הורוסקופ שבועי 12.02.16 – 18.02.16

Aries

מזל טלה
השבוע בני מזל זה יהיו חשופים יותר מהרגיל, בעיקר, כי הם מעורבים בפעילות שתתעכב או שהם תלויים באחרים. השבוע לפי הורוסקופ שבועי יש לכם רעיונות חדשים ולכן חשוב ביותר לשמור על תכנית עבודה מאורגן. אתם תראו את התוצאות מאוחר יותר!
אהבה: אם אתם רוצים לדבר עם בני הזוג בעניינים רגישים או בנושאים שאתם מרגישים קשורים אליכם אתם תתקלו בחוסר אמפתיה מצידם. על פי תחזית אסטרולוגית תחזרו לרגשות יותר טובים בחלקו השני של השבוע כאשר אתם תבינו שהסלחנות והכוח להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם.
בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!

Taurusמזל שור
השבוע בני מזל זה יהיו חשופים יותר מהרגיל, בעיקר, כי הם מעורבים בפעילות שתתעכב או שהם תלויים באחרים. השבוע לפי הורוסקופ שבועי יש לכם רעיונות חדשים ולכן חשוב ביותר לשמור על תכנית עבודה מאורגן. אתם תראו את התוצאות מאוחר יותר!
אהבה: אם אתם רוצים לדבר עם בני הזוג בעניינים רגישים או בנושאים שאתם מרגישים קשורים אליכם אתם תתקלו בחוסר אמפתיה מצידם. על פי תחזית אסטרולוגית תחזרו לרגשות יותר טובים בחלקו השני של השבוע כאשר אתם תבינו שהסלחנות והכוח להמשיך נמצאים קודם כל בעצמכם.
בריאות: אם לא תדאגו מספיק לעצמכם, השבוע עשוי להתחיל עם חולשה וכאבים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על שינוי תזונה ואורח חיים שיעזרו למנוע בעיות כאלה בעתיד. תנו לעצמכם זמן לרגיעה ובעיקר על תיקחו ללב כל דבר קטן!

Geminiמזל תאומים
לפי הורוסקופ שבועי ההרגשה היא של דכדוך מסוים, אתם לא מרוצים, מרגישים תקועים במקום ושלא מתקדמים לשום מקום. השגרה מעיקה ולא עושה לכם טוב כך שאתם מתחילים לחשוב ברצינות על אלטרנטיבות אחרות. שימו לב, מאד מומלץ להתחיל לחפש מקום עבודה חדש, מקום שבו אתם תרגישו מכבדים אתכם.
אהבה: ההרגשה היא בתקופה הזאת מערכת היחסים נמצאת בקיפאון. בזמן שאתם מעורבים בגוף ובנפש במערכת הזאת, בני זוגכם אינם מספיק פתוחים. על פי תחזית אסטרולוגית זה נראה כאילו שאתם במערכת יחסים, שבה אלה שלידכם לא מספקים את החיבה שאתם זקוקים לה. לגבי הרווקים ייתכן שאדם ממעגל החברים מתאהב בכם מעל הראש, ואתם לא שמים לב לזה. אולי בגלל שמדובר על ידידות ישנה.
בריאות: בתקופה הזאת אתם נוטים להפריז בקשר לאוכל, דבר אשר יוביל לבעיות עיכול. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנסות לאכול ככל האפשר בריא ולא להתפתות לדברים לא בריאים.

Cancerמזל סרטן
כוכב הלכת פלוטו משפיע לטובה על המישור המקצועי על פי הורוסקופ שבועי.  אתם עושים שימוש במיומנות ובסבלנות כדי לפתור בעיות נוכחיות. אתם אמיצים, עקשניים ומקצועיים וזה יוביל להצלחה רבה.
אהבה: אין לכם סבלנות בכלל כלפי בני זוגכם ושום דבר לא מספק אתכם. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם עצבניים כל הזמן ובאים בטענות פחות או יותר מבוססות די הרבה. משנכון, זה שאתם לא הוגנים כלפיהם והופכים את חייהם לעינוי בגלל דברים לא חשובים. יש לידכם מישהו שאוהב אתכם וחבל לקלקל זאת.
בריאות: אתם עוברים תקופה של אי שקט פנימי וחרדה. על פי תחזית אסטרולוגית אתם סובלים מבעיות בקיבה ולא מצליחים למצוא את מקומכם. זה אומר שאתם חייבים להוריד את רמות הלחץ באופן טבעי: לשתות תה, לאכול בריא ולשון מספיק. אתם תרגישו טוב יותר.

Leoמזל אריה
המאמצים שעשיתם בעבודה יקבלו ערכה אמיתית, דבר אשר יגרום לכם הרבה הנאה, לאור העבדה שעבדתם כל כך הרבה לאחרונה. אתם וויתרתם על בילוים עם חברים או עם יקירכם. ההצלחה בעבודה תאפשר לכם על פי תחזית אסטרולוגית לפתור בעיות כלכליות, אבל עדיין יש מה לשפר, כי לאחרונה עשיתם הוצאות מיותרות .
אהבה: הכוכבים השבוע על פי הורוסקופ שבועי משפעים לטובה אז זה הזמן הנכון לקחת כמה החלטות חשובות ברמה האישית, במיוחד כאשר בני זוגכם משדרים על אותו הגל. תיהנו מהתקופה הזאת מלאה באהבה והרמוניה. אלה שלבד לעומת זאת, ימשיכו ליהנות מחיי הרווקות כי עדיין לא מוכנים לוותר על החופש שלהם.
בריאות: מבחינת הבריאות הכל נראה תקין, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה על ביקור אצל רופא המשפחה כדי להלים חוסר מסוים של כמה ויטמינים, בעיקר שייתכן שתחלו בשפעת. זה יחזק את הגוף ותחלימו יותר בקלות.

Virgoמזל בתולה
במקום העבודה אתם חייבים להיות קצת יותר נועזים, להפעיל את כוח הרצון כדי להוכיח במה אתם באמת מסוגלים לעשות. תעשו כל מה שמאפשר כדי לעמוד בתחרות לפני העמיתים לעבודה. ובכן, השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים מעניקים לכם כל התכונות האלה וזה יהיה רק לטובתכם.
אהבה: תהיה הרמוניה גדולה בחיי הנישואים, בתנאי לא לפתוח דיון על ניהול הכספים. עבור הלא נשואים לפי תחזית אסטרולוגית מתחילה תקופה חדשה בחייהם בכלל ובחיי האהבה בפרט. ייתכן שתפקיד מכריע יהיה לפגישה באירוע חברתית או משפחתית.
בריאות: תאוות החיים חזרה, אבל יותר מדי התלהבות יכולה לגרום לפציעות. בסופו של דבר שום דבר רציני, אבל אסטרולוגיה שבועית ממליצה שתיזהרו בכל אשר אתם עושים!

Libraמזל מאזניים
השבוע, על פי תחזית אסטרולוגית הוא שבוע רגוע ביחס לשבועות האחרונים שבהם עבדתם המון. זה יהיה טוב לנתח את הדברים שעשיתם עד כה, כי זה יעזור לכם להתקדם בכל מני תחומים. עם זאת, אתם חייבים להיות זהירים במה שקורה סביבכם כדי להימנע ממצב לא נעים. תכנון נכון יעזור לכם להשיג את המטרות.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי הורוסקופ שבועי הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Scorpioמזל עקרב
אתם נמצאים בתקופה קדחתנית, לפי הורוסקופ שבועי, תקופה שבה אתם מרגישים לחץ מכל הכיוונים. אבל, זה הזמן ללמוד לבצע את השינויים הדרושים במקום העבודה.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, במשפחה יהיה אירוע משמח. אלה שלא נשואו מפלרטטים ולא רוצים לעסוק ברצינות בכל מה שקשור לאהבה, אבל זה יבוא וגם אם לא הפעם הזאת.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, לפי תחזית אסטרולוגית אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Sagittariusמזל קשת
על פי תחזית אסטרולוגית היבט חיובי של מרקורי מבטיח הזדמנויות טובות במישור המקצועי. יש לכם השראה שהיא חשובה לקבלת ההחלטות אשר יעזרו לכם להתקדם, לשמחתכם,  בקריירה .
אהבה: אלה שנישואים רוצים שהזוגיות תהיה יותר עילה, באמצעות חדשנות וחידוש, ועל זה לפי הורוסקופ שבועי כמובן ייתן את כל עוזרתו. הלא נשואים לא מתאהבים יותר מדי בקלות. הם חולמים יותר מהרגיל, חלומות על נסיך או על נסיכה מקסימים. מי יודע, עבור חלק מהם החלום יכול להפוך למציאות.
בריאות: אין שום דבר מיוחד קשור לבריאותכם, אבל, לפי אסטרולוגיה שבועית יש להמשיך לפקח על עורך חיים בריא, על שעות השינה ואיזון ביו מנוחה ועבודה.

Capricornusמזל גדי
תקופה זו לפי הורוסקופ שבועי תהיה טובה מבחינה מקצועית. מפגשים עם אנשים חדשים יכולים להיות מאוד מועילים, כי יעזרו לכם לממש פרויקט חדש או תוכלו לקבל מהם רעיונות חדשים. רצוי להרחיב את הקשרים בתחום המקצועי מחוץ לסביבה הרגילה מפני שיעזור לכם לשגשג.
אהבה: היבטים הרמוניים של כוכבי הלכת, על פי אסטרולוגיה שבועית מבשרים טובות עבור אלה שנישואים וגם האלו שלא נשואים. הרווקים או שנמצאים ביחסים יציבים או שיוכלו להכיר הרבה אנשים חדשים תחת חסות של ונוס.
בריאות: מבחינה בריאותית, לפי תחזית אסטרולוגית , באופן כללי אתם בסדר רק לשים לב לשפעת. רצוי להתרחק מבחינה פסיכולוגית מאנשים דיכאוניים או פסימיים כי זה יכול להשפיע עליכם.

Aquariusמזל דלי
אסטרולוגיה שבועית מבשרת שאתם מקבלים את התמיכה של מאדים בתחום הקריירה לפי הורוסקופ שבועי. יש לכם ההזדמנות לעבוד על פרויקט מרחיק לכת עם מלא יוזמה ומצוינות. אתם מלאי הרוח התחרותית.
אהבה: לפי תחזית אסטרולוגית השגרה והרגלים לוחצים חזק על כתפיהם של אלה שנישאו כבר. הרווקים משני המינים, מחפשים כל מה שאקזוטי ונמשכם לכל דבר שקשור לחו"ל. רבים יוכלו למצוא את הזוג במהלך טיול.
בריאות: מצב הבריאותי הוא יותר טוב מאי- פעם. הורוסקופ שבועי מזהיר אתכם שלא תעשו שימוש לרעה באנרגיה שלכם ולהתרחק ממצבים מלחיצים.

Piscesמזל דגים
היומיים הראשונים של השבוע, לפי הורוסקופ שבועי יביאו שינויים בבית או במשפחה, מה שאומר שיהיה לכם קשה להתמקד בעבודה ומאבדים את הסבלנות מהר מול משימות מסובכות. הבעיות שעשויות להתגלות הן בגלל התחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או בגלל תשלום תמורת עבודה שעשיתם.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים. אם אתם לא במערכת יחסים, בשלב זה, לפי אסטרולוגיה שבועית כל אדם שרוצה לפתות אתכם חייב לגרום לכם לחלום.
בריאות: בדרך כלל, המורל שלכם הוא טוב. אתם, על פי  תחזית אסטרולוגית קצת יותר דינאמיים מאשר בתקופה האחרונה, יותר עמידים בפני עייפות. אם אתם סובלים ממחלה כרונית, תהיה הטבה משמעותית.


עמוד זה נצפה ע"י 2,842 גולשים