הורוסקופ שבועי 13.11.15 – 19.11.15

Aries

מזל טלה
סוף, סוף, המאמצים שעשיתם בתקופה האחרונה מתוגמלים. הממונים משמעים מול העמיתים לעבודה רק מילים טובות עליכם. לפי הורוסקופ שבועי אם אתם תמשיכו באותה הדרך, אתם תשפרו את מצב הכלכלי. הכסף תופס מקום מרכזי במחשבותיכם ואתם מפחדים שאף פעם לא יהיה מספיק, כך שאתם שוקלים פעמיים כל הוצאה.
אהבה: בתוך מערכת היחסים לפי אסטרולוגיה שבועית אתם מתייחסים כלפי בני זוגכם די בקרירות. שימו לב, על הריחוק הזה ייתכן שתשלמו ביוקר. אל תגיעו למצב של אולטימאטום מצדם מהסוג: או שתשתנו או שנפרד. עכשיו זה הזמן להחליט מה אתם רוצים.
בריאות: שבוע מתחיל לפי תחזית אסטרולוגית עם סדרה של מתחים. המתח הזה יכול להצטבר ולהשפיע באופן שלילי על בריאותכם. נסו לשמור על אורח חיים מאוזן יותר ולהתמקד רק בנושאים עם עדיפות עליונה.

Taurusמזל שור
עתידכם המקצועי נראה מאוד טוב. תנסו לשמור על השפע של הרגע, אבל אתם אוהבים להתפאר בזה. אתם לא יודעים אפילו,עבור מי אתם עושים כל כך הרבה הכנות בהתחשב שאתם תהיו לרוב לבד בערב.
בתקופה הזאת הניסיונות להשיג כסף לא יצליחו ואתם באמת כל כך זקוקים לזה. אפילו אם תקבלו הרבה מוצרים, שאתם זקוקים להם, תחליטו בסופו של דבר לחלוק זאת עם יקיריכם. המחווה הזאת תרגש את כולם וינסו לתגמל אתכם.
לא לסרב הכרת התודה של הקרובים! יש לכם איזון פנימי טוב, אך הסיבולת ומערכת החיסונית הן פחות יעילות מהרגיל.

Geminiמזל תאומים
אסטרולוגיה שבועית חוזה על כך שבקריירה הנמרצות ידחוף אתכם קדימה ותצליחו להתקדם מהר מאד בתחום זה. ככל שאתם תהיו יותר יוזמתיים כך תקבלו את העידוד הדרוש לכם. תשתמשו באנרגיות שלכם כדי להתקדם קדימה.
אהבה: עבור בני הזוג שבתוך משפחות, לפי הורוסקופ שבועי כלל הזהב הוא להתפשר על האינטרסים המשותפים. עבור אלה שלבד, הכוכבים שמים את האהבה באור הזרקורים. עם זאת, יש להיזהר לא להישרף בכנפיים ולא לאבד את הראש בגלל התשוקה.
בריאות: אתם מלאי אנרגיה ומרגישים חופשיים לעשות כל פעילויות שאתם רוצים, כי לפי תחזית אסטרולוגית העייפות לא יגע בכם. מצד שני זה יהיה חכם לא להפריז עם זה.

Cancerמזל סרטן
קריירה שלכם תכנס לאבולוציה חזקה, אשר תדגיש את יכולותיכם הרבות. תהיו סבלניים ושדקנים וההצלחה לא תתעכב. התוקפנות, היוהרה, בשלב זה, רק יזיקו לכם. אהבה: לא פחות משלוש כוכבי לכת מביאים לאנשי משפחה תשוקה לזוגות הצעירים או הפחות צעירים.
רבים מהרווקים לפי הורוסקופ שבועי לא רוצים בשום מחיר לקשור את עצמם עם שרשראות הנישואין.  הפתגם אומר "האהבה היא גינה של פרחים, והנישואים עם עשבים שוטים". זה יכול להיות? או שלא? בריאות: תתרחקו עומס יתר בעבודה, אשר יביא עצבנות זהירות ומתינות בניהול האנרגיה.

Leoמזל אריה
אתם עלולים להתפתות לחזור לשטח מוכר שם תוכלו לגלות אוצר מדהים. זה הרגע המתאים לעצור את עצמכם ואל תהיו מושפעים מיותר מדי "חברים". עדיף שתימנעו פרק זמן זה לעשות הבטחות שאתם יודעים שלא תוכלו לממש אותן.
אם יש לכם סדר יום עמוס עדיף להימנע מחובות חדשים וגם להתמקד בדברים שהם דחופים. במונחים של כסף אתם לא צריכים לדאוג.
לקראת סוף השבוע ישנה אפשרות שמישהו יצור קשר עם אתכם, מדובר על אדם שמזמן לא ראה אתכם. אתם יכולים לנצל את ההזדמנות ולהזמין אותו אליכם.

Virgoמזל בתולה
במהלך השבוע, במישור המקצועי, הנקודה החזקה שלכם תהיה הדמיון. פרויקטים ורעיונות חדשים מסתובבים בראשכם. אולי, לפי הורוסקופ שבועי, יהיו קשיים מסוימים, כתוצאה מחוסר פראקטיות, אך תהיו אופטימיים ולהתמיד, מפני שעם התמיכה של מאדים תצליחו. אהבה: אוראנוס, הבן ברית של המשפחות, מאיר את חייהם והוא יכול להביא לאושר.
הרווקים עוברים תקופה מועילה לחיי האהבה. לרבים מהם יהיו הפגישות חשובות ומעגנות. בכל מקרה, אושר ואוהב כבר דופקים על הדלת. בריאות: מאדים, מביא מצב פיזי ונפשי ברמה וגבוה. פעילות גופנית רק תורמת לזה.

