הורוסקופ שבועי 11.11.16 – 17.11.16

Aries

מזל טלה
השבוע אתם מרגישים שעליכם להתחדש בכל הקשור לבית, שיפוץ או מעבר דירה עומדים על הפרק אך אל נא תמהרו וקחו את הזמן "אם יש ספק, אין ספק!" הורוסקופ שבועי ממליץ לבחון את האפשרויות העומדות בפניכם טוב.
אהבה: גם בתחום הרומנטי לפי תחזית אסטרולוגית נראה כי הקשרים המשפחתיים והחברתיים עלולים להיות מתוחים ומלאי כעס וזה עלול לגרום לעימותים מיותרים לכן עליכם להיות זהירים ומתונים על מנת לא לגרום לקצרים בתקשורת ואי הבנות.
בריאות: אתם מרגישים שרק חופשה יכולה לעזור לכם לטעון את המצברים, לאחר תקופה שבה גופכם היה תחת עומס יתר. למרות שנפשית, רגשית ופיזית אתם מרגישים טוב אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לשמור על אורך חיים מאוזן.

Taurusמזל שור
במישור המקצועי, לפי תחזית אסטרולוגית למרות שעמיתים רבים רוצים לשים אתכם בצל אתם תצליחו, אבל תיזהרו. לעומת זאת, עדיף פיוס: אוראנוס עוזר לכם לזהות הזדמנויות, אשר בהן ניתן לנטרל עוינות, אחרת אתם עלולים להיות מופתעים בצורה לא נעימה בסוף התקופה הזאת.
אהבה: בני זוג שכבר נישאו צריכים הרבה דיפלומטיה כדי לטפל בנושא הכספי. הרווקים ממשיכים לאסוף הרפתקאות מרגשות, אבל שלא מביאות שביעות רצון. על פי הורוסקופ שבועי הם יכולים להיפגש ולהתאהב במישהו רציני בתנאי שלא לדחות את האדם הזה.
בריאות: בדרך כלל אתם חזקים כמו סלע, אבל על פי אסטרולוגיה שבועית עכשיו תרגישו עייפים מעת לעת. זה לא משהו רציני, קצת יותר מנוחה ושלווה יפתרו את הבעיה.

Geminiמזל תאומים
במקום העבודה על פי אסטרולוגיה שבועית זה אפשרי להשיג מה שאתם רוצים: תפקיד של כבוד, העלאה בשכר או אפילו לשנות את מקום העבודה למקום טוב יותר. הכוכבים תומכים בכם בכל הכוח, כך שאין על מה להתלונן.
אהבה: בני הזוג שבתוך המשפחות על פי תחזית אסטרולוגית נהנים מחיים שקטים ומהנים. אנשים שלא נשואים יכולים להיות מופתעים על ידי מגמה לרעתם בפרשיות אהבה. כלומר, רק אם יסרבו ללמוד שבחיים צריך גם לתת ולא רק לקבל.
בריאות: נפטון ופלוטו לפי הורוסקופ שבועי יהפכו אתכם למימוזה רגישה: הגרון מגורה, האוזניים כואבות, אבל תיאבון המיני הוא יותר טוב מאי פעם.

Cancerמזל סרטן
במישור המקצועי אתם נתמכים היטב על-ידי אוראנוס. לפי הורוסקופ שבועי יש לכם את כל הסיכויים להשיג את התוכניות השאפתניות ביותר. בנוסף, תוכלו ליהנות מהיחסים הטובים עם הסביבה המקצועית. אתם מעבירים התלהבות ורצון להצליח לכל מי שעובד אתכם. אתם תצליחו בגדול.
אהבה: חיי הנישואין ממשיכים להיות מושפעים לטובה מכוכבי הלכת: נהנים מחושניות רוך ואהדה. אלה שלא נשואים כבר לא מסתפקים בקסם הדיסקרטי שיש להם. האסטרטגיה זו צפויה לעבוד. הם לפי אסטרולוגיה שבועית ייתנו יותר חשיבות למראה החיצוני מה שמעניק להם הסקס אפיל.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית זהו תחום רגיש עכשיו, כי השברירים שבניהם יסבלו קלות מאלרגיות או הפרעות הורמונאליות, אבל שום דבר רציני.

Leoמזל אריה
החיים המקצוענים יהיו קלים יותר עד כה.לפי תחזית אסטרולוגית ונוס מביא אווירה נעימה בסביבה המקצועית והבנה עם הבוסים ועם העמיתים. מי שידעה הכזבות או עיכובים בלתי רצויים בעבודה, אין לו כבר על מה להתלונן.
אהבה: כוכב הלכת ונוס על פי הורוסקופ שבועי מביא שלווה בקרב הזוגות הנשואים. עבור אלה שלא נשאו, זה אפשרי שידידות ישנה תתפתח ליחסים של אהבה. אבל, אזהרה: לא לערבב אהבה עם כסף כי יש הסיכוי לאבד את שניהם.
בריאות: יופיטר גורם לזה שלא תהיה שום סיבה לדאוג לבריאות שלכם. אבל, אסטרולוגיה שבועית ממליצה להיזהר: יופיטר דוחק לעודף מזון או אלכוהול.

Virgoמזל בתולה
יופיטר ואוראנוס נוטים להקל על כל מני מצבים ולייצר דברים חיוביים רבים, בחיים המקצועיים וגם בפיתוח המקצועי. לפי אסטרולוגיה שבועית ייתכן שיהיו אירועים חיוביים. עליכם לעשות מאמץ קטן כדי להסתגל לשינויים שיתרחשו. חייבים להזדרז כדי לנצל את ההזדמנות הזאת.
אהבה: הכוכבים מביאים תשוקה בין בני הזוג הנשואים. הלא נשואים לפי תחזית אסטרולוגית שמים את הדגש על הקשר הנוכחי, אשר זוכה בחשיבות רבה. אתם צריכים לתת לקשר הזה את תשומת ה המלאה, כי זה יכול להביא לאושר אמיתי וליציבות הרצויה.
בריאות: אתם לפי הורוסקופ שבועי נהנים מאיזון גופני מעולה ולזה יש שני יתרונות עיקריים: מצב פיזי טוב ובריאות מאוזנת.

Libraמזל מאזניים
ונוס מטפח יצירתיות, מעניק לכם רעיונות טובים ונחישות רבה להוציא אותם לפועל. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לקחת את היתרון הזה ולא להתעכב כדי ליצר משהו, כל דבר, או להשיק פרויקט חדש, שהצלחתם יובטח על ידי כוכבי הלכת.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי ונוס מבטח חיי נישואין יציבים. אלה שלא נשואים, לא אוהבים יחסים שלא מביאים משהו בונה. בזמן הזה הם עשויים להכיר מישהו, שנראה כמו האדם האידיאלי עבורם. הם יחשבו על נישואין במהירות! אבל מהר…
בריאות: פלוטו מביא סיבולת גופנית ומצב רוח טוב. עם זאת לפי תחזית אסטרולוגית אתם גם עלולים לסבול מדלקות עיניים או חניכיים, אך אין לזה חשיבות רבה.

Scorpioמזל עקרב
אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנצל את התקופה הזו לטובת המקצוע ולהשתמש בכל ההזדמנויות העולות על הפרק. כמובן לנצל את התמיכה היוצאת דופן של כוכבי הלכת. אתם יכולים להתחיל פרויקטים יקרים ללבכם או לסיים את אלה שכבר התחלתם.
אהבה: המתנה של כוכבי הלכת עבור זוגות נשואים: יציבות ונאמנות. על פי הורוסקופ שבועי הרווקים לא יסבלו מבדידות, ומנהלים חיים של רווקים שמחים. אך יכולה להיות פגישה יוצאת דופן והם יהפכו לאנשים הנאמנים ביותר בעולם.
בריאות: כוכב הלכת מאדים הוא יהיה הגורם ל מצב פיזי טוב, אבל על פי תחזית אסטרולוגית אתם חייבים להוריד את המתחים שבחיי היום יום.

Sagittariusמזל קשת
מאדים נמצא לפי תחזית אסטרולוגית בזווית חיובית בשמיים ומשפיע לטובת החיים המקצועיים. אתם בצדק שאפתניים, אבל יש לוותר על הפרויקטים שהם מעבר ליכולותיכם או שיש להם סיכוי שיכשלו מההתחלה.
אהבה: היחסים לפי אסטרולוגיה שבועית בין בני הזוג הנשואים הם מלאי רוך וחום. הרווקים נמצאים בתקופה סוערת: עדיף לא לקחת על עצמם ההתחייבויות רציניות, כדי לא לסבול מאכזבות. הם רוצים שינוי, אבל עדיין לא מוכנים לזה. עדיף יהיה לחכות קצת…
בריאות: הבריאות היא טובה, אבל המניעה היא אמה של הבריאות. כדי לשמור עליה הורוסקופ שבועי  ממליץ לכם להמשיך לשמור על הצעדים שעשיתם עד עכשיו על מנת לשמר על מה שהשגתם.

Capricornusמזל גדי
אתם תמיד שאפתנים, תמיד מוכנים לטפס על הסולם היררכי של הקריירה והשבוע יש השפעה חיובית של כוכבי הלכת על העניין המקצועי. מאדים עשוי לגרום להשהיות מסוימות, אבל שום דבר לא יכול למנוע את ההתקדמות. לפי הורוסקופ שבועי בזכות השפעתו של סטורן, יש לכם סבלנות, נחישות והמכשולים הקטנים האלה לא יוכלו למנוע מלהשיג את המטרות שלכם.
אהבה: רוך ויציבות, זה מה ששבתאי משדר על פי תחזית אסטרולוגית לזוגות הנשואים. הרווקים מעורבים ברומנים אטרקטיביים, אבל שטחיים. יותר מדי שינויים הם גם ככה לא אוהבים, ומחפשים לשווא מערכת יחסים יציבה. אבל סבלנות, זה מגיע…
בריאות: זה מה שמאפיין אתכם בתקופה זו: טונוס, דינאמיות וסיבולת מ"ברזל". אבל, על פי אסטרולוגיה שבועית הקיבה יכולה לגרום לבעיות קטנות.

Aquariusמזל דלי
סידור הכוכבים בשמיים השבוע, יביא צעד רציני קדימה בתחום המקצוע. אל תחמיצו את ההזדמנות: יש לפעול בעבודה עם תשוקה ונחישות. אסטרולוגיה שבועית מזכירה לכם לקחת בחשבון את הדעות של האנשים שאיתם אתם עובדים ולשתף אותם בדעות שלכם וכך תוכלו להתקדם באופן הבלתי צפוי. אתם חייבים לנצל את הויברציות הקוסמיות החיוביות במיוחד.
אהבה: בזוגיות של אלה שנישואים כבר הכל טוב: הם "מתכננים" תינוק חדש. עבור הרווקים לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים הם לא כל כך נוחים, משום שהם מרגישים שהיחסים עם בני הזוג הנוכחים, כעת מתפרקים, ואחרים מרגישים שעדיין לא מצאו את בני הזוג המתאימים. אבל באים זמנים יותר טובים …
בריאות: בדרך כלל הזנחה והגזמות הם דברים שמשלמים עליהן. הורוסקופ שבועי ממליץ לכם שבסימן הקל ביותר של כאב או אי נוחות לגשת לרופא.

Piscesמזל דגים
ברמה המקצועית זכרו שעל פי הורוסקופ שבועי שכוכב הלכת פלוטו נמצא במיקום לא נוח. הזדמנויות יהיו נדירות ויהיה עליכם להתאמץ כפול כדי לקבל את התוצאות הנכונות. אם לא תעשו את הטעות לוותר, אתם תצליחו להתגבר על כל המכשולים.
אהבה: הדיאלוג בין בני הזוג בתוך המשפחה הוא הפתרון הטוב ביותר לכל סכסוך. לפי תחזית אסטרולוגית עכשיו יש את ההזדמנות לדיאלוג שקט ויעיל. הרווקים רוצים שותף (או שותפה) שמסוגלים לחלוק את השמחות, העצב ואת רצינותם ולקבלם כפי שהם. עכשיו יוכלו למצוא את האדם הנכון…
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם יכולים להשתתף אפילו באולימפיאדה, אבל לא להגזים זה עם האוכל או עם המין. יש לשמור על חיים רציונאליים.


עמוד זה נצפה ע"י 1,718 גולשים