הורוסקופ שבועי 11.07.14 – 17.07.14

Ariesמזל טלה
השבוע, האנשים אשר נמצאים לידכם פשוט חושבים שעמדותיכם הן לגמרי לא בסדר וינסו לשנות את המנטאליות שלכם. על פי הורוסקופ שבועי אתם מתנגדים לשינוי ומפה יתעוררו מחלוקת קטנות. בפעם הבאה זה יהיה טוב להימנע ממגע ויריבות עם אנשים כאלה.
אהבה: השבוע מתחיל באופן מושלם בשבילכם, עם חיוך על הפנים, גם אם יש לכם תחושה שבני הבית מכוונים להשפיע עליכם בצורה זו או אחרת וזה מוריד קצת את המורל. יהיו, על פי תחזית אסטרולוגית מצבים בסוף השבוע שבהם אתם צריכים לשחק את התפקיד של קול ההיגיון, בניסיון לעשות שלום בין שני מחנות שונים בתוך המשפחה. אל תוותרו על העקרונות שלכם וכך לא תתאכזבו!
בריאות: המתח הקבוע בסביבה שלכם עלול לגרום לכם ממש נזק פיזי. לכן, העובדה שאתם לא יכולים להתבטא בחופשיות או להפגין רגשות פנימיים, יכולה לערער את האיזון הנפשי ולשנות לגמרי את מצב הרוח. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשבור את הקרח, איכשהו, כדי לקבל את תשומת הלב של אנשים ותשימו בצד כל הכללים. הפעם, לציית לכל מני דברים זה לא מעיל לכם!

Taurusמזל שור
ההלוואות שאתם מתכוונים לקחת מהבנק או סכום כסף אשר אתם רוצים להלוות לחברים עשויים לגרום לכם לקחת סיכון מסוים. על פי תחזית אסטרולוגית זה יכול ליצור יחסים של תלות ביניכם לבין מוסדות מסוימים או אפילו עם חברים. קשר כזה עם חברים זה מעשה שגוי לבנות ידידות. ראו מה אתם תעשו!
אהבה: במערכת היחסים בני זוגכם מאד רוצים ואפילו דורשים שאתם תחזרו עם הרגליים על הקרקע ולעשות סדר במחשבותיכם וגם בחייכם. על פי אסטרולוגיה שבועית המשפחה שלכם לא תראה בעיניים טובות את הביקורת, אבל במציאות הכל זה לטובתכם. נסו להימנע מקרבות אגו במישור הסנטימנטאלי בסוף השבוע, ואל תיתן לעצמכם להרגיש מאוימים מבחינה רגשית.
בריאות: אתם עלולים להרגיש לא טוב בתחילת השבוע ולתת למחשבות שליליות להשתלט עליכם, במיוחד אם אתם נאלצים לפנות לשירותים רפואיים. אם אתם תרגישו טוב יותר, על פי הורוסקופ שבועי אתם כבר תאמינו שהבעיות נעלמו כמו קסם, אבל שיהיה ברור שאתם חייבים להמשיך בטיפול ובתרופות. יש לחכות כמה ימים, ואז לקבל החלטה!

Geminiמזל תאומים
יש לכם סיכויים טובים להצליח בקריירה המקצועי ויהיו הרבה מומנטום, שבהם תקבלו הצעות מעניינות. אתם רוצים לעשות רושם טוב על אלה שעובדים אתכם, כך שכל השבוע תהיו עסוקים בלעזור להם להבין מה הם צריכים. אך, גם יישארו גם דברים שלא תיישמו עד הסוף.
לא תצטערו ששכחתם מה שהבטחתם, אבל תרגישו נבוכים. רבים מעריצים אצלכם את המעשיות ואת היכולת לארגן אחרים בצורה כזאת, שאתם תצטרכו לעבוד ממש מעט. למרבה הצער, הדברים האלה, לכאורה קשה לסתור. סוף השבוע יהיה ללא התחייבויות. כוכב הלכת ונוס, מתייחס טוב לבריאותכם,ויכול לעודד עזיבה של הרגלים לא בריאים כמו עישון או אחרים.

Cancerמזל סרטן
בתחום המקצועי אתם מוגנים על ידי הכוכבים. אתם תקבלו סיפוק רב בקריירה שלכם. חלק מכם יקבלו את ההזדמנות למצוא עבודה מתאימה יותר ליכולת שלהם, דבר שרציתם כל כך.
אהבה: מרקורי משפיע לטובת עבור האנשים שכבר הקימו משפחה. יותר קל להם להביע את הרגשות כלפי בני זוג שלהם. עבור אלה לא נשאו התקופה נוחה מאוד. הם פשוט זוהרים בחברה יזכו בכיבושים רבים אפילו יימצאו פרטנרים שווים במיוחד. אבל לא צריכים למהר: נישואין מהרים מדי יכולים להביא חרטה גדולה.
בריאות: קיים סיכון שלעצבנות יתרה, אבל תקופות קצרות של מנוחה ייקלו על הבעיה.

Leoמזל אריה
מקצועית אתם מרגישים כל כך טוב, כך,שאתם נוטים לקחת דברים בקלות רבה מדי. לא לעשות זאת! העונג של החיים זה לא אותו דבר עם רשלנות!
אהבה: בני הזוג שבתוך המשפחות יכולים להגיע למריבות,ניגודים ופרידות. הרווקים רוב יכולים לאבד את וראשם בגלל התשוקה. הדחפים המיניים יכולים להכניס אותם למצבים מסובכים, שיהיה קשה לצאת מהם. הדרך הטובה ביותר היא, לא להבטיח שום דבר.
בריאות: מאדים יבטיח לכם טונוס טוב, מערכת החיסונית במיטבה. יש לנצל את זה, ולעסוק בספורט.

Virgoמזל בתולה
מבחינה מקצועית זאת תקופה טובה. אם אתה מובטלים, תוכלו למצוא משהו שמתאים לרצונות והיכולות שלכם. אם אתם רוצים לשפר את תנאי העבודה, הדרישות יתקבלו.
אהבה: המשפחות הן תחת ההגנה של כוכב הלכת נוגה והחיים מתמלאים באהבה מחודשת. הרווקים לרוב נוטים להיות מסונוורים מרגשות ותשוקות. את המגמות האלה צריך להרחיק אותן, אחרת יהיו צרות, הכזבות, במיוחד שהאדם שבחרתם הוא לא הבחירה הטובה ביותר.
בריאות: אתם נהנים ממצב פיזי טובה אז לא לסכן זאת עם טבק, אלכוהול ואפשר אפילו להוריד קצת מה"צמיגים"

Libraמזל מאזניים
באופן כללי במישור המקצועי יש דברים טובים: תהיה תקופה חיובית ויעילה נטו. יהיו קשרי מקצוע פנים ובחו"ל ועולות הזדמנויות שלא ניתן להתעלם מהן. רבות מהשאיפות שלכם התממשו עכשיו. כוכב הלכת מאדים תומך ומגן מפני טרטורים מיותרים.
אהבה: חיי המשפחה הם שקטים: הם מהנים, עם זאת, אתם אנשי משפחה. אלה הלא נשואים אינם זקוקים למאמץ נוסף כדי לפתות. לשים לב השבוע, שבה הם/הן לא תהיו לבד, לא בבית או לא במיטה.
בריאות: יש להם טונות של אנרגיה. שימו לב לנטייה ללכת עד הקצה של הכוחות ושל האפשרויות.

Scorpioמזל עקרב
מבחינת מקצועי, כל מה שקשור להרגלים ורוטינה יהיה חיובית. ההזדמנות יופיע באופן בלתי צפוי: העסקים מתרחבים, יהיה לכם סיכוי ליצור קשרים מעניינים, אשר יכולים לפתוח דלתות רבות.
אהבה: הירח ידגיש את המינית האינסטינקטיבית, של הנשים או של הגברים. שימו לב לפיתויים מחוץ לנישואין. רוב הרווקים, רחוק מלהיות בודדים: הם מאד פעילים בחיים החברתיים. הודות לתמיכה של מרקורי, אתם תקבלו את ההזדמנות כדי לקיים פגישות מבטיחות.
בריאותי: קיים סיכון לסטרס ועצבנות. ישנה נטייה לעבור על כל ההגבלות. כדאי להירגע. לא להגזים עם המזון ולשתות מספיק.

Sagittariusמזל קשת
מבחינת מקצועי, מרקורי ישים אתכם במצב של שינוי פרופיל מקצועי או את האופן שאתם העובדים. השינוי הוא יהיה אחד חיובי.
אהבה: קיים סיכון של סכסוך בתוך המשפחה. הלא נשואים חיים רגעים של חיים שלמים. זה אפשרי שסיפור אהבה ישן יתעורר שוב, והם מקבלים זאת ברצון טוב. בכל מקרה, אתם לא חושבים לא על נישואין.
בריאות: החיוניות שלהם, קרוב לוודאי שתהיה חלשה מהרגיל. בנוסף, אתם תהיו חשופים לזיהומים ווירוסים. תהיו זהירים, לאכול כראוי ולנהל חיים רגילים.

Capricornusמזל גדי
מבחינה מקצועית, על פי תחזית אסטרולוגית אפשר לומר שאתם על הגל בתחילת השבוע. תקבלו משימות או פרויקטים חדשים, אבל אתם לא לגמרה מרוצים כי מרגישים שמפספסים משהו. תנסו להבין ולברר למה אתם מרגישים כך. אולי מדובר על ההשלכות של חוסר יוזמה, חוסר החלטיות מן העבר. עכשיו זה הזמן לבצע בחירה נכונה!
אהבה: אסטרולוגיה שבועית מצביעה על כך שאתם עוזרים לחברים הרבה יותר ממה שאתם עוזרים לעצמכם. החברים כבר מזמן חושבים שאתם במערכת היחסים די עיוורים, אבל בימים האלה הם כבר לא התביישו להגיד לכם מה באמת הם חושבים על בני זוגכם. עם זאת, לא צריך לקבל את זה קשה, כי הם עושים זאת מתוך כבוד וחברות. אולי כדאי לפתוח את העיניים קצת יותר!
בריאות: מקור המחלות הפסיכוסומאטיות שאתם עלולים לפתח השבוע, הוא הסכסוך הפנימי בין האינדיבידואליות והצורך להתפשר ולמצוא פתרון שיספק את שני הצדדים. המיגרנות, האימפולסיביות והסחרחורות, על פי הורוסקופ שבועי הם סימפטומים בשל העובדה שאתם תחת לחץ מתמיד ואתם לא מצליחים להתמודד מולו. תנסו לשחרר את הלחץ על ידי פעילות גופנית או יוגה!

Aquariusמזל דלי
יש לכם הרבה פוטנציאל יצירתי ואתם מסוגלים לעשות דברים מדהימים, אבל נוטים לשלוט בעצמכם יותר מדי. על פי אסטרולוגיה שבועית גם לא מאפשרים לדמיון שלכם להיות חופשי, כי אתם יותר מדי דואגים לגבי איך אחרים יקבלו את רעיונותיכם. תעזו!
אהבה: ככל שתשאפו יותר להביא את השקט ואת ההרמוניה בחיק המשפחה בסוף השבוע הזה, יש לכם רושם שבן הזוג יהרסו את תוכניותיכם ותתחילו להרגיש אשמים מכל מה שקרה. המלצת הורוסקופ שבועי היא איכשהו למשוך את יקיריהם להיות שותפים בהכל ולא לסחוב לבד את כל הקשיים. זה חיוני שבני הזוג יתרמו גם הם בכל מה שקשור לבית.
בריאות: יש לכם נטייה, בזמן האחרון, על פי תחזית אסטרולוגית לנתח ולהסביר דברים שאי אפשר להסביר על פי כל כללי ההיגיון. המצב שבו אתם שואלים שאלות שאין להן תשובה הוא לא לטובתכם, כי זה יוצר תסכולים שיעקבו אתכם כל הזמן. הדרך הטובה ביותר היא להבין את הסיבה מאחורי מצבים אלה אשר יכולים לזעזע את האיזון הנפשי.

Piscesמזל דגים
אתם יודעים איך למשוך את האנשים עם מילותיכם וזה מניע אתכם גבוהה ומהר בתחום הקריירה או אולי אפילו תזכו בשיתוף פעולה מעניין. עם זאת, אל תעשו לעצמכם הנחות במקצועיות וביעילות מעשית. אם אתם פדנטיים, לגרמו לכולם להעריץ אתכם על ידי עבודה מאומצת. בכל מקרה על פי הורוסקופ שבועי אין מה לדאוג מבחינה כלכלית.
אהבה: במשפחה ובמערכת היחסים על פי תחזית אסטרולוגית הכל נראה מצוין. התקשורת היא פתוחה וקנה ואפילו אתם מוכנים להקשיב יותר מאשר כרגיל. אתם גם מתכוונים להכין הפתעה ליקירכם. תפתיעו אותם עם משהו חדש!
בריאות: בדרך כלל אתם מסתגלים למצבים שמשתנה, אך השבוע, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם תהיו מעט יותר מאופקים ומהססים כלפי מצבים משתנים. אם יש לכם בעיות של לחץ דם תנסו להירגע כאשר הדברים סביבכם מסתבכים, אחרת, אתם עלולים להרגיש סחרחורות, עלפון או סימפטומים אחרים שיכריחו אתכם לקחת פסק זמן.