הורוסקופ שבועי 14.03.14– 20.03.14

Ariesמזל טלה
באופן כללי מבחינה מקצועי, על פי הורוסקופ שבועי לא נעשים צעדים משמעותיים. מצד שני התקופה הזאת היא דינאמיות, מלאה רעיונות, פרויקטים ואולי אפילו תעשו טיול לחו"ל.
אהבה: אסטרולוגיה שבועית מבשרת לאנשי המשפחות, שוונוס מבטיחה רגעים של אושר אשר צריכים לנצל. הכוכבים נדיבים בענייני האהבה של אלה שלא נשואים ומבטיחים מפגשים מהנים ואינטנסיביים בתקופה הזאת.
בריאות: אתם חייבים להיפטר מהעצבנות מן העבר. אתם עכשיו, על פי תחזית אסטרולוגית מוגנים מפני הסבל הכי קטן. אתם מרגישים מלאי חיים, בכושר פיזית ונפשית מעולים.

Taurusמזל שור
על פי הורוסקופ שבועי, במישור המקצועי, רק דברים טובים צפויים לבינ מזל שור! ניתן יהיה לנצל את איכויותיכם הספציפיות: ההיערכות המקצועית, רצינות, כוח ריכוז.
אהבה: עבור משפחות, ונוס יעניק ירח הדבש השני. הרווקים כדי לא להיות לבד, יכולים להישאר במערכת יחסים אשר תביא יותר אכזבות מאשר סיפוק. אבל חייבים לתת אמון בונוס: תהיה פגישה חשובה בימים אלה.
בריאות: מצב כללי מעולה! תשמרו על זה.

Geminiמזל תאומים
יש למזל תאומים הורוסקופ שבועי אופטימי השבוע אם כי, מבחינת מקצועית יכולים להיות כמה סיבוכים שחייב לקחת בחשבון. תתרחקו מהתקפי כעס שלכם או של אחרים. ייתכן שאתם תהיו קורבן של חסימות או עיכובים, אשר ישימו אתכם במצב של מתח. לא להיכנס לפאניקה: ההתקדמות המקצועי לא מאוים.
אהבה: חיי הנישואין אינם אלא נהר ארוך ושקט. האהבה עבור הרווקים היא יותר מסובכת: המפגשים באים אחד אחרי השני.
בריאות: היא מושפעת מיופיטר וונוס. אז הבריאות טובה. אבל יותר מדי אוכל ויותר מדי אלכוהול זה לא טוב.

Cancerמזל סרטן
החיים המקצועיים, חגים בשלווה, בלי שום אירועים מיוחדים. כעת, ניתן יהיה לעשות תוכניות לעתיד באופן מפורט, כדי למצוא את האמצעים להשלימן בהצלחה. מרקורי מקדם את השאיפות שלכם ולממש אותן היטב.
אהבה: ונוס, אלת האהבה, מבטיח תקופה של הרמוניה. למי שלא נשואים, יש לסמן תחילתה של אהבה גדולה. קשר יכול להפוך לאהבה מתמשכת, עד ש יחשבו על נישואים. מרגישים חתונה באוויר…
בריאות: כל שיטות הרפיה טובות עכשיו, כדי לסלק את התוקפנות המצטברת תחת השפעתו של מאדים. יוגה ואומנויות לחימה יכולות למנוע נדודי שינה או כאב.

Leoמזל אריה
ע"פי הורוסקופ שבועי, מבחינת מקצועי העתיד נפתח לצד הטוב עם הרבה הזדמנויות ועם ביטחון עצמי מחודש. מאדים ויופיטר יעניקו לכם הזדמנות של טיפוס מהיר הירארכיה המקצועית … אם אתם מתכננים לפתוח עסק משלכם, עכשיו זה הזמן המתאים.
אהבה: בחיק המשפחות יש תחושה של טוב, של שלמות, של סביבה חמה. הלא נשואים מרגישים את הכובד של התחושה להיות לבד, אבל מפגש מכריע יגרום לחשוב לכיוון הנישואים.
בריאות: חיוניות ואופטימיות! אך, כאבי שיניים יכולים להפריע, כך שרצוי ללכת לרופא שיניים לעיתים קרובות יותר.

Virgoמזל בתולה
זה הזמן לקחת יוזמות יצירתיות בתחום המקצועי, במיוחד אם אתם עובדים ישירות עם הציבור. לפי אסטרולוגיה שבועית היגיע הזמן לגוון את הפעולות ולשפר את השירותים. בתקופה זו היא תקופה חיובית עבור קריירה שלכם.
אהבה: הזוגות והאהבה בנישואין הם בשיא. שמחת החיים, על פי  הורוסקופ שבועי חוזרת ובגדול. הירח גורם לרווקים להיות תובעניים במיוחד. זה נראה שאין סיכוי שמשהו יפתה אותם. אם אתם לא תורידו את רמת הדרישות אתם נשארים לבד.
בריאות: על פי תחזית אסטרולוגית, הכוכבים הם ניטרליים, אבל אתם חייבים לעשות כל מה שעושה לגוף טוב ולא להגזים בכלום.

Libraמזל מאזניים
במישור המקצועי, הכוכבים יתמכו בכם. ומה התוצאה? על פי תחזית אסטרולוגית, אתם תמלאו את חובותיכם בעבודה אודות כשורותיכם בצורה מעולה. יש תמיכה עוצמה, כך שנתיב הקריירה מתחיל לטפס כלפי מעלה.
אהבה: בחיי הזוגיות, לפי הורוסקופ שבועי אתם חיים רגעים של שביעות רצון, והלא נשואים נפגשים עם אנשים רבים. עם זאת, בחלק מהם אין מחשבות של יציבות, בעוד שאחרים, חושבים על קשר רציני.
בריאות: הכוכבים עומדים על המשמר, וזה על פי אסטרולוגיה שבועית
מעניק לכם בריאות טובה. עדיין יש סיכון של עצבנות ופציעות קטנות שיכולות להתרחש מפעילות ספורטית או בתוך הבית.

Scorpioמזל עקרב
העתיד המקצועי לפי תחזית אסטרולוגית נראה מצוין: התוצאות לא יאחרו להראות ולא תצטרכו לעשות מאמצים גדולים מדי בשביל זה. מצד שני, יעזור לכם להשיג כל מה שאתם רוצים הכישורים והיצירתיות שלכם. חלק מכם יכולים לשנות קריירה או מקום עבודה.
אהבה: קשרי הנישואין יהיו יותר ברורים ואתם לפי אסטרולוגיה שבועית תבינו טוב יותר את הצרכים והציפיות של בני זוגכם. לאלה שלא נשואים יהיה חוש הומור מקסים וללא כל מאמץ ימשכו הרבה האהדה. עם זאת לא תהיה שום מערכת יחסים לטווח ארוך.
בריאות: לפי הורוסקופ שבועי הירח משפיע על בריאותכם ואתם תהיו פחות דינאמיים ותאבדו מהסיבולת הפיזית והנפשית.

Sagittariusמזל קשת
הנחישות והעקשנות יעזרו לכם לסיים פרויקט מסוים בעבודה, עם כל הקשיים והלחצים המוטלים על ידי אותו פרויקט. כל המאמצים, לפי אסטרולוגיה שבועית יתוגמלו בקרוב. הפלייר יעזור לכם לגלות סכנה מסוימת בזמן ולא להיות מעורב בה.
אהבה: חיי המשפחה יהיו שקטים ורגועים. הרווקים, על פי הורוסקופ שבועי לרוב יהיו עסוקים בחיזורים, אבל לא יהיה שום קשר רציני. אחדים ייפרדו מיחסים ישנים יותר, בלי שום כעס או תוכניות אחרות לעתיד, לפחות לעת עתה.
בריאות: לפי תחזית אסטרולוגית הכוכבים השולטים על בריאותכם עכשיו יעניקו חיוניות. החשש היחיד יכול להיות אי יציבות רגשית עונתית.

Capricornusמזל גדי
במישור המקצועי יש לנצל את הנסיבות החיוביות. אתם יכולים להעמיד על הרגליים פרויקטים. אם אתם תשתמשו יותר בדיפלומטיה, תקבלו תמיכה יעילה יותר. יש באווירה של קידום עבור רבים מכם.
אהבה: לחיים בתוך המשפחות יתרונות רבים עודות ההשפעה של הכוכבים ונוס ומארס. מה טוב! הרווקים בדרך כלל לא עושים את הצעד הראשון, אך הפעם ונוס יעזור להשגת החלום הסודי ביותר ואת האומץ: אתם לא תתחרטו על זה!
בריאות: ההשפעה של מאדים מגבירה את האנרגיה שלכם. אבל להתרחק מעצבים אשר יכולים מפריע לשינה.

Aquariusמזל דלי
השמש ויופיטר יגנו על חייכם המקצועיים. יש לכם את כל היתרונות להתקדם באופן חיובי ובמהירות. אלה, אשר, מתמודדים עם חוסר סבלנות, כדי להם לשבת בשקט: למה שקורה עכשיו יש השלכות חיוביות בעתיד. כדאי לשמור על הביטחון העצמי.
אהבה: הזוגות הנישואים מתקשרים היטב ויש בניהם הבנה. ונוס נמצא בזווית טובה עבור הרווקים ויעברו חוויית הרפתקה מרגשת, מבטיחה. הם יתנו ללב לדבר ולרגשות במקומם.
בריאות: הבריאות שלכם משביעה רצון טוב, אבל יש סיכונים: עצבנות יתר, עודף אוכל.

Piscesמזל דגים
החיים המקצועיים שלכם יכולים להיות נתונים לשינוי מלא, מה שאתם לא אוהבים, אך השינויים האלה עשויים להיות נחוצים ומועילים. רצוי להיות ממושמעים, דייקנים ולהוכיח סבלנות כלפי עיכובים בלתי נמנעים. ובמיוחד, שלא יהיו ספקות בקשר לכישוריכם או בסיכויים להצליח.
אהבה: לחיים של בני הזוג במשפחות יש פרספקטיבה ראויה להערצה. בחיים של הרווקים , אהבה גדולה יכולה להופיע והם כבר חושבים על נישואים. מצד שני, כמה סיבוכים יכולים להתרחש. אם הם מצליחים להתגבר על המכשולים הללו, למערכת היחסים יש כל הסיכויים להצליח.
בריאות: אנרגיה לא חסרה לכם. אוראנוס, למרות שמשפיע באופן חיובי, הוא יכול לגרום להם להגזים. שינה היא התרופה.