הורוסקופ שבועי 11.12.15 – 17.12.15

Aries

מזל טלה
במישור המקצועי אתם על סף שינוי של המצב הנוכחי. תנסו לשאת ולתת כך שהדברים יהיו כמה שיותר לטובתכם. לפי הורוסקופ שבועי, יהיו כמה עיכובים, אבל הם לא ימנעו מכם להצליח.
אהבה: הכוכבים משפעים רק לטובת על אלה שכבר שנישאו. הרווקים נמצאים תחת הגנה של ונוס: הם נלהבים, בטוחים בעצמם והקסם האישי שלהם פועל ללא יוצא מן הכלל. יש להם את כל הסיכויים של חיי האהבה מוצלחים.
בריאות: מאדים יבטיח בריאות טובה והרבה אנרגיה. ייתכן שחלק מכם לא ירגישו קצת לא טוב, אבל זה לא משהו רציני.

Taurusמזל שור
הקריירה מתנהלת בתקופה הזאת די בקלות. אתם מסתדרים יותר טוב עם הבוסים והעמיתים לעבודה. אם אין לכם עבודה, יש לעשות חיפושים יותר רציניים, כי יהיו הזדמנויות רבות למצוא משהו טוב.
אהבה: יופיטר יסייע למצוא פתרונות אופטימאליים לחילוקי דעות שבתוך המשפחות. לעומת זאת, הורוסקופ שבועי חוזה,  חיי אהבה די כאוטיים עבור הרווקים. אהבה ממבט ראשון זה לא דבר רע, אבל שזה לא יקרה לעתים קרובות מדי… האירועים יכולים להתפתח ויש לנקוט בצעדים בזמן.
בריאות: הכוכבים אומרים שפעילות גופנית באופן סדיר זה דבר טוב. אל תתנו לגוף להתדרדר, אתם תתחרטו על זה.

Geminiמזל תאומים
הנסיבות, מבחינת מקצועית, הן חיוביות ולא יהיו בעיות כדי להשיג את המטרות או אפילו להשיג משרה טובה יותר. כל מה שאתם צריכים זה רק קצת זהירות ולהתרחק מפסיביות. אהבה: שלווה, חיבה וחיי מין טובים, זה מה שמצפה השבוע לבני הזוג שבתוך המשפחות, על פי הורוסקופ שבועי. עבור הרווקים, השמש מהשפעה באופן חיובית והולם. הם ירגישו הרפתקניים במיוחד, אבל עבור אחרים השבוע מביא משהוא חדש, אשר יהפוך בקרוב מאוד לדבר חשוב בחייהם. בריאות: ההפרעות של כוכבי הלכת יכולות לגרום לעייפות או לאחרים, עצבנות . להתייחס לדברים האלה ברצינות.

Cancerמזל סרטן
על פי הורוסקופ שבועי אתם תוכלו  להתחיל את השבוע במצב טוב מאוד עם הרבה אנרגיה אבל צריך לתת תשומת לב למתיחות שבמשפחה. הימים הראשונים של השבוע יהיו קדחתניים יותר, כי אתם נוטים לתת יותר מדי תשומת לב לפרטים במקום העבודה. מבחינת המצב הפיננסי כדי להימנע מהוצאות כספיות על דברים חסרי תועלת, גם אם אתה רוצה להרשים את הקרובים. תנסו להגביל את עצמכם רק לדברים שהם חיוניים. אתם מאוד אוהבים לבזבז זמן יקר, רק כדי פן אמין לדברים שאתם עוסקים בהם.

Leoמזל אריה
בינתיים, קצב העבודה נעשה מהיר יותר, ואתם ללא היסוס עושים כל מה שנדרש, כי זאת תקופה שהיא מתאימה להחלטות, תקופה עשירה ומועילה עם קצת אגרסיביות. כל זה יסייע להגן על האינטרסים שלהם. פניות רשמיות ופעולות תחרותיות יתקבלו בברכה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי זאת תקופה מאד נוחה במשפחות של מזל זה. הרווקים עוברים מעין תקופה חלשה של חיי האהבה וזורמים עם מה שקורה. מבחינה חברתית, יותר מאשר אי פעם, הם מתקבלים באהדה, אלא שאיכות היחסים מפוקפקת.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה, שמים בצד את המחשבות השחורות אשר ליוו אתכם זמן מה.

Virgoמזל בתולה
הורוסקופ שבועי ממליץ עבורכם לא לוותר על פגישות עסקיות או משפחתיות! אתם תסתכלו על האירועים ועל מצבים עם יותר ביטחון ותתחילו לא לתת תשומת לב להערות של כמה קולגות. נראה כי במהלך התקופה הזאת שום דבר לא ישפיע עליכם וזה רק יעזור לכם לנצח. כבר מיום שני תינתן לכם הזדמנות לדבר עם אנשים חשובים, אפשר לומר אפילו שתדברו על רעיונותיכם וכך אפשר לקבל אפילו של מימון. אתם צריכים השבוע, עוד שותפים בפעולה מימון רצינית.
אהבה: הורוסקופ צופן שהשבוע יהיה לכם דייטינג לא צפוי. בשבועות הקרובים תהיה אפשרות לדעת אם מדובר על משהו רציני או לא.
בריאות: המצב הבריאותי טוב אבל יש סימנים של חרדות ודיכאון שאסור לזלזל בהם

