הורוסקופ שבועי 14.02.14– 20.02.14

Ariesמזל טלה
השפעות הכוכבים על תחום הקריירה נראות בדרכים שונות: היחסים עם הבוסים ועמיתים לעבודה משתפרים כל הזמן ויש אפילו קידום. עבור עובדים עצמאיים, לפי אסטרולוגיה שבועית  יהיה גידול של במחזור הכספי.
אהבה: הכוכבים מנבאים אושר בחיי הנישואין. הרווקים, לפי תחזית אסטרולוגית נחושים לקחת את גורל חיי האהבה לידיים ומסרבים שיעבדו עליהם. אם אתם חשים שמשהו עבד עליכם אתם תדאגו להחזיר באותו מטבע.
בריאות: אתם נוטים לעשות בכל מה שקשור לבריאותכם. על פי המלצת הורוסקופ שבועי הגיע הזמן לעשות דיאטה או לעסוק בספורט, כדי לשמור על מצב הפיזי תקין.

Taurusמזל שור
עכשיו, על פי אסטרולוגיה שבועית אתם שמים את אבני הדרך לעתיד. אתם מבטים אל העתיד הרחוק ועובדים בקפידה כדי לבנות שותפויות משמעותיות. אל לכם לשכוח כי תקופה זו, אם כי היא יכולה להכיל לפעמים רגעים מביכים, מביאה גם פוטנציאל גדול של הצלחה.
אהבה:  בחיק המשפחה יש אינטימיות, שותפות וסיפוק. אלה שלא נשאו מתחילים לעשות כיבושים חדשים והפעם הם מלאי ביטחון עצמי. לפי הורוסקופ שבועי זאת הגישה אשר תוביל להצלחה גדולה באהבה. אבל, תיזהרו בפני אכזבה, כי לא כל שנוצץ הוא עשוי זהב!
בריאות: אתם צריכים, על פי  תחזית אסטרולוגית לשים לב לתזונה: לא רק שהתאווה יפגע בבריאות אלא גם במראה החיצוני.

Geminiמזל תאומים
כוכב הלכת אוראנוס מעורר, לפי הורוסקופ שבועי, ומחזק את ההתעניינות שלכם כלפי כל מה שקשור לעבודה וקריירה. יעילים, מעשיים ומאורגנים, אלה שפע של יתרונות כדי להצליח. אבל היזהרו מנפטון, שעלול לגרום לקושי בריכוז, לרגעי של ספק ואכזבה.
אהבה: המשפחות נהנות מאווירה טובה והבנה מושלמת. הרווקים נמצאים בתקופה די עדינה, מלאת מתח ואכזבות. זה לא הזמן עכשיו למערכת יחסים.
בריאות: לכוכבים יש השפעה חיובית על בריאותכם: המערכת החיסונית טובה ויש לכם הרבה אנרגיה. רק את המיקום של אוראנוס עשוי לגרום לעצבנות.

Cancerמזל סרטן
לפי הורוסקופ שבועי, שום דבר באמת חשוב קורה בתחום המקצוע. שבתאי יסייע להתקדם, אבל שום דבר מרהיב בזה, זה רק יעזור לכם להיות יעילים במקצוע. השאפתניים ביותר מבניכם, חושבים אולי לקידום או שינוי במקום עבודה, אבל לא להיות פזיזים! הסבלנות מתוגמלת.
אהבה: בתוך המשפחות כל הבעיות יסתדרו באמצעות דיאלוג וזאת הדרך הטובה ביותר! הלא נשואים שהאמינו שמדובר על קשר לא רציני יהיו מופתעים לשים לב שזה הופך לקשר מתמשך. ולא יצטערו על כך!
בריאות: יש לכם אנרגיה פנומנאלית! אבל אם אתם לא תנהלו את האנרגיה הזאת כמו שצריך היא תרד לטמיון…

Leoמזל אריה
במישור המקצועי, לפי הורוסקופ שבועי יש לכם רעיונות חדשים, אז אל תהססו להגיש אותם לתשומת לבם של הממונים. כדי להיות בטוחים שמקשיבים לכם, יש לאמץ את הטון  המתאים מול הבוסים, כך תשיגו את מבוקשתם.
אהבה: הכוכבים מגנים, לפי תחזית אסטרולוגית על אנשי משפחה, אשר לא יידעו כל מחלוקת. אלה שלא נשאו חייבים לעשות כמה שינויים לא רק לשנות את המראה החיצוני. בקיצור, לעשות סוג של ניקיון בחייכם. אתם מרגישים לגמרי חופשיים וזמינים להזדמנויות שיצוצו מבחינה סנטימנטאלית.
בריאות: לפי אסטרולוגיה שבועית הכוכבים דואגים לבריאותכם ומעניקים המון אנרגיה. מדוע לא להשתמש בזה כדי לעשות הליכה או ללכת למכון כושר?

Virgoמזל בתולה
הכוכבים יהיו לטובתכם, כדי לקדם את הקריירה, רק יופיטר יכול לסבך את הדברים קצת. הכל יהיה בסדר, אם לא תעשו שטויות: אתם יכולים לנסות להשתלט על חוסר הסבלנות שלכם? תעשו זאת! אחרת ליריבים יהי נשק כדי להביסכם.
אהבה: בתוך המשפחות החיים הם שלווים. לפי הורוסקופ שבועי, ונוס תעודד אהבה ויסיח את המוקד מהצד הפיזי יותר על הצד הפנימי. קשר שנוצר כך, יש לו את כל הסיכויים להחזיק מעמד.
בריאות: היא חזקה, אך אל תיתנו למתחים השונים להשתלט על חייכם, אלא לשלוט ברגשות שלכם!

Libraמזל מאזניים
בתקופה הקרובה יש לכם הורוסקופ מאוד אופטימי. כל התקוות שלכם מתחילות בזמן הקרוב להתגשם.
עבודה: אתם פעילים ודינאמיים ואין לכם בעיות מבחינת מקצועית. הבוסים מכירים ומוקירים ביכולותיכם, עם זאת, זה לא הזמן לבקש העלאה במשכורת.

אהבה: זאת תקופה מלאה בהרמוניה בחיי הנישואים. הרווקים לא חושבים על משהו אחר חוץ מלהתפרפר, עם זאת לשים לב: תהיה אהבה ענקית שתמשיך ומתחילה עכשיו.
בריאות: בזכות ההשפעות של כוכבי הלכת הבריאות שלכם היא טובה. אבל עלולים לסבול בעיות תזונתיות.

Scorpioמזל עקרב
תחילתו של השבוע על פי תחזית אסטרולוגית, עשוי להיות די נעים, אם בגלל קבלת חדשות טובות או בגלל חידוש הקשר עם חבר ותיק. אחרי זה, מעבירו את תשומת הלב עוברת פנימה, מבט פנימי, בהתחשב שהירח יהיה בזווית יותר דיסקרטי וסבוכה.
בעובדה יש להחזיר את האנרגיה שלכם, לסנן את המידע ואת הרעיונות מן התקופה האחרונה. אם חלק מהמטרות שלכם נראות שקשה להשיג, יש לקחת צעד אחורה ולראות מה באפשרותכם לשנות בחשיבה ובגישה.
אהבה: לרווקים חשוב לא לוותר לקשר החדש למרות שנראה לכם שאין לכם סיכוי.
בריאות: לקראת סוף שבוע יתכן שלא תרגישו טוב אבל לא לדאוג כי זה יעבור בתחילת השבוע.

Sagittariusמזל קשת
ייתכן, שלפי תחזית אסטרולוגית השבוע יהיו סכסוכים עם עמיתים לעבודה בגלל כל מני בעיות. בעסקים או בעבודה אתם תפעולו ללא סייג, ללא רגשות: אתם תתגברו על ההתנגדות שלהם בהצלחה.
אהבה: הרמוניה גדולה בחיי הנישואים, בתנאי לא לפתוח דיון על ניהול הכסף או פוליטיקה. עבור הלא נשואים לפי הורוסקופ שבועי מתחילה תקופה חדשה בחיים בכלל ובחיי האהבה בפרט. תפקיד מכריע יהיה לפגישה לרגל אירוע חברתית או משפחתית.
בריאות: אסטרולוגיה שבועית מדברת על תקופה אשר הכוכבים ישפיעו על תיאבון לאוכל. אתם "טוחנים" כל מה ששמים על השולחן. תשימו לב לעלית במשקל!

Capricornusמזל גדי
יהיה לכם הזדמנות כדי להתבלט בעבודה השבוע. אם עד עכשיו נשארתם בצל, כעת באפשרותכם להפתיע לטובה, מבחינה מקצועית. השאפתניים הסובבים אתכם חייבים לזכור שאתם שם. שלא יהיה ספק שאתם מצטיינים במקצוע.
אהבה: לפי הורוסקופ שבועי בתוך המשפחות מרגישים אווירה של שקט ושלווה . הרווקים עשויים לריב עם בני הזוג: הם לא באותה דעה וזה מביא למחלוקת בניהם. יש למנוע ממצב כזה ולהביע את רצונם האופן ברור.
בריאות: למאדים ונפטון השפעות על בריאותכם, אשר יכולות לגרום לאי יציבות, אבל שום דבר רציני. אם העייפות, עוצרת את ההתלהבות קצת בילוים יכול לתקן הכל.

Aquariusמזל דלי
במקום העבודה לפעמים חסרה לכם קצת נועזות, קצת כוח רצון להוכיח מה אתם מסוגלים לעשות, וכל מה שמאפשר לכם להיות לפני העמיתים לעבודה. ובכן, השבוע, לפי  הורוסקופ שבועי הכוכבים מעשירים אתכם עם כל התכונות האלה וזה יהיה רק לטובתכם.
אהבה: בתוך חיי של זוגות נשואים, חילוקי דעות נמחקים במהירות והשמש מופיעה. עבור אלה שלא נשואים, על פי תחזית אסטרולוגית אם אתם פזיזים ומחפשים הרפתקאות רבות, אתם מסתכנים בכך שיהיו בעיות מסוימות או תהיו פשוט תשושים.
בריאות: תאוות החיים חזרה, אבל יותר מדי התלהבות לפי אסטרולוגיה שבועית יכולה לגרום לפציעות או חום. בסופו של דבר שום דבר רציני, אבל תיזהרו!

Piscesמזל דגים
בחיי הקריירה יש שיפור נטו, וזה מגיע לאחר תקופה שבה כוכב הלכת פלוטו, גרם לחוסר יציבות של המעמד המקצועי, של העתיד, או התמצאות במקצוע. הפעם, לפי תחזית הורוסקופ שבועי, הכל יחזור לקדמותו.
אהבה: האקלים בבית של אלה שנישאו הופך לרומנטי. הרווקים נהנים מהרפתקאות רומאנטיות רבות ומבלים כל הזמן. אבל הם צריכה להיות ערים: לשקול טוב את היתרונות והחסרונות של מערכות יחסים זמניים.
בריאות: השמש מביאה חיוניות ואנרגיות חיוביות עבור בני מזל זה. ונוס מביא איזון, אבל נקודת התורפה הוא המשקל, כי ונוס יעשה לכם תיאבון.