הורוסקופ שבועי 12.12.14 – 18.12.14

Aries

מזל טלה
ייתכן שאתם יכולים להתחיל השבוע פרויקטים חדשים אשר יובילו להצלחה. אתם פעילים, חזקים, יצירתיים, ופעילים ומרדניים, כך שגם בתחום המקצועי וגם התחום הפיננסי אתם פונים לכיוון הנכון. ברמה האישית, לפי הורוסקופ שבועי
אתם מרגישים צורך בשינוי וכל ההזדמנויות הצצות נראות מפתות למדי.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: אם החלטתם לעשות שינוי בחיים שלכם, במיוחד בסגנון החיים, עדיף לעשות זאת במוקדם מאשר במאוחר. לפי תחזית אסטרולוגית יש לכם מוטיבציה ויוזמה והתוצאות לא יאחרו להראות. הגיע הזמן לקחת את המושכות של חייכם ולחיות חיים בריאים ומאושרים.

Taurusמזל שור
במקום העבודה היחסים עם עמיתים ישתפרו עד מאד. לפי הורוסקופ שבועי יהיו לכם רעיונות מועילים, כתוצאה של שיחות או כנסים שתשתפו בהם. בכל מקרה, המאמצים המשותפים יובילו להצלחה. אתם תרגישו יותר בנוח בעבודה, מה שיאפשר לכם להתקדם במהירות בתחום הקריירה.
אהבה: עבור בני הזוג שבתוך משפחות, לפי תחזית אסטרולוגית כלל הזהב הוא להתפשר על האינטרסים המשותפים. עבור אלה שלבד, הכוכבים שמים את האהבה באור הזרקורים. עם זאת, יש להיזהר לא להישרף בכנפיים ולא לאבד את הראש בגלל התשוקה.
בריאות: הודות ההשפעה החיובית של כוכבי הלכת יש לכם מספיק חיוניות, אבל על פי המלצת של אסטרולוגיה שבועית המשיכו בקפדנות על הרגלי התזונה.

Geminiמזל תאומים
יש סימנים טובים על פי תחזית אסטרולוגית מבחינה סנטימנטאלית וגם חברתית. מצד שני, אתם בכלל לא מאושרים משום שדבר לא ברור עבורכם, אבל האינטואיציה היא חזקה וכך תוכלו לקבל החלטות חשובות. אתם לומדים להפריד בין חייכם הסנטימנטאליים  לבין התחום הפיננסי.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי אתם תפגינו קצת יותר הבנה, בחלקו השני של השבוע לגבי הבעיות אתן חווים יקיריכם. המתח הרגשי שבתוך הבית ישפיע עליכם, אבל אתם תצלחו להבין בקלות רבה יותר שכל מה שמתרחש בבית זה לא משהו מתוכנן מראש או מכוון אליכם. תשימו את עצמכם בנעליים שלהם ותוכלו לראות שגם הם מתמודדים עם בעיות גדולות יותר ממה שאתם יכולתם לדמיין.
בריאות: האזהרות של אסטרולוגיה שבועית של שבוע שעבר עדיין בתוקף. במקרה של מחלות ישנות שחוזרות לתמונה זה הזמן בתחילת השבוע לטפל בזה ולהחזיר את האיזון של הגוף. עכשיו זה הזמן הנכון כדי להיפטר מכל הבעיות הרפואיות האלה.

Cancerמזל סרטן
מצבכם הכללי ראוי לקנאה כי יש לכם המון אנרגיות חיוביות. לפי הורוסקופ שבועי אתם מלאי חריצות ורעיונות אשר יאפשרו לכם להרוויח כסף או לצבור יתרונות מול אחרים. במקביל תוכלו להבליט את כישרונותיכם ואת התובנה בהסדרים הכספיים.
אהבה: הכוכבים מנבאים אושר בחיי הנישואין. הרווקים, לפי תחזית אסטרולוגית נחושים לקחת את גורל חיי האהבה לידיים ומסרבים שיעבדו עליהם. אם אתם חשים שמשהו עבד עליכם אתם תדאגו להחזיר באותו מטבע.
בריאות: מיום חמישי עד שבת, אסטרולוגיה שבועית ממליצה לתת לעצמכם חלק קטן מהזמן הפנוי. בין אם אתם מקדישים זמן לתחומי עניין שונים, או לנסות שיטות של מודעות עצמית או אפילו לבחור לעזוב את העיר כדי לשחרר את הלחץ לכמה שעות. כל זה בטוח יעשה טוב מבפנים ותתמלאו בחשיבה החיובית. אתם רק צריכים לקחת את היוזמה!

Leoמזל אריה
לפי הורוסקופ שבועי תצטרכו לוותר על ידידות לא אמיתית, במקום העבודה או לסיים יחסים בגלל עניינים של אמון. באופן כללי בחיים הסנטימנטאליים ובקריירה הכל כשורה, למרות רגעים של טרוף. בסופו של דבר, אתם תצליחו להתגבר על כל המכשולים ולהשיג בחזרה את הביטחון העצמי שאיבדתם.
אהבה: הכוכבים הם ניטרליים לגבי הזוגיות. ונוס, על פי  תחזית אסטרולוגית מספקת לאנשי המשפחה אווירה מעוררת הערצה.  הרווקים הם יותר חברותיים, יוצאים די הרבה ויש להם קסם מסוים בתקופה זאת. ייתכן שתפגשו אדם נפלא, אבל תהיו זהירים ואל תחיו באשליה.
בריאות: התובענות, הדיונים והישיבות בעבודה, יעמידו במבחן את סבלנותכם ויעלו את מפלס החרדה. אסטרולוגיה שבועית ממליצה לנסות לשמור על קור רוח ולא להתיש את עצמכם לחלוטין. שימרו על האנרגיה שלכם גם לימים הבאים, כי אתם בהחלט צריכים זאת!

Virgoמזל בתולה
הכל מתחיל להשתפר באופן משמעותי מפני שלפי תחזית אסטרולוגית כוכב הלכת נוגה יסייע לכם להשיג יותר כסף, קסם ודיפלומטיה. בנוסף החברים יעודדו  אתכם כל הזמן. הבילויים הם במרכז תשומת לבכם מפני שאתם מלאי אנרגיה ורוצים גם ליהנות מהחיים לא רק לעבוד.
אהבה: ככל הנראה, המשפחה לא נותנת הרבה אמון בבחירות וסיכויים המקצועיים המציעה העבודה הנוכחית. גם אם יש לכם מושג מה אתם רוצים לעשות בעתיד ולכלול אותם בתוכניותיכם, עדיין זה לא מספיק. הגיע הזמן, לפי הורוסקופ שבועי לדבר על מה שאתם מרגישים ועל הספקות שלכם. חשוב שהמתח שנוצר על ידי הבעיה זו ייעלם.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית אתם פותחים את השבוע מלאי אנרגיה  והומור. עם זאת, נסו להישאר עם הראש על הכתפיים ולא לתת לשליליות של אחרים להשפיע עליכם. אולי מצבכם הרוח הטוב לא יהיה מסנכרן עם המצב הרוח של האחרים, אבל זאת לא סיבה להיות מדוכאים. אז, להשאיר את החיוך על שפתיים ומנסה להתחיל את היום עם חיוך!

Libraמזל מאזניים
אתם מעדיפים השבוע לתת לאחרים לעשות את העבודה הקשה ועל פי הורוסקופ שבועי תסתפקו בלעשות רק את המינימום.
שימו לב איך אתם מנהלים את הכסף שלכם כדי לא להגיע למצב לבקש הלוואות. עם קצת מאמץ, אתם יכולים לעשות זאת.
אהבה: אתם מצליחים להיפטר המונוטוניות שבזוגיות על ידי יציאה הפתעה עם בן הזוג בגלל שהחלטתם ביחד לנסות דברים חדשים. לפי תחזית אסטרולוגית אתם מנסים תמיד לשלוט באירועים סנטימנטאליים ואם תעשו זאת פחות תבינו שתמיד יכולים לגלות משהו חדש ומרגש בחיים של האדם שלידכם.
בריאות: בסוף השבוע, אתם תרגישו צורך להימלט מן הג'ונגל היום יומי ולהקדיש יותר זמן לעצמכם. בגלל העייפות שאתם מרגישים, אולי זה לא יהיה טוב לתכנן פעילויות עם הרבה אנשים או דברים אחרים מהנים אבל מעייפים. אסטרולוגיה שבועית ממליצה על מנת שלשמור על בריאותכם לעשות כל דבר במתינות.

Scorpioמזל עקרב
בעזרת כוכבי הלכת, והכל ילך חלק במישור המקצועי. ייתכן, לפי  תחזית אסטרולוגית, שתקבלו אחריות גדולה יותר או תקבלו הבטחה מאד משמעותית. אל תשכחו, שלמרות ההתרגשות של ההצלחה במקביל אתם צריכים לפעול באופן מעשית.
אהבה: הגיע הזמן לקיים דיון עם בן זוגכם לגבי הזוגיות. לפי הורוסקופ שבועי הדיון הזה יכול להיות סוער, אבל אם אתם תפגינו הבנה, הכל ייגמר בטוב ויופיטר תומך בכם. הרווקים צריכים להתכונן לחיות סיפור אהבה יפה. אתם רוצים להיות עצמאיים, אך לא תוכלו לברוח מהחיצים של קופידון. אולי, מהר יותר ממה שחשבתם, תחילו לעשות תוכניות לעתיד, הכרוכות לוויתור על הרווקות.
בריאות: בשבוע הזה על פי אסטרולוגיה שבועית לא תצטרכו להתמודד עם שום בעיה בריאותית. להפך, אתם מעוררים קנאה בגלל האנרגיה ומצב הרוח הנהדר. תנצלו את התקופה הזאת כדי לעסוק בפעילות גופנית כל שהי ותמשיכו לשמור על אורך חיים בריא.

Sagittariusמזל קשת
השבוע תקבלו את ההארה הכרחית אשר תאפשר לכם לקחת החלטות מהירות וטובות. הודות לתמיכתם של הכוכבים, תדעו איך לקבל את ההחלטות המתאימה ביותר. הורוסקופ שבועי ממליץ לנצל את התקופה הזאת כדי לממש את תוכניותיכם.
אהבה: ברמה הסנטימנטאלית אתם עוברים אחת התקופות הטובות של השנה. מצד אחד בני זוגכם דורשים שתרדו עם הרגליים על הקרקע ולעשות סדר במחשבות וגם בחיים ומצד שני המשפחה שלכם לא תראה בעיניים טובות את הביקורת, אבל במציאות הכל לטובתכם. על פי אסטרולוגיה שבועית מומלץ להימנע ממלחמות של אגו ולפעול ברציונאליות.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים השולטים על בריאותכם עכשיו יעניקו חיוניות. החשש היחיד יכול להיות אי יציבות רגשית עונתית.

Capricornusמזל גדי
שבוע נפלא שבו תיהנו מהסביבה. זה הזמן המתאים לקיים אינטראקציה עם אחרים ולהתפתח. הגיע הזמן שהדרך שלכם תפתח להצלחה. עם זאת, הורוסקופ שבועי ממליץ לשקול היטב את בחירת הדרך.
אהבה: מערכות היחסים חייבות להיות מאוזנות. ייתכן על פי אסטרולוגיה שבועית שתרצו לסיים מערכת יחסים קיימת, אם היא לא לטעמכם. בכל מקרה, כדאי לחשוב היטב לפני כל החלטה, כי ניתן למצוא פתרונות לכל בעיה. אם אתם לבד, תוכלו להתחיל קשר חדש, אבל הוא יהיה לטווח קצר. בכל מקרה לפלרטט, זאת בברכה בשבילכם.
בריאות: המצב הבריאותי לפי תחזית אסטרולוגית הוא די טוב, אבל מצב הרוח הוא לא משהו. הנטייה שלכם היא להיות פטאליסטיים ולשפוט מה שקורה במבט פסימית. תתעודדו כי באמת ותנו לעצמכם כמה רגעים של שלווה.

Aquariusמזל דלי
ברמה המקצועית, מבחינת הורוסקופ שבועי, הכוכבים יעודדו אתכם להגיע למטרותיכם על ידי התמדה ואומץ. לא להפחית את כמות העבודה או זמן העבודה, כי בעקשנות שלכם תלויים דברים רבים בקריירה. יש לקחת בחשבון את כל אמצעים הנדרשים לכך ותחפשו את הזדמנויות החיוביות. הכוכבים יתמכו.
אהבה: השבוע על פי אסטרולוגיה שבועית, תמשכו את כל תשומת הלב והנוכחות שלכם תעמיד בצל את כולם. אפילו אם אתם חושבים שכולם בעדכם, חשוב לא לגרום לקנא. לא זו בלבד, לא יזיק להראות כלפי בני זוגכם אהבה והבנה ולא לפגוע בהם. אתם לא תפסידו כלום אם אתם תהיו מתונים!
בריאות: גם אם לא התאמצתם יותר מדי בשבוע שעבר, אתם מעריכים באופן שגוי את רמת האנרגיה לשבוע הקרוב. סדר יומכם, לפי תחזית אסטרולוגית  עשוי להיות בהדרגה עמוס וזה הכרחי להיות מסוגל להתמודד עם קשיים כלשהם. אם אתם נאבקים עם עייפות, תשתמשו בתוספי תזונה מצמחי מרפא כדי להחזיר במהירות את התאווה לחיים.

Piscesמזל דגים
אתם נמצאים בתקופה קדחתנית, לפי הורוסקופ שבועי, תקופה שבה אתם מרגישים לחץ מכל הכיוונים. אבל, זה הזמן ללמוד לבצע את השינויים הדרושים במקום העבודה.
אהבה: לפי אסטרולוגיה שבועית, במשפחה יהיה אירוע משמח. אלה שלא נשואו מפלרטטים ולא רוצים לעסוק ברצינות בכל מה שקשור לאהבה, אבל זה יבוא וגם אם לא הפעם הזאת.
בריאות: אתם עלולים לשכוח את הצרכים שלכם לגמרי בגלל שאתם מודאגים לגבי עתיד המשפחה. זכרו שחשוב לנוח ולכבד זמני השינה, אחרת, לפי תחזית אסטרולוגית אתם לא תוכלו ליהנות מהישגים שהשיגתם. במילה אחת, תשמרו על עצמכם יותר!