הורוסקופ שבועי 12.08.16 – 18.08.16

Aries

מזל טלה
כוכבי לכת רבים המשפיעים על כחייכם המקצועיים ויעזרו להגשים את שאיפותיכם. אתם רוצים לדעת שיש הכרה ביכולותיכם, מה שבעצם יתרחש בסוף. בנוסף, האווירה המקצועית היא נעימה והקשרים עם הבוסים והעמיתים לעבודה הם טובים מתמיד.
אהבה: במשפחות מעדיפים את הדיאלוג, מה שמביא חיים חדשים ומועילים בנישואין. אלה שלא נשואים הופכים למומחים באהבות בזק רבות… וחוזרות על עצמן… הם אומרים שעדיין לא נולד האדם שיצליח "לקשור" אותם עם טבעת נישואין. אך בסופו של דבר זה יקרה.
בריאות: נפטון דיזהרמוני יעניק לכם תיאבון לא ברור, ואין דבר גרוע יותר לבריאות מאשר תזונה לא מסודרת! משמעת מינימאלי בתחום התזונה דורשה בכל אופן.וב.

Taurusמזל שור
כבר בחלקו הראשון של השבוע מבחינת הקריירה על פי תחזית אסטרולוגית תרגישו תסקול מפני שכמה תכניות הקשורות לעתידכם בסופו של דבר לא יצאו לפועל. אל תהיו מאוכזבים אלא תהיו יותר ריאליים לגבי שאיפותיכם. עליכם להצליח לשכנע את הממונים מחדש על הערך שלכם בתחום המקצועי.
אהבה: אווירה די מתוחה במערכות היחסים בגלל וויכוחים בנושאים רגישים ולא תמיד אתם צודקים. חבל שאתם עושים רושם של אדם מתוסבך שקשה להבין אותו. על פי הורוסקופ שבועי גם הרווקים יתקלו בתגובות תוקפניות למדי, אשר יכולות רק לסבך את המצב.
בריאות: המצב הבריאותי לפי אסטרולוגיה שבועית סביר, אבל מצב הרוח לא משהו. אתם נוטים להיות פסימים ולראות תמיד את חצי הכוס הריקה. תתעודדו ותנו לעצמכם באמת כמה רגעים של שלווה. גם פעילות גופנית קבועה תסייע להחזיר את האנרגיה שלכם.

Geminiמזל תאומים
על פי תחזית אסטרולוגית השבוע תצטרכו לעבוד קשה, אך אודות השפעת שהחיובית של הכוכבים תצליחו להתגבר על כל המכשולים שבדרך. אתם לא תהססו לעשות מאמצים כדי להשיג את המטרות, גם אם אתם יודעים שהבוסים שלכם מעריכים אתכם.
אהבה: כדי לשפר את מערכת היחסים, השבוע זה הזמן המתאים ביותר לעשות את הצעד הזה. גם הכוכבים, לפי הורוסקופ שבועי הם לטובתכם, אז יש לנצל את התמיכה הזאת. תשתדלו להבין שפשרות הן חלק מהחבילה של חיים משותפים והתוצאות לא יאחרו לבוא אפילו מהר מהצפוי.
בריאות: העמוס שבעבודה מתחיל לתת את אותותיו, כך שאתם תרגישו יותר עייפים והגוף לא יהיה מסוגל להתמודד יותר עם הקצב האינטנסיבי הזה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לכם לנוח ככול האפשר ואפילו לקחת פסק זמן של מספר ימים. החופש הזה יאפשר לכם לשוב ולתפקד כרגיל.

Cancerמזל סרטן
תקופה זו לפי הורוסקופ שבועי תהיה טובה מבחינה מקצועית. מפגשים עם אנשים חדשים יכולים להיות מאוד מועילים, כי יעזרו לכם לממש פרויקט חדש או תוכלו לקבל מהם רעיונות חדשים. רצוי להרחיב את הקשרים בתחום המקצועי מחוץ לסביבה הרגילה מפני שיעזור לכם לשגשג.
אהבה: השבוע, מפני שאתם מאד עסוקים, תתקשו לתת תשומת לב ליקיריכם. סביר להניח שדבר זה לא יתקבל בברכה על ידם. לא משנה מה יהיו התוכניות שלכם לסוף השבוע, לא יזיק לבלות אותו עם המשפחה. גם התקשורת עם בני הזוג, לפי תחזית אסטרולוגית הוא נושא די רגיש כך, שבהחלט דרך בילוי משותף תצליחו טוב יותר לעדכנן אותם על דברים שמתרחשים בחייכם.
בריאות: בשבוע על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Leoמזל אריה
ההרגשה הכללית היא של פסימיות ושל חוסר סיפוק כאילו אתם לא מתקדמים לשום מקום. לפי הורוסקופ שבועי השגרה היום יומית לא היא זאת שעושה לכם לא טוב ואתם תתחילו לחשוב על אלטרנטיבות אחרות. אולי היגיע הזמו למצאו מקום עבודה חדש, שבו תרגישו שאתם יכולים להצליח ולהתקדם.
אהבה: בגלל כל הדאגות אתם תשימו את מערכת יחסים במקום השני ורוצים לשמור על מרחק או אפילו לסיים את מערכת היחסים הזו. גם הוויכוחים לא תורמים לאווירה הכללית. לפי אסטרולוגיה שבועית אם אתם רוצים רק קצת שלווה, זה לא הפתרון ולפני שאתם תקבלו החלטה כל שהי, תחשבו היטב. לגבי הרווקים, ייתכן שמישהו מן העבר יחזור לתמונה ויצליח לעורר רגשות שחשבו שמזמן נעלמו.
בריאות: אתם מרגישים בעיקר חסרי אנרגיה. לפי תחזית אסטרולוגית אתם בתקופה זו אתם מגזימים גם בקשר לאוכל, דבר אשר יוביל לבעיות עיכול. מומלץ לעשות שינויים דראסטיים בתזונה ולשנות את הקצב של חייכם, לנוח יותר כדי להתמלא באנרגיה חיובית.

Virgoמזל בתולה
למרות שאתם מרוצים ממקום העבודה הנוכחי, לפי הורוסקופ שבועי אתם מרגישים שהגיע הזמן לעשות שינוי אשר ימריץ אתכם מבחינה אינטלקטואלית וכספית. בתקופה אחרונה לא הצלחתם להימנע מקניות ועכשיו נגמר הכסף וזה אומר שתצטרכו לתכנן מחדש את ההוצאות לשבועות הקרובים כדי לא להישאר עם חובות.
אהבה: יחסי האהבה עם בני זוגכם לחיים יגיעו לנקודת שבה לעתים קרובות יותר ויותר תריבו ואף אחד מכם לא נראה מוכן להתפשר.
אם אתם לא מעורבים במערכת יחסים, על פי תחזית אסטרולוגית יהיה לכם הזדמנות אמיתית להכיר אדם אשר איתו תרצו לצאת ולבלות כמה שיותר זמן.
בריאות: השבוע האויב הגדול ביותר של בריאותכם הוא המתח. על פי אסטרולוגיה שבועית במיוחד בחלקו האחרון של השבוע אתם תצטרכו לעמוד מול מצבים בלתי צפויים, אשר יכולים להוליד קונפליקטים מסוימים. תנסו לשמור על קור רוח, להיות סובלניים כדי להוריד רמת המתחים.

Libraמזל מאזניים
לפי הורוסקופ שבועי מדובר על תקופה טובה בתחום המקצועי, עם פרויקטים מוצלחים. ייתכן שתקבלו קידום או בונוס כספי על מאמציכם. מבחינה כלכלית אתם מאד רוצים להיות יותר מחושבים בכל הנוגע לקניות ופיתויים. מומלץ לא לקחת הלוואות, כי הכוכבים הם לטובת שיפור של מצב הכלכלי.
אהבה: עמוק בפנים אתם מרגישים כל כך קשורים לבני הזוג, אבל אתם לא יודעים אם יש רגשות יותר חזקים מזה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על דרך פשוטה לדעת טוב יותר את הרגשות שיש לכם תהיה לקחת חופשה ולבלות רק עם בני זוגכם. סוף שבוע הרחק מהחבר'ה האחרים עשוי להיות כל מה שאתם צריכים.
בריאות: בריאותכם, לפי תחזית אסטרולוגית היא טובה ורמת האנרגיה היא גבוהה. גם אם לא תהיה שום הפתעה לא נעימה במישור הבריאות, לא מומלץ לעבוד בשעות הלילה או להישאר שעות נוספות בעבודה. מומלץ מאוד קצב ותכנון, המכתיבים אורח חיים בריא, מאוזן, וללא הגזמות לזמן רב.

Scorpioמזל עקרב
על פי הורוסקופ שבועי, במישור המקצועי, רק טוב! ניתן יהיה לנצל את איכויותיכם הספציפיות: ההיערכות המקצועית, רצינות, כוח ריכוז. השאיפות המקצועיות הם גבוהות מאוד, אבל כדי להוציא אותם לפועל צריך להרהר זמן רב. יש לחפש ולארגן אנשי הקשר משלכם, דבר שיהיה לו השפעה טובה בעתיד. אתם יכולים לסמוך על החברים, ייעוץ שלהם יהיה שימושי.
אהבה: ההבנה בחיק המשפחה תהיה חיובית, כך שבני הזוג מתמודדים ביחד מול כל הקשיים. האלה שלא נשואים רוצים הכל: אהבה מושלמת. אבל דבר כזה לא נמצא בכל הדרכים וצפויים להיות גם אכזבות בתקופה זאת.
בריאות: שבתאי הגביל אתכם ועכשיו כבר לא כך שהטונוס הטוב והתיאבון חוזרים לחייכם.

Sagittariusמזל קשת
לפי הורוסקופ שבועי היומיים הראשונים של השבוע יביאו איתם כל מני אירועים בחיי המשפחה וזה יגרום לכך שבעבודה אתם תאבדו את הסבלנות מול כל משימה. יהיו גם בעיות נוספות עקב תחרות לא הוגנת של עמית לעובדה או עקב אי תשלום על עבודה שעשיתם.
אהבה: אתם כבר תכננתם תוכניות עבור חופשה קצרה עם בני זוגכם וזה יכול רק לחזק את המערכת. על פי תחזית אסטרולוגית
אתם מצפים יותר ממערכת היחסים הזו, אבל לא יודעים איך לעשות את זה. מומלץ לתקשר הרבה יותר עם האדם האהוב שלידכם והדברים יבואו מעצמם.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Capricornusמזל גדי
מבחינת העבודה, המלצת הורוסקופ שבועי היא להוכיח את יעילותכם, כי רק כך ההצלחה תגיע. אתם לא צריכים לפחד לקחת היוזמה אם יש לכם רעיונות מקוריים. כוכב הלכת מרקורי יתמוך בכם כדי ליישם אותם ויספק את ההצלחה.
לגבי הכסף יש להימנע מעסקאות פיננסיות השבוע. אם אתם נאלצים לסגור עסקה, יש לנקוט אמצעי זהירות מריבים.
אהבה: על פי תחזית אסטרולוגית הירח יביא קצת אור לתוך הבעיות השותפות. בעיות קטנות אלה לא מאיימות על יציבות הזוגיות, אבל יכולות לקלקל את ההרמוניה במערכת היחסים. תסכימו לדון ברוגע ולתת לצד השני ההזדמנות להביע את נקודת מבטם.
בריאות: השבוע מתחיל לפי אסטרולוגיה שבועית עם סדרה של מתחים ומצבים שיכולים פתאום לשנות את התמונה הכללית. הלחץ יכול להצטבר וליצור הפרעות בבריאותכם, כמו שינויים מזיקים בהרגלי התזונה. המצב יכול להגיע לשיא עם כאבי ראש או החלשות במערכת החיסונית.

Aquariusמזל דלי
עבור המישור המקצועי הולכת להיות תקופה של שפע. אתם רוצים לנצל את כל ההזדמנויות שעולות בדרך ותצליחו לפתח את הקריירה שלכם. צף באוויר קידום. אם אתם רוצים לבקש העלאה, עכשיו זה הזמן!
אהבה: כוכב הלכת ונוס, מארגן אווירה חמה וחושניות עבור זוגות שכבר נישאו. עבור הרווקים ההשפעה של הכוכבים גורמת לכך שהאינסטינקטים גוברים על הרציונאל. חלק יבחרו בנישואין, אחרים ינצלו את הפרי האסור, יעדיפו אהבה הרפתקנית וכן ישמירו על החופש היקר כל כך להם.
בריאות: יש איזון מעולה מבחינת נפשית, יכולת מצוינת לעמוד בלחצים והבריאות היא טובה. יופיטר ופלוטו אחראים לבריאותכם, מה שאומר שלא חסר כלום, אך רצוי להימנע ממתחים, שומן ומלח.

Piscesמזל דגים
במקום העבודה הפעילות שלכם היא תהיה חיונית עבור עמיתים שידעו להעריך זאת וגם לא ישכחו מפעם לפעם לומר כמה אתם חשובים עבורם. לפי הורוסקופ שבועי הרווחים הם טובים, כך שאתם תצליחו לחסוך, אז אתם יכולים להיות מרוצים מבחינה זו. אמנם, הכל נרה טוב אבל אתם חייבים להמשיך להתנהג נכון בכל הנוגע לקניות.
אהבה: ייתכן שהשבוע בן זוג לשעבר יחזור לתמונה. מדובר על מערכת יחסים שלא מומשה עד הסוף. מובן שהסיפור הזה יכול לגרום לכם קצת בעיות מבחינה נפשית, אבל ייתכן שיהיה צורך להעמיד את הדברים במקום פעם אחת ולתמיד. לפי תחזית אסטרולוגית יהיו אפילו כמה בעיות עם אנשים מסוימים מתוך המשפחה.
בריאות: הלחץ בעבודה, המחשבות הקשורות למצב הפיננסי, כמו גם היחסים עם בני הזוג יכולים להשפיע על מצבכם הנפשי. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לא לקחת כל דבר קטן ללב כי בסוף זה ישפיע על בריאותכם. תנסו להרחיק את המחשבות השליליות ולשחרר את הלחצים על ידי פעילות גופנית.


עמוד זה נצפה ע"י 2,068 גולשים