הורוסקופ שבועי 11.09.15 – 17.09.15

אסטרולוגיה תשע"והורוסקופ תשע"ו – שנה טובה

שנה חדשה מביאה איתה לרוב גם התחלות חדשות, בעזרת אסטרולוגיה תשע"ו תוכלו לדעת בדיוק מה הולך לקרות לכם בשנה הקרובה – ואילו דברים חיוביים או שליליים צפויים לפקוד אתכם במהלך השנה החולפת. הורוסקופ שנתי תשע"ו מיועד עבור כל מזל, כל מה שאתם צריכים…
readmore

 

 

Aries

מזל טלה
מבחינה מקצועית לפי הורוסקופ שבועי הכוכבים יחזקו אתכם כך שתוכלו להשיג את יעדכם. התמדה ונחישות ילווה כל פעולה אשר אתם תעשו. אתם לא מהססים לעבוד הרבה או להשקיע בעבודה, כי הרי בזה תלויים דברים רבים בקריירה שלכם. גם כן, כדי להצליח אתם חייבים לחפש כל הזדמנות אפשרית.
אהבה: מערכות היחסים יכולות להיות על פי תחזית אסטרולוגית עם עליות ומורדות. יהיה לכם קשה להסתדר עם בני זוגכם לחיים. אתם תרגישו די לבד כי התחושה היא שאף אחד לא מבין מה אתם רוצים. אם אתם רווקים, השבוע הוא מבטיח לגבי מערכות יחסים חדשות.
בריאות: בגלל שהאווירה לא הייתה נהדרת השבוע, רמת האנרגיה שלכם היא לא גבוהה במיוחד. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת ללב כל דבר ולמצוא דרך כדי להחזיר את מצב הרוח הטוב. בסופו של דבר, סוף שבוע מוצלח תלוי רק בכם.

Taurusמזל שור
בזמן האחרון אתם התחלתם לחשוב על מציאת עבודה חדשה שתהיה יותר אטרקטיבית. כל זה בעיקר שאתם רוצים להוכיח שיש לכם יותר יכולות מאשר אחרים חושבים.  על פי תחזית אסטרולוגית שבועית אתם תצליחו לעשות זאת בגלל ההתמדה והנחישות. שימו לב להוצאות, כי אתם תבזבזו יותר כסף ממה שתכננתם.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בזמן האחרון אדם שלא אמור למשוך את תשומת לבכם יעשה זאת ואתם לא שקטים.אל תשכחו שמי שרוצה לתפוס שתי ציפורים בסוף הוא לא יצליח לתפוס אפילו אחת. הרווקים יהיו מאד פעילים וכך יצליחו להכיר כל מיני אנשים חדשים. ייתכן שמישהו מהמכרים החדשים ימשוך את תשומת לבכם ולמרות שזה קשר בלתי אפשרי, אל תתייאשו.
בריאות: התקופה העמוסה בעבודה אומרת את המילה, כך אתם יותר ויותר עייפים והגוף כבר לא יכול להתמודד עם האינטנסיביות הזו.  אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לנוח יותר ותראו שלאחר מספר ימים של חופש תוכלו לשוב ולתפקד כרגיל.

Geminiמזל תאומים
בתחום הקריירה על פי הורוסקופ שבועי חלק מהתוכניות שלכם מתחילים לתפוס צורה. עם זאת, אל תהיו לא שקולים, כדי לא לסכן הכל או שמשהו ישתבש. לפי כך, אתם תהיו חייבים להשלים מטלה היומיומיות בצורה זהירה, כדי לא להתנסות בכישלונות אשר יכולים להרתיע אתכם.
אהבה: אתם מתייחסים ברצונות לגבי חיי האהבה. על פי תחזית אסטרולוגית מדובר על תקופה טובה והכוכבים מעודדים את מערכות היחסים ואתם תקבלו בדיוק מה שאתם מצפים, אבל במערכת היחסים יכולות להיות אי הבנות בניכם לבין בני הזוג. עדיף להיות סובלניים וסבלנים.
בריאות: במקום לבזבז את האנרגיה שלכם ללא שום תועלת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה למצות דרך כדי להתמודד עם כל מני משימות באופן שיטתי, מבלי למהר. היפראקטיביות, חוסר תשומת לב, יכולים לגרום לתאונות. יש לשים לב גם לקטע של המנוחה. תמצאו את הזמן לנוח מספיק.

Cancerמזל סרטן
האנשים שנמצאים לצידכם חושבים שהמנטאליות שלכם היא לגמרה לא בסדר וינסו לשנות זאת. על פי הורוסקופ שבועי לא תסכימו לשום שינוי וזה יגרום מחלוקת לא קטנות. מומלץ שבעתיד תימנעו ממגע עם אנשים כאלה. תמשיכו לעשות את הדברים כפי שאתם מאמינים לנכון.
אהבה: השבוע, לפי תחזית אסטרולוגית יש סיכוי שהרווקים שבניכם יתחילו מערכת יחסים חדשה. אם אתם במערכת היחסים האווירה תהיה די משעממת בתקופה הזאת. השגרה עם המטלות הביתיות יכולות לגרום למעין אדישות. תנסו לצאת ולבלות הרחק מהשגרה.
בריאות: אם אתם מרגישים לא טוב היגיע הזמן ללכת להיבדק אצל הרופא ולא לדחות שוב ושוב. אל תתנו למצב להחמיר ולעבור טיפול כואב ויותר ויקר. אז זה לא יזיק על פי אסטרולוגיה שבועית להיות זהירים עם הבריאות שלכם.