Libraמזל מאזניים
במישור המקצועי, אתם מהמרים עדיין על ההבטחות של שכר ששולם על בסיס קבוע. מבחינות אחרות (אתה לא צריך להיות הפרנואיד) ישנם אנשים שרק מחכים שתיכשלו במקצוע. אתם חייבים להיות "חירשים" להערות המגעילות, נשלטות על-ידי קנאה.
אהבה: בזוגיות האהבה קמה לתחייה: ארוחת ערב רומנטית בהפתעה רק תעזור לזה. הלא נשואים חיים אהבה לוהטת, סוערת, תחת הסימן של חושניות. הם מחפשים תענוגות והם ימצאו אותם בקלות.
יהיה להם יחסים מלאי הבטחות. אבל מי עומד בהבטחות היום? בריאות: יכולת טובה בסיבולת הפיזית ונפשית, אודות לתמיכה של שבתאי. רק פלוטו יכול להביא רגעים של עייפות או להפך. סיאסטה יומי קטנה יכולה לחולל פלאים בקשר לזה.

Scorpioמזל עקרב
מקצועית, ההשפעות של הכוכבים יביאו את הרצון לפעול, אבל עם טאקט ודיפלומטיה. תנו אמון בעצמכם בכוכב המזל שלכם. כמה מכם ישתתפו בהשתלמות, אחרים ישפרו את השפות הזרות שהם יודעים, בעוד שאחרים רוצים מקצוע משני. זוהי תקופה טובה עבור זמרים, עיתונאים ואינטלקטואלים.
אהבה: אנשי משפחה ייהנו מארוחת ערב רומנטית או לילות חמים עם בני הזוג שלכם. הרווקים רוב יפגשו אהבה ממבט ראשון ואין מצב להיפרד מאותו אדם. הם לרוב "בסיכון" שיתעוררו עם טבעת נישואין על האצבע.
בריאות: חיוניות טובה, אך קיימת בנטייה להגזים: לשים לב לאלכוהול!

Sagittariusמזל קשת
מקצועית אתם מרגישים כל כך טוב, כך,שאתם נוטים לקחת דברים בקלות רבה מדי. לא לעשות זאת! העונג של החיים זה לא אותו דבר עם רשלנות!
אהבה: בני הזוג שבתוך המשפחות יכולים להגיע למריבות,ניגודים ופרידות. הרווקים רוב יכולים לאבד את וראשם בגלל התשוקה. הדחפים המיניים יכולים להכניס אותם למצבים מסובכים, שיהיה קשה לצאת מהם. הדרך הטובה ביותר היא, לא להבטיח שום דבר.
בריאות: מאדים יבטיח לכם טונוס טוב, מערכת החיסונית במיטבה. יש לנצל את זה, ולעסוק בספורט.

Capricornusמזל גדי
בתוכניות המקצועיות אתם חייבים לעשות שימוש ברוגע ובסבלנות, כי יהיו קונפליקטים וקשיים מכל מני סוגים. אתה במצב של לא להיות מסוגלים לדעת איך הדברים יתגלגלו.
לא לסמוך יותר מדי על ההבטחות והגנה שאתם חושבים שתקבלו. אתם תצליחו לצאת טוב מהמצב הזה. אהבה: תחת ההגנה של שבתאי, אלה שניאו כבר מצליחים לחיות חיים של זוגיות הרמונית.
הרווקים, לרוב יהיו מבוקשים מאד. חלק מכם יפגשו את האדם האידיאלי, אשר יכול לגרום לכם לחשוב על יציבות ועמידות, כלומר לנישואין. בריאות: מושפעת על ידי ונוס והיא תהיה יחסית טובה. לשים לב לזיהום האוויר, אשר יכול להשפיע.

Aquariusמזל דלי
כוכב הלכת מרקורי נותן תנופה חדשה לעיסוק המקצועי שלכם. כל זה, זה מתרגם לתוצאות מוחשיות. הרעיונות החדשים ייתנו את התנופה כדי לנוע קדימה, בתנאי שאתם תתארגנו ביעילות כדי להישאר במסגרת הגבולות של היכולות שלכם.
אהבה: יש אווירה ההרמונית אצל הזוגות הנישואים וגם חושניות. מי שלא נשואו אהבה היסטורית וחדשה תגיע ותכנס לחייהם בסערה, ותהפוך למערבולת של תשוקה מתערבל. זה לא ייקח זמן רב עד יתחילו לדבר על נישואין.
בריאות: פלוטו מגביר את העצבנות. להימנע מהגזמות, ולאמץ עורך חיים בריא. לצאת לטבע. יהיה מצויין!

Piscesמזל דגים
אודות ההשפעה הטובה של יופיטר, החיים המקצועיים עשויים להיות מעניינים במשך זמן רב, בתנאי לא לחרוג ממגבלות הסבירים. רצוי להיות מציאותיים ומתונים בכל הנסיבות.
אהבה: תנועות כוכבי הלכת בשמיים מתורגמות לאקלים של הבנה, עם בני הזוג שבתוך המשפחה. הבדידות עבור הרווקים זה נראה כדבר אכזרי והרפתקאות בלי עתיד הן אינן משביעות רצון. אתם לא צריכים לעשות מהלכים לא נכונים כי בסוף השבוע הזה יש סיכוי לפגישה מבטיחה. סבלנות…
בריאות: היתרון שלכם ברגע זה הוא מצב פיזי מעולה.


עמוד זה נצפה ע"י 2,936 גולשים