הורוסקופ שבועי 12.09.14 – 18.09.14

Ariesמזל טלה
על פי הורוסקופ שבועי אם אתם מתכוונים להשלים עבודה או לתת פיתרון למצב מתוח שהופיע במשור המקצועי, יש להתרכז בדברים אלה בשעות הבוקר עד כמה שאפשר.
אהבה: מערכת יחסים עם בן זוגכם תשתפר אודות נוכחות של ונוס. השפעתו יעזור לכם לחיות רגעים רומנטיים עם הפתעות נעימות.  עבור הרווקים אסטרולוגיה שבועית מבשרת  על סימנים ברורים שתקופת הבדידות צפויה להסתיים בקרוב. אתם נחושים בדעתכם לפתוח פרק חדש בחיים, כך שתנסו ליהנות מהבשורות הטובות.
בריאות: המצב הבריאותי לפי תחזית אסטרולוגית הוא די טוב, אבל מצב הרוח הוא לא משהו. הנטייה שלכם היא להיות פטליסטים ולשפוט מה שקורה במבט פסימית. תתעודדו כי באמת ותנו לעצמכם כמה רגעים של שלווה.

Taurusמזל שור
האבולוציה החיובית בתחום המקצועי היא אודות הכוכבים. לפי תחזית אסטרולוגית השפעות שלהם יעוררו בכם שאפתנות ואינטואיציה, ובמקביל הרצון להצליח. בנוסף, תקבלו מנה טובה של מזל, אשר תאבטח את ההתקדמות במישור המקצועי.
אהבה: אנשי המשפחות יחשבו באופן זהה ושום דבר לא יטריד אותם. עבור הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי, לא יהיה שום דבר יוצא דופן בטווח הזמן הזה זה. קצת פלרטוטים חולפים ופה ושם אירוסין. זה טוב לנהוג בזהירות עד אתם תהיו בטוחים מאוד ברגשותיכם.
בריאות: הכוכבים משפיעים לטובה על כבריאותכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתרחק מארוחות גדולות ושתייה מופרזת.

Geminiמזל תאומים
זה הזמן לקחת יוזמות יצירתיות בתחום המקצועי, במיוחד אם אתם עובדים ישירות עם הציבור. לפי אסטרולוגיה שבועית היגיע הזמן לגוון את הפעולות ולשפר את השירותים. בתקופה זו היא תקופה חיובית עבור קריירה שלכם.
אהבה: הזוגות והאהבה בנישואין הם בשיא. שמחת החיים, על פי  הורוסקופ שבועי חוזרת ובגדול. הירח גורם לרווקים להיות תובעניים במיוחד. זה נראה שאין סיכוי שמשהו יפתה אותם. אם אתם לא תורידו את רמת הדרישות אתם נשארים לבד.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית, הכוכבים הם ניטרליים, אבל אתם חייבים לעשות כל מה שעושה לגוף טוב ולא להגזים בכלום.

Cancerמזל סרטן
מבחינת העבודה יש לכם יתרון חזק ואת האישור של הכוכבים לגבי כל התכניות שעשיתם במישור המקצועי. לפי אסטרולוגיה שבועית ברגע האחרון, כישלון מסוים ימנע, כמו נס.
אהבה: היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי מחפשים עם זכוכית מגדלת את האהבה המושלמת, אבל הכל נראה להם טריוויאלי. זה לא עושה את חייהם קלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר קשה להשגה.
בריאות: מחלות של העבר נשכחו ולפי תחזית אסטרולוגית הבריאות שלכם עכשיו היא הרבה יותר טובה. שימו לב לא להתלהב מזה ולשכוח להמשיך בעורך חיים בריא.

Leoמזל אריה
אסטרולוגיה שבועית מבשרת על תקופה מלאה במספיק באתגרים עבורכם, אבל השבוע הזה יכול להביא תקווה, אופטימיות וביטחון עצמי. במהלך השבוע אתם תהיו מופתעים מהאופן שבו הדברים מסתדרים.
אהבה: הירח גורם לאווירה די מתוחה במערכות היחסים של אנשי משפחה. רצוי להימנע מוויכוחים בנושאים רגישים. גם הרווקים, על פי תחזית אסטרולוגית נתקלים בתגובות אגרסיביות למדי, אשר יכולות לסבך את המצב.
בריאות: אתם נחושים בדעתכם לעשות שינויים מבחינת סגנון חייכם, דבר שהוא אפילו הכרחי בהתחשב שבעובדה יש לכם בעיה להתרכז. הורוסקופ שבועי בהחלט ממליצה לתת לעצמכם זמן לנוח ולהירגע.

Virgoמזל בתולה
אם מדברים על תחזית אסטרולוגית שבועית, השבוע מתחיל עם טיפול בעניינים כספיים. בגלל מיקום הכוכבים בשמיים, השמש תזרח גם ברחוב שלכם. היא תעניק לכם ביטחון לגבי העתיד.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי אנשי המשפחה חייבים להעריך מחדש את רמת המעורבות בחיי המשפחה לעומת העבודה. בתקופה הזאת אתם מרגישים לא מוערכים מספיק או נאהבים על ידי בני הזוג. לרווקים יש נטייה להיות מופנמים מדי ולא מתקשרים כמו שצריך עם הסביבה.
בריאות: הכוכבים משפיעים לטובה על כבריאותכם. אסטרולוגיה שבועית ממליצה להתרחק מארוחות גדולות ושתייה מופרזת.

Libraמזל מאזניים
אתם נמצאים בתקופה קדחתנית, לפי הורוסקופ שבועי, תקופה שבה אתם מרגישים לחץ מכל הכיוונים. אבל, זה הזמן ללמוד לבצע את השינויים הדרושים במקום העבודה.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, במשפחה יהיה אירוע משמח. אלה שלא נשואו מפלרטטים ולא רוצים לעסוק ברצינות בכל מה שקשור לאהבה, אבל זה יבוא וגם אם לא הפעם הזאת.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, לפי תחזית אסטרולוגית אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!

Scorpioמזל עקרב
תחילתו של השבוע על פי תחזית אסטרולוגית, עשוי להיות די נעים, אם בגלל קבלת חדשות טובות או בגלל חידוש הקשר עם חבר ותיק. אחרי זה, תהיו עסוקים בכל מני מחשבות לא בדיוק אופטימיות.
אהבה: היציבות והאמינות זה מה שמאפיין את חיי הזוגיות של אנשי משפחה. הרווקים, לפי  הורוסקופ שבועי מחפשים עם זכוכית מגדלת את האהבה המושלמת, אבל הכל נראה להם טריוויאלי. זה לא עושה את חייהם קלים יותר. הם מחפשים את השלמות אשר קשה להשגה.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית ממליצה למען בריאותכם לעשות פעילות גופנית כדי להיפטר מעצבנות. שום דבר לא משתווה למשחק טניס או ריצה.

Sagittariusמזל קשת
מבחינה מקצועית, השמש מעודדת אתכם, לפי אסטרולוגיה שבועית, במקום העבודה כדי להשיג תוצאות חיוביות. גם כוכבים יותר רחוקים מלכדים את כוחותיהם, לטובתכם, כדי להשיג מה שאתם רוצים.
אהבה: חיי הנישואים הם טובים ואתם לעושים תוכניות ארוכות טווח. הלא נשואים לפי הורוסקופ שבועי יקבלו אהבה שהם כל כך צריכים וגם יקבלו חוככות של אמונה ושל חיבה.
בריאות: רצוי, לפי תחזית אסטרולוגית, לעסוק יותר בבריאותכם, בגלל שיהיו כמה בעיות בריאות שיכולות להחליש את המערכת החיסונית והגוף פגיע יתר בפני ווירוסים.

Capricornusמזל גדי
ייתכן, שלפי תחזית אסטרולוגית השבוע יהיו סכסוכים עם עמיתים לעבודה בגלל כל מני בעיות. בעסקים או בעבודה אתם תפעולו ללא סייג, ללא רגשות: אתם תתגברו על ההתנגדות שלהם בהצלחה.
אהבה: הרמוניה גדולה בחיי הנישואים, בתנאי לא לפתוח דיון על ניהול הכסף או פוליטיקה. עבור הלא נשואים לפי הורוסקופ שבועי מתחילה תקופה חדשה בחיים בכלל ובחיי האהבה בפרט. תפקיד מכריע יהיה לפגישה לרגל אירוע חברתית או משפחתית.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מדברת על תקופה אשר הכוכבים ישפיעו על תיאבון לאוכל. אתם "טוחנים" כל מה ששמים על השולחן. תשימו לב לעלית במשקל!

Aquariusמזל דלי
בתחום המקצועי הדברים נראים טוב. על פי הורוסקופ שבועי אתם תעזבו כרגע את העיסוקים הנוכחיים, על מנת להתמודד עם ההחלטות גדולות וחשובות לעתיד. זה נראה שכמה בעיות הן בלתי פתירות, אבל אתם תהיו ממוקדים, ותצליחו להתגבר על הקשיים האלה ותגיעו להצלחה מלאה.
אהבה: אם אתם נישואים ולא רוצים שהזוגיות תקבל תפנית לא רצויה, על פי תחזית אסטרולוגית יש להפסיק עם התעלומות והחידות, כי בני הזוג יתחילו לחשוד. חלק מהאלה שלא נשואים נמשכים יותר לקשרים עם יתרונות חומריים ושוכחים לשאול את עצמם אם הם אוהבים באופן אמיתי או לא.
בריאות: יש לנצל את בריאות המעולה שבתקופה הזאת, אך, לפי אסטרולוגיה שבועית יש לתחזק אותה עם רוגע ותזונה בריאה.

Piscesמזל דגים
בתחום המקצוע, הכישרון שלכם יאפשר רעיונות חדשניים. זהירות: לדון אותם רק עם המשפחה או עם חברים מאד קרובים. לא למהר! לא לשכוח שזה לא טוב להיכנס לתחום שלא מכירים אותו היטב. ללמוד על התחום הזה קודם, הוא הרעיון הטוב ביותר.
אהבה: ונוס יימלא את חיי הנישואין שלכם עם הפתעות נעימות. חיי האהבה של הרווקים הם במקום ראשון אצלם. אבל צריך להיזהר: הרפתקאות רבות מדי ביחד, יכולות לגרום לכם לאבד את הראש.
בריאות: לא חסרות חיוניות או התאווה לחיים. מרקורי יכול לגרום רק לקצת עצבנות. חיים בריאים ומאוזנים ושינה מספקת, ייהדפו את צרה הקטנה הזו.