Leoמזל אריה
לשים לב לדרך שבה אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם. המסרים שלכם לפי הורוסקופ שבועי הם סותרים ורוב האנשים יבינו אתכם לא נכון וזה ישפיע עליכם. מסיבה זו, יהיו לכם בעיות ופרויקטים שבהם אתם מעורבים יתעכבו. גם מבחינה פיננסית לא מדובר על תקופה יותר מדי טובה. יהיו כמה בעיות לא צפויות.
אוהבת: יש לכם ציפיות מאוד גבוהות ממערכת היחסים שבה אתם מעורבים ובגלל זה לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם רגעים שבהם אתם לא מאושרים עם מה שקורה. אם אתם רוצים שהדברים יסתדרו, תנסו להוריד מהציפיות ולהיות מתונים יותר.
בריאות: לאחר לוח זמנים מאד צפוף אתם חייבים לקחת את פסק הזמן שכל כך ציפיתם לו. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנוח מספיק כדי לטעון את הסוללות ואתם תראו תוצאות גם מבחינה רפואית: כאבי הראש והסחרחורות יתחילו להיעלם.

Virgoמזל בתולה
לפי הורוסקופ שבועי התחושה היא שהדלתות נפתחות מעצמן לפניכם ואתם תקבלו הזדמנויות רבות בתחום העבודה. יש לשקול כל הצעה בכובד ראש ולא לקחת שום החלטה בפזיזות, אלא לנתח לעומק כל העניין. הרצון להצליח ידחוף אתכם, גם כאשר הנסיבות לא נראות חיוביות.
אהבה: מרקורי ישפיע על חיי הזוגיות באופן חיובי. ההשפעה הזאת, לפי תחזית אסטרולוגית תגרום לכך שהתקופה הזו תהיה מלאה בשמחות והנאות. תנסו לשמור על התשוקה שבאהבה על ידי ג'סטות כלפי בני זוגכם. הרווקים יזכו ברגעים של אהבה, רוך, שותפות.
בריאות: כוכבי לכת רבים ישפיעו לטובה על בריאותכם. לפי אסטרולוגיה שבועית תקבלו המון אנרגיה, אבל אל תבזבזו אותה לחינם. אתם חופשיים לעשות כל מה שאתם רוצים אבל תנוחו מספיק, אם אתם רוצים לשמור על האיזון.

Libraמזל מאזניים
כבר בחלקו הראשון של השבוע מבחינת הקריירה על פי תחזית אסטרולוגית תרגישו תסקול מפני שכמה תכניות הקשורות לעתידכם בסופו של דבר לא יצאו לפועל. אל תהיו מאוכזבים אלא תהיו יותר ריאליים לגבי שאיפותיכם. עליכם להצליח לשכנע את הממונים מחדש על הערך שלכם בתחום המקצועי.
אהבה: אווירה די מתוחה במערכות היחסים בגלל וויכוחים בנושאים רגישים ולא תמיד אתם צודקים. חבל שאתם עושים רושם של אדם מתוסבך שקשה להבין אותו. על פי הורוסקופ שבועי גם הרווקים יתקלו בתגובות תוקפניות למדי, אשר יכולות רק לסבך את המצב.
בריאות: המצב הבריאותי לפי אסטרולוגיה שבועית סביר, אבל מצב הרוח לא משהו. אתם נוטים להיות פסימים ולראות תמיד את חצי הכוס הריקה. תתעודדו ותנו לעצמכם באמת כמה רגעים של שלווה. גם פעילות גופנית קבועה תסייע להחזיר את האנרגיה שלכם.

Scorpioמזל עקרב
עבדתם כל כך קשה לאחרונה אבל המאמצים שעשיתם יקבלו ערכה אמיתית וזה יגרום לכם סיפוק רב. לא פעם וויתרתם על בילוים עם יקירכם או עם חברים. ההצלחה בעבודה תאפשר לכם על פי תחזית אסטרולוגית לפתור בעיות פיננסיות. בתחום זה הדרך עוד ארוכה, כי לאחרונה ההוצאות היו גדולות.
אהבה: בני הזוג לחיים לאחרונה לא זכו לתשומת לב מכם בגלל כל מני סיבות כך שעכשיו יש להקדיש להם כל רגע פנוי. אם אתם באמת רוצים לפצות אותם אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתקנו להם מתנה או תארגנו ארוחה רומנטית בסוף השבוע וזה בהחלט יכול לעזור להחזיר את האווירה ההרמונית שהייתה בניכם לפני זה.
בריאות: מבחינה בריאותית הכל נראה תקין, אבל הורוסקופ שבועי ממליץ מאד על ביקור אצל רופא המשפחה לצורך בדיקות תקופתיות. ישנו חוסר מסוים בויטמינים אשר מחליש את הגוף. תשמרו גם בהמשך על עורך חיים מאוזן ובריא.

