הורוסקופ שבועי 13.09.13 – 19.09.13

Ariesמזל טלה
השבוע אתם פצצת זמן מתקתקת שרק מחכה לתמריץ הכי קטן כדי לפרוץ או כדי לנקום. בקריירה שלכם, אתם עשויים לקבל הזדמנות שלא תהיה בקרוב עד אחת כזו, אז כדאי לנצל. אדם שאתם מעריצים יאכזב אתכם על ידי מעשה לא נכון. בתחילת השבוע לפי הורוסקופ שבועי, כל מני דברים ירגזו אתכם מאוד ובקלות, בדרך כלל דברים אלה קשורים לעבודה.
זה נראה כאילו לא משנה כמה תשתדלו, תמיד יהיו כמה דברים שיפריעו לכם . הערות אשר להן אין כל משמעות ולא צריך לתת להם תשומת לב. אתם צריכים לנסות עד סוף השבוע, לסדר את הכל מה גורם לכם חוסר רוגע.

Taurusמזל שור
ברמה המקצועית, אסטרולוגיה שבועית מבשרת שעכשיו זאת תקופה נפלאה, אשר תתמקדו בפרויקטים יקרים לליבכם, מבלי להיות מוסחים על ידי שיקולים משניים. זה לא הזמן בשביל הכיף, זה הקרב האחרון לפני הניצחון הסופי! על הפרויקטים, כמובן. להרחיק את הבעיות מן העבר והכל יהיה קל יותר.
באהבה: היחסים עם בני הזוג הם בינוניים. התעלמות מוחלטת של האחר יכול להביא לפיצוץ. הרווקים נהנים, כי מאדים יביא אהבות ולוהטות במיוחד, ללא סיכונים במונחים של תביעות לחתונה.
בריאות: היא מוגנת על ידי ונוס, אך נפגעת על ידי מאדים שיפזר את האנרגיה שלכם ותהיו לא יציבים. התרופה? תזונה מאוזנת, מנוחה ושינה.

Geminiמזל תאומים
בתחום המקצוע, הכישרון שלכם יאפשר רעיונות חדשניים. זהירות: לדון אותם רק עם המשפחה או עם חברים מאד קרובים. לא למהר! לא לשכוח שזה לא טוב להיכנס לתחום שלא מכירים אותו היטב. ללמוד על התחום הזה קודם, הוא הרעיון הטוב ביותר.
אהבה: ונוס יימלא את חיי הנישואין שלכם עם הפתעות נעימות. חיי האהבה של הרווקים הם במקום ראשון אצלם. אבל צריך להיזהר: הרפתקאות רבות מדי ביחד, יכולות לגרום לכם לאבד את הראש.
בריאות: לא חסרות חיוניות או התאווה לחיים. מרקורי יכול לגרום רק לקצת עצבנות. חיים בריאים ומאוזנים ושינה מספקת, ייהדפו את צרה הקטנה הזו.

Cancerמזל סרטן
בתחום המקצועי תהיה לכם ההזדמנות לסגור עסקה חשובה או לסיים פרויקט שעלה לכם הרבה זמן ומאמץ. תוכלו לקטוף את הפירות של עבודה רצינית.
אהבה: הכוכבים הם לא נוחים מדי להרמוניה בין בני הזוג שבתוך המשפחות. אבל הלא נשואים, בזכות השפעות טובות של כוכב הלכת נוגה ייהנו מכיבושים רבים. תהיה להם הצלחה מטורפת מול המין השני, אבל מבלי לחשוב על משהו עתידי.
בריאות: המצב הכללי הוא טוב וחיוני. מצד שני זה לא טוב להגזים במצבים שונים. יוגה יכולה לסייע להרחיק אנרגיות שליליות.

Leoמזל אריה
מבחינת מקצועי, כל מה שקשור להרגלים ורוטינה יהיה חיובית. ההזדמנות יופיע באופן בלתי צפוי: העסקים מתרחבים, יהיה לכם סיכוי ליצור קשרים מעניינים, אשר יכולים לפתוח דלתות רבות.
אהבה: הירח ידגיש את המינית האינסטינקטיבית, של הנשים או של הגברים. שימו לב לפיתויים מחוץ לנישואין. רוב הרווקים, רחוק מלהיות בודדים: הם מאד פעילים בחיים החברתיים. הודות לתמיכה של מרקורי, אתם תקבלו את ההזדמנות כדי לקיים פגישות מבטיחות.
בריאותי: קיים סיכון לסטרס ועצבנות. ישנה נטייה לעבור על כל ההגבלות. כדאי להירגע. לא להגזים עם המזון ולשתות מספיק.

Virgoמזל בתולה
כוכבי הלכת יפנקו אתכם בחיים המקצועיים בתקופתי הזאת. הם מבטיחים נסיבות חיובית, יש אוטונומיה טובה ואת האמצעים הדרושים לארגון תקין של הדברים. העבודה היומית תביא סיפוק מרבי.
אהבה: הרמוניה במקום הראשון של בני הזוג של מזל זה והחושניות מגיעה במקום השני. החיים הסנטימנטאליים של הרווקים יכולים להסתכן כאשר האהבה והכסף מתערבבים. אי אפשר לקבל הכל באותו הזמן!
בריאות: אנרגיה גופנית ונפשית היא בשיא. רק הירח יכול להפוך אתכם לרגישים מדי.

Libraמזל מאזניים
ההשפעות של כוכבים הן טובות במישור המקצועי. אל תהססו: זה הזמן לפעולה, זה לא הזמן למדיטציה. הסיכוי הוא בצד שלכם. בכל מה שתעשו עכשיו יש סיכויים גבוהים להצלחה.
אהבה: בתוך המשפחה, אתם עושים ויתורים ומתנות והכל למען יציבות הנישואין. בראבו! הרווקים מחליטים לחכות לנסיך/ נסיכה מהאגדות. הם יכולים להסתכן בכך שיכולים לאבד את האדם שפוגשים במהלך תקופה זו, שבו יש את הכל כדי שיהיו מאושרים!
בריאות: יופיטר מיביא חיוניות טובה. התנאי הוא להיות זהירים, כי אחרת, עלולות להתעורר בעיות עיכול או בזרימת הדם. יש לפקח על רמת הכולסטרול שלכם.

Scorpioמזל עקרב
אתם עובדים עם והתלהבות, אשר יאפשר לכם לפתור דברים שנותרו מאחוריכם. אבל לא לחשוב על שיכולותיכם הן כאלה מדהימות ולא לפעול ברגע אחרון. קיים קשר טוב עם עמיתים ועם הממונים.
אהבה: הזוגות שבתוך המשפחות עברים תקופה שבכל מקרה, היא תקופה טובה. אלה שלא נשואים יש להם הזדמנות טובה להיכרות חשובה בתקופה זו, ויבינו מהר מאד שזה לא עוד ההרפתקה רגילה…
בריאות: מרקורי ישפיע על המורל: פעם למעלה, פעם למטה. אחרת הכל טוב: יכולת הסיבולת הפיזית טובה, מערכת חיסונית טובה.

Sagittariusמזל קשת
אתם פעילים ודינאמיים ואין לכם בעיות מבחינת מקצועית. הבוסים מכירים ומוקירים ביכולותיכם, עם זאת, זה לא הזמן לבקש העלאה במשכורת.
אהבה: זאת תקופה מלאה בהרמוניה בחיי הנישואים. הרווקים לא חושבים על משהו אחר חוץ מלהתפרפר, עם זאת לשים לב: תהיה אהבה ענקית שתמשיך ומתחילה עכשיו.
בריאות: בזכות ההשפעות של כוכבי הלכת הבריאות שלכם היא טובה. אבל עלולים לסבול בעיות תזונתיות.

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי, יהיו כמה בעיות: לא מדובר על שינויים חשובים, אך בשל התפתחות הדברים מחייבת לחשוב ברצינות לקריירה.
אהבה: על פי הורוסקופ שבועי, זה רגע קריטי עבור זוגות בתוך המשפחות: בשל השפעת אוראנוס, או שנפרדים סופית, או מערכת יחסים מתחזקת יותר. הרווקים, תחת ההשפעה של מאדים, מתמלאים בכוח הפיתוי. השמש דוחפת אותם למצוא את הנפש התאומה והכל תורם לחיי אהבה יותר מהנים.
בריאות: מצב פיזי טוב, אך יכולים להיות בעיות במחזור הדם, סחרחורת.

Aquariusמזל דלי
  אסטרולוגיה שבועית, במישור המקצועי אתם צריכים לעמוד על המשמר, אך עם כל זה הביצועים שלכם טובים.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי, אוראנוס מזמין חיכוך בתוך המשפחות: האווירה לא רגועה וחייבים דיאלוג להתיישב את הדברים. הלא נשואים מושפעים מהירח: הם אינם יציבים וצפויה מרמה. המצב משתנה בין ציניות וחלומות מופרכים. אחדים מחפשים אהבה אידיאלית.
בריאות: טונוס טוב ואנרגיה שאתם לא צריכים לבזבז!

Piscesמזל דגים
ישנם מספר פרויקטים מקצועיים שמעסיקים אתכם כרגע, והרגע הוא מתאים מאוד להתגבר על המכשולים ולתקוף אותם. סוף, סוף, יש לכם את האפשרות להפגין את היכולות ולהיות את היד הימיני של אנשים רלוונטיים או משפיעים. לנקות מיד בפעולה.
אהבה: בחיים של בני הזוג בתוך המשפחה יש תשוקה והתלהבות, לכן, אפשר לצאת לירח דבש מחדש. בחיים של הלא נשואים יתרבו ההרפתקאות. עם זאת, הם יקבלו את ההזדמנות של מפגש יוצא דופן. מדובר באדם שיכול להביא איתו הרבה; אתם רק צריכים לתת לו זמן כדי להוכיח את זה.
בריאות: לנצל את ההשפעה החיובית של מרקורי כי אתם במצב טוב.