Libraמזל מאזניים
במישור המקצועי, פרויקט שאתם קשורים אליו, בסופו של דבר, רואה אור היום. זה נכון שאתה נתת תנופה חזקה כדי לראותו מתבצע. אתה יודע טוב לארגן את הזמן יש לך רצון חזק להפגין את היכולות שלך. אתה עושה את כל המאמץ הדרוש, מבלי לבזבז זמן וללא צורך להישען על אחרים.
באהבה: בתוך המשפחה נמצאים בדילמה: יציבות זוגית או רצון בהרפתקאות חדשות? הדילמה הכוזבת ולא בריא, תגרום אירועים כמו מריבות ונזיפות. אז, שימו לב לכיף המשפחתי! אם אתם אלה שלא נשואים מחפשים זוג, לא לסרב שום הזמנה, להכיר משהו חדש. פגישה מכריעה יכולה להתרחש בנסיבות אלה, במיוחד לקראת סוף השבוע.
בריאות: היא טובה בדרך כלל, למרות מצב רוח די מדוכדך….

Scorpioמזל עקרב
במישור המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי, השאיפות המקצועיות, הן נתמכות על-ידי הכרה העצמית הטובה, של היכולות האמיתיות. הדבר הזה יאפשר לך השגת המטרות אבל יש לשמור על עקביות. יופיטר יביא עזרה, תן אמון בו.
אהבה: אלה שכבר נשואים רוצים "לשבור" את השגרה וזה יצליח. הלא נשואים הם מובלים בחיים הסנטימנטאליים על ידי תשוקה מטורפת. אוהבים ונאהבים. זהו זמן נהדר לרומנטיקה וטירוף ארוטי.
בריאות: יש לך הרבה אנרגיה, אלא גם הרבה מתח ועצבנות. לילות שלווים, עם הרבה שינה, יסירו את הבעיות אלה.

Sagittariusמזל קשת
בתחום המקצועי, אתם נחושים באופן מוגזם. הקצב שלכם הוא מאוד מהיר ואתם תמהרו לסיים כל הפרויקטים. לא למהר "לשרוף" את השלבים הנחוצים: קונפוציוס אמר "חוסר סבלנות קטן יכול להרוס פרויקט גדול".
באהבה: כל אלה שכבר נישאו אינם יכולים להתאפק שלא להעביר ביקורת על בני הזוג. אלה שלא נישאו נמצאים תחת השפעת כפולה של מאדים וונוס. משמעות הדבר היא שהתשוקה סקס-אפיל נמצאים בבית כך שאף אחד ושום דבר לא יכול להתנגד להם. יחיו עבורם רגעים בלתי נשכחים בזרועותיה של האהבה.
בריאות: ההשפעה של מאדים יכולה לגרום נדודי שינה. הפיתרון: ארוחת ערב קלה, תה קמומיל או פרחי תפוז.

Capricornusמזל גדי
התקופה הזאת, שהיא תחת החסות של יופיטר, היא חיובית עבור הפוליטיקאים ועבור עסקאות מסחריות. מצד שני, יופיטר גורם לרבים נטייה להישאר באותו מצב, מה שהופך אותם לבלתי מסוגלים לנהל כהלכה כמה שינויים שעשויים להופיע פתאום.
אהבה: בעוד שהקשור הזוגי הוא טוב, אתם חושבים כעת יותר על הכסף. ובכל זאת, קצת תשומת לב עבור בני הזוג לא יעשה החור בתקציב!הרווקים, נשים או גברים שחושבים שהבדידות יכולה להיות דרך חיים הם טועים בגדול. אבל זה לא נכון: השבוע באוויר יש אהבה ממבט ראשון. ואז…
בריאות: לא בסכנה, אבל מרגישים עייפות. כאשר הגוף לא מצליח למצוא את הקצב הוא זקוק למנוחה ורגיעה.

Aquariusמזל דלי
במישור המקצועי, מאדים עם ההיבטים הטובים שלו, מטפטף חוצפה, רוח התחרותית והרצון להצליח. תעשו את המיטב כדי השאיפות שלכם יצליחו וכדי להשיג את המטרה. ההצלחה תהיה מלאה.
האהבה: הטבות של כוכבים עוטפים את המשפחות. האווירה בין הזוגות תהיה מעולה. עבור אלה שלא נשואים מרקורי "עובד" בהיבט ההרמוני: הוא מביא יחסים נעימים. אבל רוב הרווקים די אידיאליסטים, לפעמים הם מחשיבים את עצמם חצי-האלים, עם רצון להשיג יצורים חלומיים והמציאות…היא אחרת.
בריאות: הבריאות שלכם טובה בדרך כלל, אם תשמרו על זה ככה. במקרה של אכילה מוגזמת, ההשלכות יופיעו ללא דיחוי.

Piscesמזל דגים
בתחום המקצועי אתם מוגנים על ידי הכוכבים. אתם תקבלו סיפוק רב בקריירה שלכם. חלק מכם יקבלו את ההזדמנות למצוא עבודה מתאימה יותר ליכולת שלהם, דבר שרציתם כל כך.
אהבה: מרקורי משפיע לטובת עבור האנשים שכבר הקימו משפחה. יותר קל להם להביע את הרגשות כלפי בני זוג שלהם. עבור אלה לא נשאו התקופה נוחה מאוד. הם פשוט זוהרים בחברה יזכו בכיבושים רבים אפילו יימצאו פרטנרים שווים במיוחד. אבל לא צריכים למהר: נישואין מהרים מדי יכולים להביא חרטה גדולה.
בריאות: קיים סיכון שלעצבנות יתרה, אבל תקופות קצרות של מנוחה ייקלו על הבעיה.


עמוד זה נצפה ע"י 2,418 גולשים