Sagittariusמזל קשת
לפי תחזית אסטרולוגית בתקופה זו, אתם תוכלו ליהנות מהצלחה ולהיות מרוצים מעבודתכם, אבל תצטרכו לעשות מאמצים נוספים כדי להגיע להוצאות שאתם רוצים. נסו גם לתכנן את הצד הפיננסי לטווח ארוך, כדי לא להגיע למצב שאין לכם מספיק כסף.
אהבה: בתוך לבכם אתם מרגישים מאד קשורים לבני זוגכם, אבל אתם עדיין תוהים אם ישנם רגשות יותר חזקים מאלה. כדי להסיר כל ספק תבלו רק עם בני זוגכם את סוף השבוע, הרחק מהחבר'ה והמשפחה וזה כל מה שאתם צריכים. אם אתם עדיין לא במערכת יחסים, לפי אסטרולוגיה שבועית אדם אשר רוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום בעיניים פתוחות אחרת זה לא יסתדר.
בריאות: בגלל שאתם תמיד רצים לאן שהו, אין בכלל זמן לעצמכם. לפי הורוסקופ שבועי בריאותכם היא טובה אבל לשם שינוי בסוף השבוע הזה תעשו רק בדברים אשר אתם אוהבים וכך תצליחו למלא את המצברים מחדש.

Capricornusמזל גדי
במקום העבודה, לפי הורוסקופ שבועי אתם חייבים לעמוד מול משמות לא פשוטות וזה לא יהיה קל, מפני שבהתחלה היה מדובר על יעדים אחרים לא מסובכים אשר היה מאפשר לכם לפתור את כל הבעיות. לפי כך,השבוע הלחצים והמתחים יגרמו לכם להרגיש תחת זכוכית מגדלת רוב הזמן.
אהבה: אם אתם כבר נשואים השבוע תרגישו יותר מתמיד שמערכת היחסים יכולה להיות די משעממת. כנראה שהשגרה עם המטלות היום יומיות יכולות לגרום לכם לחשוב פחות על איך לשמר את האהבה על אש גבוהה. תהיו יותר יצירתיים כדי לצאת מהשגרה .
הרווקים, לפי תחזית אסטרולוגית ייתכן שיתחילו מערכת יחסים חדשה ואולי יותר רצינית.
בריאות: ככל הנראה אתם תרגישו טוב השבוע, אך על פי אסטרולוגיה שבועית שימו לב בכל זאת לבריאותכם אם כי ההרגשה היא יוצאת מן הכלל. כדי לשמור על המצב אל תגזימו עם האוכל או השתייה, אחרת, ייתכן שתצטערו.

Aquariusמזל דלי
במישור המקצועי ההרגשה היא יותר טובה ועל פי הורוסקופ שבועי אתם מלאי ביטחון עצמי ואנרגיה. גם מערכות היחסים עם עמיתים לעבודה יתבהרו וכך תוכלו לפתוח דף חדש. עקב זה תגיעו לתוצאות טובות ולהתקדם בתחום הקריירה. אפילו אם יהיו שינויים במקום העבודה אתם תצליחו להתגבר על כך.
אהבה: אתם יודעים היטב שהשתיקה היא האויב הגדול ביותר ביחסים בין בני הזוג. תפתחו את נשמה ותשתפו בהכל את בני זוגכם וזה יביא לאווירה שונה בבית. לפי אסטרולוגיה שבועית הרווקים שמתחילים מערכות יחסים השבוע הן יהיו מבוססות על הבנה וזה יכול להוביל לקשר מתמשך ואמין.
בריאות: אתם תרגישו צורך להימלט מן השגרה ולהקדיש לעצמכם יותר זמן. לפי תחזית אסטרולוגית העייפות שאתם הרגשתם לאחרונה מתחילה להתפוגג ואתם רוצים לחזור ולעסוק בדברים מהנים. מומלץ בכדי לשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Piscesמזל דגים
לפי הורוסקופ שבועי היומיים הראשונים של השבוע יביאו איתם כל מני אירועים בחיי המשפחה וזה יגרום לכך שבעבודה אתם תאבדו את הסבלנות מול כל משימה. יהיו גם בעיות נוספות עקב תחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או עקב אי תשלום על עבודה שעשיתם.
אהבה: אתם כבר תכננתם תוכניות עבור חופשה קצרה עם בני זוגכם וזה יכול רק לחזק את המערכת. על פי תחזית אסטרולוגית
אתם מצפים יותר ממערכת היחסים הזו, אבל לא יודעים איך לעשות את זה. מומלץ לתקשר הרבה יותר עם האדם האהוב שלידכם והדברים יבואו מעצמם.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.


עמוד זה נצפה ע"י 2,756 גולשים