לקיים פגישות מבטיחות.
בריאותי: קיים סיכון לסטרס ועצבנות. ישנה נטייה לעבור על כל ההגבלות. כדאי להירגע. לא להגזים עם המזון ולשתות מספיק.

מזל קשת
באופן כללי במישור המקצועי יש דברים טובים: תהיה תקופה חיובית ויעילה נטו. יהיו קשרי מקצוע פנים ובחו"ל ועולות הזדמנויות שלא ניתן להתעלם מהן. רבות מהשאיפות שלכם התממשו עכשיו. כוכב הלכת מאדים תומך ומגן מפני טרטורים מיותרים.
אהבה: חיי המשפחה הם שקטים: הם מהנים, עם זאת, אתם אנשי משפחה. אלה הלא נשואים אינם זקוקים למאמץ נוסף כדי לפתות. לשים לב השבוע, שבה הם/הן לא תהיו לבד, לא בבית או לא במיטה.
בריאות: יש להם טונות של אנרגיה. שימו לב לנטייה ללכת עד הקצה של הכוחות ושל האפשרויות.

מזל גדי
מקצועית אתם מרגישים כל כך טוב, כך,שאתם נוטים לקחת דברים בקלות רבה מדי. לא לעשות זאת! העונג של החיים זה לא אותו דבר עם רשלנות!
אהבה: בני הזוג שבתוך המשפחות יכולים להגיע למריבות,ניגודים ופרידות. הרווקים רוב יכולים לאבד את וראשם בגלל התשוקה. הדחפים המיניים יכולים להכניס אותם למצבים מסובכים, שיהיה קשה לצאת מהם. הדרך הטובה ביותר היא, לא להבטיח שום דבר.
בריאות: מאדים יבטיח לכם טונוס טוב, מערכת החיסונית במיטבה. יש לנצל את זה, ולעסוק בספורט.

מזל דלי
מבחינה מקצועית זאת תקופה טובה. אם אתה מובטלים, תוכלו למצוא משהו שמתאים לרצונות והיכולות שלכם. אם אתם רוצים לשפר את תנאי העבודה, הדרישות יתקבלו.
אהבה: המשפחות הן תחת ההגנה של כוכב הלכת נוגה והחיים מתמלאים באהבה מחודשת. הרווקים לרוב נוטים להיות מסונוורים מרגשות ותשוקות. את המגמות האלה צריך להרחיק אותן, אחרת יהיו צרות, הכזבות, במיוחד שהאדם שבחרתם הוא לא הבחירה הטובה ביותר.
בריאות: אתם נהנים ממצב פיזי טובה אז לא לסכן זאת עם טבק, אלכוהול ואפשר אפילו להוריד קצת מה"צמיגים"

מזל דגים
החיים המקצועיים ייתמכו בקלות בשל השפעות טובות של מאדים, אשר מעודד יזמות עסקית מוצלחת. החוש המעשי והשיפוטי משפר את מערכות היחסים שלך עם הבוסים והעמיתים. השפעות טובות קיימות עבור סוחרים, עורכי דין ומורים. קיימות הזדמנויות לקידום עבור רבים שנולדו במזל זה.
אהבה: רצוי שבני הזוג שבמשפחות יקיימו דיאלוג מתמשך יותר עם זוג שלהם. עבור אלה שלא נשואים יהיו פרשיות עם עליות וירידות. הם ירוצו אחרי כל מה שזז, וזה לא בדיוק זה. אין לכם כל מחשבה להתיישב.
בריאות: אתם מרגישים שאתם מסוגלים להזיז הרים, אבל לא טוב לנסות את הגבולות. אם אתם רוצים לרדת במשקל, לא לעשות זאת בבת אחת. כך תהרסו את המאזן האנרגתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות