הורוסקופ שבועי 13.07.13 – 19.07.13

מזל טלה
באופן כללי, הכל הולך טוב בתחום המקצועי, ואין בעיות מיוחדות. אבל, נפטון יכול לגרום לאנשים שנולדו במזל זה, לקבל החלטה לגבי עתידם המקצועי. במקרה זה, לא כדאי לקחת החלטות חפוזות, זכרו את כל הרכיבים שבמשחק וטוב לקחת זמן לחשוב.
אהבה: אלה שכבר נישאו לוקחים החלטה לצאת מהשגרה וזו עושה רק טוב לקשר. הלא נשואים ממשיכים לאסוף הנאות והרפתקאות. אך פגישה מכרעת יכולה לשנות את דעתם ועל כל מה שהם חושבים על אהבה.
בריאות: יופיטר יעניק לכם טונוס טוב, אבל לשים לב למאדים אשר עלול להוות סיכון של פציעה.

מזל שור
בחיים המקצועיים כאילו יש לכם כנפיים! הכל נראה קל ואתם עובדים באינטנסיביות על פרויקטים אהובים כי אוראנוס יעזור בכל מה שאתם מתחייבים. אך לשים לב, בלי יותר מדי רעש ובלי יוזמות "צעקניות" כפי שאתם עושים בדרך כלל.
אהבה: אתם נהנים מהרמוניה בחיי הנישואין. הרווקים הם סלקטיביים עם האנשים שעוברים ממש דרך הלב, אך באותו הזמן סובלים מבדידות: הרפתקה קטנה תהיה לפתע, וזה מאיר להם קצת את האופק.
בריאות: אתם יודעים לנהל את האנרגיה, אבל לשים לב למתח ועצבנות.

מזל תאומים
בחיים המקצועיים, אתם תחרותיים. מאדים, כוכב הדינאמיות, מדרבן ואתם רוצים לפתח את מעמדכם ולקיים את תוכניתכם. אתם נשכנים ושאפתנים בצורה יוצאת דופן.
אהבה: בתוך המשפחה, אתם נהנים ביחד מכל מני דברים. למי שלא נשואי, התקופה עשויה להיות ללא חשיבות מיוחדת. האנשים מהמין השני שאתם פוגשים כעת הם לא לטעמכם, וזה לא מאפשר התעוררות של תחושות מסוימות.
בריאות: תהיה טובה, אם לא תטילו מאמצי יתר על הגוף. לשים לב הרעלת מזון.

מזל סרטן
במישור המקצועי, תוכלו לראות כיצד ההתמדה שלכם נותנת פירות. זהירות לא ליפול לתוך התקף של התרגשות ולהרוס כל מה שאתם בניתם עד כה. יש לקחת אחריות על תפקידכם, ללא תלונות על מכשולים או תזמונים לא נכונים.
אהבה: האושר בחיי הנישואין מובטח! עבור חלק מכם – לידתו של תינוק. הלא נשואים נסגרים לתוך עצמם, ולא מחפשים אהבה. הם מרגישים פחד ללא גבולות מול מוסד הנישואין. אז… למעשה האהבה היא במצב רדום.
בריאות: אתם מלאים בדינאמיות. המורל הטוב יעזור לסבול כל סבל קטן.

מזל אריה
השמש ויופיטר יגנו על חייכם המקצועיים. יש לכם את כל היתרונות להתקדם באופן חיובי ובמהירות. אלה, אשר, מתמודדים עם חוסר סבלנות, כדי להם לשבת בשקט: למה שקורה עכשיו יש השלכות חיוביות בעתיד. כדאי לשמור על הביטחון העצמי.
אהבה: הזוגות הנישואים מתקשרים היטב ויש בניהם הבנה. ונוס נמצא בזווית טובה עבור הרווקים ויעברו חוויית הרפתקה מרגשת, מבטיחה. הם יתנו ללב לדבר ולרגשות במקומם.
בריאות: הבריאות שלכם משביעה רצון טוב, אבל יש סיכונים: עצבנות יתר, עודף אוכל.

מזל בתולה
יהיו "תזוזות" בחיים המקצועיים, אולם שינויים אלה אינם בהכרח שליליים. לנהל אותם עם רוגע, זה הכל. עליכם להקטין את האימפולסיביות ולקחת צעד אחורה אל מול מצבים מלחיצים.
אהבה: בתוך חיי המשפחה, ונוס ומאדים מבטיחים חיים נעימים ללא הפרעות ובהרמוניה. בחיים של הרווקים ההרפתקאות הן לשביעות רצונם. אבל, זה דורש שיקול דעת נוסף, אם אתם רוצים לשמור על מוניטין.
בריאות: המורל מעולה ואנרגיה של מאה אנשים! אך בטוח יותר להתרחק ממחלות וויראליות.

מזל מאזניים
נתמכים היטב על ידי פלוטו, במישור המקצועי, אתם בטוחים יותר בעצמכם ומתמודדים עם הקשיים בנחישות. התוצאה: הקריירה שלכם פשוט תיתפס לשחקים.
אהבה: השמש מביאה את חיי הנישואין במקום הראשון. לא יהיו שום בעיות שאין אפשרות לפתור. הרווקים יהיו חברותיים מאוד, דבר אשר מביא יתרונות: לצאת החוצה אל העולם, לקבל הזמנות והיכרויות מבטיחות. זה אפשרי שידידות גרידא תעשה טוויסט למשהו אינטימי יותר.
בראות: אתם בכושר גופני טוב, יש לכם טונוס מדהים. חולים כרוניים ירגישו שיפור במצבם.

מזל עקרב
הכוכבים משפיעים לטובה על התחום המקצועי: זה הזמן לתת את המכה. היוזמות שלכם, אם הם מתונות ובחרתם אותן טוב, זה יכול להוביל לרווח טוב, בעתיד הלא רחוק מדי.
אהבה: בתוך הנישואין שמים את בני הזוג על "גחלים" וזוהי טקטיקה טובה, כדי לשבור את המונוטוניות ואת השגרה, בתנאי לא ללכת רחוק מדי. הלא נשואים נחושים לנצל את מלוא היתרונות של הרווקות ואינם מוכנים לתת יותר מדי קרדיט לשותפים של המין השני, גם אם הם מפגינים אהבה מטורפת…
בריאות: יש לכם מורל טוב, אשר יעזור להרחיק את הלחץ והעצבנות. אבל לא לנצל את השפע יותר מדי: הכבד שלכם לא יסכים!

מזל קשת
החיים המקצועיים, חגים בשלווה, בלי שום אירועים מיוחדים. כעת, ניתן יהיה לעשות תוכניות לעתיד באופן מפורט, כדי למצוא את האמצעים להשלימן בהצלחה. מרקורי מקדם את השאיפות שלכם ולממש אותן היטב.
אהבה: ונוס, אלת האהבה, מבטיח תקופה של הרמוניה. למי שלא נשואים, יש לסמן תחילתה של אהבה גדולה. קשר יכול להפוך לאהבה מתמשכת, עד ש יחשבו על נישואים. מרגישים חתונה באוויר…
בריאות: כל שיטות הרפיה טובות עכשיו, כדי לסלק את התוקפנות המצטברת תחת השפעתו של מאדים. יוגה ואומנויות לחימה יכולות למנוע נדודי שינה או כאב.

מזל גדי
זאת תהיה אחת התקופות הכי טובות, ברמה מקצועית, בשל ההיבטים החיוביים של שבתאי. סוף, סוף מעריכים את היכולות שלכם. אבל אם אתם לא לוקחים ברצינות את הזדמנויות האלו, הן ילכו לאיבוד.
אהבה: במשפחות עליכם לספק מעט אש לתשוקה שביניכם, מאחר שעוצמתה… נמוכה. הרווקים מגבירים את קצב הכיבושים, אך הם לא מתכוונים להתמסד. אבל מפגשה מחשמלת עומדת להתרחש והם יכולים לשנות במהירות את מחשבתם…
בריאות: סיבולת גופנית טובה, אבל תחת השפעתו של סטורן ופלוטו המורל לא כל כך טוב. תעשו ספורט ותהיו מוקפים באנשים אופטימיים.

מזל דלי
על מנת לקבל תוצאות טובות בעבודה זה הכרחי לטפח סבלנות ויכולת להתאמץ. עליכם לעשות שימוש בהתמדה ושום דבר לא יהיה קל. היתרון הוא, בבניית בסיס מוצק של הקריירה, שסופו של דבר, יחזק את מעמדכם המקצועי.
אהבה: במשפחות נהנים מאווירה נלהבת, ודינאמית. אלה שלא נשואים, דם אם הם מתאהבים ב- 300.000 אנשים, אינכם צריכם להמתין…, אלא לפעול. אם מדובר על רגשות חזקים וכנים, האושר לא רחוק: מבטיח זאת אוראנוס.
בריאות: הבריאות יכולה להיות מספקת, אם לא תגזימו, אחרת אתם החושפים לבעיות כבד או כולסטרול.

מזל דגים
אתם עובדים עם והתלהבות, אשר יאפשר לכם לפתור דברים שנותרו מאחוריכם. אבל לא לחשוב על שיכולותיכם הן כאלה מדהימות ולא לפעול ברגע אחרון. קיים קשר טוב עם עמיתים ועם הממונים.
אהבה: הזוגות שבתוך המשפחות עברים תקופה שבכל מקרה, היא תקופה טובה. אלה שלא נשואים יש להם הזדמנות טובה להיכרות חשובה בתקופה זו, ויבינו מהר מאד שזה לא עוד ההרפתקה רגילה…
בריאות: מרקורי ישפיע על המורל: פעם למעלה, פעם למטה. אחרת הכל טוב: יכולת הסיבולת הפיזית טובה, מערכת חיסונית טובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות